státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2017. június 06. kedd, 07:38


YELLOW írta:
Whole01 írta: Sziasztok!

2010es évjáratú 320d (manuális) vásárlásán gondolkodom.Az illető autó 177Le.Az érdekelne hogy ennél az évjáratnál a 177Le motor már eléggé kiforrott,jó motornak számít,vagy még mindig a 163Le jobbak?

Üdv.Whole


ha már cserélve volt a vezérlés, akkor nem lehet gond. vagyis olyan nagy nem. csak a többi szokásos, mint DPF, esetleg főtengely törés, kettős tömegű.



Köszönöm!



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. június 03. szombat, 08:16


Whole01 írta: Sziasztok!

2010es évjáratú 320d (manuális) vásárlásán gondolkodom.Az illető autó 177Le.Az érdekelne hogy ennél az évjáratnál a 177Le motor már eléggé kiforrott,jó motornak számít,vagy még mindig a 163Le jobbak?

Üdv.Whole


ha már cserélve volt a vezérlés, akkor nem lehet gond. vagyis olyan nagy nem. csak a többi szokásos, mint DPF, esetleg főtengely törés, kettős tömegű.

státusz Whole01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 61

Elküldve: 2017. június 03. szombat, 08:09


Sziasztok!

2010es évjáratú 320d (manuális) vásárlásán gondolkodom.Az illető autó 177Le.Az érdekelne hogy ennél az évjáratnál a 177Le motor már eléggé kiforrott,jó motornak számít,vagy még mindig a 163Le jobbak?

Üdv.Whole



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. június 03. szombat, 08:10

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. június 01. csütörtök, 18:23


lalada írta:
Idézet:
Nem.2 millió forint volt a Schneider Autóházban 2012-ben.Akkor volt 9 éves.

fórumtársnak írom főleg, ha most vennék E46ot biztos valami finom benzinest vennék, késői évjáratot, tényleg valami olyan állapotút amilyen Bitu kollégáé. Viszont minden biztos nem fog összejönni. Nekem ami nagyon számítana az állapot mellett a felszereltség, mert egy xenont is bepakolni utólag horror pénz. Hogy a rozsdásodás mekkora gond, azt sokan hajlamosak elhanyagolni az tény. Szerintem jó állapotút 1,6-1,8 alatt nem nagyon lehet venni, még akkor sem ha kintről hozod. Öreget meg már nem érdemes. FL előttiben én már nem gondolkodnék az tuti száz.


xenon... jó dolog, ha nincs megégve a "foncsor" a projektorban, de pl ez is használatfüggő.
nekem pl tök felesleges volna, nagyon keveset vezetek sötétben. egy jól beállított, jó izzóval szerelt halogén is jó tud lenni.
szerintem tempomat, ülésfűtés, digitklíma, nagyon nem kell több. mondjuk ülésfűtés utólagosan télen megoldható másképp.
FL előttit azért nem vennék, mert nekem nem tetszik az eleje, egy M3-nál el tudnám fogadni
de valóban 6-7 évvel idősebb, mint egy legfiatalabb változat, az alatt meg simán lehetett 3 gazdája is. viszont azok a motorok jobbak., kaszniban nem.

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2017. június 01. csütörtök, 15:36



Idézet:
Nem.2 millió forint volt a Schneider Autóházban 2012-ben.Akkor volt 9 éves.

fórumtársnak írom főleg, ha most vennék E46ot biztos valami finom benzinest vennék, késői évjáratot, tényleg valami olyan állapotút amilyen Bitu kollégáé. Viszont minden biztos nem fog összejönni. Nekem ami nagyon számítana az állapot mellett a felszereltség, mert egy xenont is bepakolni utólag horror pénz. Hogy a rozsdásodás mekkora gond, azt sokan hajlamosak elhanyagolni az tény. Szerintem jó állapotút 1,6-1,8 alatt nem nagyon lehet venni, még akkor sem ha kintről hozod. Öreget meg már nem érdemes. FL előttiben én már nem gondolkodnék az tuti száz.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 22:43


Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Nem.2 millió forint volt a Schneider Autóházban 2012-ben.Akkor volt 9 éves.


hát olcsón vetted... vagy most adod drágán?


Jó állapotban volt akkor is.Szerintem megért(megér) ennyit.Most olcsón adom,mert ugye hírdettem 2,5 misiért is nemrég.A tiéd is jó kocsi.Látszik,hogy van gazdája.


az enyém sosem volt olyan tiszta mint a tiéd, max amikor új volt. én nem is tudom, hogy tud olyan lenni. mocitető alatt a lámpabúra is csillog. meg minden. hát időm nem volna szöszmötölni annyit vele. a fekete pedig egy átok szín. takarítás és 2 nap után, mint volt. sokszor le sem mosom. minek? egyszerűen sem időm, sem energiám nem lenne, egy tiédhez hasonló állapot fenntartása. miközben én is arra vágyom. mondjuk a bringám olyan, mint neked az autód.
na de nem is ez a téma.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 22:37


YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Nem.2 millió forint volt a Schneider Autóházban 2012-ben.Akkor volt 9 éves.


hát olcsón vetted... vagy most adod drágán?


Jó állapotban volt akkor is.Szerintem megért(megér) ennyit.Most olcsón adom,mert ugye hírdettem 2,5 misiért is nemrég.A tiéd is jó kocsi.Látszik,hogy van gazdája.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 22:33


A lényeg,hogy inkább egy szépen megőrzött darabot vegyél,mint hogy egy lepusztult autó felújításába kezdj,aminek soha nem lesz vége.Az rettentő sok pénzbe kerül,és sok hajszálba.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 22:33


Bitu79 írta:
Nem.2 millió forint volt a Schneider Autóházban 2012-ben.Akkor volt 9 éves.


hát olcsón vetted... vagy most adod drágán?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 22:25


Élőben még szebb,mint képeken vagy videón.Sokan azt hiszik,hogy most jött ki a gyárból.Szinte minden nap megtalál valaki ilyennel Nem viccelek.Igaz nagyon tiszta mindig,enni lehetne róla.Imádok mondjuk foglalkozni vele.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. május 30. kedd, 22:26

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 22:22


Trym84 írta:
Bitu79 írta:
Trym84 írta:
Bitu79 írta:
Trym84 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: lalada: Ha valaki olyan kezdő benne mint én, akkor van rá esély!

---------------------------------

Ma újabb túrán voltam, elugrottam Egerbe, megnézni egy 316-ost(ami a végén kiderült, hogy nagy valószínűséggel 318-as!) Felhívtam a srácot délelőtt, és azt mondta, hogy fogad. Dél után be is mentem megnézni, próbáltam minden apró dolgot megnézni rajta, de én rozsdának nyomát nem láttam a fényezésen. Se a sárvédőnél, se az ajtók éleinél. Gondoltam, kezdünk sínen lenni. De mikor alánéztem, láttam, hogy a kipufogó baromi rozsdás, és még ezen kívül 1-2 helyen! Kezdett elmenni a kedvem tőle, de amikor beültem, és láttam, hogy a belső tér egész jó állapotban van, újra felcsillant a remény. Nade helyettem beszéljenek a képek:

A link neve

Az autó 1,4M ft-ba kerül. Még annyit szólnék hozzá, hogy a srác elég korrekt volt, megmutatott mindent, pl megmutatta a szelepfedél javításti számlát, amit emlékeim szerint a helyi BMW szervizbe javíttatott. Ezen kívül a szevizfüzetét, amibe jópár bepecsételt, aláírt stb stb rész volt, egészen 2015-ig. Nem fénymásolt mókolt füzetről van szó, hanem gyári, BMW-s füzetről. Természetesen a kocsi külföldről van, egyik haverja hozta be, ha jól emlékszem, németből. 140 pár ezer km van a kocsiban. Véleményeket kérhetek? Milyennek látjátok? Az alját le tudom kezeltetni alvázvédővel, ha csak ezen múlna, mert kereszt faterom autófényező.

Szerk.: Az eladó srác szerint mintha kicsit lusta lenne a kocsi, viszont én ezt kipróbáláskor, már amennyire a városban ki lehet próbálni, nem nagyon tapasztaltam. Vezettem már 318-ast, szóval van összehasonlítási alapom.


a 318i felirat nem gyári, utólagos. gondolom nem volt rajta felirat, vagy gáznak tartotta a 316i feliratot. de a motor valóban 1.8-as. csak külföldön a 316i 1.8-as a 318i pedig 2.0-ás motor van benne, az FL-es 320i pedig 2.2-es.
FL előtt más a helyzet, most nem részletezem.
rozsdás a kipufogó? nagy ügy, mindegyik elrohad, ennyi idősen nem csoda, bár a 140ezer km-en még nem kellene.
a farával felakadt valahova ez tisztán látszik, az a kis rozsda sem vészes. a lökös is erről tanúskodik, hogy leszakította, kipattant, esetleg a tartója is eltörhetett,
a váltókar rövidített. most vagy gyári short shifterre lett kicserélve, vagy paraszt módján fűrészelt belőle. attól nehezebb lehet a váltás, ha gányolva van.
nem rég jöhetett németből, biztos, hogy tekerve van az órája. lehet még a manipulációs pont is világít a km felirat mellett. csak arról nincs kép.
viszont sokkal jobb a belseje, hogy nincs kiglancolva. mármint a motortér.
egyébként szerintem a hátsó sárvédő lökös találkozásnál van rozsda, csak még a festék alatt. amúgy tipikus ezen a helyen.


Tudom,nem illik más dolgait leszólni,de ez az autó is egy kaka.Az alja nagyon rottyon van.Karosszériára kell a legtöbbet költeni egy kocsinál...
Van vidi az enyémről,alulról is.Ezen negyed annyi rozsda sincs.
Eladó,ha gondolod megnézhetnéd.Igaz,én pécsi vagyok,és a kocsi 2 millió.De ez nem rothad így.Apróhírdetésben felül megtalálod az oldalon az autóhírdetésekben,és ebben a fórumban leírtam a hasznaltautós linket róla lejjebb.Úgyis BMW mániásnak akarom eladni.A sajátomat merem ajánlani,mert ez tényleg jó kocsi.Ha gondolod,hívj fel.Márkaszervízben is meg tudod nézetni itt pécsen a Schneider Autóházban.Engem jól ismernek itt.



Szerintem ne a Te BMW-dhez hasonlítsd a verdát! Mindentől van szebb és jobb állapotú, de a tiéd már egy másik árkategória! Azért 1,4M a kocsi és nem 2M, mert az alja rozsdás! Ha lenne 2M ft-om, gyűjtenék még hozzá egy kicsit és mást vennék! De nekem ennyivel van ennyi zsetonom, így is alig. Szóval én szívesen megvenném a te BMW-det, de sajnos nem engedhetem meg magamnak! Azért köszi a felajánlást !





Ennyi pénzért az összes ilyen.Külföldről behozott olcsó f*s.Szerintem vegyél mást,mint hogy beletedd a pénzed egy olyan dologba,amit késöbb bánni fogsz.A vételár mellé meg mindenképp tegyél hozzá pár száz ezer forintot még a biztonság kedvéért,főleg ilyen autóknál.Eddig az összes belinkelt autó *ar volt.Én lehet,hogy 500 000-el többet kérek,de hosszútávon akkor is jobban járnál az enyémmel.Na de ha nincs ennyid,elfogadom.Ha esetleg változna a dolog,tudod a számom.


Rendben! Viszont úgy is meg lehet közelíteni a dolgot, hogy 1,1-ért ha ideadja a srác a kocsit, akkor 900.000 ft-ból ki tudom pofozni úgy az egészet, mintha vadiúj lenne! És akkor ez is 2M Ft-ot ér! Én nem ragaszkodom feltétlenül ehhez a fekete BMW-hez, de a pénztárcámnak ez felelne meg a legjobban! Közel is van, és az alját is le tudom kezeltetni patentül! Ha meg beadja valami a kulcsot, akkor meg teszek rá félre pénzt! Elvégre nem mindennapos használatra venném, úgyhogy nem az első két kerékfordulás után jönne ki rajta minden!

Szerintem elviszem a közeli BMW szervizhez és A-Z-ig átnézetek velük mindent! Ez lesz szerintem a legjobb megoldás! Nettó 10k-ba kerül, de rááldozom ezt az összeget!

Egyébként gyönyörű színe van a kocsidnak! Nem sötét, nem is nagyon világos! Igencsak mutatós!



Köszönöm.Nem is sokat használom.Sok időt a garázsban tölt.Néha azért megyek vele,mert nem jó ha mindig áll egy kocsi.Munkára nem akarom befogni.Szabadidőmben használom néha élmény autónak
Az utólagos javításokról pedig megvan a véleményem.Ha elkezdik hegesztgetni a kocsit,az sokkal hamarabb rohadni fog.Soha nem közelíti meg a gyári minőséget az.Ergo nem fog soha annyit érni a felújított autó,mint egy szinte gyári állapotú.A karosszéria munkák több pénzt visznek el,mint egy motorcsere.A legdrágább javítás mind közül.Nem akarok okoskodni tényleg,de szerintem ne ugorj bele az autóvásárlásba ilyen gondolkodással.Késöbb bánni fogod,ha megveszel valami hulladékot,amit majd idővel kipofozgatsz.Ez álltalában nem szokott működni,mert anyagilag nem éri meg.


Te szalonautóként vetted meg ezt a BMW-t?



Nem.2 millió forint volt a Schneider Autóházban 2012-ben.Akkor volt 9 éves.

státusz Trym84

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 22:21


Bitu79 írta:
Trym84 írta:
Bitu79 írta:
Trym84 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: lalada: Ha valaki olyan kezdő benne mint én, akkor van rá esély!

---------------------------------

Ma újabb túrán voltam, elugrottam Egerbe, megnézni egy 316-ost(ami a végén kiderült, hogy nagy valószínűséggel 318-as!) Felhívtam a srácot délelőtt, és azt mondta, hogy fogad. Dél után be is mentem megnézni, próbáltam minden apró dolgot megnézni rajta, de én rozsdának nyomát nem láttam a fényezésen. Se a sárvédőnél, se az ajtók éleinél. Gondoltam, kezdünk sínen lenni. De mikor alánéztem, láttam, hogy a kipufogó baromi rozsdás, és még ezen kívül 1-2 helyen! Kezdett elmenni a kedvem tőle, de amikor beültem, és láttam, hogy a belső tér egész jó állapotban van, újra felcsillant a remény. Nade helyettem beszéljenek a képek:

A link neve

Az autó 1,4M ft-ba kerül. Még annyit szólnék hozzá, hogy a srác elég korrekt volt, megmutatott mindent, pl megmutatta a szelepfedél javításti számlát, amit emlékeim szerint a helyi BMW szervizbe javíttatott. Ezen kívül a szevizfüzetét, amibe jópár bepecsételt, aláírt stb stb rész volt, egészen 2015-ig. Nem fénymásolt mókolt füzetről van szó, hanem gyári, BMW-s füzetről. Természetesen a kocsi külföldről van, egyik haverja hozta be, ha jól emlékszem, németből. 140 pár ezer km van a kocsiban. Véleményeket kérhetek? Milyennek látjátok? Az alját le tudom kezeltetni alvázvédővel, ha csak ezen múlna, mert kereszt faterom autófényező.

Szerk.: Az eladó srác szerint mintha kicsit lusta lenne a kocsi, viszont én ezt kipróbáláskor, már amennyire a városban ki lehet próbálni, nem nagyon tapasztaltam. Vezettem már 318-ast, szóval van összehasonlítási alapom.


a 318i felirat nem gyári, utólagos. gondolom nem volt rajta felirat, vagy gáznak tartotta a 316i feliratot. de a motor valóban 1.8-as. csak külföldön a 316i 1.8-as a 318i pedig 2.0-ás motor van benne, az FL-es 320i pedig 2.2-es.
FL előtt más a helyzet, most nem részletezem.
rozsdás a kipufogó? nagy ügy, mindegyik elrohad, ennyi idősen nem csoda, bár a 140ezer km-en még nem kellene.
a farával felakadt valahova ez tisztán látszik, az a kis rozsda sem vészes. a lökös is erről tanúskodik, hogy leszakította, kipattant, esetleg a tartója is eltörhetett,
a váltókar rövidített. most vagy gyári short shifterre lett kicserélve, vagy paraszt módján fűrészelt belőle. attól nehezebb lehet a váltás, ha gányolva van.
nem rég jöhetett németből, biztos, hogy tekerve van az órája. lehet még a manipulációs pont is világít a km felirat mellett. csak arról nincs kép.
viszont sokkal jobb a belseje, hogy nincs kiglancolva. mármint a motortér.
egyébként szerintem a hátsó sárvédő lökös találkozásnál van rozsda, csak még a festék alatt. amúgy tipikus ezen a helyen.


Tudom,nem illik más dolgait leszólni,de ez az autó is egy kaka.Az alja nagyon rottyon van.Karosszériára kell a legtöbbet költeni egy kocsinál...
Van vidi az enyémről,alulról is.Ezen negyed annyi rozsda sincs.
Eladó,ha gondolod megnézhetnéd.Igaz,én pécsi vagyok,és a kocsi 2 millió.De ez nem rothad így.Apróhírdetésben felül megtalálod az oldalon az autóhírdetésekben,és ebben a fórumban leírtam a hasznaltautós linket róla lejjebb.Úgyis BMW mániásnak akarom eladni.A sajátomat merem ajánlani,mert ez tényleg jó kocsi.Ha gondolod,hívj fel.Márkaszervízben is meg tudod nézetni itt pécsen a Schneider Autóházban.Engem jól ismernek itt.



Szerintem ne a Te BMW-dhez hasonlítsd a verdát! Mindentől van szebb és jobb állapotú, de a tiéd már egy másik árkategória! Azért 1,4M a kocsi és nem 2M, mert az alja rozsdás! Ha lenne 2M ft-om, gyűjtenék még hozzá egy kicsit és mást vennék! De nekem ennyivel van ennyi zsetonom, így is alig. Szóval én szívesen megvenném a te BMW-det, de sajnos nem engedhetem meg magamnak! Azért köszi a felajánlást !





Ennyi pénzért az összes ilyen.Külföldről behozott olcsó f*s.Szerintem vegyél mást,mint hogy beletedd a pénzed egy olyan dologba,amit késöbb bánni fogsz.A vételár mellé meg mindenképp tegyél hozzá pár száz ezer forintot még a biztonság kedvéért,főleg ilyen autóknál.Eddig az összes belinkelt autó *ar volt.Én lehet,hogy 500 000-el többet kérek,de hosszútávon akkor is jobban járnál az enyémmel.Na de ha nincs ennyid,elfogadom.Ha esetleg változna a dolog,tudod a számom.


Rendben! Viszont úgy is meg lehet közelíteni a dolgot, hogy 1,1-ért ha ideadja a srác a kocsit, akkor 900.000 ft-ból ki tudom pofozni úgy az egészet, mintha vadiúj lenne! És akkor ez is 2M Ft-ot ér! Én nem ragaszkodom feltétlenül ehhez a fekete BMW-hez, de a pénztárcámnak ez felelne meg a legjobban! Közel is van, és az alját is le tudom kezeltetni patentül! Ha meg beadja valami a kulcsot, akkor meg teszek rá félre pénzt! Elvégre nem mindennapos használatra venném, úgyhogy nem az első két kerékfordulás után jönne ki rajta minden!

Szerintem elviszem a közeli BMW szervizhez és A-Z-ig átnézetek velük mindent! Ez lesz szerintem a legjobb megoldás! Nettó 10k-ba kerül, de rááldozom ezt az összeget!

Egyébként gyönyörű színe van a kocsidnak! Nem sötét, nem is nagyon világos! Igencsak mutatós!



Köszönöm.Nem is sokat használom.Sok időt a garázsban tölt.Néha azért megyek vele,mert nem jó ha mindig áll egy kocsi.Munkára nem akarom befogni.Szabadidőmben használom néha élmény autónak
Az utólagos javításokról pedig megvan a véleményem.Ha elkezdik hegesztgetni a kocsit,az sokkal hamarabb rohadni fog.Soha nem közelíti meg a gyári minőséget az.Ergo nem fog soha annyit érni a felújított autó,mint egy szinte gyári állapotú.A karosszéria munkák több pénzt visznek el,mint egy motorcsere.A legdrágább javítás mind közül.Nem akarok okoskodni tényleg,de szerintem ne ugorj bele az autóvásárlásba ilyen gondolkodással.Késöbb bánni fogod,ha megveszel valami hulladékot,amit majd idővel kipofozgatsz.Ez álltalában nem szokott működni,mert anyagilag nem éri meg.


Te szalonautóként vetted meg ezt a BMW-t?

Szerk.: Most olvasom, hogy nem Te vagy az első tulaj.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. május 30. kedd, 22:26

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 22:15


Trym84 írta:
Bitu79 írta:
Trym84 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: lalada: Ha valaki olyan kezdő benne mint én, akkor van rá esély!

---------------------------------

Ma újabb túrán voltam, elugrottam Egerbe, megnézni egy 316-ost(ami a végén kiderült, hogy nagy valószínűséggel 318-as!) Felhívtam a srácot délelőtt, és azt mondta, hogy fogad. Dél után be is mentem megnézni, próbáltam minden apró dolgot megnézni rajta, de én rozsdának nyomát nem láttam a fényezésen. Se a sárvédőnél, se az ajtók éleinél. Gondoltam, kezdünk sínen lenni. De mikor alánéztem, láttam, hogy a kipufogó baromi rozsdás, és még ezen kívül 1-2 helyen! Kezdett elmenni a kedvem tőle, de amikor beültem, és láttam, hogy a belső tér egész jó állapotban van, újra felcsillant a remény. Nade helyettem beszéljenek a képek:

A link neve

Az autó 1,4M ft-ba kerül. Még annyit szólnék hozzá, hogy a srác elég korrekt volt, megmutatott mindent, pl megmutatta a szelepfedél javításti számlát, amit emlékeim szerint a helyi BMW szervizbe javíttatott. Ezen kívül a szevizfüzetét, amibe jópár bepecsételt, aláírt stb stb rész volt, egészen 2015-ig. Nem fénymásolt mókolt füzetről van szó, hanem gyári, BMW-s füzetről. Természetesen a kocsi külföldről van, egyik haverja hozta be, ha jól emlékszem, németből. 140 pár ezer km van a kocsiban. Véleményeket kérhetek? Milyennek látjátok? Az alját le tudom kezeltetni alvázvédővel, ha csak ezen múlna, mert kereszt faterom autófényező.

Szerk.: Az eladó srác szerint mintha kicsit lusta lenne a kocsi, viszont én ezt kipróbáláskor, már amennyire a városban ki lehet próbálni, nem nagyon tapasztaltam. Vezettem már 318-ast, szóval van összehasonlítási alapom.


a 318i felirat nem gyári, utólagos. gondolom nem volt rajta felirat, vagy gáznak tartotta a 316i feliratot. de a motor valóban 1.8-as. csak külföldön a 316i 1.8-as a 318i pedig 2.0-ás motor van benne, az FL-es 320i pedig 2.2-es.
FL előtt más a helyzet, most nem részletezem.
rozsdás a kipufogó? nagy ügy, mindegyik elrohad, ennyi idősen nem csoda, bár a 140ezer km-en még nem kellene.
a farával felakadt valahova ez tisztán látszik, az a kis rozsda sem vészes. a lökös is erről tanúskodik, hogy leszakította, kipattant, esetleg a tartója is eltörhetett,
a váltókar rövidített. most vagy gyári short shifterre lett kicserélve, vagy paraszt módján fűrészelt belőle. attól nehezebb lehet a váltás, ha gányolva van.
nem rég jöhetett németből, biztos, hogy tekerve van az órája. lehet még a manipulációs pont is világít a km felirat mellett. csak arról nincs kép.
viszont sokkal jobb a belseje, hogy nincs kiglancolva. mármint a motortér.
egyébként szerintem a hátsó sárvédő lökös találkozásnál van rozsda, csak még a festék alatt. amúgy tipikus ezen a helyen.


Tudom,nem illik más dolgait leszólni,de ez az autó is egy kaka.Az alja nagyon rottyon van.Karosszériára kell a legtöbbet költeni egy kocsinál...
Van vidi az enyémről,alulról is.Ezen negyed annyi rozsda sincs.
Eladó,ha gondolod megnézhetnéd.Igaz,én pécsi vagyok,és a kocsi 2 millió.De ez nem rothad így.Apróhírdetésben felül megtalálod az oldalon az autóhírdetésekben,és ebben a fórumban leírtam a hasznaltautós linket róla lejjebb.Úgyis BMW mániásnak akarom eladni.A sajátomat merem ajánlani,mert ez tényleg jó kocsi.Ha gondolod,hívj fel.Márkaszervízben is meg tudod nézetni itt pécsen a Schneider Autóházban.Engem jól ismernek itt.



Szerintem ne a Te BMW-dhez hasonlítsd a verdát! Mindentől van szebb és jobb állapotú, de a tiéd már egy másik árkategória! Azért 1,4M a kocsi és nem 2M, mert az alja rozsdás! Ha lenne 2M ft-om, gyűjtenék még hozzá egy kicsit és mást vennék! De nekem ennyivel van ennyi zsetonom, így is alig. Szóval én szívesen megvenném a te BMW-det, de sajnos nem engedhetem meg magamnak! Azért köszi a felajánlást !





Ennyi pénzért az összes ilyen.Külföldről behozott olcsó f*s.Szerintem vegyél mást,mint hogy beletedd a pénzed egy olyan dologba,amit késöbb bánni fogsz.A vételár mellé meg mindenképp tegyél hozzá pár száz ezer forintot még a biztonság kedvéért,főleg ilyen autóknál.Eddig az összes belinkelt autó *ar volt.Én lehet,hogy 500 000-el többet kérek,de hosszútávon akkor is jobban járnál az enyémmel.Na de ha nincs ennyid,elfogadom.Ha esetleg változna a dolog,tudod a számom.


Rendben! Viszont úgy is meg lehet közelíteni a dolgot, hogy 1,1-ért ha ideadja a srác a kocsit, akkor 900.000 ft-ból ki tudom pofozni úgy az egészet, mintha vadiúj lenne! És akkor ez is 2M Ft-ot ér! Én nem ragaszkodom feltétlenül ehhez a fekete BMW-hez, de a pénztárcámnak ez felelne meg a legjobban! Közel is van, és az alját is le tudom kezeltetni patentül! Ha meg beadja valami a kulcsot, akkor meg teszek rá félre pénzt! Elvégre nem mindennapos használatra venném, úgyhogy nem az első két kerékfordulás után jönne ki rajta minden!

Szerintem elviszem a közeli BMW szervizhez és A-Z-ig átnézetek velük mindent! Ez lesz szerintem a legjobb megoldás! Nettó 10k-ba kerül, de rááldozom ezt az összeget!

Egyébként gyönyörű színe van a kocsidnak! Nem sötét, nem is nagyon világos! Igencsak mutatós!



Köszönöm.Nem is sokat használom.Sok időt a garázsban tölt.Néha azért megyek vele,mert nem jó ha mindig áll egy kocsi.Munkára nem akarom befogni.Szabadidőmben használom néha élmény autónak
Az utólagos javításokról pedig megvan a véleményem.Ha elkezdik hegesztgetni a kocsit,az sokkal hamarabb rohadni fog.Soha nem közelíti meg a gyári minőséget az.Ergo nem fog soha annyit érni a felújított autó,mint egy szinte gyári állapotú.A karosszéria munkák több pénzt visznek el,mint egy motorcsere.A legdrágább javítás mind közül.Nem akarok okoskodni tényleg,de szerintem ne ugorj bele az autóvásárlásba ilyen gondolkodással.Késöbb bánni fogod,ha megveszel valami hulladékot,amit majd idővel kipofozgatsz.Ez álltalában nem szokott működni,mert anyagilag nem éri meg.

státusz Trym84

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 22:06


Bitu79 írta:
Trym84 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Trym84 írta: lalada: Ha valaki olyan kezdő benne mint én, akkor van rá esély!

---------------------------------

Ma újabb túrán voltam, elugrottam Egerbe, megnézni egy 316-ost(ami a végén kiderült, hogy nagy valószínűséggel 318-as!) Felhívtam a srácot délelőtt, és azt mondta, hogy fogad. Dél után be is mentem megnézni, próbáltam minden apró dolgot megnézni rajta, de én rozsdának nyomát nem láttam a fényezésen. Se a sárvédőnél, se az ajtók éleinél. Gondoltam, kezdünk sínen lenni. De mikor alánéztem, láttam, hogy a kipufogó baromi rozsdás, és még ezen kívül 1-2 helyen! Kezdett elmenni a kedvem tőle, de amikor beültem, és láttam, hogy a belső tér egész jó állapotban van, újra felcsillant a remény. Nade helyettem beszéljenek a képek:

A link neve

Az autó 1,4M ft-ba kerül. Még annyit szólnék hozzá, hogy a srác elég korrekt volt, megmutatott mindent, pl megmutatta a szelepfedél javításti számlát, amit emlékeim szerint a helyi BMW szervizbe javíttatott. Ezen kívül a szevizfüzetét, amibe jópár bepecsételt, aláírt stb stb rész volt, egészen 2015-ig. Nem fénymásolt mókolt füzetről van szó, hanem gyári, BMW-s füzetről. Természetesen a kocsi külföldről van, egyik haverja hozta be, ha jól emlékszem, németből. 140 pár ezer km van a kocsiban. Véleményeket kérhetek? Milyennek látjátok? Az alját le tudom kezeltetni alvázvédővel, ha csak ezen múlna, mert kereszt faterom autófényező.

Szerk.: Az eladó srác szerint mintha kicsit lusta lenne a kocsi, viszont én ezt kipróbáláskor, már amennyire a városban ki lehet próbálni, nem nagyon tapasztaltam. Vezettem már 318-ast, szóval van összehasonlítási alapom.


a 318i felirat nem gyári, utólagos. gondolom nem volt rajta felirat, vagy gáznak tartotta a 316i feliratot. de a motor valóban 1.8-as. csak külföldön a 316i 1.8-as a 318i pedig 2.0-ás motor van benne, az FL-es 320i pedig 2.2-es.
FL előtt más a helyzet, most nem részletezem.
rozsdás a kipufogó? nagy ügy, mindegyik elrohad, ennyi idősen nem csoda, bár a 140ezer km-en még nem kellene.
a farával felakadt valahova ez tisztán látszik, az a kis rozsda sem vészes. a lökös is erről tanúskodik, hogy leszakította, kipattant, esetleg a tartója is eltörhetett,
a váltókar rövidített. most vagy gyári short shifterre lett kicserélve, vagy paraszt módján fűrészelt belőle. attól nehezebb lehet a váltás, ha gányolva van.
nem rég jöhetett németből, biztos, hogy tekerve van az órája. lehet még a manipulációs pont is világít a km felirat mellett. csak arról nincs kép.
viszont sokkal jobb a belseje, hogy nincs kiglancolva. mármint a motortér.
egyébként szerintem a hátsó sárvédő lökös találkozásnál van rozsda, csak még a festék alatt. amúgy tipikus ezen a helyen.


Tudom,nem illik más dolgait leszólni,de ez az autó is egy kaka.Az alja nagyon rottyon van.Karosszériára kell a legtöbbet költeni egy kocsinál...
Van vidi az enyémről,alulról is.Ezen negyed annyi rozsda sincs.
Eladó,ha gondolod megnézhetnéd.Igaz,én pécsi vagyok,és a kocsi 2 millió.De ez nem rothad így.Apróhírdetésben felül megtalálod az oldalon az autóhírdetésekben,és ebben a fórumban leírtam a hasznaltautós linket róla lejjebb.Úgyis BMW mániásnak akarom eladni.A sajátomat merem ajánlani,mert ez tényleg jó kocsi.Ha gondolod,hívj fel.Márkaszervízben is meg tudod nézetni itt pécsen a Schneider Autóházban.Engem jól ismernek itt.



Szerintem ne a Te BMW-dhez hasonlítsd a verdát! Mindentől van szebb és jobb állapotú, de a tiéd már egy másik árkategória! Azért 1,4M a kocsi és nem 2M, mert az alja rozsdás! Ha lenne 2M ft-om, gyűjtenék még hozzá egy kicsit és mást vennék! De nekem ennyivel van ennyi zsetonom, így is alig. Szóval én szívesen megvenném a te BMW-det, de sajnos nem engedhetem meg magamnak! Azért köszi a felajánlást !





Ennyi pénzért az összes ilyen.Külföldről behozott olcsó f*s.Szerintem vegyél mást,mint hogy beletedd a pénzed egy olyan dologba,amit késöbb bánni fogsz.A vételár mellé meg mindenképp tegyél hozzá pár száz ezer forintot még a biztonság kedvéért,főleg ilyen autóknál.Eddig az összes belinkelt autó *ar volt.Én lehet,hogy 500 000-el többet kérek,de hosszútávon akkor is jobban járnál az enyémmel.Na de ha nincs ennyid,elfogadom.Ha esetleg változna a dolog,tudod a számom.


Rendben! Viszont úgy is meg lehet közelíteni a dolgot, hogy 1,1-ért ha ideadja a srác a kocsit, akkor 900.000 ft-ból ki tudom pofozni úgy az egészet, mintha vadiúj lenne! És akkor ez is 2M Ft-ot ér! Én nem ragaszkodom feltétlenül ehhez a fekete BMW-hez, de a pénztárcámnak ez felelne meg a legjobban! Közel is van, és az alját is le tudom kezeltetni patentül! Ha meg beadja valami a kulcsot, akkor meg teszek rá félre pénzt! Elvégre nem mindennapos használatra venném, úgyhogy nem az első két kerékfordulás után jönne ki rajta minden!

Szerintem elviszem a közeli BMW szervizhez és A-Z-ig átnézetek velük mindent! Ez lesz szerintem a legjobb megoldás! Nettó 10k-ba kerül, de rááldozom ezt az összeget!

Egyébként gyönyörű színe van a kocsidnak! Nem sötét, nem is nagyon világos! Igencsak mutatós!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2017. május 30. kedd, 22:02


YELLOW írta: az a gond, hogy a BMW kellene mindenkinek, de fizetni nem akar érte, ennyije van, nincs több. hogy akarja fenntartani akkor? megveszi az olcsót, mert nincs több pénze, akkor hulladékkal fog járni, amíg szét nem pereg, csak mert nincs pénz?
Trym84 ne vedd magadra, most általánosítok, mert sajnos így van. egy pofás E46, ami még manapság is szép külső, sokaknak elérhető lett, de éppen ezért az utakon szaladgálók nagy része hulladék.
többen beszélgettünk már erről, hogy már szinte gáz E46-ot hajtani, de E39-et is, és lassan E90, E60 is ez lesz, mert bizonyos népcsoportok előszeretettel veszik, persze mind lelakott és sajnos a BMW-sek megítélése ettől még rosszabb és rosszabb lesz.
el lehet járni egy 900ezerért vett E46-tal, lepukkant sz@rral is, de gáz, hogy erre van igény.
én pont ezért nem vennék már most.
persze ha volna 2 milliód autóra, akkor nem E46-ot vennél. mit? E90-et szintén a legaljáról? nagyon rosszul állsz hozzá. ezzel van probléma. de mondom nem egyedül vagy ezzel, nem tudom hányszor írtam már ezt le.
te dolgod mit csinálsz, csak aztán ne a márkát fikázd, hanem a korábbi tulajokat és saját magad, ha belenyúlsz.
peace!


Teljesen egyetértek ezzel. Yellow mindig megmondja a frankót mondjuk.