- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E91 LCI
- Kivitel: Touring
- Modell: 320d
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2022. május 31. kedd, 18:45
YELLOW írta:Adriano98 írta:YELLOW írta:Adriano98 írta: Sziasztok!
E91 2011 N47 automata az alany.
Pár hónapja lett átnézve, akkor semmi gond nem volt a váltónál sem.
Ma történt velem a következő:
Reggel simán indul, munkába el visz meg haza minden gond nélkül. Majd ismét útnak indulok, egy rövid dombon felfelé-lefelé út után leparkolok olyan helyen ahol a kocsi balra dől. A kocsiban van amúgy plusz indításgátló, eddig nem volt vele gond (nem tudom ezeknek lesz-e jelentősége).
Pár perc után indulnék, gyújtást rá adja de nem indít. Kulcs ki vesz és vissza tesz de akkor sem. Negyedjére simán indul, szépen jár a motor de azonnal hajtáslánc hibát dob (még csak nem is váltóhibát). Váltót D-be rakom és indulok, kúszik szépen viszont gázadásra csúszik a wandler. Olyan mint mikor kézinél valaki félig kinyomott kuplunggal akar indulni. Adtam fokozatosan nagyobb gázt, majd mikor úgy döntött simán váltott felfelé egyet és onnantól rendesen működött. A hibaüzenet közben eltűnt, azonnal mentem szervizbe de semmi hibakód. És azóta rendesen indít és működik.
Nem tudom esetleg valaki találkozott már ilyennel?
meg kellene nézni, hogy reprodukálható-e a hiba. azaz hasonlóan megállva, csinálja-e ugyanezt. lehet a váltóban kevés az olaj, és már gondot okozott ennyi dőlés. talán pont azért nem indított. plusz indításgátló nem tudom milyen, de a gyári engedi indítani, csak épp anyagot nem ad a pumpa.
Kezd egyre érdekesebb lenni. Tegnap próbálgattam de üzemmelegen már nem csinálta ugyanott sem. Ma reggelre viszont megadta magát. Teker de nem indul, közben hajtáslánc, DSC, sebességszabályozás, guminyomás hibát dob fel egymás után. Legutóbb akkor csinált ilyet mikor haldoklott az akksi, 3 hónapja lett cserélve. Lehet ez mégsem a váltó lesz hanem valami elektromos. Vagy az üzemanyag, mutató szerint negyedig van de ki tudja jó-e vagy sem. Ott mondjuk számítana a dőlés.
bármely folyékony szintnél számít a dőlés. az akksit nem így jelzi, akkor csak kattog és villódzik minden. sajnos okosabbat nem tudok mondani. mert vagy eltalálnám vagy nem. jó lenne élő adatokat, konkrétan beírt hibákat megnézni. közeledben nincs BMW specialista? elég sokat szívsz ezzel az autóval, nekem úgy rémlik.
Na, úgy néz ki megvan a tettes. Az utólag beszerelt indításgátlóban merült le az elem. Nem tudom hogy számított ennél a dőlés meg miért dobott ilyen random hibákat, de ezzel úgy látszik megoldódott.
Igen, volt pár hibája a kocsinak ami csak a vétel után jött elő, de vezérlés cserénél az utolsó csavarig minden cserélve lett amit kellett
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2022. május 31. kedd, 18:47