ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 15:13


Harkh írta:
ZoleeSRB írta:

persze semmi harag,no para!
Az előző hozzászólásomat,véleményemet de inkább azt mondanám elméletemet csak leírtam,mivel mindenki fél a sok km-es autóktól. Szóval senki felé sem irányult, mindenki olyat vesz amilyet akar vagy tud!


Nem is az, hogy félek, de jobbnak sem tartok egy autót azért, mert több km van benne. A nő meg idős tulajjal egyetértek


Nem is arra akartam kilyukadni,hogy jobb egy több km-es autó,de az tény,hogy néha rosszabb egy kevés km-es,hanem inkább arra,hogy állapotot nézzünk ne km-ert és akkor nincs nagy csalódás!
Azt vágom ,hogy te a km-ert is nézed de hajlandó vagy meg is fizetni

státusz Harkh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 14:54


ZoleeSRB írta:

persze semmi harag,no para!
Az előző hozzászólásomat,véleményemet de inkább azt mondanám elméletemet csak leírtam,mivel mindenki fél a sok km-es autóktól. Szóval senki felé sem irányult, mindenki olyat vesz amilyet akar vagy tud!


Nem is az, hogy félek, de jobbnak sem tartok egy autót azért, mert több km van benne. A nő meg idős tulajjal egyetértek

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 14:46


Szemy írta:
ZoleeSRB írta:
A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!


Szia ZoleeSRB!

A megtett km-töl (vagy maskeppen üzemidötöl) es az eletkortol soha sem szabad elvonatkoztatni, mivel az autokban semmi sincs elettartamra meretezve. Arrol nem is beszelve, hogy mennyi nem fem (müanyag, gumi,...) alkatresze van az autonak, ami az egyszerü külsö behatasokra (hideg, meleg, napfeny...) is mar "öregszik", nem beszelve a mechanikai igenybeveteltöl, amit a megtett km-k alatt kap.

Valahol egy masik irasomban mar bemutattam egy konkret peldan keresztül miert nem mindegy, hogy egy auto 50.000km-t, 150.000 km-t, 250.000 km-t vagy 350.000 km-t futott, igy ezt most itt ismet nem tennem meg.

Az autogyarak kb. 200.000 km-es ciklusra tesztelnek, tehat ez az a tartomany, ahol nagy valoszinüseggel az auto rendben lesz. Hogy utana mi törtenik, az egyfelöl az autogyarat nem is nagyon erdekli, masfelöl nagymertekben attol függ, hogy a "kifaradasi görben" meddig jutott el az adott alkatresz az elözö gazdainal. Es ez egy borzasztoan nagy bizonytalansag.

Korabban irta BarG kollega, hogy nincs megelegedve a BMW-vel mint autogyarral, csak annyi szerencseje van, hogy a többi marka vagy hasonlo vagy meg rosszabb. Teljes mertekig beletrafalt a dolog közepebe. Tavaly majus ota dolgozom egy stuttgarti autos cegnel (ami a sportautoirol hires), de meg itt is olyan megdöbbentöen "alacsony" minösegre kell tervezni, hogy most probalok visszamenni Kölnbe a DEUTZ-hoz, mert ott sokkal jobb szakmai fejlesztes volt...pedig en azt hittem, hogy ez a ceg elörelepes lesz nekem...

Ettöl függetlenül nem allitom, hogy egy idösebb/többet futott auto mindenkeppen rossz. Csak a valoszinüsege lesz magasabb a meghibasodasnak, illetve a rejtett hibaknak.

Remelem ezert nincs harag köztünk!
Szemy


persze semmi harag,no para!
Az előző hozzászólásomat,véleményemet de inkább azt mondanám elméletemet csak leírtam,mivel mindenki fél a sok km-es autóktól. Szóval senki felé sem irányult, mindenki olyat vesz amilyet akar vagy tud!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 14:44


Darius írta:
ZoleeSRB írta:
Szemy írta:
lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!



Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).



azt garantálom, hogy abban nem 137ezer km volt

státusz Harkh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 14:40


Szemy írta:

Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



Nyilván az az alapvetés, hogy aki dízelt vesz, az sokat akar menni vele. De kivételek, speciális esetek is akadnak bőven, "vallásról" nem is beszélve. Ugye nem mindegy, hogy a kevés kilométer minden nap kevésből jön össze, vagy úgy, hogy hétvégi/hobbi autóról van szó, amikor viszont mennek vele többet. Az utóbbi eset leszek én is pl, mert dolgozni céges autóval járok, a jövevény családi autónak kéne.
Egyébként az ársáv felső harmadában nézelődöm, szóval nem az 5-6000 eurós agyontekert romhalmazokat.


Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 14:37


ZoleeSRB írta:
A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!


Szia ZoleeSRB!

A megtett km-töl (vagy maskeppen üzemidötöl) es az eletkortol soha sem szabad elvonatkoztatni, mivel az autokban semmi sincs elettartamra meretezve. Arrol nem is beszelve, hogy mennyi nem fem (müanyag, gumi,...) alkatresze van az autonak, ami az egyszerü külsö behatasokra (hideg, meleg, napfeny...) is mar "öregszik", nem beszelve a mechanikai igenybeveteltöl, amit a megtett km-k alatt kap.

Valahol egy masik irasomban mar bemutattam egy konkret peldan keresztül miert nem mindegy, hogy egy auto 50.000km-t, 150.000 km-t, 250.000 km-t vagy 350.000 km-t futott, igy ezt most itt ismet nem tennem meg.

Az autogyarak kb. 200.000 km-es ciklusra tesztelnek, tehat ez az a tartomany, ahol nagy valoszinüseggel az auto rendben lesz. Hogy utana mi törtenik, az egyfelöl az autogyarat nem is nagyon erdekli, masfelöl nagymertekben attol függ, hogy a "kifaradasi görben" meddig jutott el az adott alkatresz az elözö gazdainal. Es ez egy borzasztoan nagy bizonytalansag.

Korabban irta BarG kollega, hogy nincs megelegedve a BMW-vel mint autogyarral, csak annyi szerencseje van, hogy a többi marka vagy hasonlo vagy meg rosszabb. Teljes mertekig beletrafalt a dolog közepebe. Tavaly majus ota dolgozom egy stuttgarti autos cegnel (ami a sportautoirol hires), de meg itt is olyan megdöbbentöen "alacsony" minösegre kell tervezni, hogy most probalok visszamenni Kölnbe a DEUTZ-hoz, mert ott sokkal jobb szakmai fejlesztes volt...pedig en azt hittem, hogy ez a ceg elörelepes lesz nekem...

Ettöl függetlenül nem allitom, hogy egy idösebb/többet futott auto mindenkeppen rossz. Csak a valoszinüsege lesz magasabb a meghibasodasnak, illetve a rejtett hibaknak.

Remelem ezert nincs harag köztünk!
Szemy

Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 14:29


ZoleeSRB írta:
Szemy írta:
lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!



Az előző BMW-m egy 137.800kmert futott 2004-es 320d mpacket II volt,1 tulajos német végig vezetett szervizkönyves...És az előző hozzászoláshoz szolva nekem pont sikerült egy naggyob alkatrész berendeléssel kezdenem vásárlás után(kettőstömegű lendkerék,4 fékbetét,4 tárcsa,4 uj nyári gumi,futómű apró cseprő dolgainak javítása....).




státusz Harkh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 14:28


lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.




Tudnál kicsit bővebbet írni erről?
Köszi



ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 13:30


Szemy írta:
lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



A kevés km-es autóktól mindenki el van szállva,nem értem miért!?
Kb. annyira jó kevés km-es autót venni mint ha hölgy vagy idős tulajtól vennél autót ami 90% sz.r!!
Ha rövid távokon használod az autót szerintem sokkal rosszabb a motornak a víz az olaj be sem tud normálisan melegedni,ha egy kevés km-es autó kerül hozzád lehet épp majd neked kell minden kopó alkatrészt kicserélned rajta!
Persze azt hozzáteszem a sok km-es autóval is lehet nagyot szopni,ezért mindig állapotot vegyen az ember ne km-ert!


Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 13:07


lalada írta:
Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.


Persze, hogy nem lehetetlen! Az en benzines BMW-met (E46) annak idejen 110.000 km-rel adtam el 8 evesen. Egyebkent ha benzines soros 6 hengeres motorban gondolkodsz, akkor en szemely szerint a 25i-t (vagy a 30i-t) ajanlanam. Gondolom a fogyasztas miatt probalsz a 20i-nel maradni, de a 20i es a 25i között minimalis a fogyasztaskülönbseg.

Mindezt ugy tanacsolom Neked, hogy lehet nem is letezem: a mostani automban (3 literes dizel motor) van 106.000 km es 7 eves. Marpedig ez sok forumozo szerint meg a meseben sem letezhet.

Szemy



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz RyanWest

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 20

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 11:42


Sziasztok!
Kiszemeltem egy 2002-es 318d-t.
Valakinek van ilyen autója? tapasztalat érdekelne és a fenntartási költségek.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. január 09. csütörtök, 10:17



Idézet: Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

nem lehetetlen, ebben igazad van, csak keresni kell. én az E46-ost venném meg 6 hengeres benzinessel, mondom ezt úgy hogy volt E46-om is és most E91-et hajtok.




státusz Harkh

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 23:35


Neo és Superpippo:
Köszi az infókat. Nyilván az állapot az első, de azt nehezebb lett volna itt számszerűsíteni. Olyannal fogom behozatni, akik profik, nagyon korrekt ügyintézéssel és garanciával adják az autót (ismeretségek, adatbázisban lenyomozzák, stb), ergo jól megvizsgálják. Nekik sem érdekük, hogy máshogy legyen a renomé és a garancia miatt sem. Nyáron került szintén rajtuk keresztül egy 320d a családba, az sem az első, második, harmadik volt, amit kiszemeltünk...
Szerintem nem lehetetlen, hogy egy benzines autóban 120-130-140e km legyen 6-8 éves korában. Dízelben nyilván más lenne a helyzet. De mondom mégegyszer, bizonytalan előéletű autók nem érdekelnek, ha meg az derül ki, hogy egyik sem olyan, amilyet szeretnék, akkor átgondolom.

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 22:53


Superpippo írta:
m_attila írta:
Superpippo írta:
Neo954 írta:
Harkh írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, úgyhogy elnézést, ha már korábban volt ilyesmi kérdés.
Autóvásárlás előtt állok, ebben szeretnék segítséget kérni. Alapvetően dízeles voltam eddig, de a "paramétereim" mellett, márkától függetlenül több szervizes, barát és kolléga meglátásai alapján is egyértelműen benzinessel járnék jobban. Két japán, illetve a 320i maradt a körben, kombi. Abban nem tudok dönteni, hogy E46-ot vagy E91-et akarjak inkább. Egy szép állapotú E46 nekem jobban tetszik kívül-belül, illetve a sorhatos jobban megdobogtatná a szívemet, az E91 mellett pedig az szól, hogy valamivel nagyobb (elsősorban csomagtér), fiatalabb, illetve statisztikák alapján 1-1,5 literrel kevesebbel is beéri. E46-ból a késeieket nézem, E91-ből 2005-2007-esek azok, amik kb beleférnének a keretbe, olyan 110-130e km körüliek. (Tekert meg törött példányok kizárva).
Érdekelnének a vélemények, különös tekintettel arra, hogy fenntarthatóság/gazdaságosság szempontjából melyik a jobb, típushibák, gyenge pontok vannak-e, melyikkel járnék jobban.
(pl. úgy tudom, hogy az E46 320i láncos vezérlésű, jól tudom?)

Köszi!


Szia!

Az E46 M52 és M54-es motoros is láncos vezérlésűek.
A keresett típusokhoz nem nagyon értek, de egy jótanács , ha megfogadod : Soha ne kilométert vegyél, hanem állapotot. Nem biztos, hogy az elején kiderül a tekerés, és ha nálad az autó akkor már késő.
Nem kell félni a kicsit több kilométerrel árult autóktól, át kell vizsgáltatni, és ha nincs baja akkor nyugodtan belevághatsz.
Sok sikert!

Üdv.:Neo


Hello! Én mindenképpen a helyedben e46 320i-t vennék nem pedig E91et.
Ha kifogsz egy karbantartott példányt akkor kimegy a világból.A fogyasztás városba kb 10-12 liter körül van.
Ahogy Neo kolléga mondja ne Km állást hanem állapotot vegyél!Sok sikert!!


miért "mindenképpen" ?

Harkh
Amúgy ha 110-150 ezer km es autóban gondolkozol..akkor mindenképpen tekert órásban gondolkozol.. amit amúgy kizártál.


Nincs bajom az E90-E91-el de ha már 20i-t akar akkor 6hengeres legyen ne 4.Ha jól tudom az E90-91 20i csak 4hengeres.Meg speciel nekem az E46 műszerfala jobban bejön de ez szubjektív.Lehet neki az E90-91 bele jön be jobban.


Mi a baj a 4 hengerrel?
n46b20 ismered?

Superpippo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Superpippo

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2014. január 08. szerda, 22:47


m_attila írta:
Superpippo írta:
Neo954 írta:
Harkh írta: Sziasztok!

Új vagyok itt, úgyhogy elnézést, ha már korábban volt ilyesmi kérdés.
Autóvásárlás előtt állok, ebben szeretnék segítséget kérni. Alapvetően dízeles voltam eddig, de a "paramétereim" mellett, márkától függetlenül több szervizes, barát és kolléga meglátásai alapján is egyértelműen benzinessel járnék jobban. Két japán, illetve a 320i maradt a körben, kombi. Abban nem tudok dönteni, hogy E46-ot vagy E91-et akarjak inkább. Egy szép állapotú E46 nekem jobban tetszik kívül-belül, illetve a sorhatos jobban megdobogtatná a szívemet, az E91 mellett pedig az szól, hogy valamivel nagyobb (elsősorban csomagtér), fiatalabb, illetve statisztikák alapján 1-1,5 literrel kevesebbel is beéri. E46-ból a késeieket nézem, E91-ből 2005-2007-esek azok, amik kb beleférnének a keretbe, olyan 110-130e km körüliek. (Tekert meg törött példányok kizárva).
Érdekelnének a vélemények, különös tekintettel arra, hogy fenntarthatóság/gazdaságosság szempontjából melyik a jobb, típushibák, gyenge pontok vannak-e, melyikkel járnék jobban.
(pl. úgy tudom, hogy az E46 320i láncos vezérlésű, jól tudom?)

Köszi!


Szia!

Az E46 M52 és M54-es motoros is láncos vezérlésűek.
A keresett típusokhoz nem nagyon értek, de egy jótanács , ha megfogadod : Soha ne kilométert vegyél, hanem állapotot. Nem biztos, hogy az elején kiderül a tekerés, és ha nálad az autó akkor már késő.
Nem kell félni a kicsit több kilométerrel árult autóktól, át kell vizsgáltatni, és ha nincs baja akkor nyugodtan belevághatsz.
Sok sikert!

Üdv.:Neo


Hello! Én mindenképpen a helyedben e46 320i-t vennék nem pedig E91et.
Ha kifogsz egy karbantartott példányt akkor kimegy a világból.A fogyasztás városba kb 10-12 liter körül van.
Ahogy Neo kolléga mondja ne Km állást hanem állapotot vegyél!Sok sikert!!


miért "mindenképpen" ?

Harkh
Amúgy ha 110-150 ezer km es autóban gondolkozol..akkor mindenképpen tekert órásban gondolkozol.. amit amúgy kizártál.


Nincs bajom az E90-E91-el de ha már 20i-t akar akkor 6hengeres legyen ne 4.Ha jól tudom az E90-91 20i csak 4hengeres.Meg speciel nekem az E46 műszerfala jobban bejön de ez szubjektív.Lehet neki az E90-91 bele jön be jobban.