autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 23:17


anubisz írta:
Pocses írta:
anubisz írta:
anubisz írta: Hogy tudom megnézni az automata váltóban az olajszintet? Megnézném, mert van egy kis szivárgásom a váltónál egy kis tömítésnél, de fogalmam sincs hogy kéne. Be dugjam az ujjam a lukon, vagy hogy a pics...ba? Hogy kell ezt csinálni? Honnan tudom meg akkor, szivárgott e el az olajból?


Szoszi mo, mindenkinek botváltós a szekér? Látom az automatások se sűrűn ellenőrzik az olajat.


Hát sajna én nem tudom. Anno Astránál volt az a trükk, hogy imbuszkulcs L alak rövidebb részét dugtuk be a betöltő lyukon lefelé fordítva pont elérte a vége az olajszintet akkor volt jó. De ugye az nem BMW.


Vicc nem? szinte ösztönöznek a hanyagságra, mégis azt pofázzák minden váladékot nézni kell a kocsiba, de hogy, vagy ha beledugok valamit, honnan tudom, hogy az a szint jó,vagy nem,gondolnám az a jó szint,hogy addig kel tölteni mikor oldalt kicsordul a kis lukon, de lehet az meg már sok.


Én úgy tudom,a váltó oldalán van egy torx fejű csavar,azt kihajtod,az a nívó,és a feltöltö nyilás is egyben!Gondolom GM váltód van.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 21:45


Pocses írta:
anubisz írta:
anubisz írta: Hogy tudom megnézni az automata váltóban az olajszintet? Megnézném, mert van egy kis szivárgásom a váltónál egy kis tömítésnél, de fogalmam sincs hogy kéne. Be dugjam az ujjam a lukon, vagy hogy a pics...ba? Hogy kell ezt csinálni? Honnan tudom meg akkor, szivárgott e el az olajból?


Szoszi mo, mindenkinek botváltós a szekér? Látom az automatások se sűrűn ellenőrzik az olajat.


Hát sajna én nem tudom. Anno Astránál volt az a trükk, hogy imbuszkulcs L alak rövidebb részét dugtuk be a betöltő lyukon lefelé fordítva pont elérte a vége az olajszintet akkor volt jó. De ugye az nem BMW.


Vicc nem? szinte ösztönöznek a hanyagságra, mégis azt pofázzák minden váladékot nézni kell a kocsiba, de hogy, vagy ha beledugok valamit, honnan tudom, hogy az a szint jó,vagy nem,gondolnám az a jó szint,hogy addig kel tölteni mikor oldalt kicsordul a kis lukon, de lehet az meg már sok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 21:25


anubisz írta:
anubisz írta: Hogy tudom megnézni az automata váltóban az olajszintet? Megnézném, mert van egy kis szivárgásom a váltónál egy kis tömítésnél, de fogalmam sincs hogy kéne. Be dugjam az ujjam a lukon, vagy hogy a pics...ba? Hogy kell ezt csinálni? Honnan tudom meg akkor, szivárgott e el az olajból?


Szoszi mo, mindenkinek botváltós a szekér? Látom az automatások se sűrűn ellenőrzik az olajat.


Hát sajna én nem tudom. Anno Astránál volt az a trükk, hogy imbuszkulcs L alak rövidebb részét dugtuk be a betöltő lyukon lefelé fordítva pont elérte a vége az olajszintet akkor volt jó. De ugye az nem BMW.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 21:18


anubisz írta: Hogy tudom megnézni az automata váltóban az olajszintet? Megnézném, mert van egy kis szivárgásom a váltónál egy kis tömítésnél, de fogalmam sincs hogy kéne. Be dugjam az ujjam a lukon, vagy hogy a pics...ba? Hogy kell ezt csinálni? Honnan tudom meg akkor, szivárgott e el az olajból?


Szoszi mo, mindenkinek botváltós a szekér? Látom az automatások se sűrűn ellenőrzik az olajat.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. november 20. szerda, 21:04


Hogy tudom megnézni az automata váltóban az olajszintet? Megnézném, mert van egy kis szivárgásom a váltónál egy kis tömítésnél, de fogalmam sincs hogy kéne. Be dugjam az ujjam a lukon, vagy hogy a pics...ba? Hogy kell ezt csinálni? Honnan tudom meg akkor, szivárgott e el az olajból?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Dew

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2013. október 18. péntek, 11:54


Sziasztok,
Lenne egy kérdésem: 2004-es 320D váltója amikor beteszem D-be vagy R-be ránt egyet..Ez gond,vagy ne foglalkozzak vele..

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. május 22. szerda, 09:54


530Deni írta:
BalaBMW írta:
530Deni írta: Sziasztok!

Van egy e60 530d 2005-ös évjáratu autóm! A váltóval akadt némi problémám! A probléma a következö: az autóval autópályán megyek rá állok a 130-140 es tempóra és ahogy gyorsítani szeretnék a váltót kidobja a sebességböl és vészprogramra áll(eggyenletes gázadásnál és padlógáznál is jelentkezik)! Ezután férre állok autó leállít majd ujraindít és a hiba eltunt, az utat folytatva kb 10-20 kilométer mulva a hiba ujra elö jön. szeged-kecskemét közt ezt 5 ször eljátszottuk majd ugy döntöttem hogy nem folytatom az utam! Városba is csinálta de ott csak nagyon ritkán 2hét alatt 2szer! Találkozott e már valaki ijen problémával? és ha igen akkor mi a megoldás? a hiba ki lett olvasva valami elektronikát irt ki amit ki is cseréltek de a váltó ugyan ugy sz''''r!!! Elörre is köszönöm!


Nekem most szinte ugyan ez volt a problémám. Mindent végigzongoráztunk majd maradt a wandler felújítás. Most úgy néz ki, hogy az megoldotta, csak egy sw frissítés kell neki még. Beszéltem az automata váltó specialistával az e60-akról mert lett volna lehetöségem egy nagyon jó vételre és mondta, hogy a wandler ugyanúgy beteges az e60 esetében is.


De ezek szerint a hiba pontos forrása nem lett száz százalékig megállapítva?


Egyelőre még "tesztelés" alatt van, de most már kb 1000 km-t beleraktam azóta és nem csinálta. Hibakódnak a "Fünfter Gang Überwachung" vagyis az 5-ik sebesség ellenőrzését írta be mindig, tehát a szerelő elmondása alapján a wandler csúszott meg mindig. Mikor szétszedte a wandlert akkor kiderült, hogy elég ramaty állapotban van és ez okozta a hibát. Ha még egy pár hétig nem jön vissza a gond, akkor biztosan merem állítani, hogy ez volt a hiba és megoldódott.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz 530Deni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. május 21. kedd, 22:23


BalaBMW írta:
530Deni írta: Sziasztok!

Van egy e60 530d 2005-ös évjáratu autóm! A váltóval akadt némi problémám! A probléma a következö: az autóval autópályán megyek rá állok a 130-140 es tempóra és ahogy gyorsítani szeretnék a váltót kidobja a sebességböl és vészprogramra áll(eggyenletes gázadásnál és padlógáznál is jelentkezik)! Ezután férre állok autó leállít majd ujraindít és a hiba eltunt, az utat folytatva kb 10-20 kilométer mulva a hiba ujra elö jön. szeged-kecskemét közt ezt 5 ször eljátszottuk majd ugy döntöttem hogy nem folytatom az utam! Városba is csinálta de ott csak nagyon ritkán 2hét alatt 2szer! Találkozott e már valaki ijen problémával? és ha igen akkor mi a megoldás? a hiba ki lett olvasva valami elektronikát irt ki amit ki is cseréltek de a váltó ugyan ugy sz''''r!!! Elörre is köszönöm!


Nekem most szinte ugyan ez volt a problémám. Mindent végigzongoráztunk majd maradt a wandler felújítás. Most úgy néz ki, hogy az megoldotta, csak egy sw frissítés kell neki még. Beszéltem az automata váltó specialistával az e60-akról mert lett volna lehetöségem egy nagyon jó vételre és mondta, hogy a wandler ugyanúgy beteges az e60 esetében is.


De ezek szerint a hiba pontos forrása nem lett száz százalékig megállapítva?


BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2013. május 21. kedd, 11:27


530Deni írta: Sziasztok!

Van egy e60 530d 2005-ös évjáratu autóm! A váltóval akadt némi problémám! A probléma a következö: az autóval autópályán megyek rá állok a 130-140 es tempóra és ahogy gyorsítani szeretnék a váltót kidobja a sebességböl és vészprogramra áll(eggyenletes gázadásnál és padlógáznál is jelentkezik)! Ezután férre állok autó leállít majd ujraindít és a hiba eltunt, az utat folytatva kb 10-20 kilométer mulva a hiba ujra elö jön. szeged-kecskemét közt ezt 5 ször eljátszottuk majd ugy döntöttem hogy nem folytatom az utam! Városba is csinálta de ott csak nagyon ritkán 2hét alatt 2szer! Találkozott e már valaki ijen problémával? és ha igen akkor mi a megoldás? a hiba ki lett olvasva valami elektronikát irt ki amit ki is cseréltek de a váltó ugyan ugy sz''''r!!! Elörre is köszönöm!


Nekem most szinte ugyan ez volt a problémám. Mindent végigzongoráztunk majd maradt a wandler felújítás. Most úgy néz ki, hogy az megoldotta, csak egy sw frissítés kell neki még. Beszéltem az automata váltó specialistával az e60-akról mert lett volna lehetöségem egy nagyon jó vételre és mondta, hogy a wandler ugyanúgy beteges az e60 esetében is.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz 530Deni

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. május 20. hétfő, 18:34


Sziasztok!

Van egy e60 530d 2005-ös évjáratu autóm! A váltóval akadt némi problémám! A probléma a következö: az autóval autópályán megyek rá állok a 130-140 es tempóra és ahogy gyorsítani szeretnék a váltót kidobja a sebességböl és vészprogramra áll(eggyenletes gázadásnál és padlógáznál is jelentkezik)! Ezután férre állok autó leállít majd ujraindít és a hiba eltunt, az utat folytatva kb 10-20 kilométer mulva a hiba ujra elö jön. szeged-kecskemét közt ezt 5 ször eljátszottuk majd ugy döntöttem hogy nem folytatom az utam! Városba is csinálta de ott csak nagyon ritkán 2hét alatt 2szer! Találkozott e már valaki ijen problémával? és ha igen akkor mi a megoldás? a hiba ki lett olvasva valami elektronikát irt ki amit ki is cseréltek de a váltó ugyan ugy sz''''r!!! Elörre is köszönöm!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. március 29. csütörtök, 14:06


YELLOW írta:
YELLOW írta:
szeda írta:
YELLOW írta: ismerősöm E39 525d-jéban, külföldön 180 km/h-nál egy hibaüzenet dobódott fel a váltóról. elfolyt az olaj., legalábbis elmondás szerint egy nagy olajfolt volt alatta.
mi okozhat ilyet? ha jól tudom van valami szűrő is, ott elmehet az olaj?

köszi!


Van szűrő de belül a karterben.Ez valami tömítés lesz csak.



egyébként pont olajat akart cserélni. legalább már le van engedve de anank örült, hogy szép tiszta az olaj. csúnya lett volna, ha az ATF odabent elkoszolódik.
csak kint van németben így trélerezhet. ami ott sem olcsó.


kint van ugye németben és senki nem vállalja. van aki azt mondja, hogy oké, de ugye nem automata...kérdezik. van aki el sem köszön, hanem rögtön leteszi, amint elmondja a tulaj, hogy autómata. nah kint is fasza szakemberek vannak....
mondtam vigye BMW szervízbe, de 200euro az óradíj.


kaptam a hírt. azt mondták az egyik helyen, hogy "a kihajtási szimering kopott el" a javítás összege kb 900 euro lesz... hát nem boldog a tulaj.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2006

státusz laja

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. március 29. csütörtök, 13:37


Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni,hogy az autómatta váltóba kb.mennyibe kerül egy olaj és szűrő csere??Anyagárra vagyok kíváncsi.És milyen időközönként kell cserélni? 320D 2003.
Köszi a válaszokat! Üdv.Lajos


BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. március 29. csütörtök, 13:29


Sziasztok!

Nagyon fontos lenne, ha megírnátok, hogy akinek volt ilyen problémája amit itt írtatok, hogy vészüzembe kapcsolt a váltó, de aztán helyrejött majd megint előjött, hogy mi volt a megoldás a problémára! Jövő hétre kaptam időpontot kiolvasni a hibaüzit, de jó lenne mégis számításba venni, hogy mi lehet a gond és mi mennyibe kerülne! Köszi előre is!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. március 15. csütörtök, 20:20


YELLOW írta:
szeda írta:
YELLOW írta: ismerősöm E39 525d-jéban, külföldön 180 km/h-nál egy hibaüzenet dobódott fel a váltóról. elfolyt az olaj., legalábbis elmondás szerint egy nagy olajfolt volt alatta.
mi okozhat ilyet? ha jól tudom van valami szűrő is, ott elmehet az olaj?

köszi!


Van szűrő de belül a karterben.Ez valami tömítés lesz csak.



egyébként pont olajat akart cserélni. legalább már le van engedve de anank örült, hogy szép tiszta az olaj. csúnya lett volna, ha az ATF odabent elkoszolódik.
csak kint van németben így trélerezhet. ami ott sem olcsó.


kint van ugye németben és senki nem vállalja. van aki azt mondja, hogy oké, de ugye nem automata...kérdezik. van aki el sem köszön, hanem rögtön leteszi, amint elmondja a tulaj, hogy autómata. nah kint is fasza szakemberek vannak....
mondtam vigye BMW szervízbe, de 200euro az óradíj.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2012. március 12. hétfő, 09:21


szeda írta:
YELLOW írta: ismerősöm E39 525d-jéban, külföldön 180 km/h-nál egy hibaüzenet dobódott fel a váltóról. elfolyt az olaj., legalábbis elmondás szerint egy nagy olajfolt volt alatta.
mi okozhat ilyet? ha jól tudom van valami szűrő is, ott elmehet az olaj?

köszi!


Van szűrő de belül a karterben.Ez valami tömítés lesz csak.



egyébként pont olajat akart cserélni. legalább már le van engedve de anank örült, hogy szép tiszta az olaj. csúnya lett volna, ha az ATF odabent elkoszolódik.
csak kint van németben így trélerezhet. ami ott sem olcsó.