autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 10:02


YELLOW írta: Kell-e félni az E46-os 3-as BMW-től?


Én is hozzászóltam anno a cikkhez.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 09:44

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 09:43


laleeboy írta:
YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
leroyclub írta:
lalada írta:
leroyclub írta: Üdv!

Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.


ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv


Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.


A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...



Nem vagyok nagy mendemonda hívő,úgy h csak leírom aztán mindenki azt hisz amit akar...
Elméletileg az egész egy nagy maffia (jobb szó nem jut eszembe) a pajzs a legerősebb.Nem azért nem fogják ellopni a kocsidat,mert olyan hiper szupar űber fasza a pajzs és ezért nem tudják,hanem azért,mert ez az egész banda ismeri egymást és hát úgymond meg van mondva,hogy a pajzsos kocsikat nem szabad bántani,mert a nyakadra lépnek!
Szóval nem ér semmit,vagy még is,NEM,DE


én aztán nagy összeesküvés gyártó vagyok, de eszembe sem jutott, pedig valóban milyen igaz...
mondjuk akkor jöhet számításba error, ha a maffiján kívüli tolvaj jön elő.
a saját, egyedi riasztó ér a legtöbbet. aki ért hozzá olyan dolgokat meg tud csinálni (nem akarom részletezni), de semmi látszatja nincs, csak épp működik, és használ. sőt egy átlagos nem at elektronikában jártas ember, számára is vannak olyan egyszerű dolgok, amikre nem is gondolna. és szinte filléres dolgok. de akár nagyon komoly rendszerek is összehozhatók, olyan dolgokkal, amikre nem számít egy tolvaj, sőt nem is tud mit csinálni, vagy nagyon sok időbe telik neki. és itt ez számít az idő. úgy gondolom, a profiknak, van egy idő, mondjuk 3 perc, ha annyi idő alatt nem tudják elvinni, akkor ott hagyják, mert nagy a rizikó. de szépen fokozatosan is lehet védekezni, hogy még csak bejutni se tudjon az autóba.


Ha el akarják lopni akkor el is viszik, az ilyen utólagos dolgokkal max egy kicsi borsot törsz a tolvaj orra alá

Ha ki van nézve a kocsid akkor így is úgy is elviszik.

Amit tehetsz az egyedi elektronikán kívül az a váltózár és az UV gravírozás

A váltózárral annyi meló van hogy esetleg eltérítheti a "rosszalkodót" és nem lehet a motortérből megkerülni mint pl az elölhajtós bowdenes váltós kocsiknál

Az UV gravírozással meg be lehet azonosítani az alkatrészeket ha találnak egy bontótelepet a yardok


személyesen szivesen elbeszélgetek akárkivel (na jó nem), de leírva nem fogok kiadni dolgokat, mert bárki olvashatja itt a fórumot, bárki lehet egy név mögött. az egyedi dolgokban nagyon sok minden elképzelhető, pl váltózár is, amit mondjuk nem is látni. ezek aiket általában tud az ember, mind látható dolgok. se számos olyan elem beépíthető, aminek nincs látszatja, és csak a tulaj, na és persze aki megépíti a rendszert tudja, hogy adott egység hol van, hogy működik, hogyan deaktiválható. nem hagyományos dolgokban kell gondolkozni. és nem fogják elvinni az autót, max ha menet közben eltérítenek és kirángatnak belőle, de persze ezekre is van megoldás, hogy utána kapufa és inkább elszalad a tolvaj, legyen az akármennyire profi. annyiféle dolgot meg lehet csinálni, hogy leírni is sok volna...

laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 09:23


YELLOW írta:
ZoleeSRB írta:
compact írta:
leroyclub írta:
lalada írta:
leroyclub írta: Üdv!

Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.


ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv


Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.


A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...



Nem vagyok nagy mendemonda hívő,úgy h csak leírom aztán mindenki azt hisz amit akar...
Elméletileg az egész egy nagy maffia (jobb szó nem jut eszembe) a pajzs a legerősebb.Nem azért nem fogják ellopni a kocsidat,mert olyan hiper szupar űber fasza a pajzs és ezért nem tudják,hanem azért,mert ez az egész banda ismeri egymást és hát úgymond meg van mondva,hogy a pajzsos kocsikat nem szabad bántani,mert a nyakadra lépnek!
Szóval nem ér semmit,vagy még is,NEM,DE


én aztán nagy összeesküvés gyártó vagyok, de eszembe sem jutott, pedig valóban milyen igaz...
mondjuk akkor jöhet számításba error, ha a maffiján kívüli tolvaj jön elő.
a saját, egyedi riasztó ér a legtöbbet. aki ért hozzá olyan dolgokat meg tud csinálni (nem akarom részletezni), de semmi látszatja nincs, csak épp működik, és használ. sőt egy átlagos nem at elektronikában jártas ember, számára is vannak olyan egyszerű dolgok, amikre nem is gondolna. és szinte filléres dolgok. de akár nagyon komoly rendszerek is összehozhatók, olyan dolgokkal, amikre nem számít egy tolvaj, sőt nem is tud mit csinálni, vagy nagyon sok időbe telik neki. és itt ez számít az idő. úgy gondolom, a profiknak, van egy idő, mondjuk 3 perc, ha annyi idő alatt nem tudják elvinni, akkor ott hagyják, mert nagy a rizikó. de szépen fokozatosan is lehet védekezni, hogy még csak bejutni se tudjon az autóba.


Ha el akarják lopni akkor el is viszik, az ilyen utólagos dolgokkal max egy kicsi borsot törsz a tolvaj orra alá

Ha ki van nézve a kocsid akkor így is úgy is elviszik.

Amit tehetsz az egyedi elektronikán kívül az a váltózár és az UV gravírozás

A váltózárral annyi meló van hogy esetleg eltérítheti a "rosszalkodót" és nem lehet a motortérből megkerülni mint pl az elölhajtós bowdenes váltós kocsiknál

Az UV gravírozással meg be lehet azonosítani az alkatrészeket ha találnak egy bontótelepet a yardok


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 07:44


ZoleeSRB írta:
compact írta:
leroyclub írta:
lalada írta:
leroyclub írta: Üdv!

Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.


ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv


Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.


A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...



Nem vagyok nagy mendemonda hívő,úgy h csak leírom aztán mindenki azt hisz amit akar...
Elméletileg az egész egy nagy maffia (jobb szó nem jut eszembe) a pajzs a legerősebb.Nem azért nem fogják ellopni a kocsidat,mert olyan hiper szupar űber fasza a pajzs és ezért nem tudják,hanem azért,mert ez az egész banda ismeri egymást és hát úgymond meg van mondva,hogy a pajzsos kocsikat nem szabad bántani,mert a nyakadra lépnek!
Szóval nem ér semmit,vagy még is,NEM,DE


én aztán nagy összeesküvés gyártó vagyok, de eszembe sem jutott, pedig valóban milyen igaz...
mondjuk akkor jöhet számításba error, ha a maffiján kívüli tolvaj jön elő.
a saját, egyedi riasztó ér a legtöbbet. aki ért hozzá olyan dolgokat meg tud csinálni (nem akarom részletezni), de semmi látszatja nincs, csak épp működik, és használ. sőt egy átlagos nem at elektronikában jártas ember, számára is vannak olyan egyszerű dolgok, amikre nem is gondolna. és szinte filléres dolgok. de akár nagyon komoly rendszerek is összehozhatók, olyan dolgokkal, amikre nem számít egy tolvaj, sőt nem is tud mit csinálni, vagy nagyon sok időbe telik neki. és itt ez számít az idő. úgy gondolom, a profiknak, van egy idő, mondjuk 3 perc, ha annyi idő alatt nem tudják elvinni, akkor ott hagyják, mert nagy a rizikó. de szépen fokozatosan is lehet védekezni, hogy még csak bejutni se tudjon az autóba.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 04:13


jons írta:
dbtibi írta:
jons írta: Sziasztok!

Vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-7596074


Nekem személy szerint tetszik


Cimborám is azt mondta. Kicsit messze van Zalaegerszeg, de remélem rá tudom bírni, hogy megnézzük. Szeretném, hogy legyen egy jó kocsija.



Én láttam ezt a kocsit 1 éve,akkor is árulta már a srác,csörögj rám és megkíméllek titeket egy utazástól!!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 27. csütörtök, 04:14

ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2014. március 27. csütörtök, 00:20


compact írta:
leroyclub írta:
lalada írta:
leroyclub írta: Üdv!

Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.


ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv


Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.


A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...



Nem vagyok nagy mendemonda hívő,úgy h csak leírom aztán mindenki azt hisz amit akar...
Elméletileg az egész egy nagy maffia (jobb szó nem jut eszembe) a pajzs a legerősebb.Nem azért nem fogják ellopni a kocsidat,mert olyan hiper szupar űber fasza a pajzs és ezért nem tudják,hanem azért,mert ez az egész banda ismeri egymást és hát úgymond meg van mondva,hogy a pajzsos kocsikat nem szabad bántani,mert a nyakadra lépnek!
Szóval nem ér semmit,vagy még is,NEM,DE


compact
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2002

státusz compact

Fórumlakó

Elismertség: 13% (32 pont) | Hozzászólások: 241

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 19:05


leroyclub írta:
lalada írta:
leroyclub írta: Üdv!

Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.


ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv


Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.


A pajzsvédelem egy nagy ökörség, ráadásul szétgányolják az egész autó elejét miatta. Autót sem vennék olyat amiben van, nem hogy még én rakassak bele.
Megnyugtatlak hogyha el akarják vinni, úgyis elviszik max. előtte szétverik a fél autót meg 10 perccel több ideig tart nekik a művelet.
Lásd a kerékőr, riasztó és egyebeknek gyakorlatilag semmi értelme, pont ezért nézd meg, hogy pl hány új 20 millás vagy még komolyabb autón nincs is mi meg aggódunk itt a pár 100e ft-os felninkkel meg minden csavar helyére más kerékőrt rakunk.
Semmit nem ér az egész...



leroyclub
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz leroyclub

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 18:28


lalada írta:
leroyclub írta: Üdv!

Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.


ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv


Ezt kifejtenéd bővebben? Hogy működik, mennyiber kerül? Akár privátban is.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 17:23


dbtibi írta:
jons írta: Sziasztok!

Vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-7596074


Nekem személy szerint tetszik


Cimborám is azt mondta. Kicsit messze van Zalaegerszeg, de remélem rá tudom bírni, hogy megnézzük. Szeretném, hogy legyen egy jó kocsija.



dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 17:13


jons írta: Sziasztok!

Vélemény?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...0i-7596074


Nekem személy szerint tetszik

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 17:07

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 10:13


hil írta:
jons írta:
hil írta:
Szia jons!
A diaggal kiolvasott Km állások nagyon furik. Ilyen akkor szokott lenni..... de ezt itt inkább nem írnám le. A három tulaj miatt én nem venném meg (de ez csak az én fejlövésem), valami tuti nem volt jó, ha ennyit vándorolt. Amúgy szép az autó szerintem, bár kissé drágának tartom.
hil


Szia!

Én is hasonlókat gondoltam amikor megláttam. Km óra, 3 tulaj, drága, gps vackeráj. Nem szeretem az utólagos dolgokat.

Szia jons!
Jobban megnézve a diag mentést, amikor fura Km lett rögzítve, akkor a motor fordulat 10200 1/min volt, feszültség is 24V, ami pedig nem lehetséges. Erre mi lehet a magyarázat?
hil





csak így megy a kommentem:
http://www.bmwfanatics.hu/gale...331805.jpg


státusz tzsolt90

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 10:03


Sziasztok! Új vagyok errefelé, egy másik fórumon ajánlották ezt az oldalt ha BMW-ről szeretnék kérdezni.. Nos autóváltás előtt állok és van pár típus amik közül nemigen tudok dönteni. Jelenleg egy igen nyomatékos kifejezetten morgós dieselem van. Nagyonszép hangja van. A kiszemeltek 3-mas e46 330Ci/Cd, 5-ös e39 530D/528i. Mindenképpen egy csinosabb fekete M-es bőrös lenne németországból. A mérete és az ár/érték aránya miatt inkább az 5-ös felé hajlanék. Sajnos nincs ismerősöm akinek lenne ilyen autója ezért is írtam ide. 530D-nél a szervízköltségtől tartok és a szolid hangjától, az 528inél pedig a kevés nyomatéktól, és nem kis kasznit kellene rángasson ugye.. Az utóbbiról úgy hallottam elég korrekt fogyasztása van aránylag. Hosszútávra egy vagányabb autót szeretnék összehozni, fenntartható jó műszaki állapottal. (Ne legyen az autónak havi szinten 3-4 új alkatrész igénye). Az érdekelne melyik lehetne az ésszerűbb választás, melyik tipus lenne hálásabb.. A válaszokat előre is köszönöm!

Üdv
Zsolt

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. március 26. szerda, 09:45


leroyclub írta: Üdv!

Na lassan ugy néz ki meg lesz az autó. Gépjárművédelemre mit ajánlotok. Azért itt pesten félek hogy valakinek megtetszik ezért mindenképp rakatnék bele valamit amint megvettem. Eddig a pajzsot és a Cerberost nézegettem.


ha nincs pénze Pajzsra, akkor egy utólagos indításgátló (motortérbe), motortérzár és OBD blokkolás kombinációját javasolnám. OBD blokkolást se az utastérből megoldva.
Üdv