YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 12:30


azért ez jobbnak tűnik, bár nem sárga, de olcsóbb és fiatalabb, ami lehet akár gyanús is.
nekem azért furcsa, hogy egy 28i-n még elfér a 15-ös kerék, keveslem a féket.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...al-7538829

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 11:47


laleeboy írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta:
laleeboy írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"



93-ban még nem volt 328 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 )az csak 94 után mert M52.
Előtte volt az M50 és az M50TU mindkettőből 25-ös volt a legnagyobb 192 Le-vel valószínűleg ezért motorkódos és eredetileg 20-as vagy 25-ös lehetett

+ ha 93-as akkor kisvesésnek kellene lennie és a színe is gyanúsan élénk, lehet hogy már volt javít(gat)va

Egyébként a képek alapján nem rossz de élőben kellene látni és menni vele



Most kaptam infót a face-n, hogy gyárilag nem M-paket, és 325i volt igazából(de megadta magát), és kapott egy 28i-t 1996-ból
Lőjjetek le, de nekem tetszik



akkor ketten halunk


Jól néz ki, csak nem értem miért került rá a 25-ös szívósor. Azt 323-ra szokták tenni, meg még pár holmit és akkor lényegében 325 lett a motorból, mert valójában a 323 az egy buta 325.


A 28-as gyárilag le van fojtva a szívósorral(is)ezért 192 Le mint a 25-ös (inkább nyomatékra hangolták a gyárban)
Az M50B25 szívósorának a legnagyobb a keresztmetszete így azzal előhozható pár ló.

Ha valaki beleássa magát akkor az M52B25TU-nak a kábelkötegével és vezérlőjével akár 230-240Le is kihozható belőle különösebb átalakítás nélkül



ezt írtam.

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 11:45


Neo954 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta:
laleeboy írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"



93-ban még nem volt 328 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 )az csak 94 után mert M52.
Előtte volt az M50 és az M50TU mindkettőből 25-ös volt a legnagyobb 192 Le-vel valószínűleg ezért motorkódos és eredetileg 20-as vagy 25-ös lehetett

+ ha 93-as akkor kisvesésnek kellene lennie és a színe is gyanúsan élénk, lehet hogy már volt javít(gat)va

Egyébként a képek alapján nem rossz de élőben kellene látni és menni vele



Most kaptam infót a face-n, hogy gyárilag nem M-paket, és 325i volt igazából(de megadta magát), és kapott egy 28i-t 1996-ból
Lőjjetek le, de nekem tetszik



akkor ketten halunk


Jól néz ki, csak nem értem miért került rá a 25-ös szívósor. Azt 323-ra szokták tenni, meg még pár holmit és akkor lényegében 325 lett a motorból, mert valójában a 323 az egy buta 325.


A 28-as gyárilag le van fojtva a szívósorral(is)ezért 192 Le mint a 25-ös (inkább nyomatékra hangolták a gyárban)
Az M50B25 szívósorának a legnagyobb a keresztmetszete így azzal előhozható pár ló.

Ha valaki beleássa magát akkor az M52B25TU-nak a kábelkötegével és vezérlőjével meg a nagyszívósorral akár 230-240Le is kihozható belőle különösebb átalakítás nélkül

Egyébként szerintem is jó vétel lehet de előtte mindenképpen meg kell nézni tüzetesebben és persze alkudni egy kicsit





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 22. szerda, 11:48

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2014. január 22. szerda, 01:46


Pocses írta:
YELLOW írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta:
laleeboy írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"



93-ban még nem volt 328 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 )az csak 94 után mert M52.
Előtte volt az M50 és az M50TU mindkettőből 25-ös volt a legnagyobb 192 Le-vel valószínűleg ezért motorkódos és eredetileg 20-as vagy 25-ös lehetett

+ ha 93-as akkor kisvesésnek kellene lennie és a színe is gyanúsan élénk, lehet hogy már volt javít(gat)va

Egyébként a képek alapján nem rossz de élőben kellene látni és menni vele



Most kaptam infót a face-n, hogy gyárilag nem M-paket, és 325i volt igazából(de megadta magát), és kapott egy 28i-t 1996-ból
Lőjjetek le, de nekem tetszik



akkor ketten halunk


Jól néz ki, csak nem értem miért került rá a 25-ös szívósor. Azt 323-ra szokták tenni, meg még pár holmit és akkor lényegében 325 lett a motorból, mert valójában a 323 az egy buta 325.


nekem úgy rémlik, hogy a 28i-re is ha 25i szívósort raknak sokkal jobb. a 28i szívótorok átmérője kisebb, mint a 25i-jé.


Szívótorok ide - oda, nekem is bejövős!


Csatlakozom! Évről-évre egyre jobban tetszenek az e36-ok, erősen gondolkodom egy coupen, ne adj Isten egy cabrión, persze 2., hétvégi autó lenne, és csakis 6 henger, az üzemanyagot meg tudjátok

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 21:19


YELLOW írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta:
laleeboy írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"



93-ban még nem volt 328 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 )az csak 94 után mert M52.
Előtte volt az M50 és az M50TU mindkettőből 25-ös volt a legnagyobb 192 Le-vel valószínűleg ezért motorkódos és eredetileg 20-as vagy 25-ös lehetett

+ ha 93-as akkor kisvesésnek kellene lennie és a színe is gyanúsan élénk, lehet hogy már volt javít(gat)va

Egyébként a képek alapján nem rossz de élőben kellene látni és menni vele



Most kaptam infót a face-n, hogy gyárilag nem M-paket, és 325i volt igazából(de megadta magát), és kapott egy 28i-t 1996-ból
Lőjjetek le, de nekem tetszik



akkor ketten halunk


Jól néz ki, csak nem értem miért került rá a 25-ös szívósor. Azt 323-ra szokták tenni, meg még pár holmit és akkor lényegében 325 lett a motorból, mert valójában a 323 az egy buta 325.


nekem úgy rémlik, hogy a 28i-re is ha 25i szívósort raknak sokkal jobb. a 28i szívótorok átmérője kisebb, mint a 25i-jé.


Szívótorok ide - oda, nekem is bejövős!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 21:14


Neo954 írta:
YELLOW írta:
Szabi46 írta:
laleeboy írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"



93-ban még nem volt 328 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 )az csak 94 után mert M52.
Előtte volt az M50 és az M50TU mindkettőből 25-ös volt a legnagyobb 192 Le-vel valószínűleg ezért motorkódos és eredetileg 20-as vagy 25-ös lehetett

+ ha 93-as akkor kisvesésnek kellene lennie és a színe is gyanúsan élénk, lehet hogy már volt javít(gat)va

Egyébként a képek alapján nem rossz de élőben kellene látni és menni vele



Most kaptam infót a face-n, hogy gyárilag nem M-paket, és 325i volt igazából(de megadta magát), és kapott egy 28i-t 1996-ból
Lőjjetek le, de nekem tetszik



akkor ketten halunk


Jól néz ki, csak nem értem miért került rá a 25-ös szívósor. Azt 323-ra szokták tenni, meg még pár holmit és akkor lényegében 325 lett a motorból, mert valójában a 323 az egy buta 325.


nekem úgy rémlik, hogy a 28i-re is ha 25i szívósort raknak sokkal jobb. a 28i szívótorok átmérője kisebb, mint a 25i-jé.

Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 21:09


YELLOW írta:
Szabi46 írta:
laleeboy írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"



93-ban még nem volt 328 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 )az csak 94 után mert M52.
Előtte volt az M50 és az M50TU mindkettőből 25-ös volt a legnagyobb 192 Le-vel valószínűleg ezért motorkódos és eredetileg 20-as vagy 25-ös lehetett

+ ha 93-as akkor kisvesésnek kellene lennie és a színe is gyanúsan élénk, lehet hogy már volt javít(gat)va

Egyébként a képek alapján nem rossz de élőben kellene látni és menni vele



Most kaptam infót a face-n, hogy gyárilag nem M-paket, és 325i volt igazából(de megadta magát), és kapott egy 28i-t 1996-ból
Lőjjetek le, de nekem tetszik



akkor ketten halunk


Jól néz ki, csak nem értem miért került rá a 25-ös szívósor. Azt 323-ra szokták tenni, meg még pár holmit és akkor lényegében 325 lett a motorból, mert valójában a 323 az egy buta 325.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 18:48


Szabi46 írta:
laleeboy írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"



93-ban még nem volt 328 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 )az csak 94 után mert M52.
Előtte volt az M50 és az M50TU mindkettőből 25-ös volt a legnagyobb 192 Le-vel valószínűleg ezért motorkódos és eredetileg 20-as vagy 25-ös lehetett

+ ha 93-as akkor kisvesésnek kellene lennie és a színe is gyanúsan élénk, lehet hogy már volt javít(gat)va

Egyébként a képek alapján nem rossz de élőben kellene látni és menni vele



Most kaptam infót a face-n, hogy gyárilag nem M-paket, és 325i volt igazából(de megadta magát), és kapott egy 28i-t 1996-ból
Lőjjetek le, de nekem tetszik



akkor ketten halunk

gzu11
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Cd
Évjárat: 2004

státusz gzu11

Újonc

Elismertség: 17% (9 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 17:47


Szabi46 írta:
laleeboy írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"



93-ban még nem volt 328 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 )az csak 94 után mert M52.
Előtte volt az M50 és az M50TU mindkettőből 25-ös volt a legnagyobb 192 Le-vel valószínűleg ezért motorkódos és eredetileg 20-as vagy 25-ös lehetett

+ ha 93-as akkor kisvesésnek kellene lennie és a színe is gyanúsan élénk, lehet hogy már volt javít(gat)va

Egyébként a képek alapján nem rossz de élőben kellene látni és menni vele



Most kaptam infót a face-n, hogy gyárilag nem M-paket, és 325i volt igazából(de megadta magát), és kapott egy 28i-t 1996-ból
Lőjjetek le, de nekem tetszik




Nem ismerem annyira az E36 szériát, de ez a duma, amit a hirdető ír, fényt derít arra, hogy ő sem...

A felni meg nem az E60 M5 gyári szerelésű felnije, hanem az E63 M6-é, és mivel azt nem gyártották eredetiben 18 collban, hanem csak 19 collban, ezért a márka ismerete sem teljes a tisztelt hirdetőnek...

Ez egy összeeszkábált gépjármű (lásd: visszapillantó, toronymerevítő, kormány stb stb.), ami nekem az igazat megvallva tetszik, a felsoroltakat leszámítva, de csatlakozom Yellow kollégához, hogy nagyon drága...

1,2MFt??? Hol él ez???
Mondjuk pont ott ahol én, de na...


Szabi46
autója adatai
Széria: X5
Típus: E53
Kivitel: SAV
Modell: X5 3.0d
Évjárat: 2004

státusz Szabi46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (3 pont) | Hozzászólások: 142

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 16:52


laleeboy írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"



93-ban még nem volt 328 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 )az csak 94 után mert M52.
Előtte volt az M50 és az M50TU mindkettőből 25-ös volt a legnagyobb 192 Le-vel valószínűleg ezért motorkódos és eredetileg 20-as vagy 25-ös lehetett

+ ha 93-as akkor kisvesésnek kellene lennie és a színe is gyanúsan élénk, lehet hogy már volt javít(gat)va

Egyébként a képek alapján nem rossz de élőben kellene látni és menni vele



Most kaptam infót a face-n, hogy gyárilag nem M-paket, és 325i volt igazából(de megadta magát), és kapott egy 28i-t 1996-ból
Lőjjetek le, de nekem tetszik




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 21. kedd, 16:55

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 15:14


...






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 21. kedd, 15:15

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17590

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 15:10


hancurozo írta:
YELLOW írta:

tudom, hogy fékfolyadék, azé írtam úgy, hogy mindenki megércse
jó akkor elgyen úgy ahogy Te mondod, mondjuk alapból cserélném le az összes olajat belőle, attől függetlenül mikor volt cserélve.
engem speciel nem érdekel, hogy full M-pack vagy sem. nekem így tetszik. szerintem ha 500-é adná, akkor simán megéri, erre írtam, hogy anyniért megkockáztatnám.
lehet én vagyok a nepeprek álma, még jó, hogy nem sűrűn veszek autót
a másik nem kép alapján fogok amúgy sem venni, hanem megnézem. aztán változhat az ember véleménye. nekem kép alapján oké, tetszik. az ára nem.


A piros:
A nem időben cserélt fékfolyadék több dolgot okozhat. Ha magas a víztartalma, erős fékezésnél a felmelegedett folyadékból a víz gőzzé válik, levegőssé téve a fékrendszert. Ha viszont évekig jár valaki magas víztartalmú fékfolyadékkal, az tönkreteszi a kerékfékhengerek valamint a főfékhenger belső felületét. Ez betétcsere után kidörzsöli a karmantyúkat, ami szivárgáshoz vezet. Esetenként a főfékhenger bármikor átengedhet. (beeshet a pedál vészfékezésnél) Ezeken már a cserélt folyadék sem fog segíteni
Ezért kell megnézni minden autót vásárlás előtt, hogy miként voltak szervizelve. (nem csak azokat cserélték ki, amiket feltétlenül szükséges volt.
Nem biztos, hogy megéri a képek alapján feltárt hibák után utazni esetleg 300km-t.


a megércse direkt írtam, a többit elgépeltem
tudom mit okoz a vizesedet fékfolyadék

szerk.: egyébként néha észreveszem, de lusta vagyok kijavítani, nem Kazinczy díjas akarok lenni

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 21. kedd, 15:17

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 15:10


Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"



93-ban még nem volt 328 ( http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 )az csak 94 után mert M52.
Előtte volt az M50 és az M50TU mindkettőből 25-ös volt a legnagyobb 192 Le-vel valószínűleg ezért motorkódos és eredetileg 20-as vagy 25-ös lehetett

+ ha 93-as akkor kisvesésnek kellene lennie és a színe is gyanúsan élénk, lehet hogy már volt javít(gat)va

Egyébként a képek alapján nem rossz de élőben kellene látni és menni vele




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. január 21. kedd, 15:15

Superpippo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz Superpippo

Újonc

Elismertség: 14% (10 pont) | Hozzászólások: 68

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 15:06


liga86 írta: Sziasztok! vásárolnék 320 vagy 318-ast de annyira nem értek hozzá hogy eldöntsem dízel vagy benzin!!??? illetve ez a fránya km-állás vajon meddig érdemes nézni lenne rá egy millióm de 200ezer kilóméter felett érdemes még autót venni?? ami szép és megtudom fizetni 270ezer km az már vajon túlzás!!! komolyan nem vágom szóval valaki okosítson ki!!
köszi


Szia! A 20d meg a 18d nagyon jó motor dinamikus, keveset fogyaszt, de több a hibalehetősége is mint egy benzinesnél.Ilyen korú kocsinál sokba lehet a fenntartása.Pl dieselnél porlasztók,kettőstömegű lendkerék, turbó, 136lovas 20d-nél adagoló, és még sorolhatnám.A benzines ehhez képest sokkal egyszerűbb konstrukció.A kilométeróra állások itthon többségbe nem valósak.Ne km óra állást vegyél hanem állapotot.1milióért nem igen találsz itthon jó e46ot csak bontószökevényt.Normálisabbak 1,4-1,5-től indulnak.Én a benzinest ajánlom.Sok sikert!

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. január 21. kedd, 15:02


SP_323i írta:
YELLOW írta:
Superpippo írta:
csatis1 írta:
hancurozo írta:
hancurozo írta:
Szabi46 írta: BMW E36 328i sárga

Ezt az autót ismeri valaki?
Mit jelent az utolsó pár sorban leírt: "Az autó motorkódos bármilyen típus azonos motor beépíthető"


Azt, hogy a forgalmiban nincs motorszám, csak motorkód. Valami oknál fogva nem olvasható a motorszám. (külföldről hozott és bontás nélkül nem tudják leolvasni, vagy korrózió miatt nem leolvasható)
A külföldről hozott autók 99%-a ilyen.


Nem látom a full M packet-et, a napfénytetőt. Nem legális a xenon. A fékfolyadék fekete. (hogyan szervizelték?) Ez alapján mi lehet igaz a hirdetésből?


Ami biztos: toronymerevítő elöl...


Szerintem ez a kocsi ízléstelen és ez nem M-packett hanem cigány packett.



akkor biztos azért jön be nekem....
a fékolaj meg egy elöregedett fehér műanyag tartályban milyen legyen, fekete szerű, azt innen nem mondod meg. az hogy miylen extra lett bepipálva, azt sosem nézem, mert ott aztán minden rossz nyavaját bekattintanak. (felszereltség)
én nem tudom mi rajta az izléstelen. nem azért védem mert sárga, de szerintem nincs vele baj. szerintem drága. most agy azért mert tényleg jó, vagy csak azt az érzetet akarja kelteni. ha 500 körül lenen az ára, lehet be is próbálkoznék
az tény, hogy valószínű nem gyári fény van rajta, a kérdés, mennyit javítottak a kasztnin.


M-es az, csak nem a cupé-kabrió csavart küszöb van rajta, hanem a limó M-es küszöbe a kismotoros (3.0) M3-as limókat ilyen küszöbbel adták...
A tükör lehet utángyártott és nem gyári, mert picit feláll a gyárinak ez nem szokása.



Köze nincs az M-packet-hoz a full-hoz meg még annyi se... max M-optika.
Vagy fingja sincs a hirdetőnek mit árul vagy félrevezeti a vásárlókat...nem tudom melyik a rosszabb.