Levi46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Levi46

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. október 10. péntek, 21:25


Ragenwolf írta: Ha valaki szép E46-ot szeretne:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-8323500


Valóban szép és jól felszerelt! Nem egy utolsó szempont, hogy megvan mind a 4 kulcs is...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Ragenwolf

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. október 10. péntek, 21:20


Ha valaki szép E46-ot szeretne:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-8323500

Levi46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Levi46

Újonc

Elismertség: 11% (6 pont) | Hozzászólások: 51

Elküldve: 2014. október 10. péntek, 21:05


http://www.hasznaltauto.hu/aut...bo-8331832

Ezt a konstrukcíót ismeri valaki, van valakinek személyes tapasztalata?
Nővéremék szeretnének ilyet venni, ha esetleg van valakinek tuti forrásból való szóljon!
Köszi

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. október 10. péntek, 06:51


zee írta: Ebben mi lehet a csavar?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ni-8053336
A rendszám szerint akár valós lehet a dátum. Az ülés viszont a km-hez képest elég érdekes. A kérdés, hogy mennyire követhető az előélete...



Ebbe biztos nem valós futásteljesítmény van feltüntetve, vagy ORKOK laktak benne


státusz zee

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. október 09. csütörtök, 18:25


Ebben mi lehet a csavar?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ni-8053336
A rendszám szerint akár valós lehet a dátum. Az ülés viszont a km-hez képest elég érdekes. A kérdés, hogy mennyire követhető az előélete...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. október 09. csütörtök, 07:12


Prof írta:
Qtya írta: Sziasztok!

E46-os BMW vásárlása előtt állok. A kritériumok, hogy facelift utáni legyen, a futómű kiszakadása miatt, sedan, és 2.2 vagy 2.5 benzines, manuális váltóval. A keret 1.8 millió Ft. A kérdésem az lenne, hogy milyen típushibái vannak a kiszakadáson kívül ennek a típusnak? Megbízhatóságuk milyen? (Japán autót váltana).
Szóba jöhet még E39 is, de nem tudom annak a fenntartása nem lenne-e jóval költségesebb az E46-nál, illetve a keretbe belefér-e normális állapotú.


a FACELIFT esetében nincs futómű kiszakadási probléma.

Ezért az árért már lehet venni nagyon megbízható darabokat.


illetve a facelift utáni az már az E90. van FL előtti és FL-es (bár ha jól tudom az FL-ből is volt FL-es, de az nem olyna jelentősségű módosítás volt, ezért nem is nagyon mondják annak.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. október 09. csütörtök, 07:10


Qtya írta: Sziasztok!

E46-os BMW vásárlása előtt állok. A kritériumok, hogy facelift utáni legyen, a futómű kiszakadása miatt, sedan, és 2.2 vagy 2.5 benzines, manuális váltóval. A keret 1.8 millió Ft. A kérdésem az lenne, hogy milyen típushibái vannak a kiszakadáson kívül ennek a típusnak? Megbízhatóságuk milyen? (Japán autót váltana).
Szóba jöhet még E39 is, de nem tudom annak a fenntartása nem lenne-e jóval költségesebb az E46-nál, illetve a keretbe belefér-e normális állapotú.


a FACELIFT esetében nincs futómű kiszakadási probléma.

Ezért az árért már lehet venni nagyon megbízható darabokat.



gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. október 09. csütörtök, 06:03


Qtya írta: Sziasztok!

E46-os BMW vásárlása előtt állok. A kritériumok, hogy facelift utáni legyen, a futómű kiszakadása miatt, sedan, és 2.2 vagy 2.5 benzines, manuális váltóval. A keret 1.8 millió Ft. A kérdésem az lenne, hogy milyen típushibái vannak a kiszakadáson kívül ennek a típusnak? Megbízhatóságuk milyen? (Japán autót váltana).
Szóba jöhet még E39 is, de nem tudom annak a fenntartása nem lenne-e jóval költségesebb az E46-nál, illetve a keretbe belefér-e normális állapotú.


Szia

Amik jellző kisebb hibák és majndnem mindenkinél előjön talán:
Fűtés ellenállás,ajtóhatároló,ülésfoglaltság érzékelő,difi szilent,fűtéscsap,szélvédő alatti müanyag elem,hátsó lámpa kontakthiba,jobb ablakemelő,csomagtér ajtóba kábelszakadás az átvezetésnél.
Kopott kuplungnál rángatózás.

Mokrikusan nem tudok segiteni,nekem 16i-m van.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. október 09. csütörtök, 06:04

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2014. október 09. csütörtök, 06:03


Qtya írta: Sziasztok!

E46-os BMW vásárlása előtt állok. A kritériumok, hogy facelift utáni legyen, a futómű kiszakadása miatt, sedan, és 2.2 vagy 2.5 benzines, manuális váltóval. A keret 1.8 millió Ft. A kérdésem az lenne, hogy milyen típushibái vannak a kiszakadáson kívül ennek a típusnak? Megbízhatóságuk milyen? (Japán autót váltana).
Szóba jöhet még E39 is, de nem tudom annak a fenntartása nem lenne-e jóval költségesebb az E46-nál, illetve a keretbe belefér-e normális állapotú.


Szia

Amik jellző kisebb hibák és majndnem mindenkinél előjön talán:
Fűtés ellenállás,ajtóhatároló,ülésfoglaltság érzékelő,difi szilent,fűtéscsap,szélvédő alatti müanyag elem,hátsó lámpa kontakthiba,jobb ablakemelő,csomagtér ajtóba kábelszakadás az átvezetésnél.
Kopott kuplungnál rángatózás.

Mokrikusan nem tudom segiteni,nekem 16i-m van.


státusz Qtya

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2014. október 08. szerda, 22:11





Sziasztok!

E46-os BMW vásárlása előtt állok. A kritériumok, hogy facelift utáni legyen, a futómű kiszakadása miatt, sedan, és 2.2 vagy 2.5 benzines, manuális váltóval. A keret 1.8 millió Ft. A kérdésem az lenne, hogy milyen típushibái vannak a kiszakadáson kívül ennek a típusnak? Megbízhatóságuk milyen? (Japán autót váltana).
Szóba jöhet még E39 is, de nem tudom annak a fenntartása nem lenne-e jóval költségesebb az E46-nál, illetve a keretbe belefér-e normális állapotú.

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. október 14. kedd, 21:35

tomy1228
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Cd
Évjárat: 2004

státusz tomy1228

Törzsvendég

Elismertség: 10% (15 pont) | Hozzászólások: 149

Elküldve: 2014. október 08. szerda, 13:47


ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok, cserére adtam a fejem, amiken gondolkozom a megbízhatóság miatt e46... azonbelül nektek mi lenne a véleményetek? 330i 330d vagy 330xd. sedan vagy coupe még nem tudom. minden info érdekel tapasztalat, pro kontra


ha a legkevesebb rizikót akarod, akkor 30i manuális váltó. a többi más dolog, minden E46-nál meglévő dolog. és érdemesebb FL-est választani.
bár szerény véleményem az, hogy ha a jelenlegi autóval nincs nagy bajod, akkor kár egy koránt sem biztos alapokon állóra lecserélni. ugye a tiédet ismered, amit meg veszel, kitudja. főleg, hogy korban azért már mind időseknek mondható. szóval minél később veszel meg egy autót használtan a rizikó annál nagyobb. én is cserélnék szívesen, de nem igazán van gondom a mostanival, csak a nagyobb motor és az újabb kasztni miatt lehet nem szeretnék több millát kidobni. de ez csak az én véleményem.


mindeképp nagyobb teljesítményűt szeretnék,dinamikusabbat. Hibátlan,semmi baja nincs, csak vágyom nagyobbra. Nincs tapasztalatom ezekkel kapcsban, h 30d vagy 30i szervíz


a 30i-vel annyi lesz, hogy eléggé sok olajat fog enni, főleg ha hajtva van. a 30d-nel meg a szokásos dolgok, mint minden dízelnél. oké, hogy dinamikusabb kell, de ha korábban 3-4 éve jobban ki lehett fogni megbízható, jó állapotú bömcit, azóta csak rizikósabb lett. én is agyaltam hidd el, még V8 E39-en is. de rájöttem, hogy nekem nem ér annyit a dinamikusság, hogy nagy valószínűséggel belenyúlok egy szarba. esetleg kintről lenne kicsivel több esélyem, de valószínű nagyobb futású lenne. tehát ha nagyobb motor kellene majd, akormindenképp fiatalabb is lesz az az autó. az E90/92 tetszik kívülről, belülről nem. az újabbra F32 (ha jól tudom) meg nem lenne lóvém sosem mármint amíg fiatal. E90-nél is hallani sok rosszat az új benyásokról, dízel kizárva, így mindig az van, hogy marad ez. kívül/belül szép, ahogy én hazsnálom dinamikusnak is mondható, ebebn az országban erősebb autóra amúgysem nagyon van szükség, főleg ilyen üzemanyagárak mellett.


30d-t nagyon dicsérte mindenki.... mindeképp németből lenne az autó, az e90-92nek a belseje nekem s etetszik, az e46nak nagyon ellett talva..... én is sokat gondolkodtam és még msot is.... 2,5 éve van nalam, olajcsereken kívül pár kopó alkatrész lett cserélve, bakok iylenek, azonkívül semmi baja


Ahogy irta Yellow a szokásos betegségei vannak,én eddig főtengely ékszíjtárcsát cseréltem és most a 6 db izzitógyertyát,a kopó dolgokat nem irnám le mert az ua mint a 20d-nél.A futómű bajai ennek is megvannak én jelenleg azzal szivok illetve amire én még figyelek az üzemanyag szűrő és a kartelgázszűrő cseréje csakis gyárira,ja meg csakis maxx motion tankolok.



ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. október 08. szerda, 10:44


YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok, cserére adtam a fejem, amiken gondolkozom a megbízhatóság miatt e46... azonbelül nektek mi lenne a véleményetek? 330i 330d vagy 330xd. sedan vagy coupe még nem tudom. minden info érdekel tapasztalat, pro kontra


ha a legkevesebb rizikót akarod, akkor 30i manuális váltó. a többi más dolog, minden E46-nál meglévő dolog. és érdemesebb FL-est választani.
bár szerény véleményem az, hogy ha a jelenlegi autóval nincs nagy bajod, akkor kár egy koránt sem biztos alapokon állóra lecserélni. ugye a tiédet ismered, amit meg veszel, kitudja. főleg, hogy korban azért már mind időseknek mondható. szóval minél később veszel meg egy autót használtan a rizikó annál nagyobb. én is cserélnék szívesen, de nem igazán van gondom a mostanival, csak a nagyobb motor és az újabb kasztni miatt lehet nem szeretnék több millát kidobni. de ez csak az én véleményem.


mindeképp nagyobb teljesítményűt szeretnék,dinamikusabbat. Hibátlan,semmi baja nincs, csak vágyom nagyobbra. Nincs tapasztalatom ezekkel kapcsban, h 30d vagy 30i szervíz


a 30i-vel annyi lesz, hogy eléggé sok olajat fog enni, főleg ha hajtva van. a 30d-nel meg a szokásos dolgok, mint minden dízelnél. oké, hogy dinamikusabb kell, de ha korábban 3-4 éve jobban ki lehett fogni megbízható, jó állapotú bömcit, azóta csak rizikósabb lett. én is agyaltam hidd el, még V8 E39-en is. de rájöttem, hogy nekem nem ér annyit a dinamikusság, hogy nagy valószínűséggel belenyúlok egy szarba. esetleg kintről lenne kicsivel több esélyem, de valószínű nagyobb futású lenne. tehát ha nagyobb motor kellene majd, akormindenképp fiatalabb is lesz az az autó. az E90/92 tetszik kívülről, belülről nem. az újabbra F32 (ha jól tudom) meg nem lenne lóvém sosem mármint amíg fiatal. E90-nél is hallani sok rosszat az új benyásokról, dízel kizárva, így mindig az van, hogy marad ez. kívül/belül szép, ahogy én hazsnálom dinamikusnak is mondható, ebebn az országban erősebb autóra amúgysem nagyon van szükség, főleg ilyen üzemanyagárak mellett.


30d-t nagyon dicsérte mindenki.... mindeképp németből lenne az autó, az e90-92nek a belseje nekem s etetszik, az e46nak nagyon ellett talva..... én is sokat gondolkodtam és még msot is.... 2,5 éve van nalam, olajcsereken kívül pár kopó alkatrész lett cserélve, bakok iylenek, azonkívül semmi baja

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. október 08. szerda, 09:45


ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok, cserére adtam a fejem, amiken gondolkozom a megbízhatóság miatt e46... azonbelül nektek mi lenne a véleményetek? 330i 330d vagy 330xd. sedan vagy coupe még nem tudom. minden info érdekel tapasztalat, pro kontra


ha a legkevesebb rizikót akarod, akkor 30i manuális váltó. a többi más dolog, minden E46-nál meglévő dolog. és érdemesebb FL-est választani.
bár szerény véleményem az, hogy ha a jelenlegi autóval nincs nagy bajod, akkor kár egy koránt sem biztos alapokon állóra lecserélni. ugye a tiédet ismered, amit meg veszel, kitudja. főleg, hogy korban azért már mind időseknek mondható. szóval minél később veszel meg egy autót használtan a rizikó annál nagyobb. én is cserélnék szívesen, de nem igazán van gondom a mostanival, csak a nagyobb motor és az újabb kasztni miatt lehet nem szeretnék több millát kidobni. de ez csak az én véleményem.


mindeképp nagyobb teljesítményűt szeretnék,dinamikusabbat. Hibátlan,semmi baja nincs, csak vágyom nagyobbra. Nincs tapasztalatom ezekkel kapcsban, h 30d vagy 30i szervíz


a 30i-vel annyi lesz, hogy eléggé sok olajat fog enni, főleg ha hajtva van. a 30d-nel meg a szokásos dolgok, mint minden dízelnél. oké, hogy dinamikusabb kell, de ha korábban 3-4 éve jobban ki lehett fogni megbízható, jó állapotú bömcit, azóta csak rizikósabb lett. én is agyaltam hidd el, még V8 E39-en is. de rájöttem, hogy nekem nem ér annyit a dinamikusság, hogy nagy valószínűséggel belenyúlok egy szarba. esetleg kintről lenne kicsivel több esélyem, de valószínű nagyobb futású lenne. tehát ha nagyobb motor kellene majd, akormindenképp fiatalabb is lesz az az autó. az E90/92 tetszik kívülről, belülről nem. az újabbra F32 (ha jól tudom) meg nem lenne lóvém sosem mármint amíg fiatal. E90-nél is hallani sok rosszat az új benyásokról, dízel kizárva, így mindig az van, hogy marad ez. kívül/belül szép, ahogy én hazsnálom dinamikusnak is mondható, ebebn az országban erősebb autóra amúgysem nagyon van szükség, főleg ilyen üzemanyagárak mellett.

ateszka86
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz ateszka86

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (10 pont) | Hozzászólások: 390

Elküldve: 2014. október 07. kedd, 23:29


YELLOW írta:
ateszka86 írta: sziasztok, cserére adtam a fejem, amiken gondolkozom a megbízhatóság miatt e46... azonbelül nektek mi lenne a véleményetek? 330i 330d vagy 330xd. sedan vagy coupe még nem tudom. minden info érdekel tapasztalat, pro kontra


ha a legkevesebb rizikót akarod, akkor 30i manuális váltó. a többi más dolog, minden E46-nál meglévő dolog. és érdemesebb FL-est választani.
bár szerény véleményem az, hogy ha a jelenlegi autóval nincs nagy bajod, akkor kár egy koránt sem biztos alapokon állóra lecserélni. ugye a tiédet ismered, amit meg veszel, kitudja. főleg, hogy korban azért már mind időseknek mondható. szóval minél később veszel meg egy autót használtan a rizikó annál nagyobb. én is cserélnék szívesen, de nem igazán van gondom a mostanival, csak a nagyobb motor és az újabb kasztni miatt lehet nem szeretnék több millát kidobni. de ez csak az én véleményem.


mindeképp nagyobb teljesítményűt szeretnék,dinamikusabbat. Hibátlan,semmi baja nincs, csak vágyom nagyobbra. Nincs tapasztalatom ezekkel kapcsban, h 30d vagy 30i szervíz

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2014. október 07. kedd, 19:13


ateszka86 írta: sziasztok, cserére adtam a fejem, amiken gondolkozom a megbízhatóság miatt e46... azonbelül nektek mi lenne a véleményetek? 330i 330d vagy 330xd. sedan vagy coupe még nem tudom. minden info érdekel tapasztalat, pro kontra


ha a legkevesebb rizikót akarod, akkor 30i manuális váltó. a többi más dolog, minden E46-nál meglévő dolog. és érdemesebb FL-est választani.
bár szerény véleményem az, hogy ha a jelenlegi autóval nincs nagy bajod, akkor kár egy koránt sem biztos alapokon állóra lecserélni. ugye a tiédet ismered, amit meg veszel, kitudja. főleg, hogy korban azért már mind időseknek mondható. szóval minél később veszel meg egy autót használtan a rizikó annál nagyobb. én is cserélnék szívesen, de nem igazán van gondom a mostanival, csak a nagyobb motor és az újabb kasztni miatt lehet nem szeretnék több millát kidobni. de ez csak az én véleményem.