Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 14:14


K_Gergo írta:
Coyote írta: Az olaj "működéséből" kifolyólag muszáj, hogy egyen egy pici olajat, és teljesen normális, ha kopástól függően néhány deci fogy 10.000 km-en. Aki azt mondja, hogy egy cseppet sem fogy az olaj, az a) hazudik, vagy b) picit túltölti, és valóban nem látja a különbséget a nívón.

Mondjuk nem tudom mennyi túltöltést bír el a 320d, 1 literrel több belefér, de az már problémát okoz a szerelőm szerint. Elfüstöli, de oda is beszippantja ahova nem kéne.


c) a sok hideg üzem miatt a hengerekből kerül oda nem való anyag az olajba (benzineseknél így van, szerintem kerregősöknél is)

a túltöltés igen veszélyes móka tud lenni...


nem tudom, pontosan mit okoz, de a szervízben volt mellettem egy 330d amibe túltöltötték, és füstölve megállt. Majd rákérdezek, hogy végülis mi szart be rajta, de valami olyasmit meséltek, hogy a szívócsonkba jutott olaj?!

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 14:08


Coyote írta: Az olaj "működéséből" kifolyólag muszáj, hogy egyen egy pici olajat, és teljesen normális, ha kopástól függően néhány deci fogy 10.000 km-en. Aki azt mondja, hogy egy cseppet sem fogy az olaj, az a) hazudik, vagy b) picit túltölti, és valóban nem látja a különbséget a nívón.

Mondjuk nem tudom mennyi túltöltést bír el a 320d, 1 literrel több belefér, de az már problémát okoz a szerelőm szerint. Elfüstöli, de oda is beszippantja ahova nem kéne.


c) a sok hideg üzem miatt a hengerekből kerül oda nem való anyag az olajba (benzineseknél így van, szerintem kerregősöknél is)

a túltöltés igen veszélyes móka tud lenni...

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 14:05


RePTaiL írta:
Coyote írta:

ezt akarta linkelni


"Az autó mind műszakilag, mind esztétikailag kiváló állapotban van: 10-12e km-enként cseréltük az olajat(5W30 LongLife BMW, csak 2 dl fogy el ezalatt)..."

Hát én is 10.000 km-ként cserélem az olajat, de nekem fél deci se fogy el ennyi idő alatt, nem hogy 2 dl


Ha otthoni olajcserés szokás szerint 5,5 litert öntesz bele, akkor persze, hogy nem veszed észre. Ugyanis csak 5 litert eresztesz le (kb fél littyó bennemarad, ha nem szivattyút használsz), és ha könyv szerint beletolsz 5,5 litert, akkor tulajdonképpen túltöltöd.

Az olaj "működéséből" kifolyólag muszáj, hogy egyen egy pici olajat, és teljesen normális, ha kopástól függően néhány deci fogy 10.000 km-en. Aki azt mondja, hogy egy cseppet sem fogy az olaj, az a) hazudik, vagy b) picit túltölti, és valóban nem látja a különbséget a nívón.

Mondjuk nem tudom mennyi túltöltést bír el a 320d, 1 literrel több belefér, de az már problémát okoz a szerelőm szerint. Elfüstöli, de oda is beszippantja ahova nem kéne.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 14:00


K_Gergo írta:
Coyote írta: A coupét mondjuk én csak második autónak venném, a 2 ajtó jelentősen kényelmetlenebb, mint a 4.


hátul igen, de sokkal szebb, gyönyörűek az arányai, teljesen lehúzott ablakkal sem az arcodba vág a szél, csak 2 ablakemelő romlik/kopik el... 2 éve használom (család nélkül) mindennapi autónak, a kupéság max annyiban zavar, hogy hosszúak az ajtók, széles helyen kell parkolni, de ennyit meg tudok oldani.


Ismerem ezeket a problémákat, pár évig Celicám volt Imádtam, de ha hárman voltunk vagy négyen, már problémás volt. Így mindig én hagytam otthon a kocsit, ha barátokkal mentünk valahova. Ami azért gáz, mert én büszke vagyok az autómra

A kupévonal verhetetlen, de akkor már inkább egy Passat CC, vagy az exem, a Mazda 323F... De úgy látom a 4-es BMW is pont ilyen lesz.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 13:14


jons írta:
vivaladiesel írta:
RePTaiL írta:

na azért kikérem magamnak, ez nem egy fosvagány passat


Éreztem, hogy erre rá fog ugrani valaki. Egyébként nem olyan rossz autó az... Nekem volt pdtdi passatom, 330 000km-el váltam meg tőle de hibátlanul működött. Pedig olyan igénybevételnek volt kitéve, amitől a legtöbb autó letérdelt volna.


Ez a pdtdi legendás "megbízhatóságát" ismerve inkább szerencse kérdése volt


Az még a régi jól bevált Bosch pd elemes motor volt. Nem tudom miért rakták az újakba a sz@r Siemenset is?!
Bocs az offért.

jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 12:50


vivaladiesel írta:
RePTaiL írta:

na azért kikérem magamnak, ez nem egy fosvagány passat


Éreztem, hogy erre rá fog ugrani valaki. Egyébként nem olyan rossz autó az... Nekem volt pdtdi passatom, 330 000km-el váltam meg tőle de hibátlanul működött. Pedig olyan igénybevételnek volt kitéve, amitől a legtöbb autó letérdelt volna.


Ez a pdtdi legendás "megbízhatóságát" ismerve inkább szerencse kérdése volt

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 12:16


lehet annyival többet raksz bele eleve.. bocs a szar linkért de látom már ki lett segítve, köszi Coyote és K_Gergo

RePTaiL írta:
Coyote írta:

ezt akarta linkelni


"Az autó mind műszakilag, mind esztétikailag kiváló állapotban van: 10-12e km-enként cseréltük az olajat(5W30 LongLife BMW, csak 2 dl fogy el ezalatt)..."

Hát én is 10.000 km-ként cserélem az olajat, de nekem fél deci se fogy el ennyi idő alatt, nem hogy 2 dl





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 29. kedd, 12:17


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 12:14


RePTaiL írta:

na azért kikérem magamnak, ez nem egy fosvagány passat


Éreztem, hogy erre rá fog ugrani valaki. Egyébként nem olyan rossz autó az... Nekem volt pdtdi passatom, 330 000km-el váltam meg tőle de hibátlanul működött. Pedig olyan igénybevételnek volt kitéve, amitől a legtöbb autó letérdelt volna.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 29. kedd, 12:14

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 12:10


vivaladiesel írta:
RePTaiL írta:
Coyote írta:

ezt akarta linkelni


"Az autó mind műszakilag, mind esztétikailag kiváló állapotban van: 10-12e km-enként cseréltük az olajat(5W30 LongLife BMW, csak 2 dl fogy el ezalatt)..."

Hát én is 10.000 km-ként cserélem az olajat, de nekem fél deci se fogy el ennyi idő alatt, nem hogy 2 dl


Sem a 2dl sem a fél dl nem mennyiség. A pdtdi passatok úgy benyelnek 10 000km alatt 5-6 dl olajat mint a pinty...


na azért kikérem magamnak, ez nem egy fosvagány passat

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 12:09


RePTaiL írta:
Coyote írta:

ezt akarta linkelni


"Az autó mind műszakilag, mind esztétikailag kiváló állapotban van: 10-12e km-enként cseréltük az olajat(5W30 LongLife BMW, csak 2 dl fogy el ezalatt)..."

Hát én is 10.000 km-ként cserélem az olajat, de nekem fél deci se fogy el ennyi idő alatt, nem hogy 2 dl


Sem a 2dl sem a fél dl nem mennyiség. A pdtdi passatok úgy benyelnek 10 000km alatt 5-6 dl olajat mint a pinty...

Egyébként egy minimális olajfogyás törvényszerű 10 000km alatt!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 29. kedd, 12:11

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 12:05


Coyote írta:

ezt akarta linkelni


"Az autó mind műszakilag, mind esztétikailag kiváló állapotban van: 10-12e km-enként cseréltük az olajat(5W30 LongLife BMW, csak 2 dl fogy el ezalatt)..."

Hát én is 10.000 km-ként cserélem az olajat, de nekem fél deci se fogy el ennyi idő alatt, nem hogy 2 dl

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 11:53


BalaBMW írta: a C oszlop megroppant...

ezt még olvasni is fájt.

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 11:51


Coyote írta: A coupét mondjuk én csak második autónak venném, a 2 ajtó jelentősen kényelmetlenebb, mint a 4.


hátul igen, de sokkal szebb, gyönyörűek az arányai, teljesen lehúzott ablakkal sem az arcodba vág a szél, csak 2 ablakemelő romlik/kopik el... 2 éve használom (család nélkül) mindennapi autónak, a kupéság max annyiban zavar, hogy hosszúak az ajtók, széles helyen kell parkolni, de ennyit meg tudok oldani.

BalaBMW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz BalaBMW

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 8% (31 pont) | Hozzászólások: 369

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 11:50


Coyote írta: Nagyon szép, nagyon szeretem, az év 360 napján tökéletes, azon az 5 napon meg, amikor cipelni kell valami nagyot, lehet más megoldást találni:
- tetőcsomagtartó
- síbox
- vonóhorogra cuppantható bringatartó
- utánfutó


Azért azzal a tetőcsomagtartóval érdemes vigyázni. Hétvégén lent voltunk Balatonfüreden a Mini találkozón, és a szlalom verseny miatt le volt zárva egy kis útszakasz. Az autókat a "Füred pláza" alatt, a parkolókon át terelték, ahol 2,4 m a magasság. Jött egy zsír új 5-ös, aminek a tetején volt 2 bringa. A rendszámból ítélve max 2 hónapos autó lehetett. Behajt a pláza alá és egy nagy reccs... A 2 bringa a földön, kipattanak a kocsiból és fogják a fejüket. Mikor elmentünk épp telefonálgattak még, meg fotózták az autót, és akkor láttuk, hogy a C oszlop megroppant... Szerintem soha többet nem raknak semmit a tetőre...

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 11:49


Coyote írta:
A világon egyedül Európában népszerűek a személyautó méretű ötajtósok...


Ennek részben az az oka, hogy pl. Németországban azért vesznek kombit az emberek mert el tudják számolni költségként a cégükbe mivel adózás szempontjából náluk teherautónak minősül. Szerintem Magyarországon is (ami Európa roncstelepe, hála a sok becsületes neppernek) ezért fut ennyi (import) kombi passat, kombi A4, kombi e46, kombi mondeo, stb...