- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2020. december 10. csütörtök, 16:19
andras86 írta:YELLOW írta:andras86 írta: Sziasztok!
e60 as 2004 525I BMW lenne az alany aminek az eladója azt állítja hogy motorcsere történt 2-3 évvel ezelőtt. Ez még talán nem is lenne akkora gond, ami viszont szerintem igen hogy sikerült kisilabizálni és M52 B25 (256S4)-es motor került az e60-as bmw-be.
Ebbe a modellbe tudtommal csakis az újabb M52 B25 (256S5) S5-ös kódú motor került ami forgalmi szerint 192 LE-t tud. Amíg a régebbi S4-esből csak 170 lovast találok.
Az autó hibakódmentes, jön megy.
Létezik hogy a régi S4 es motor (ami sosem került E60 ba tudtommal) simán elkavircol az E60as motorvezérlőjével? Minden ugyanaz a két motor között csak a régebbi kisebb teljesítményű? Jól gondolom hogy a gyári teljesítményt sosem fogja ezáltal tudni az autó?Valaki aki nálam nagyobb fanatikus tudna egy kis informácóval szolgálni ezügyben?
Köszönöm
ezekbe M54-es motor került, ebben az évjáratban. később N52 majd N53.
szóval az esetedben ha 2004 év végi a gyártás, talán lehet gyárilag N52 volt benne és M54-re cserélték. vagy fordítva. AZ M54B25 190LE-s, míg az N52B25 217LE-s. a 23i-ben voltak még az N52-es motorosak kisebb teljesítményre visszafojtva.
a 170 lovas M54 az 2.2-es volt.
Szia!
Köszi hogy olvastad és reagáltál az irományomra
A tulaj abszolut nem "autós" beállítottságú, csak annyit tud hogy kb 300e ft ot fizetett ezért a mutatványért és azóta jó a kocsi.
Bekukucskálva a motorszám vége 256S4 -re végződik. Ez alapján kezdtem el kicsit informálódni, e60 as bmw ben a motor kód 256S5 -re kéne hogy végződjön. Ez az S4es végű motorkód csak M52 es motor lehet a nyomozgatásom alapján ami ugyanúgy 2.5-es.
De így akkor nagyon nem kerek a történet. Inkább elengedjük ezt a projectet
nem rossz motor az M52TUB25, sőt jobb, mint az M54B25, de régebbi és E60-ba nem építették. 2000-2001-ig voltak azok a motorok kb.
én nem tudom, hogy hozták össze. azért más a vezérlése a motornak.