b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2020. február 23. vasárnap, 16:44


Bitu79 írta: Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való.
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...


Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2020. február 23. vasárnap, 16:37


Bitu79 írta: Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való.
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...


a cabrio-ba tutti sántít a km. a legjobb és gyáribb az első E39 a V8-as, ráadásul manuálisban. a második csak ki van glancolva, igaz FL-es, de szerintem azzal vannak bajok. ráadásul az a 2.2-es nem a legjobb. kérdés milyen állapotban van. nem nagy baja szokott lenni, de foglalkozós.
az FL előtti bónusz 2.5 jó választás motorilag.
a tiédre miért akarsz fényezésre költeni? ha olyan mint volt nem kell arra semmit költeni. én 1 milláért nem vesztegetném el. én is szeretnék erősebb autót, de elpocsékolni nem fogom. nem mindig a vágyakra kell hallgatni. de ezt te tudod. csak mert erősebb autóra vágysz... ne pazarold el. mondtam legalább valamelyik műsorba beküldted volna, aztán eladni. ha valóban olyan és nincs takargatni való a jobb első ajtón kívül, akkor nagy reklámot csinálna eladás előtt neki egy felmérés. legyen az MűhelyPRN, vagy Értékbecslő. ha az enyém lenne olyan mint a tiéd, annyira gyári, már biztos jelentkeztem volna.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2020. február 23. vasárnap, 10:25


Váltani szeretnék 8 év után.Ezeket a kocsikat néztem eddig ki.Véleményeket kérnék róluk.

https://www.hasznaltauto.hu/sz...9-15290194

https://www.hasznaltauto.hu/sz...c-13613042

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-15260269

A legjobban az e39 535i tetszik amúgy,igazi fenevad.A fogyasztás nem számít...Szeretnék egy sokkal erősebb kocsit a 316 után.Igazából a coupe-nak vagy cabrio-nak örülnék igazán.Ezekben örülnék egy 140 ló körülinek is.Csak nagyon kevés a felhozatal ugye e46-ból...Főleg 170 ló felettiekből nincs semmi érdemleges.A másik az E39 ami érdekel,benzinesbe,minimum 170 pacis.De szerintem a karosszériához kevés a 170 ló.A mostani kocsim kicsit unom már,pedig nagyon jó kis gép.Csak hát szeretnék egy izmosabb kocsit,és maradnék a BMW-nél ugye.Dieselt nem akarok semmiképpen,meg automata váltósat sem...A diesel az traktorba való.
Bónusz kocsi:

https://www.hasznaltauto.hu/sz...p-15448345

Ez az autó tetszik is,meg nem is.A lámpában az angel eye-t pl kókány módon tették bele.Eléggé gázul állnak most a lámpa plexi fülei...Meg ugye kereskedő hírdeti ezt is...De ezen kívül is látok hibákat ezen is.Nem akarom sorolni.Ez ugye használt kocsi.Már vagy fél éve nézegetem a kocsikat...Esetleg ha találtok kocsit 1 500 000-ig,azt belinkelhetnétek nekem.Arra is gondoltam,hogy a mostanit megtartom,és rálocsolok még mondjuk 600 000-et fényezésre,felnire,ilyenekre,és minden kis hibája orvosolva lenne.De igazából sok értelme nem volna,mert nem sokkal érne többet,és attól nem lenne erősebb sem...Rossz esetben kapok érte 1 misit,ha beszámoltatom.Szóval nem éri meg igazán erre költeni a zsét.Inkább váltanom kéne másikra.A mostani elég jó bőrben van így is a kortársaihoz képest.Csak hát vágyom már egy nagy motorosra.Nem könnyű dolog ez az autóvásárlás.Parázok,h. én is belenyúlok a s*arba.Ezt a pécsi e39-et azért megnézem,de a tulaj hetek óta mindig külföldön van...

Utoljára szerkesztve (3 alkalommal): 2020. február 23. vasárnap, 11:07

státusz crowlaci

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. december 25. szerda, 21:16


Sziasztok,

hosszabb ideje figyelgetem a BMW 320i-t, tehát benzines 2014-2017 levő évjáratokat. Egyenlőre nem találtam semmi komenntet ezzel a típussal kapcsolatban. xDrive-ra és touring-ra gondoltam, mivel családot tervezünk.
Légyszi adjatok tanácsot vagy mondjátok el véleményeteket.

Köszi

autója adatai
Széria: X5
Típus: E70
Kivitel: SAV
Modell: X5 4.8i
Évjárat: 2008

státusz papprobert

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. szeptember 18. szerda, 20:44


Sziasztok!

Autóvásárlás előtt állok, a kiszemelt példány egy x5 e70 4,4 biturbó/AT8...vannak félelmeim a motorral kapcsolatosan, igazából az ár, felszereltség, állapot, és az évjárat szól mellette. Külföldi honlapokon néztem...olajfogyasztás, turbók, injektor és végső esetben motorcsere is előfordulhat.
A másik kiszemelt 3 évvel idősebb, 4,8 sima v8/AT6. Itt is hallottam ezt azt. Minden véleményt szívesen fogadok.
Igazából a sor 6-os is érdekes lehet...itt melyik motort érdemes nézni? Diesel nem érdekel.
Természetesen a vásárlás előtt mindenképp átnézetem.

Előre is köszönöm,
Üdv. Robi

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 2006

státusz bisko89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2019. augusztus 13. kedd, 19:47


Sziasztok!

Erről mi a véleményetek?

A link neve

Attól eltekintve, hogy később nehéz így eladni egy autót ez jó vételnek tűnik számomra.
Festékmérővel még azért körbemennénk rajta, de ha az is rendben van és lekövethető ez a sok szervíz, akkor rendben lehet?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2019. augusztus 06. kedd, 16:54


Takibacsi írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta:
Értem, szóval annak azért van jele.
hil kolléga szelepszár szimmeringet említett, az maximum füstölésben jelentkezne, ha jól gondolom, de annak meg lehet 1000 más oka is szerintem.
Na, évődöm még ezen egy picit.
Egyébként ez a paripa lenne az:
A link neve


ez az egyedi szín sejtelmes... most fóliázva van, vagy újra fényezve? a kérdés mindkettő esetében, hogy valójában miért?
szerkezetileg kell alaposan megnézni, nyúlványok, alja, hogy nem-e véletlen valami törött autóról van-e szó.


Elvileg Individual a szín, az mdecoder hozza is a felszereltségi listában, csakúgy mint a belső színt. Elvileg törésmentes, de mindenképp át kellene nézetni.


jah értem...


státusz Takibacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2019. augusztus 06. kedd, 15:15


YELLOW írta:
Takibacsi írta:
Értem, szóval annak azért van jele.
hil kolléga szelepszár szimmeringet említett, az maximum füstölésben jelentkezne, ha jól gondolom, de annak meg lehet 1000 más oka is szerintem.
Na, évődöm még ezen egy picit.
Egyébként ez a paripa lenne az:
A link neve


ez az egyedi szín sejtelmes... most fóliázva van, vagy újra fényezve? a kérdés mindkettő esetében, hogy valójában miért?
szerkezetileg kell alaposan megnézni, nyúlványok, alja, hogy nem-e véletlen valami törött autóról van-e szó.


Elvileg Individual a szín, az mdecoder hozza is a felszereltségi listában, csakúgy mint a belső színt. Elvileg törésmentes, de mindenképp át kellene nézetni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2019. augusztus 06. kedd, 14:04


Takibacsi írta:
Értem, szóval annak azért van jele.
hil kolléga szelepszár szimmeringet említett, az maximum füstölésben jelentkezne, ha jól gondolom, de annak meg lehet 1000 más oka is szerintem.
Na, évődöm még ezen egy picit.
Egyébként ez a paripa lenne az:
A link neve


ez az egyedi szín sejtelmes... most fóliázva van, vagy újra fényezve? a kérdés mindkettő esetében, hogy valójában miért?
szerkezetileg kell alaposan megnézni, nyúlványok, alja, hogy nem-e véletlen valami törött autóról van-e szó.

státusz Takibacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2019. augusztus 06. kedd, 13:22


YELLOW írta:
Takibacsi írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta: Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli


szerintem nincs annyival több baj velük, ha ezeket a motorokat nézzük. szóval a FL nem rossz választás.
abból sincs probléma, hogy nem gázos már. Mondjuk nem értem minek vetette ki belőle. feltehetően elromlott a gázos rendszer így felesleges volt benne hagyni, vagy a tartály épp cserés lett volna, és nem akart rá költeni. különben mi indok lenne rá, ha már egyszer valaki gázosította?
problémát az tud okozni, ha valaki mindig csak gázosan használta. de az is olyan gond, hogy ha hirtelen benzinnel akarna menni az ember, akkor lehet viselkedhet furán az autó, hisz minden a gázos dolgokat tanulja be, ahhoz áll be.


Köszönöm a válaszodat!
Értem, akkor ebből a szempontból is inkább az állapot döntsön, mintsem hogy FL, vagy nem FL. Attól tartottam, hogy esetleg hosszú távon problémát okozhat a motorban a gázüzem, de akkor ettől nem kell tartani.
A tulaj elmondása szerint azért vetette ki, mert valamelyest gyengébb volt gázüzemben és többet fogyasztott (igazából mindkettő így van, szerintem egyértelmű). De teljesen hivatalosan lett visszaalakítva, ez látszik a műszaki vizsgáknál is.
Még valami: elvileg lifetime olajtöltésűek ezek az automaták (megnéztem ZF van benne, nem GM), ennél a futásnál - amennyiben valós, de elvileg az - egy olajcsere jó ötlet lehet, vagy inkább már nem?


FL előtti, tehát prefacelift az a probléma, hogy hajlamos volt a hátsó futómű kiszakadni. Főleg a nagyobb, nyomatékosabb motorok esetén. ha volt javítva lehet látni, hogy a segédkeret 4 pontján a kaszni alján erősítés van. FL-nél elvileg megoldották, de volt akinek annál is szakadt ki, de kitudja mitől.
automata váltó. örökélet olaj. igen örökélet, amíg ki nem fingik, ami pont azért történik meg, mert az olaj elfárad. igazából aut. váltóban, 60-80-100ezrenként illő olajat cserélni. viszont fenn áll annak a lehetősége, hogy rosszabb lesz a csere után, ha sosem volt cserélve korábban. az új olaj kimossa a sok lerakódást és kis szelepeknél problémát okozhat. abból probléma ez, hogy lehet 2-3x szét kell szedni a váltót hozzá és olajat cserélni. ha nincs baja és nem hosszú távra tervezel, akkor hagyd. ha hosszú távra, akkor egy normális aut. váltóshoz vidd el a csere előtt, hogy mit javasol.

Több szerelő is állította, hogy a gázüzem tönkreteszi a Lambda szondákat, kiszárítja a szelepszár szimeringeket.
Bye: hil


A lambda szondák állapota diaggal ellenőrizhető? A szimmeringek állapota már nem ilyen egyszerű gondolom.


lehet, de az csak egy dolog. a mintavételezést is mérni kellene, azt meg oszcilloszkóppal lehetne. de ha rossz lenne, akkor lenne hibád. pl rossz keverékképzés és hasonlók. meg sokat fogyasztana, vagy nem menne, rángatna, stb.
a főtengely szimmeringet meg szemmel lehet látni, ha ereszti onnan az olajat.


Értem, szóval annak azért van jele.
hil kolléga szelepszár szimmeringet említett, az maximum füstölésben jelentkezne, ha jól gondolom, de annak meg lehet 1000 más oka is szerintem.
Na, évődöm még ezen egy picit.
Egyébként ez a paripa lenne az:
A link neve



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2019. augusztus 05. hétfő, 13:41


Takibacsi írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta: Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli


szerintem nincs annyival több baj velük, ha ezeket a motorokat nézzük. szóval a FL nem rossz választás.
abból sincs probléma, hogy nem gázos már. Mondjuk nem értem minek vetette ki belőle. feltehetően elromlott a gázos rendszer így felesleges volt benne hagyni, vagy a tartály épp cserés lett volna, és nem akart rá költeni. különben mi indok lenne rá, ha már egyszer valaki gázosította?
problémát az tud okozni, ha valaki mindig csak gázosan használta. de az is olyan gond, hogy ha hirtelen benzinnel akarna menni az ember, akkor lehet viselkedhet furán az autó, hisz minden a gázos dolgokat tanulja be, ahhoz áll be.


Köszönöm a válaszodat!
Értem, akkor ebből a szempontból is inkább az állapot döntsön, mintsem hogy FL, vagy nem FL. Attól tartottam, hogy esetleg hosszú távon problémát okozhat a motorban a gázüzem, de akkor ettől nem kell tartani.
A tulaj elmondása szerint azért vetette ki, mert valamelyest gyengébb volt gázüzemben és többet fogyasztott (igazából mindkettő így van, szerintem egyértelmű). De teljesen hivatalosan lett visszaalakítva, ez látszik a műszaki vizsgáknál is.
Még valami: elvileg lifetime olajtöltésűek ezek az automaták (megnéztem ZF van benne, nem GM), ennél a futásnál - amennyiben valós, de elvileg az - egy olajcsere jó ötlet lehet, vagy inkább már nem?


FL előtti, tehát prefacelift az a probléma, hogy hajlamos volt a hátsó futómű kiszakadni. Főleg a nagyobb, nyomatékosabb motorok esetén. ha volt javítva lehet látni, hogy a segédkeret 4 pontján a kaszni alján erősítés van. FL-nél elvileg megoldották, de volt akinek annál is szakadt ki, de kitudja mitől.
automata váltó. örökélet olaj. igen örökélet, amíg ki nem fingik, ami pont azért történik meg, mert az olaj elfárad. igazából aut. váltóban, 60-80-100ezrenként illő olajat cserélni. viszont fenn áll annak a lehetősége, hogy rosszabb lesz a csere után, ha sosem volt cserélve korábban. az új olaj kimossa a sok lerakódást és kis szelepeknél problémát okozhat. abból probléma ez, hogy lehet 2-3x szét kell szedni a váltót hozzá és olajat cserélni. ha nincs baja és nem hosszú távra tervezel, akkor hagyd. ha hosszú távra, akkor egy normális aut. váltóshoz vidd el a csere előtt, hogy mit javasol.

Több szerelő is állította, hogy a gázüzem tönkreteszi a Lambda szondákat, kiszárítja a szelepszár szimeringeket.
Bye: hil


A lambda szondák állapota diaggal ellenőrizhető? A szimmeringek állapota már nem ilyen egyszerű gondolom.


lehet, de az csak egy dolog. a mintavételezést is mérni kellene, azt meg oszcilloszkóppal lehetne. de ha rossz lenne, akkor lenne hibád. pl rossz keverékképzés és hasonlók. meg sokat fogyasztana, vagy nem menne, rángatna, stb.
a főtengely szimmeringet meg szemmel lehet látni, ha ereszti onnan az olajat.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2019. augusztus 05. hétfő, 13:42

státusz Takibacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2019. augusztus 05. hétfő, 12:02


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta: Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli


szerintem nincs annyival több baj velük, ha ezeket a motorokat nézzük. szóval a FL nem rossz választás.
abból sincs probléma, hogy nem gázos már. Mondjuk nem értem minek vetette ki belőle. feltehetően elromlott a gázos rendszer így felesleges volt benne hagyni, vagy a tartály épp cserés lett volna, és nem akart rá költeni. különben mi indok lenne rá, ha már egyszer valaki gázosította?
problémát az tud okozni, ha valaki mindig csak gázosan használta. de az is olyan gond, hogy ha hirtelen benzinnel akarna menni az ember, akkor lehet viselkedhet furán az autó, hisz minden a gázos dolgokat tanulja be, ahhoz áll be.


Köszönöm a válaszodat!
Értem, akkor ebből a szempontból is inkább az állapot döntsön, mintsem hogy FL, vagy nem FL. Attól tartottam, hogy esetleg hosszú távon problémát okozhat a motorban a gázüzem, de akkor ettől nem kell tartani.
A tulaj elmondása szerint azért vetette ki, mert valamelyest gyengébb volt gázüzemben és többet fogyasztott (igazából mindkettő így van, szerintem egyértelmű). De teljesen hivatalosan lett visszaalakítva, ez látszik a műszaki vizsgáknál is.
Még valami: elvileg lifetime olajtöltésűek ezek az automaták (megnéztem ZF van benne, nem GM), ennél a futásnál - amennyiben valós, de elvileg az - egy olajcsere jó ötlet lehet, vagy inkább már nem?


FL előtti, tehát prefacelift az a probléma, hogy hajlamos volt a hátsó futómű kiszakadni. Főleg a nagyobb, nyomatékosabb motorok esetén. ha volt javítva lehet látni, hogy a segédkeret 4 pontján a kaszni alján erősítés van. FL-nél elvileg megoldották, de volt akinek annál is szakadt ki, de kitudja mitől.
automata váltó. örökélet olaj. igen örökélet, amíg ki nem fingik, ami pont azért történik meg, mert az olaj elfárad. igazából aut. váltóban, 60-80-100ezrenként illő olajat cserélni. viszont fenn áll annak a lehetősége, hogy rosszabb lesz a csere után, ha sosem volt cserélve korábban. az új olaj kimossa a sok lerakódást és kis szelepeknél problémát okozhat. abból probléma ez, hogy lehet 2-3x szét kell szedni a váltót hozzá és olajat cserélni. ha nincs baja és nem hosszú távra tervezel, akkor hagyd. ha hosszú távra, akkor egy normális aut. váltóshoz vidd el a csere előtt, hogy mit javasol.

Több szerelő is állította, hogy a gázüzem tönkreteszi a Lambda szondákat, kiszárítja a szelepszár szimeringeket.
Bye: hil


ezért nem szabad csak gáz üzemben használni. volt egy ismerős, off autó gyári 0km-esen vetet, gyárilag gázosítva. úgy gondold el, hogy az a pár liter benzin, amivel átvette volt benne végig. folyamatosan gázzal ment. majd csodálkozott benzinnel miért nem megy. nem akarok hazudni, de jó pár 10ezer km után jutott eszébe. pedig hidegen indítva, bemelegedésig célszerű benzinnel üzemeltetni.


Ez az amit abszolút nem lehet kiszűrni, hogy hogyan volt használva az autó. Önmagában az, hogy gázüzemű volt, vissza kellene, hogy tartson a vásárlástól? Vagy inkább nézzek másik után, mivel abból "több van"?

státusz Takibacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2019. augusztus 05. hétfő, 11:14


hil írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta: Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli


szerintem nincs annyival több baj velük, ha ezeket a motorokat nézzük. szóval a FL nem rossz választás.
abból sincs probléma, hogy nem gázos már. Mondjuk nem értem minek vetette ki belőle. feltehetően elromlott a gázos rendszer így felesleges volt benne hagyni, vagy a tartály épp cserés lett volna, és nem akart rá költeni. különben mi indok lenne rá, ha már egyszer valaki gázosította?
problémát az tud okozni, ha valaki mindig csak gázosan használta. de az is olyan gond, hogy ha hirtelen benzinnel akarna menni az ember, akkor lehet viselkedhet furán az autó, hisz minden a gázos dolgokat tanulja be, ahhoz áll be.


Köszönöm a válaszodat!
Értem, akkor ebből a szempontból is inkább az állapot döntsön, mintsem hogy FL, vagy nem FL. Attól tartottam, hogy esetleg hosszú távon problémát okozhat a motorban a gázüzem, de akkor ettől nem kell tartani.
A tulaj elmondása szerint azért vetette ki, mert valamelyest gyengébb volt gázüzemben és többet fogyasztott (igazából mindkettő így van, szerintem egyértelmű). De teljesen hivatalosan lett visszaalakítva, ez látszik a műszaki vizsgáknál is.
Még valami: elvileg lifetime olajtöltésűek ezek az automaták (megnéztem ZF van benne, nem GM), ennél a futásnál - amennyiben valós, de elvileg az - egy olajcsere jó ötlet lehet, vagy inkább már nem?


FL előtti, tehát prefacelift az a probléma, hogy hajlamos volt a hátsó futómű kiszakadni. Főleg a nagyobb, nyomatékosabb motorok esetén. ha volt javítva lehet látni, hogy a segédkeret 4 pontján a kaszni alján erősítés van. FL-nél elvileg megoldották, de volt akinek annál is szakadt ki, de kitudja mitől.
automata váltó. örökélet olaj. igen örökélet, amíg ki nem fingik, ami pont azért történik meg, mert az olaj elfárad. igazából aut. váltóban, 60-80-100ezrenként illő olajat cserélni. viszont fenn áll annak a lehetősége, hogy rosszabb lesz a csere után, ha sosem volt cserélve korábban. az új olaj kimossa a sok lerakódást és kis szelepeknél problémát okozhat. abból probléma ez, hogy lehet 2-3x szét kell szedni a váltót hozzá és olajat cserélni. ha nincs baja és nem hosszú távra tervezel, akkor hagyd. ha hosszú távra, akkor egy normális aut. váltóshoz vidd el a csere előtt, hogy mit javasol.

Több szerelő is állította, hogy a gázüzem tönkreteszi a Lambda szondákat, kiszárítja a szelepszár szimeringeket.
Bye: hil



A lambda szondák állapota diaggal ellenőrizhető? A szimmeringek állapota már nem ilyen egyszerű gondolom.


státusz Takibacsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2019. augusztus 05. hétfő, 11:03


YELLOW írta:
Takibacsi írta:
YELLOW írta:
Takibacsi írta: Sziasztok!
E46 Cabrio iránt érzek egyre nagyobb vágyat, leginkább 325Ci, 330Ci érdekelne, automata. A hazai felhozatal "viszonylag csekély", azonban találtam egyet (330Ci, 2004-es), ami ígéretesnek tűnik. Egyelőre csak telefonon beszéltem a tulajjal, van egy dolog azonban ami kérdést vetett fel bennem: az autó korábban benzin-gáz üzemű volt, a jelenlegi tulaj vetette ki belőle kb. 15.000km-rel ezelőtt (most kb. 190.000km van benne), azt megelőzően nem tudom mióta volt gázos az autó. Jelenthet ez problémát a jövőre nézve, mármint a tény, hogy benzin-gázos volt? Olvastam pro és kontra is véleményeket, nem tudom mi az igazság.
Még egy kérdésem lenne: mennyire célszerű, vagy ajánlott a facelift előtti modelleket preferálni a motorok szempontjából? Valóban annyival több a gond a faceliftes verziókkal?

Köszönöm előre is,
Üdv.,
Zoli


szerintem nincs annyival több baj velük, ha ezeket a motorokat nézzük. szóval a FL nem rossz választás.
abból sincs probléma, hogy nem gázos már. Mondjuk nem értem minek vetette ki belőle. feltehetően elromlott a gázos rendszer így felesleges volt benne hagyni, vagy a tartály épp cserés lett volna, és nem akart rá költeni. különben mi indok lenne rá, ha már egyszer valaki gázosította?
problémát az tud okozni, ha valaki mindig csak gázosan használta. de az is olyan gond, hogy ha hirtelen benzinnel akarna menni az ember, akkor lehet viselkedhet furán az autó, hisz minden a gázos dolgokat tanulja be, ahhoz áll be.


Köszönöm a válaszodat!
Értem, akkor ebből a szempontból is inkább az állapot döntsön, mintsem hogy FL, vagy nem FL. Attól tartottam, hogy esetleg hosszú távon problémát okozhat a motorban a gázüzem, de akkor ettől nem kell tartani.
A tulaj elmondása szerint azért vetette ki, mert valamelyest gyengébb volt gázüzemben és többet fogyasztott (igazából mindkettő így van, szerintem egyértelmű). De teljesen hivatalosan lett visszaalakítva, ez látszik a műszaki vizsgáknál is.
Még valami: elvileg lifetime olajtöltésűek ezek az automaták (megnéztem ZF van benne, nem GM), ennél a futásnál - amennyiben valós, de elvileg az - egy olajcsere jó ötlet lehet, vagy inkább már nem?


FL előtti, tehát prefacelift az a probléma, hogy hajlamos volt a hátsó futómű kiszakadni. Főleg a nagyobb, nyomatékosabb motorok esetén. ha volt javítva lehet látni, hogy a segédkeret 4 pontján a kaszni alján erősítés van. FL-nél elvileg megoldották, de volt akinek annál is szakadt ki, de kitudja mitől.
automata váltó. örökélet olaj. igen örökélet, amíg ki nem fingik, ami pont azért történik meg, mert az olaj elfárad. igazából aut. váltóban, 60-80-100ezrenként illő olajat cserélni. viszont fenn áll annak a lehetősége, hogy rosszabb lesz a csere után, ha sosem volt cserélve korábban. az új olaj kimossa a sok lerakódást és kis szelepeknél problémát okozhat. abból probléma ez, hogy lehet 2-3x szét kell szedni a váltót hozzá és olajat cserélni. ha nincs baja és nem hosszú távra tervezel, akkor hagyd. ha hosszú távra, akkor egy normális aut. váltóshoz vidd el a csere előtt, hogy mit javasol.


Igen, erről nagyon sokat olvastam, kvázi lutri: ha cserélsz olajat azért, ha nem akkor azért... Ezt gyakorlatilag a minél alacsonyabb futásteljesítménnyel lehet "kompenzálni", de még az sem jelent garanciát. Na, erre mondják, hogy szép feladat...

státusz banyairicsi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2019. augusztus 04. vasárnap, 00:10


Sziasztok.
Hosszú kitérő után, ismét visszahúz a szívem a márkához!
Egy kompakt, minden igényemet kielégítő autót keresek, és ez jelen pillanatban egy 2008 utáni E91-es (facelift-es) Bömös, de még dilemmázom az F31-esen is, csak valamiért az E91 strapálhatóbbnak túnik, az F31 meg gyönyörű, de inkább nyugisabb, inkább utazósabb autónak tűnik, mint játszósnak.
Ami tuti, kombi, 2.0 dízel 184hp, autómata, xDrive.
Kérdéseim, mennyivel és miben fejlettem és jobb már az F31-es?
Mennyire orrtolós az xDrive? Itt a Bükk és a Mátra szomszédságában, kicsit jól esik levezetni a feszültséget, és élményekkel gazdagabban hazatérni. Meg persze télen sem hátrány, ha kapar minden kerék.
Érdemes M csomagos felé venni az irányt, vagy az itthoni "szuper" minőségű utakon, csak pattog és ráz?
Az E91-es autómatája milyen konstrukció? Mennyire kényes, bajos? Partner a normális, hétköznapi közlekedésben és ha kell, akkor hajtani is lehet?
Az F31-ben már az új 8 fokozatú ZF váltó van, gondolom már ég és föld?

A két kinézett típus között kb. 1.500.000Ft van. Céges Lízingre lesz.
Szerintetek melyiket, és miért?
Illetve ezt a konstrukciót jónak vélitek?

Köszönöm!