lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. november 28. hétfő, 10:35


banyairicsi írta:
lalada írta:
banyairicsi írta: Sziasztok.

X3 vásárlás előtt állok és nem tudok dönteni, hogy a 218 vagy 286 lovas (SD) legyen a nyerő? Mindenképp 3.0 Dízel kell, és 2006 vagy 2007-es évjárat. Igazából a különbségek érdekelnek, illetve a javaslatok, tapasztalatok!

Köszönöm!


ha anyagilag úgy lennék,2007-est vennék vagy utánit az erősebb motorral, a faceliftesek jobbak, megbízhatóbbak..
Gumik, osztómű, DPF állapotára figyelj, egyik sem olcsó téma.


Köszönöm!
A Navit lehet cserélni benne vagy frissíteni az aktuális térképekkel?

mindent lehet, a frissítést javaslom.


státusz banyairicsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. november 28. hétfő, 10:08


lalada írta:
banyairicsi írta: Sziasztok.

X3 vásárlás előtt állok és nem tudok dönteni, hogy a 218 vagy 286 lovas (SD) legyen a nyerő? Mindenképp 3.0 Dízel kell, és 2006 vagy 2007-es évjárat. Igazából a különbségek érdekelnek, illetve a javaslatok, tapasztalatok!

Köszönöm!


ha anyagilag úgy lennék,2007-est vennék vagy utánit az erősebb motorral, a faceliftesek jobbak, megbízhatóbbak..
Gumik, osztómű, DPF állapotára figyelj, egyik sem olcsó téma.


Köszönöm!
A Navit lehet cserélni benne vagy frissíteni az aktuális térképekkel?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 320Ci
Évjárat: 2001

státusz multifilter85

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2016. november 27. vasárnap, 22:20


Sziasztok!BMW F10 520d automataval kapcsolatba varnek hozzaszolasokat.Ez alatt azt ertem,hogy milyen auto,mire figyeljek,mikor vannak a szervizei es meg amit nem emlitettem.johet jo-rossz,csak kivancsi vagyok hogy jola valasztottam e.(ja es ha esetleg valaki tudna feltolteni magyar nyelvu hasznalati utmutatot)

Elore is koszonok mindent!

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2016. november 27. vasárnap, 22:08


banyairicsi írta: Sziasztok.

X3 vásárlás előtt állok és nem tudok dönteni, hogy a 218 vagy 286 lovas (SD) legyen a nyerő? Mindenképp 3.0 Dízel kell, és 2006 vagy 2007-es évjárat. Igazából a különbségek érdekelnek, illetve a javaslatok, tapasztalatok!

Köszönöm!


ha anyagilag úgy lennék,2007-est vennék vagy utánit az erősebb motorral, a faceliftesek jobbak, megbízhatóbbak..
Gumik, osztómű, DPF állapotára figyelj, egyik sem olcsó téma.

státusz banyairicsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2016. november 27. vasárnap, 20:16


Sziasztok.

X3 vásárlás előtt állok és nem tudok dönteni, hogy a 218 vagy 286 lovas (SD) legyen a nyerő? Mindenképp 3.0 Dízel kell, és 2006 vagy 2007-es évjárat. Igazából a különbségek érdekelnek, illetve a javaslatok, tapasztalatok!

Köszönöm!

státusz decsizoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. október 27. csütörtök, 13:59


YELLOW írta:
decsizoli írta: Vásárlás (sajnos új vagyok és saját topicot nem nyithatok )

BMW 2001 525xi Touring Combi:
- Hideget/meleget.
- Szempont volt a 4 kerék, fűthető ülés, kényelem, tempomat. (tetőablak gratis, hogy van benne)
- Nem városba, főként autópálya és hegyi (akár havas szerpentin)
- Alkatrész, szervíz megoldott.
- Típushibákra lennék kíváncsi, felmerülő nagyobb költségekre, mire figyeljek, mit nézzek meg jobban, mit hogyan vehetek észre?
- Km-rel tisztában vagyok.

http://new.hasznaltauto.hu/sze...r-10575852

Köszönöm!


te honnan jöttél? saját topic? itt nem magunknak nyitogatunk topic-ot. de már kezdem érti, a sok értetlen topic nyitást. saját topic-ot max a user nevednek nyithatnál. komolyan érdekelne, hol divat ez?

teljesen jó helyre írtál. most ezt akarod megvenni?
ha az átlag hirdetéseket nézem az országban, akkor azokhoz képest drága. egyébként ha valóban jó, akkor reális az ára.
olvasgass az oldalon jó sokat, meglátod nem kell nyitni "saját" topic-ot, mindenről találsz infót, igaz türelmesnek kell lenni. átlagosan hibalehetőség ugyanaz, mint minden E46-nál. a motor elég jó széria, max gyújtótrafók mehetnek ki, légtömegmérő hibák. furómű gondok ugyanazok, szilentek, kiszakadó hátsó bölcső. stb.



Köszönöm a választ! Ár természetesen majd alku tárgyát képezi, tehát ha bölcső rendben, egy powerflex szilentezés és mosolyoghatok pár évig a futóművel? motorrol találtam adatokat, de tipusonkent volt egy-ket kulonbozo dolog, felmerulheto problema es errol nemet forumon se sokat talaltam (ami lehet csak jot jelent).



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. október 24. hétfő, 11:13


decsizoli írta: Vásárlás (sajnos új vagyok és saját topicot nem nyithatok )

BMW 2001 525xi Touring Combi:
- Hideget/meleget.
- Szempont volt a 4 kerék, fűthető ülés, kényelem, tempomat. (tetőablak gratis, hogy van benne)
- Nem városba, főként autópálya és hegyi (akár havas szerpentin)
- Alkatrész, szervíz megoldott.
- Típushibákra lennék kíváncsi, felmerülő nagyobb költségekre, mire figyeljek, mit nézzek meg jobban, mit hogyan vehetek észre?
- Km-rel tisztában vagyok.

http://new.hasznaltauto.hu/sze...r-10575852

Köszönöm!


te honnan jöttél? saját topic? itt nem magunknak nyitogatunk topic-ot. de már kezdem érti, a sok értetlen topic nyitást. saját topic-ot max a user nevednek nyithatnál. komolyan érdekelne, hol divat ez?

teljesen jó helyre írtál. most ezt akarod megvenni?
ha az átlag hirdetéseket nézem az országban, akkor azokhoz képest drága. egyébként ha valóban jó, akkor reális az ára.
olvasgass az oldalon jó sokat, meglátod nem kell nyitni "saját" topic-ot, mindenről találsz infót, igaz türelmesnek kell lenni. átlagosan hibalehetőség ugyanaz, mint minden E46-nál. a motor elég jó széria, max gyújtótrafók mehetnek ki, légtömegmérő hibák. furómű gondok ugyanazok, szilentek, kiszakadó hátsó bölcső. stb.


státusz decsizoli

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. október 23. vasárnap, 22:22


Vásárlás (sajnos új vagyok és saját topicot nem nyithatok )

BMW 2001 525xi Touring Combi:
- Hideget/meleget.
- Szempont volt a 4 kerék, fűthető ülés, kényelem, tempomat. (tetőablak gratis, hogy van benne)
- Nem városba, főként autópálya és hegyi (akár havas szerpentin)
- Alkatrész, szervíz megoldott.
- Típushibákra lennék kíváncsi, felmerülő nagyobb költségekre, mire figyeljek, mit nézzek meg jobban, mit hogyan vehetek észre?
- Km-rel tisztában vagyok.

http://new.hasznaltauto.hu/sze...r-10575852

Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2016. október 22. szombat, 14:11


Sovereignx írta: Sziasztok!

Ha minden jól alakul jövő év elején meg tudom venni első BMW-et. Az E87-es lopta be magát a szívembe. Konkrétan a faceliftes 118D. Az lenne a kérdésem, hogy, mire kell oda figyelni vásárláskor főleg hogy azt mondják használt dízellel nem árt vigyázni. Plusz miután már a enyém mennyire szerviz igényes, típus hibák (kinek mi jött elő mit hallott) stb. Olvasgattam én neten róla de egyik oldalon áradoznak róla máshol meg gatyád rámegy...
Másik dolog ami érdekelne, hogy az a katalógusos 5,7es vegyes az a valóságban...? Évi 16-18k km-et bele tennék és nem mindegy.


évi 18ezernél még nem is feltétlen célszerű dízelt venni. vagyis szokták mondani, ez nem sok futás.
szerintem, ha más most számít 1 liter fogyasztáskülönbség, akkor ne vegyél BMW-t mert szervizre hogy viszed? a fogyasztás pedig sok mindentől függ. hol használod többet, hogyan vezetsz, motor állapota.
ha neked ez fontos, akkor van másik népmárka, amiknek valóban meglehetősen alacsony a fogyasztásuk, és a fenntartásuk sem ilyen vészes. ha egy literrel többet eszik, az évi 63ezer+, ami havi 5250Ft. alapvetően nem sok, és mondjuk kijön belőle egy főtengely ékszíjtárcsa, de ha ennyit kell menned az autóval, akkor mondjuk az a plussz nem számít szerintem.
de ha úgy vagy, hogy addig nyújtózkodj ameddig a takaródér, akkor én inkább lebeszéllek.
ezt nem rosszból mondom.
a többire majd kitérnek mások. de én nem ez alapján döntenék, még ekkora futásnál sem, hogy mennyi a fogyasztás. vannak akik itt 3 literrel is eljárnak (bár lehet szakadékban lefelé).

státusz Sovereignx

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. október 22. szombat, 09:55


Sziasztok!

Ha minden jól alakul jövő év elején meg tudom venni első BMW-et. Az E87-es lopta be magát a szívembe. Konkrétan a faceliftes 118D. Az lenne a kérdésem, hogy, mire kell oda figyelni vásárláskor főleg hogy azt mondják használt dízellel nem árt vigyázni. Plusz miután már a enyém mennyire szerviz igényes, típus hibák (kinek mi jött elő mit hallott) stb. Olvasgattam én neten róla de egyik oldalon áradoznak róla máshol meg gatyád rámegy...
Másik dolog ami érdekelne, hogy az a katalógusos 5,7es vegyes az a valóságban...? Évi 16-18k km-et bele tennék és nem mindegy.

státusz IllarMate

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2016. október 15. szombat, 20:41


Sziasztok. Most jutottam el odáig hogy végre megvehetem, lassan első BMW-met. Már gyerekorom óta BMW szerettem volna
Nagy dillema előtt állok első autóvásárlás maximum 1 mill. a keretem. Jövő tavasszal össze is gyűlik annyi, ha minden jól megy.
A lehetséges, ami eddig a legjobban tetszett e28 (525-52 mivel ez még a klasszikus régi cápa kinézetet szeretnék (legszívesebben E9 vennék de az elérhetetlen ) és sor 6-ot. Nem mindennapi használatra nem ingázásra használnám. Nem ódzkodom a szereléstől sem mivel othon is sokáig 2103 zsiga volt a családban.
Másik variáció E 36, esetleg még E46. onnan is inkább a 325-328.
Vagy még a másik az 5 sorozatból az E34 525-528.
Segítséget szeretném kérni mire, figyeljek tapasztalatok tanácsok mindent megalgatok.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz resko222

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2016. október 01. szombat, 16:43


Sziasztok.Szeretném lecserélni az e46 320d met.E39 28,30 benzin.esetleg 30d re.Csak sedan,és kézi váltó érdekel.Ha van valakinek jó állapotu,kérem irjon,küldjön képeket.Köszönöm.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz p2010

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 13

Elküldve: 2016. augusztus 21. vasárnap, 21:45


BarG írta:
elgeri írta:
erber írta: Kedves Forumozó Kartársak!

Egy tökéletes 107e km-t futott 118i-t használok (105e km.nél szelepszárszimering cserén vagyok túl a tanácsotokra).

Egy, még a klasszikus hethengeres piszkálja a fantáziámat:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...i-10462693

Minden véleményt, gondolatot, észrevételt szívesen fogadok és megköszönök!


Szia!

Biztos vannak még csodák, de valahogy nem tartom reálisnak, hogy egy ilyen motorral, ilyen idősen, ilyen áron, csupán csak ennyit futott volna az autó.
Persze attól még lehet jó kocsi, de nekem ez nem szimpatikus.

Más: miért is kellet 105e-nél szelepszárszimering cserét végezned? Volt valami konkrét hibajelenség?


Azt kellene felfogni, hogy nem mindenki akarja a legutolsó fillért is kicsikarni, amikor eladja az addig használt autóját. Aki megvette annak idején a 130i-t, nem egy fillérbaszó polgártárs volt, mert akkor eláruljam, mit vett volna?! Használta, valószínüleg nem az első számú autó volt a családban, de hát eljött a továbblépés ideje és most el akarja adni. Ha nem hónapokig akarja nézegetni, akkor lejjebb vesz az árból - én ezt egy reális scenarionak tartom. És ez nem csoda, hanem egy a lehetőségek közül. Van persze arra is esély, hogy 3 darabból legyen összehegesztve, de ez némi szakértelemmel felvértezett szerelő/fanatikus által kiszűrhető. Vagy megszorult a tulaj és gyorsan kótyavetyére teszi a gépét.
Nem kell feltétlenül paranoidnak lenni.


A képek alapján szerintem tök jól néz ki. Szerintem ne a km-órát nézd, hanem azt, hogy milyen a hangja, mennyire van lelakva, stb. Mondjuk ez egy nagy benzinmotor, szerintem kevésbé rizikós, mint egy dízel.

ckrisz
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 325i
Évjárat: 2009

státusz ckrisz

Újonc

Elismertség: 33% (4 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2016. augusztus 20. szombat, 22:45


Szia! Szerintem nehéz kérdést tettél fel, legjobb persze egy eredeti rwd lenne de a szépek inkább 1.7-1.8 Mft-től vannak. Inkább az első megoldást választanám mert kevésbé kell belenyúlni a gépbe mint az ix visszaalakítása esetén (gyakorlatilag egy hajtáslánc csere vár: osztómű ki, a rövid kardán előre ki, első féltengelyek ki, és más a motor kartere is). Gazdaságosabb tehát a jobb kormányos átalakítása, ilyesmire többen már specializálódtak is.
Üdv, K.
Cossye írta: Sziasztok!

Egy E46 330i -t szeretnék venni. Ez lenne az első BMW-m. Még persze nem mentem ilyennel, de most jött el a lehetőség, hogy legyen egy ilyenem.

Két kérdés, mindkét kérdés az olcsóbb megoldást vetné fel.

1. Jobb kormányos átalakítása bal kormányossá? A jobb kormányos példányok 600e Ft körül vannak, a bal kormányos példányok, vagy 1,5 - 1,8 millió.

2. Az ix kivitel átalakítása, pusztán hátsó kerekessé? Az ix is átlagban 500e-el olcsóbb, mint az rwd kivitel.

Ha lehet pro és kontra meghallgatnék érveket.

Köszönöm!




autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 328i
Évjárat: 1998

státusz Cossye

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2016. augusztus 20. szombat, 09:20


Sziasztok!

Egy E46 330i -t szeretnék venni. Ez lenne az első BMW-m. Még persze nem mentem ilyennel, de most jött el a lehetőség, hogy legyen egy ilyenem.

Két kérdés, mindkét kérdés az olcsóbb megoldást vetné fel.

1. Jobb kormányos átalakítása bal kormányossá? A jobb kormányos példányok 600e Ft körül vannak, a bal kormányos példányok, vagy 1,5 - 1,8 millió.

2. Az ix kivitel átalakítása, pusztán hátsó kerekessé? Az ix is átlagban 500e-el olcsóbb, mint az rwd kivitel.

Ha lehet pro és kontra meghallgatnék érveket.

Köszönöm!