- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Coupe
- Modell: 325Ci
- Évjárat: 2006
Elküldve: 2015. február 05. csütörtök, 17:39
jrtom írta:mormota26 írta:jrtom írta:mormota26 írta:agabor90 írta: Üdv fanok!
Egy kis segítséget kérnék!
Következő autónak egy E92 325i-t szeretnék vásárolni, akad itt valaki aki bővebb felvilágosítást tudna adni arról, hogy ezzel a típussal és motorral kapcsolatban mire fordítsak nagyobb figyelmet, illetve mik a tipikus meghibásodások?
Köszönöm előre is a segítséget!
Szia, igazábol apróbb hibái valószínűleg lesznek mint minden új használt autó vásárlásánál, de ennél a típusnál leginkább a vezérműláncra kell rettentően odafigyelni, mivel hajlamos a nyúlásra és a szakadásra!! Amit ugyebár mondanom se kell hogy horror összeg lesz javítani ha esetleg szakadna. Én a helyedben ha ilyet vennék akkor egy az egybe cserélném is, de a minimum h megnézetem. 6 hengeres e 46 hoz kb 40-50 ezer ft a készlet (a jobb fajta utángyártottbol)
Ezt honnan hallottad, hogy azokban szakad a lánc? Szerintem te összekevered a diesellel.
lehet h éppen a 325i vel nincs ilyen probléma, de köztudott tény hogy 2004 től megkezdve nem egy olyan eset volt hogy szakadt a bmw nél a vezérműlánc. ( 45B16, N45NB16, N45B20S kiemelt motorkódok + az általad említett dieselek.) nem azt mondom h biztos h problémás, de én biztos ami biztos átnézném.
Amiket Te felsoroltál az mindegyik 4 hengeres és azoknál igen köztudott, de ott se szakad a lánc hanem megnyúlik és ezáltal sajnos átugrik és elmegy a vezérlés. a 6 hengreseknél ilyen probléma nincs.
Erről a szakadásról én is olvastam egy cikkben, és azok valóban a 4 hengeresekre jellemzők, de ettől függetlenül biztos megnézetem ha egy ilyet veszek.