YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. december 10. csütörtök, 16:19


andras86 írta:
YELLOW írta:
andras86 írta: Sziasztok!
e60 as 2004 525I BMW lenne az alany aminek az eladója azt állítja hogy motorcsere történt 2-3 évvel ezelőtt. Ez még talán nem is lenne akkora gond, ami viszont szerintem igen hogy sikerült kisilabizálni és M52 B25 (256S4)-es motor került az e60-as bmw-be.
Ebbe a modellbe tudtommal csakis az újabb M52 B25 (256S5) S5-ös kódú motor került ami forgalmi szerint 192 LE-t tud. Amíg a régebbi S4-esből csak 170 lovast találok.
Az autó hibakódmentes, jön megy.

Létezik hogy a régi S4 es motor (ami sosem került E60 ba tudtommal) simán elkavircol az E60as motorvezérlőjével? Minden ugyanaz a két motor között csak a régebbi kisebb teljesítményű? Jól gondolom hogy a gyári teljesítményt sosem fogja ezáltal tudni az autó?Valaki aki nálam nagyobb fanatikus tudna egy kis informácóval szolgálni ezügyben?

Köszönöm


ezekbe M54-es motor került, ebben az évjáratban. később N52 majd N53.
szóval az esetedben ha 2004 év végi a gyártás, talán lehet gyárilag N52 volt benne és M54-re cserélték. vagy fordítva. AZ M54B25 190LE-s, míg az N52B25 217LE-s. a 23i-ben voltak még az N52-es motorosak kisebb teljesítményre visszafojtva.
a 170 lovas M54 az 2.2-es volt.


Szia!
Köszi hogy olvastad és reagáltál az irományomra
A tulaj abszolut nem "autós" beállítottságú, csak annyit tud hogy kb 300e ft ot fizetett ezért a mutatványért és azóta jó a kocsi.
Bekukucskálva a motorszám vége 256S4 -re végződik. Ez alapján kezdtem el kicsit informálódni, e60 as bmw ben a motor kód 256S5 -re kéne hogy végződjön. Ez az S4es végű motorkód csak M52 es motor lehet a nyomozgatásom alapján ami ugyanúgy 2.5-es.
De így akkor nagyon nem kerek a történet. Inkább elengedjük ezt a projectet


nem rossz motor az M52TUB25, sőt jobb, mint az M54B25, de régebbi és E60-ba nem építették. 2000-2001-ig voltak azok a motorok kb.
én nem tudom, hogy hozták össze. azért más a vezérlése a motornak.

státusz andras86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. december 10. csütörtök, 12:55


YELLOW írta:
andras86 írta: Sziasztok!
e60 as 2004 525I BMW lenne az alany aminek az eladója azt állítja hogy motorcsere történt 2-3 évvel ezelőtt. Ez még talán nem is lenne akkora gond, ami viszont szerintem igen hogy sikerült kisilabizálni és M52 B25 (256S4)-es motor került az e60-as bmw-be.
Ebbe a modellbe tudtommal csakis az újabb M52 B25 (256S5) S5-ös kódú motor került ami forgalmi szerint 192 LE-t tud. Amíg a régebbi S4-esből csak 170 lovast találok.
Az autó hibakódmentes, jön megy.

Létezik hogy a régi S4 es motor (ami sosem került E60 ba tudtommal) simán elkavircol az E60as motorvezérlőjével? Minden ugyanaz a két motor között csak a régebbi kisebb teljesítményű? Jól gondolom hogy a gyári teljesítményt sosem fogja ezáltal tudni az autó?Valaki aki nálam nagyobb fanatikus tudna egy kis informácóval szolgálni ezügyben?

Köszönöm


ezekbe M54-es motor került, ebben az évjáratban. később N52 majd N53.
szóval az esetedben ha 2004 év végi a gyártás, talán lehet gyárilag N52 volt benne és M54-re cserélték. vagy fordítva. AZ M54B25 190LE-s, míg az N52B25 217LE-s. a 23i-ben voltak még az N52-es motorosak kisebb teljesítményre visszafojtva.
a 170 lovas M54 az 2.2-es volt.


Szia!
Köszi hogy olvastad és reagáltál az irományomra
A tulaj abszolut nem "autós" beállítottságú, csak annyit tud hogy kb 300e ft ot fizetett ezért a mutatványért és azóta jó a kocsi.
Bekukucskálva a motorszám vége 256S4 -re végződik. Ez alapján kezdtem el kicsit informálódni, e60 as bmw ben a motor kód 256S5 -re kéne hogy végződjön. Ez az S4es végű motorkód csak M52 es motor lehet a nyomozgatásom alapján ami ugyanúgy 2.5-es.
De így akkor nagyon nem kerek a történet. Inkább elengedjük ezt a projectet





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2020. december 10. csütörtök, 14:20

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. december 09. szerda, 22:16


andras86 írta: Sziasztok!
e60 as 2004 525I BMW lenne az alany aminek az eladója azt állítja hogy motorcsere történt 2-3 évvel ezelőtt. Ez még talán nem is lenne akkora gond, ami viszont szerintem igen hogy sikerült kisilabizálni és M52 B25 (256S4)-es motor került az e60-as bmw-be.
Ebbe a modellbe tudtommal csakis az újabb M52 B25 (256S5) S5-ös kódú motor került ami forgalmi szerint 192 LE-t tud. Amíg a régebbi S4-esből csak 170 lovast találok.
Az autó hibakódmentes, jön megy.

Létezik hogy a régi S4 es motor (ami sosem került E60 ba tudtommal) simán elkavircol az E60as motorvezérlőjével? Minden ugyanaz a két motor között csak a régebbi kisebb teljesítményű? Jól gondolom hogy a gyári teljesítményt sosem fogja ezáltal tudni az autó?Valaki aki nálam nagyobb fanatikus tudna egy kis informácóval szolgálni ezügyben?

Köszönöm


ezekbe M54-es motor került, ebben az évjáratban. később N52 majd N53.
szóval az esetedben ha 2004 év végi a gyártás, talán lehet gyárilag N52 volt benne és M54-re cserélték. vagy fordítva. AZ M54B25 190LE-s, míg az N52B25 217LE-s. a 23i-ben voltak még az N52-es motorosak kisebb teljesítményre visszafojtva.
a 170 lovas M54 az 2.2-es volt.

státusz andras86

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. december 09. szerda, 19:56


Sziasztok!
e60 as 2004 525I BMW lenne az alany aminek az eladója azt állítja hogy motorcsere történt 2-3 évvel ezelőtt. Ez még talán nem is lenne akkora gond, ami viszont szerintem igen hogy sikerült kisilabizálni és M52 B25 (256S4)-es motor került az e60-as bmw-be.
Ebbe a modellbe tudtommal csakis az újabb M52 B25 (256S5) S5-ös kódú motor került ami forgalmi szerint 192 LE-t tud. Amíg a régebbi S4-esből csak 170 lovast találok.
Az autó hibakódmentes, jön megy.

Létezik hogy a régi S4 es motor (ami sosem került E60 ba tudtommal) simán elkavircol az E60as motorvezérlőjével? Minden ugyanaz a két motor között csak a régebbi kisebb teljesítményű? Jól gondolom hogy a gyári teljesítményt sosem fogja ezáltal tudni az autó?Valaki aki nálam nagyobb fanatikus tudna egy kis informácóval szolgálni ezügyben?

Köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. november 05. csütörtök, 18:46


Hungrily írta: Üdvözlet,

BMW X1-et keresek, és szükségem van tanácsára.
Melyik motor a legjobb a BMW X1-hez?
Jobb automatikus vagy kézi sebességváltót választani?
Gyakori a kudarc?
Drága a javítás?
A többi releváns információ is nagyon örvendetes.

Előre is köszönöm!: D


ezek annyira átlagos kérdések, hogy válasz közben merülnének fel az újabb kérdések, és egy napot lehetne erről beszélgetni.
itt relatíve kisebb az X1-s tapasztalat. de célszerű a kor típusait is figyelembe venni, hiszen azért összefüggnek. jellemzően azonosak a hibák. nagyon fontos, hogy gondos gazdái legyenek korábbról, ezen múlik nagyon sok.
se a benzines, se a dízel motorok nem a legjobbak sajnos. 20d-knél jellemző az EGR hűtő miatti szívósor kilyukadás, ahol szúróláng keletkezik és pont egy üzemanyagcsövet éget ki, ami az autó kigyulladásához vezet. vásárlás előtt meg kell nézni, ezt visszahívási akcióban javították-e vagy a tulaj javíttatta-e. illetve vezérlés csere volt-e nagyobb futás esetén, 200ezer km felett. benzineseknél ugyanúgy a vezérlés a legfőbb gond. illetve a direkt befecskendezés miatti kokszosodás.
igazából a váltókkal nincs különösebb gond, az automata sűrűbb olajcserét igényel és több olaj kell bele, így drágább a karbantartása, mint egy manuálisnak.
hivatalos szervizdíjak drágábbak, mint egy kommersz márkánál. de az alkatrészek nem igazán drágábbak, mint a kor bármely márkájának. egy biztos az olcsó alkatrészeket nem szereti, de érthető is.
az egész vásárlást átnézéssel kell kezdeni, de ha lehet ne azzal, akit az eladó ajánl. kereskedés idehaza kerülendő. szerintem jelen típusnál a benzin és a dízel hasonló rizikót rejt. felhasználás függvény, ha sokat, hosszútáv, akkor dízel, ha rövid és főként városi távok, inkább benzines. tömören ennyi.

státusz Hungrily

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2020. november 04. szerda, 12:05


Üdvözlet,

BMW X1-et keresek, és szükségem van tanácsára.
Melyik motor a legjobb a BMW X1-hez?
Jobb automatikus vagy kézi sebességváltót választani?
Gyakori a kudarc?
Drága a javítás?
A többi releváns információ is nagyon örvendetes.

Előre is köszönöm!: D

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2020. március 25. szerda, 17:51


YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...


Sziasztok!
Én E46-ból ültem át E61-be.
Szerintem a 3-as után egy 5-ös mindenképp érezhető ugrást jelent.
Legalábbis nálam az volt.
Én direkt M54 motorkódú benzinest kerestem úgyhogy évjáratban nem nagyon volt választásom. Így lett M54B25.
Én nem bántam meg a döntésem igaz azért egy idős prémiumról van szó úgyhogy költeni azért kell rá.
Nézegettem e91-et is. Nekem az nem volt annyival jobb mint a 46.
Arra én is azt mondom még egy generációt kell ugorni.


Szóval akkor érdemesebb lenne már az F32 vagy F10-esek között keresgélni? De ha jól tudom, akkor a következő generáció még az előző Faceliftes motorjait kapta. Például egy Facelift előtti F10-ben ugyanaz a motor van, mint egy Faceliftes E60-ban.


hát én is ezt mondom, hogy E46 után az E9x nem annyira nagy valami, sőt... mondom, ahhoz nagyon jó vételnek kellene lennie. méretben az E6x nyilván ugrás. az F10, F11 is elég betegágy, de nekem is tetszik. megint az a probléma, hogy fenntartani nehéz ezeket, mert az árához képest minden alkatrész, ami elromolhat, az drága.
az E60 még M54-es motorrak, köztük is a 2.5-ös jó választás lehet egy manuális váltóval. a lehető legjobb, ha valaki E60-ban gondolkozik. de az elektronikai problémák ugyanúgy jelen lehetnek.
jó vételt nagyon nehéz kifogni, de már mindenképp F vagy G széria az, amiben érdemes gondolkozni. sajnos marha drágák. régen 3-4 milláért vehettél egy 5 éves- 3-ast, most 10 évest is necces olyat, ami normálisan rendben van, a km pedig mindegyikben sok már ennyi idősen. én is szeretnék, de mindig oda jutok, nem éri meg váltani.


Értem, szóval jobb, ha inkább már G-szériás ötös. Inkább a vételára legyen a több, és kevesebb szerviz és aggódás Amúgy az F-szériásoknál is olyan hámlós a műanyag, mint az E46-nál?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2020. március 25. szerda, 19:01


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. március 25. szerda, 13:05


Adriano98 írta:
Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...


Sziasztok!
Én E46-ból ültem át E61-be.
Szerintem a 3-as után egy 5-ös mindenképp érezhető ugrást jelent.
Legalábbis nálam az volt.
Én direkt M54 motorkódú benzinest kerestem úgyhogy évjáratban nem nagyon volt választásom. Így lett M54B25.
Én nem bántam meg a döntésem igaz azért egy idős prémiumról van szó úgyhogy költeni azért kell rá.
Nézegettem e91-et is. Nekem az nem volt annyival jobb mint a 46.
Arra én is azt mondom még egy generációt kell ugorni.


Szóval akkor érdemesebb lenne már az F32 vagy F10-esek között keresgélni? De ha jól tudom, akkor a következő generáció még az előző Faceliftes motorjait kapta. Például egy Facelift előtti F10-ben ugyanaz a motor van, mint egy Faceliftes E60-ban.


hát én is ezt mondom, hogy E46 után az E9x nem annyira nagy valami, sőt... mondom, ahhoz nagyon jó vételnek kellene lennie. méretben az E6x nyilván ugrás. az F10, F11 is elég betegágy, de nekem is tetszik. megint az a probléma, hogy fenntartani nehéz ezeket, mert az árához képest minden alkatrész, ami elromolhat, az drága.
az E60 még M54-es motorrak, köztük is a 2.5-ös jó választás lehet egy manuális váltóval. a lehető legjobb, ha valaki E60-ban gondolkozik. de az elektronikai problémák ugyanúgy jelen lehetnek.
jó vételt nagyon nehéz kifogni, de már mindenképp F vagy G széria az, amiben érdemes gondolkozni. sajnos marha drágák. régen 3-4 milláért vehettél egy 5 éves- 3-ast, most 10 évest is necces olyat, ami normálisan rendben van, a km pedig mindegyikben sok már ennyi idősen. én is szeretnék, de mindig oda jutok, nem éri meg váltani.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2020. március 25. szerda, 08:43


Benyo89 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...


Sziasztok!
Én E46-ból ültem át E61-be.
Szerintem a 3-as után egy 5-ös mindenképp érezhető ugrást jelent.
Legalábbis nálam az volt.
Én direkt M54 motorkódú benzinest kerestem úgyhogy évjáratban nem nagyon volt választásom. Így lett M54B25.
Én nem bántam meg a döntésem igaz azért egy idős prémiumról van szó úgyhogy költeni azért kell rá.
Nézegettem e91-et is. Nekem az nem volt annyival jobb mint a 46.
Arra én is azt mondom még egy generációt kell ugorni.


Szóval akkor érdemesebb lenne már az F32 vagy F10-esek között keresgélni? De ha jól tudom, akkor a következő generáció még az előző Faceliftes motorjait kapta. Például egy Facelift előtti F10-ben ugyanaz a motor van, mint egy Faceliftes E60-ban.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 525i
Évjárat: 2006

státusz Benyo89

Újonc

Elismertség: 6% (3 pont) | Hozzászólások: 49

Elküldve: 2020. március 25. szerda, 08:09


YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...


Sziasztok!
Én E46-ból ültem át E61-be.
Szerintem a 3-as után egy 5-ös mindenképp érezhető ugrást jelent.
Legalábbis nálam az volt.
Én direkt M54 motorkódú benzinest kerestem úgyhogy évjáratban nem nagyon volt választásom. Így lett M54B25.
Én nem bántam meg a döntésem igaz azért egy idős prémiumról van szó úgyhogy költeni azért kell rá.
Nézegettem e91-et is. Nekem az nem volt annyival jobb mint a 46.
Arra én is azt mondom még egy generációt kell ugorni.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2020. március 24. kedd, 22:48


Adriano98 írta: Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?


egyik se jó már. sajnos ez nem előre lépés. mondjuk az E92 szép. de pl E90 semmivel sem ad többet, mint az E46. nem nagyon van ezekben már jó motor. ha van, akkor széria elei darabok, még több hibával, mint a széria végiek.
dízel+automata+E60 a legrosszabb kombó. talán egy 30d a kivétel, de szétnyúzzák őket és csillió km van bennük.
néha E65-ön elagyalok, de 30 millás autók voltak, attól, hogy most olcsó, még az alkatrészek menyisége adott, és költséges. tele millió extrával.
őszintén ezekből egyiket sem választanám. kivétel ha jó áron lenne, garantált keveset futott és benzines 6 hengeres. belső térben ezek nem a kedvenceim, sőt...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2020. március 24. kedd, 19:53


Sziasztok!

Lassan eljön nálam is a "modellfrissítés", már csak az a kérdés, hogy mire.
Eddig kettő modellt néztem ki magamnak, esetleg plusz egyet:
-Facelift E92
-Facelift E60
-vagy esetleg Facelift E65

Tulajok, szerelők! Tapasztalatok, vélemények, érvek-ellenérvek? Melyik lenne a jobb választás?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2020. március 23. hétfő, 10:31


b_imi írta:
Bitu79 írta:
b_imi írta: Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

Lehet megtartom a mostanit,és mindent megcsináltatok rajta,ami apró hibái vannak,és engem zavarnak.Tényleg nem nagyon találok jót helyette... Kezd igazatok lenni.Őszinte vagyok leírom amiket javíttatni akarok.Féltengelyeket akarom cseréltetni,mert szerintem az adja a dübbenő hangot.A jobb oldali kicsit kotyog érzésre ha mozgatom kézzel...Szilentek ugye a keretben cserélve vannak már,meg a difi nagy szilent is.A lökhárítókat,az oldalsó 2 szoknyát fényeztetni akarom,illetve a csomagtérajtón van egy pici rozsdapötty,meg a motorháztetőn pár apró kavicsnyom.Jobb hátsó kerékívet is fújatni akarom,mert lejött a lakk egy kis helyen.Idővel a felniket is fényeztetni akarom majd.A fényezésre kb 200 000-et számoltam,rendszámtábla világítást a mikrokapcsolóval együtt cseréltetam,mert kicsit el van repedve.A féltengelyek párban 150 000-re jönnek ki(márkás,csak nem gyári).Gyárit nem veszek,mert darabja 150 000.Kerékcsapágyat is cseréltetnem kell,mert be van gyógyulva az egyik féltengely a szerelő szerint.Felnik fényezése darabonként 40 000 ft.Jobb oldalt hátul az ablakkeretnél is lejött a lakk egy picit,mikor feltették a króm ablak lécet...A jobb első ajtón gondolkodom,hogy fényeztessem e,hogy ne üssön el a színe ugye...Összesen 600 000 amit költök majd rá körülbelül jó esetben,és az én kocsim még csak nem is lerúgott darab.Csak kicsit sajnálom rá a pénz bevallom,de ha megmarad a kocsi,ezeket megcsináltatom rajta.Amiket láttam eddig,az enyémnél sokkal több hibájuk van,még több pénz kéne tényleg rálocsolnom.Az enyémnek csak pár apró esztétikai hibája van,amit más meg sem csináltatna,mert már ez egy 20 éves kocsi úgyis.Ezt mondaná más...De én maximalista vagyok. Múltkor kérdezte Yellow mire költök el ennyi pénzt.Hát ezekre sajnos!Idegesítenek az apró hibák bevallom.Ha lesz időm javítás előtt levideózóm a kocsi összes esztétika hibáját közelről egyesével,aztán javítás után is majd.Ez lesz az idei project.Húzza a f@szára a sok lúzer a lerúgott s*arját tényleg.Amik tetszenek igazán kocsik nem 2 misiért vannak,hanem 3-4 milláért sajnos...De lehet h. a drágán hírdetett autók is egy kalap f*sok mindegyik...Úgyhogy marad ez a verda,mert szerelmes vagyok az e46 szériába sajnos!A videó meg majd meg lesz csinálva,és meg fogom osztani.Aki akar az nyugodtan lebarmozhat felőlem. A kocsit amúgy november óta nem használom.Gumicsere,meg ugye olajcsere is kellene majd ismét.Meg valahogy elállították a kéziféket,mikor cserélték a keretben a szilenteket...Egyik oldala nem nagyon fog azóta.Költhetek rá egy tonna zsét na.Sajnos nem lesz nagymotoros e46-osom valószínűleg.De azért még párat megnézek közben.De nevetséges összegekért számolnák be az enyémet,ami vicc kategória.

Ez akkor lesz öröm ha minden jól sikerül. Ebből a fényezés a legnagyobb probléma. Én elég sokat költöttem az enyémre, mert akkor úgy gondoltam ez a jó megoldás. utólag már bánom. Most éppen a kardánt kellett javítani. Szóval nincs megállás.
Jaja igazad van.Ez ilyen sajnos.De törekszem a tökéletességre azért is.Közben írtam még pár dolgot a mondandómhoz.Épp szerkesztettem jó szokásomhoz híven,mikor jött a válaszod Én is azon agyalok h. vajon megbánom e majd a "felújítást",rengeteg pénz visz majd el.De szerintem belevágok.Tavasz végére szerintem kész lesz a kocsi.Elég sokáig tettem félre pénzt,és nem akarom elpazarolni potyára.Másik autó vásárlása lehet pazarlás lenne.Ha így hagynám a kocsit zavarnának a hibái engem.



b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2020. március 23. hétfő, 10:22


Bitu79 írta:
b_imi írta: Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

Lehet megtartom a mostanit,és mindent megcsináltatok rajta,ami apró hibái vannak,és engem zavarnak.Tényleg nem nagyon találok jót helyette... Kezd igazatok lenni.Őszinte vagyok leírom amiket javíttatni akarok.Féltengelyeket akarom cseréltetni,mert szerintem az adja a dübbenő hangot.A jobb oldali kicsit kotyog érzésre ha mozgatom kézzel...Szilentek ugye a keretben cserélve vannak már,meg a difi nagy szilent is.A lökhárítókat,az oldalsó 2 szoknyát fényeztetni akarom,illetve a csomagtérajtón van egy pici rozsdapötty,meg a motorháztetőn pár apró kavicsnyom.Jobb hátsó kerékívet is fújatni akarom,mert lejött a lakk egy kis helyen.Idővel a felniket is fényeztetni akarom majd.A fényezésre kb 200 000-et számoltam,rendszámtábla világítást a mikrokapcsolóval együtt cseréltetam,mert kicsit el van repedve.A féltengelyek párban 150 000-re jönnek ki(márkás,csak nem gyári).Gyárit nem veszek,mert darabja 150 000.Kerékcsapágyat is cseréltetnem kell,mert be van gyógyulva az egyik féltengely a szerelő szerint.Felnik fényezése darabonként 40 000 ft.Jobb oldalt hátul az ablakkeretnél is lejött a lakk egy picit,mikor feltették a króm ablak lécet...A jobb első ajtón gondolkodom,hogy fényeztessem e,hogy ne üssön el a színe ugye...Összesen 600 000 amit költök majd rá körülbelül jó esetben,és az én kocsim még csak nem is lerúgott darab.Csak kicsit sajnálom rá a pénz bevallom,de ha megmarad a kocsi,ezeket megcsináltatom rajta.Amiket láttam eddig,az enyémnél sokkal több hibájuk van,még több pénz kéne tényleg rálocsolnom.Az enyémnek csak pár apró esztétikai hibája van,amit más meg sem csináltatna,mert már ez egy 20 éves kocsi úgyis.Ezt mondaná más...De én maximalista vagyok. Múltkor kérdezte Yellow mire költök el ennyi pénzt.Hát ezekre sajnos!Idegesítenek az apró hibák bevallom.Ha lesz időm javítás előtt levideózóm a kocsi összes esztétika hibáját közelről egyesével,aztán javítás után is majd.Ez lesz az idei project.Húzza a f@szára a sok lúzer a lerúgott s*arját tényleg.Amik tetszenek igazán kocsik nem 2 misiért vannak,hanem 3-4 milláért sajnos...De lehet h. a drágán hírdetett autók is egy kalap f*sok mindegyik...Úgyhogy marad ez a verda,mert szerelmes vagyok az e46 szériába sajnos!A videó meg majd meg lesz csinálva,és meg fogom osztani.Aki akar az nyugodtan lebarmozhat felőlem. A kocsit amúgy november óta nem használom.Gumicsere,meg ugye olajcsere is kellene majd ismét.Meg valahogy elállították a kéziféket,mikor cserélték a keretben a szilenteket...Egyik oldala nem nagyon fog azóta.Költhetek rá egy tonna zsét na.Sajnos nem lesz nagymotoros e46-osom valószínűleg.De azért még párat megnézek közben.De nevetséges összegekért számolnák be az enyémet,ami vicc kategória.


Ez akkor lesz öröm ha minden jól sikerül. Ebből a fényezés a legnagyobb probléma. Én elég sokat költöttem az enyémre, mert akkor úgy gondoltam ez a jó megoldás. utólag már bánom. Most éppen a kardánt kellett javítani. Szóval nincs megállás.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 843

Elküldve: 2020. március 23. hétfő, 09:25


b_imi írta: Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

Lehet megtartom a mostanit,és mindent megcsináltatok rajta,ami apró hibái vannak,és engem zavarnak.Tényleg nem nagyon találok jót helyette... Kezd igazatok lenni.Őszinte vagyok leírom amiket javíttatni akarok.Féltengelyeket akarom cseréltetni,mert szerintem az adja a dübbenő hangot.A jobb oldali kicsit kotyog érzésre ha mozgatom kézzel...Szilentek ugye a keretben cserélve vannak már,meg a difi nagy szilent is.Erre ugye költöttem 200 000-et majdnem.A lökhárítókat,az oldalsó 2 szoknyát fényeztetni akarom,illetve a csomagtérajtón van egy pici rozsdapötty,meg a motorháztetőn pár apró kavicsnyom.Jobb hátsó kerékívet is fújatni akarom,mert lejött a lakk egy kis helyen.Amikor vettem volt rajta egy kis horpadás,az gittelték anno,és pár éve kis helyen ledobta a lakkot a fényezés ott.Idővel a felniket is fényeztetni akarom majd.Legyenek tökéletesek azok is.A fényezésre kb 200 000-et számoltam jó esetben,rendszámtábla világítást a mikrokapcsolóval együtt cseréltetam,mert kicsit el van repedve.Egyszer leszedték,mert kontaktos volt,és akkor repedt el...A féltengelyek párban 150 000-re jönnek ki(márkás,csak nem gyári).Gyárit nem veszek,mert darabja 150 000.Akkor a kettő elvinne 300 000-et...Kerékcsapágyat is cseréltetnem kell,mert be van gyógyulva az egyik féltengely a szerelő szerint.Csak brutális módon jön ki a féltengely.Felnik fényezése darabonként 40 000 ft.Jobb oldalt hátul az ablakkeretnél is lejött a lakk egy picit,mikor feltették a króm ablak lécet,leverték a lakkot ott is pár éve...A jobb első ajtón gondolkodom,hogy fényeztessem e,hogy ne üssön el a színe ugye A gumit(ami az ajtón van) már 2-szorra cserélték azon az ajtón.Most 3-szorra én ragasztottam fel otthon...Szívás volt eléggé.Összesen 600 000 amit költök majd rá körülbelül jó esetben,és az én kocsim még csak nem is lerúgott darab.Csak kicsit sajnálom rá a pénz bevallom,de ha megmarad a kocsi,ezeket megcsináltatom rajta.Amiket láttam eddig,az enyémnél sokkal több hibájuk van,még több pénz kéne tényleg rálocsolnom.Az enyémnek csak pár apró esztétikai hibája van,amit más meg sem csináltatna,mert már ez egy 20 éves kocsi úgyis,vagy észre sem vennék sokáig...De én maximalista vagyok. Múltkor kérdezte Yellow mire költök el ennyi pénzt.Hát ezekre sajnos!Idegesítenek az apró hibák bevallom.Ha lesz időm javítás előtt levideózóm a kocsi összes esztétika hibáját közelről egyesével,aztán javítás után is majd.Ez lesz az idei project.Húzza a f@szára a sok lúzer a lerúgott s*arját tényleg.Eddig mindegyik kamuzott valamiben.Amik tetszenek igazán kocsik nem 2 misiért vannak,hanem 3-4 milláért sajnos...De lehet h. a drágán hírdetett autók is egy kalap f*sok mindegyik...Úgyhogy marad ez a verda,mert szerelmes vagyok az e46 szériába sajnos!A videó meg majd meg lesz csinálva,és meg fogom osztani.Aki akar az nyugodtan lebarmozhat felőlem. A kocsit amúgy november óta nem használom.Gumicsere,meg ugye olajcsere is kellene majd ismét.Meg valahogy elállították a kéziféket,mikor cserélték a keretben a szilenteket,plusz összekarcolták a középkonzolt is...Szépen belekarcoltak a soft touch bevonatba.Csak azt nem tudom minek kellett hozzányúlni a kézifékhez szilent cserekor...Egyik oldala nem nagyon fog azóta,pluszban lehet cseréltetem a középkonzolt is,amit összeb*sztak.Költhetek rá egy tonna zsét na.Sajnos nem lesz nagymotoros e46-osom valószínűleg.De azért még párat megnézek közben.De nevetséges összegekért számolnák be az enyémet,ami vicc kategória,az autóm állapotát figyelembe véve.Az enyém azért korrekt darab a többihez képest tényleg.







Utoljára szerkesztve (5 alkalommal): 2020. március 23. hétfő, 10:25