ember84 írta:
anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
anubisz írta:
Hogy tudom megnézni az automata váltóban az olajszintet? Megnézném, mert van egy kis szivárgásom a váltónál egy kis tömítésnél, de fogalmam sincs hogy kéne. Be dugjam az ujjam a lukon, vagy hogy a pics...ba? Hogy kell ezt csinálni? Honnan tudom meg akkor, szivárgott e el az olajból?
Szoszi mo, mindenkinek botváltós a szekér? Látom az automatások se sűrűn ellenőrzik az olajat.
Hát sajna én nem tudom. Anno Astránál volt az a trükk, hogy imbuszkulcs L alak rövidebb részét dugtuk be a betöltő lyukon lefelé fordítva pont elérte a vége az olajszintet akkor volt jó. De ugye az nem BMW.
Vicc nem? szinte ösztönöznek a hanyagságra, mégis azt pofázzák minden váladékot nézni kell a kocsiba, de hogy, vagy ha beledugok valamit, honnan tudom, hogy az a szint jó,vagy nem,gondolnám az a jó szint,hogy addig kel tölteni mikor oldalt kicsordul a kis lukon, de lehet az meg már sok.
Én úgy tudom,a váltó oldalán van egy torx fejű csavar,azt kihajtod,az a nívó,és a feltöltö nyilás is egyben!Gondolom GM váltód van.
Igen az van, de nem tudom megcsinálni én,mivel fel kel melegíteni az olajat 30-50 fok közé, ezt a diagnosztikai műszeren ellenőrizni, aztán üresbe kel tenni, és járatni a motort, úgy kel kitekerni, és addig tölteni amíg ki nem csordul,és ugye vízszintbe kell állnia, amihez csápos kell.
ATF level checking
Fluid temperature 30° - 50°C (85° -
120°F)
- Connect vehicle to BMW
diagnostic scan tool DIS or MoDiC
using the Data Link Connector
(DLC) in the engine compartment,
or under driver's side of dash
(model year 2000 and later cars)
in order to read transmission
temperature.
Remove ATF fill plug (arrow). Place
transmission in neutral and restart
engine. (A5S 360R transmission
shown.)
Note:
Make sure ATF temperature is greater
then 30°C, before releasing fill plug.
- With ATF between 30° - 50°C (85°
- 120°F), add fluid until it spills
from fill hole.