zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 21:29


Csacsa12 írta:
hil írta: Sziasztok!
Na de vigasztaljon meg, írja már valaki azt, hogy szép autó a kombi!


Szép autó a kombi.


Én szedánt vagy limuzint ezek után soha nem vennék már, imádom az enyémet.Sőt az asszonynak is "kombit" vettem off márkájút.Nemrég az ADAC nevű újságban kint németben olvastam,hogy kimagaslóan több "kombi"-t vesznek használnak a németek,most reneszánszát éli ,mint a fehér szín például,10 évvel ezelőtt nem tudták eladni a fehér színt most meg az a menő meg a presztízs.Ja,és még valami, a BMW-nél nincs "kombi" csak touring........Vedd meg,bele fogsz szeretni.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 28. kedd, 21:31

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 20:50


YELLOW írta:

50-80 mikron a szaros 1-es swifteken volt, meg régebbi japán márkákon. a többin gyárilag több, egy normál autóé 90-130 között van, ha jól tudom. persze normális műszerrel mérve... nekem ahol origin a fényezés 115 és 160 között is változik, sőt, van ahol 180 és tutti eredeti, majd eccer megmutatom a papírt az értékekkel.

Azért írtam azt, ahogyan sikerül, mert a robot sem fúj teljesen egyenletesen.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 20:48


Csacsa12 írta:
hil írta: Sziasztok!
Na de vigasztaljon meg, írja már valaki azt, hogy szép autó a kombi!


Szép autó a kombi.


KÖszi!!!!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Csacsa12

Újonc

Elismertség: 22% (22 pont) | Hozzászólások: 99

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 20:46


hil írta: Sziasztok!
Na de vigasztaljon meg, írja már valaki azt, hogy szép autó a kombi!


Szép autó a kombi.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 20:40


Pocses írta:
hil írta: Sziasztok!
Na de vigasztaljon meg, írja már valaki azt, hogy szép autó a kombi!


Elfogult vagyok, szép a kombi mert BMW. Különben meg nekem a 4 ajtós jön be.
Ja! Ami Neked tetszik azt vedd meg ne hagyd magad "betojásolni".


Szia!
Köszi, de nekem is a limo tetszik, de most kombit kell vennem, korábban írtam miért, de abből az okból kifolyólag holnapután már kamionban kell gondolkodnom. Azt viszont a BMW nem gyárt, tehát márkát kell váltanom.....



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 20:39


hil írta:
YELLOW írta:

mér mennyi a gyári festékréteg? mivel mérted?
ha a 130 sok, akkor az enyém szinte összevissza körbe van fújva, pedig nem... én egy elég drága géppel néztem meg, amit kalibrálni kell (külön alu, és acél elemekhez), 150ezres műszer.
én mondtam, amúgy, hogy jobb ez a kombi, mint a másik.


Szia Y!
A gyári érték úgy 50-80 mikron körül szokott lenni attól függően, hogyan sikerül Eredetvizsgán 180 mikronig gyárinak mondják a fényezést. Az én mérőmet is lehet, sőt kell is kalibrálni, noha nem volt 150K pénz és csak vasra jó. Igazából nagyon nem is számít mennyit mutat, de az egész autón lehetőleg nagyjából ugyanazt mutassa. Valójában egy 10 éves autón már nagyon nem lehet elvárás a mindenhol gyári réteg, viszont ez arra jó, hogy megtudd, mennyi gitt van a festék alatt. Mert ha 5oo mikront vagy többet mérsz, akkor jó eséllyel rengeteg a gitt alatta, ami szép meleg nyarakon megreped, leválik.

bye:hil



50-80 mikron a szaros 1-es swifteken volt, meg régebbi japán márkákon. a többin gyárilag több, egy normál autóé 90-130 között van, ha jól tudom. persze normális műszerrel mérve... nekem ahol origin a fényezés 115 és 160 között is változik, sőt, van ahol 180 és tutti eredeti, majd eccer megmutatom a papírt az értékekkel.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 20:33


hil írta: Sziasztok!
Na de vigasztaljon meg, írja már valaki azt, hogy szép autó a kombi!


Elfogult vagyok, szép a kombi mert BMW. Különben meg nekem a 4 ajtós jön be.
Ja! Ami Neked tetszik azt vedd meg ne hagyd magad "betojásolni".


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 20:30


Sziasztok!
Na de vigasztaljon meg, írja már valaki azt, hogy szép autó a kombi!

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 20:26


YELLOW írta:

mér mennyi a gyári festékréteg? mivel mérted?
ha a 130 sok, akkor az enyém szinte összevissza körbe van fújva, pedig nem... én egy elég drága géppel néztem meg, amit kalibrálni kell (külön alu, és acél elemekhez), 150ezres műszer.
én mondtam, amúgy, hogy jobb ez a kombi, mint a másik.


Szia Y!
A gyári érték úgy 50-80 mikron körül szokott lenni attól függően, hogyan sikerül Eredetvizsgán 180 mikronig gyárinak mondják a fényezést. Az én mérőmet is lehet, sőt kell is kalibrálni, noha nem volt 150K pénz és csak vasra jó. Igazából nagyon nem is számít mennyit mutat, de az egész autón lehetőleg nagyjából ugyanazt mutassa. Valójában egy 10 éves autón már nagyon nem lehet elvárás a mindenhol gyári réteg, viszont ez arra jó, hogy megtudd, mennyi gitt van a festék alatt. Mert ha 5oo mikront vagy többet mérsz, akkor jó eséllyel rengeteg a gitt alatta, ami szép meleg nyarakon megreped, leválik.

bye:hil



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 20:17


jons írta:
Pocses írta:
Az még nekem is tetszett mikor az M1-sen anno a 3-as golfjával voltunk, nem ért minket utol egy 530D! Nyúlt az arca a srácnak.....


[OFF]
Márhogy hogy is?
Az az 530d csak azért nem ért utol benneteket, mert nem akart.
[OFF]


Biztos igazad lehet. A 402 m 11 mp körül tudta gyorsulási vörsönyön.


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 20:15


Pocses írta:
Az még nekem is tetszett mikor az M1-sen anno a 3-as golfjával voltunk, nem ért minket utol egy 530D! Nyúlt az arca a srácnak.....


[OFF]
Márhogy hogy is?
Az az 530d csak azért nem ért utol benneteket, mert nem akart.
[OFF]

státusz ombre9

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 20:12


Sziasztok!
Megnéztem ezt az autót: http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-6908261
Az normális hogy hideg motor indítása után, alapjáraton, a váltókar az autó mellett állva nyitott ajtónál szemmel láthatóan eléggé vibrál? Indításnál, leállításnál, nem észlelni semmi különöset.
Másik. Jobb első ajtó, az elektromos ablakemelő gombok körül jelentősebb használati nyomok kopás látható. Ennél a km állásnál ez normális, hajlamos megkopni?
Amit még sikerült kideríteni, hogy francia leaseplanes volt az autó.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. május 28. kedd, 20:16

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 20:04


YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
sunyman írta: sziasztok! erről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-6915916
valami infót ami nagyon fontos mielőtt megvenném!


Első "blikkre" szépen egyben van. Mindenképp vigyél olyan embert aki vágja a témát lehetőleg karosszéria és motor terén is. Bakokat is vigyél én is vittem feljártunk rá így minden tisztán látszott.
A termosztátra figyelj, ha üzem meleg a motor, akkor ha meghajtottad, nem csökkenhet a vízhőfok, álljon a mutató mint a cövek függőlegesen! Az ajtók alsó élét is nézd át, volt e javítva mert a küszöbön megáll az esővíz és kikezdheti az ajtóéleket na meg persze a műanyagborítás alatt a küszöböt is magát. Az alapjáratot is figyeld, hogy ne ingadozzon hanem szép egyenletes legyen. Egyenletlen alapjárat utalhat rossz trafóra.


ez egyben van? szemészhez beutaló neked...
nem véletlen ez az első lámpa ócsóbb vót mint a gyári, az eleje tutti törött, látszik a mocitetőn is, meg a szín sem stimm. pézt nem adnék érte.


Én nem vitázok, bizonyára igazad van, és hulladék az autó. Mindenki azt vesz amit csak akar. Évente járok szigorú orvosi vizsgálatra a munkámból adódóan, ezért biztosíthatlak, hogy a szemeim jók! Képekről amúgy sajna nagyon nehéz eldönteni, mi a jó vagy sz@r.
Mindenképp személyesen "testközelből" kell eldönteni mi jó vagy mi nem.


ne sértődj meg, de bírom az iylet, amikor új autó tulajdonosként, már mindent jobban tud, és nyomja a kommersz szöveget. igazad van, hisz mind ezt mondjuk, de ezen az autón látszik, hogy nem oké. a jobb hátsó ajtó alsó íve is ki van hajolva. remélem valaki megnézi, aztán beszámol róla.


Á dehogy sértődök. Ezért vittem én is a vőm, autó építő sokszor mondom neki "elme roggyant". Igaz ő "fówágen" fan de nagyon ért a kocsikhoz gázolaj folyik az ereiben. Az még nekem is tetszett mikor az M1-sen anno a 3-as golfjával voltunk, nem ért minket utol egy 530D! Nyúlt az arca a srácnak..... Bár igaz ez engem már nem érdekel, nekem tökéletesen megfelel ez a kis 1nyócas.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17591

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 19:56


Pocses írta:
YELLOW írta:
Pocses írta:
sunyman írta: sziasztok! erről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-6915916
valami infót ami nagyon fontos mielőtt megvenném!


Első "blikkre" szépen egyben van. Mindenképp vigyél olyan embert aki vágja a témát lehetőleg karosszéria és motor terén is. Bakokat is vigyél én is vittem feljártunk rá így minden tisztán látszott.
A termosztátra figyelj, ha üzem meleg a motor, akkor ha meghajtottad, nem csökkenhet a vízhőfok, álljon a mutató mint a cövek függőlegesen! Az ajtók alsó élét is nézd át, volt e javítva mert a küszöbön megáll az esővíz és kikezdheti az ajtóéleket na meg persze a műanyagborítás alatt a küszöböt is magát. Az alapjáratot is figyeld, hogy ne ingadozzon hanem szép egyenletes legyen. Egyenletlen alapjárat utalhat rossz trafóra.


ez egyben van? szemészhez beutaló neked...
nem véletlen ez az első lámpa ócsóbb vót mint a gyári, az eleje tutti törött, látszik a mocitetőn is, meg a szín sem stimm. pézt nem adnék érte.


Én nem vitázok, bizonyára igazad van, és hulladék az autó. Mindenki azt vesz amit csak akar. Évente járok szigorú orvosi vizsgálatra a munkámból adódóan, ezért biztosíthatlak, hogy a szemeim jók! Képekről amúgy sajna nagyon nehéz eldönteni, mi a jó vagy sz@r.
Mindenképp személyesen "testközelből" kell eldönteni mi jó vagy mi nem.


ne sértődj meg, de bírom az iylet, amikor új autó tulajdonosként, már mindent jobban tud, és nyomja a kommersz szöveget. igazad van, hisz mind ezt mondjuk, de ezen az autón látszik, hogy nem oké. a jobb hátsó ajtó alsó íve is ki van hajolva. remélem valaki megnézi, aztán beszámol róla.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. május 28. kedd, 19:45


YELLOW írta:
Pocses írta:
sunyman írta: sziasztok! erről mi a véleményetek?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...8i-6915916
valami infót ami nagyon fontos mielőtt megvenném!


Első "blikkre" szépen egyben van. Mindenképp vigyél olyan embert aki vágja a témát lehetőleg karosszéria és motor terén is. Bakokat is vigyél én is vittem feljártunk rá így minden tisztán látszott.
A termosztátra figyelj, ha üzem meleg a motor, akkor ha meghajtottad, nem csökkenhet a vízhőfok, álljon a mutató mint a cövek függőlegesen! Az ajtók alsó élét is nézd át, volt e javítva mert a küszöbön megáll az esővíz és kikezdheti az ajtóéleket na meg persze a műanyagborítás alatt a küszöböt is magát. Az alapjáratot is figyeld, hogy ne ingadozzon hanem szép egyenletes legyen. Egyenletlen alapjárat utalhat rossz trafóra.


ez egyben van? szemészhez beutaló neked...
nem véletlen ez az első lámpa ócsóbb vót mint a gyári, az eleje tutti törött, látszik a mocitetőn is, meg a szín sem stimm. pézt nem adnék érte.


Én nem vitázok, bizonyára igazad van, és hulladék az autó. Mindenki azt vesz amit csak akar. Évente járok szigorú orvosi vizsgálatra a munkámból adódóan, ezért biztosíthatlak, hogy a szemeim jók! Képekről amúgy sajna nagyon nehéz eldönteni, mi a jó vagy sz@r.
Mindenképp személyesen "testközelből" kell eldönteni mi jó vagy mi nem.