- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i 1.9
- Évjárat: 1999
Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 10:02
Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 10:02
Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 09:44
Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 09:43
laleeboy írta:YELLOW írta:ZoleeSRB írta:compact írta:leroyclub írta:lalada írta:leroyclub írta: Üdv!
Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.
ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv
Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.
A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...
Nem vagyok nagy mendemonda hívő,úgy h csak leírom aztán mindenki azt hisz amit akar...
Elméletileg az egész egy nagy maffia (jobb szó nem jut eszembe) a pajzs a legerősebb.Nem azért nem fogják ellopni a kocsidat,mert olyan hiper szupar űber fasza a pajzs és ezért nem tudják,hanem azért,mert ez az egész banda ismeri egymást és hát úgymond meg van mondva,hogy a pajzsos kocsikat nem szabad bántani,mert a nyakadra lépnek!
Szóval nem ér semmit,vagy még is,NEM,DE
én aztán nagy összeesküvés gyártó vagyok, de eszembe sem jutott, pedig valóban milyen igaz...
mondjuk akkor jöhet számításba error, ha a maffiján kívüli tolvaj jön elő.
a saját, egyedi riasztó ér a legtöbbet. aki ért hozzá olyan dolgokat meg tud csinálni (nem akarom részletezni), de semmi látszatja nincs, csak épp működik, és használ. sőt egy átlagos nem at elektronikában jártas ember, számára is vannak olyan egyszerű dolgok, amikre nem is gondolna. és szinte filléres dolgok. de akár nagyon komoly rendszerek is összehozhatók, olyan dolgokkal, amikre nem számít egy tolvaj, sőt nem is tud mit csinálni, vagy nagyon sok időbe telik neki. és itt ez számít az idő. úgy gondolom, a profiknak, van egy idő, mondjuk 3 perc, ha annyi idő alatt nem tudják elvinni, akkor ott hagyják, mert nagy a rizikó. de szépen fokozatosan is lehet védekezni, hogy még csak bejutni se tudjon az autóba.
Ha el akarják lopni akkor el is viszik, az ilyen utólagos dolgokkal max egy kicsi borsot törsz a tolvaj orra alá
Ha ki van nézve a kocsid akkor így is úgy is elviszik.
Amit tehetsz az egyedi elektronikán kívül az a váltózár és az UV gravírozás
A váltózárral annyi meló van hogy esetleg eltérítheti a "rosszalkodót" és nem lehet a motortérből megkerülni mint pl az elölhajtós bowdenes váltós kocsiknál
Az UV gravírozással meg be lehet azonosítani az alkatrészeket ha találnak egy bontótelepet a yardok
Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 09:23
YELLOW írta:ZoleeSRB írta:compact írta:leroyclub írta:lalada írta:leroyclub írta: Üdv!
Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.
ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv
Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.
A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...
Nem vagyok nagy mendemonda hívő,úgy h csak leírom aztán mindenki azt hisz amit akar...
Elméletileg az egész egy nagy maffia (jobb szó nem jut eszembe) a pajzs a legerősebb.Nem azért nem fogják ellopni a kocsidat,mert olyan hiper szupar űber fasza a pajzs és ezért nem tudják,hanem azért,mert ez az egész banda ismeri egymást és hát úgymond meg van mondva,hogy a pajzsos kocsikat nem szabad bántani,mert a nyakadra lépnek!
Szóval nem ér semmit,vagy még is,NEM,DE
én aztán nagy összeesküvés gyártó vagyok, de eszembe sem jutott, pedig valóban milyen igaz...
mondjuk akkor jöhet számításba error, ha a maffiján kívüli tolvaj jön elő.
a saját, egyedi riasztó ér a legtöbbet. aki ért hozzá olyan dolgokat meg tud csinálni (nem akarom részletezni), de semmi látszatja nincs, csak épp működik, és használ. sőt egy átlagos nem at elektronikában jártas ember, számára is vannak olyan egyszerű dolgok, amikre nem is gondolna. és szinte filléres dolgok. de akár nagyon komoly rendszerek is összehozhatók, olyan dolgokkal, amikre nem számít egy tolvaj, sőt nem is tud mit csinálni, vagy nagyon sok időbe telik neki. és itt ez számít az idő. úgy gondolom, a profiknak, van egy idő, mondjuk 3 perc, ha annyi idő alatt nem tudják elvinni, akkor ott hagyják, mert nagy a rizikó. de szépen fokozatosan is lehet védekezni, hogy még csak bejutni se tudjon az autóba.
Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 07:44
ZoleeSRB írta:compact írta:leroyclub írta:lalada írta:leroyclub írta: Üdv!
Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.
ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv
Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.
A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...
Nem vagyok nagy mendemonda hívő,úgy h csak leírom aztán mindenki azt hisz amit akar...
Elméletileg az egész egy nagy maffia (jobb szó nem jut eszembe) a pajzs a legerősebb.Nem azért nem fogják ellopni a kocsidat,mert olyan hiper szupar űber fasza a pajzs és ezért nem tudják,hanem azért,mert ez az egész banda ismeri egymást és hát úgymond meg van mondva,hogy a pajzsos kocsikat nem szabad bántani,mert a nyakadra lépnek!
Szóval nem ér semmit,vagy még is,NEM,DE
Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 04:13
jons írta:dbtibi írta:jons írta: Sziasztok!
Vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-7596074
Nekem személy szerint tetszik
Cimborám is azt mondta. Kicsit messze van Zalaegerszeg, de remélem rá tudom bírni, hogy megnézzük. Szeretném, hogy legyen egy jó kocsija.
Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 00:20
compact írta:leroyclub írta:lalada írta:leroyclub írta: Üdv!
Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.
ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv
Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.
A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...
Elküldve: 2014. március 26. szerda, 19:05
leroyclub írta:lalada írta:leroyclub írta: Üdv!
Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.
ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv
Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.
Elküldve: 2014. március 26. szerda, 18:28
lalada írta:leroyclub írta: Üdv!
Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.
ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv
Elküldve: 2014. március 26. szerda, 17:23
dbtibi írta:jons írta: Sziasztok!
Vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-7596074
Nekem személy szerint tetszik
Elküldve: 2014. március 26. szerda, 17:13
jons írta: Sziasztok!
Vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-7596074
Elküldve: 2014. március 26. szerda, 17:07
Elküldve: 2014. március 26. szerda, 10:13
hil írta:jons írta:hil írta:
Szia jons!
A diaggal kiolvasott Km állások nagyon furik. Ilyen akkor szokott lenni..... de ezt itt inkább nem írnám le. A három tulaj miatt én nem venném meg (de ez csak az én fejlövésem), valami tuti nem volt jó, ha ennyit vándorolt. Amúgy szép az autó szerintem, bár kissé drágának tartom.
hil
Szia!
Én is hasonlókat gondoltam amikor megláttam. Km óra, 3 tulaj, drága, gps vackeráj. Nem szeretem az utólagos dolgokat.
Szia jons!
Jobban megnézve a diag mentést, amikor fura Km lett rögzítve, akkor a motor fordulat 10200 1/min volt, feszültség is 24V, ami pedig nem lehetséges. Erre mi lehet a magyarázat?
hil
Elküldve: 2014. március 26. szerda, 10:03
Elküldve: 2014. március 26. szerda, 09:45
leroyclub írta: Üdv!
Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.