YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 16:56


vfeca írta:

Akkor inkább legyen neppernél szervizkönyves, mint magánembernél anélkül?

Csak a kereskedőktől viszolygok...


ez nem néz ki rosszul, de elég régóta hirdetik. nem értem, miért nem adták még el. képek alapján nem tűnik gáznak.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz pomzi

Újonc

Elismertség: 8% (6 pont) | Hozzászólások: 74

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 16:04


A bajoroknál mi a helyzet?[/quote]

azért jobbak a 18d-k mert amúgy mindenben egyeznek szinte mint a 20d-k. de mivel kisebb a teljesítményük, így tartósabbak. a CR-rel itt is vannak gondok, ugye a porlasztók szeretik megadni magukat. bár erre pontosabb és jobb választ dízeles tudna neked adni. a faceliftes 20d 6 sebességes váltóval van, ami jó a hosszú távoknak, a többi motor csak 5-ös. én azt mondom szerintem egy 18d megbízhatóbb, nincs is úgy széthajtva.[/quote]

A 18d primitívebb, ergo kevesebb probléma lehet vele. Bár nem jellemző, hogy a common rail fossa össze magát, de ha mégis, akkor az drága lehet.
Ha neked nem fontos, hogy 330 Nm csapjon hátba, akkor inkább választ a 18D-t, vagy facelift előtti 20D-t. Igaz, a CR 20D nem csak jobban megy, de ügyesebben is lehet vele takarékoskodni, mivel 6 sebességes. Szerintem 2 milla alatt ebből a típusból végképp nem kapsz jót.[/quote]

Az enyém nem eladó, de 2 millióért odaadom
Egyébként érdekes, hogy hogy ingadoznak az árak, tavaly ősszel mikor vettem a facelift előttiek teteje kb 1,7m volt, most meg azért több 2 millióhoz közelit is láttam, hogy gyorsan szétnéztem és az én tapasztalatom is az, hogy a jobbakért megkérik az árukat, de azért ott is vannak selejtesek.


(sorry h így adja be de nem sikerül sosem a hozzászólás szerkesztése)



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. május 29. kedd, 16:05

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 16:01


Coyote írta:

Rád bízom a döntést: érdekes módon mindegyik autónál elveszett a szervízkönyv, említést sem tesznek a visszakövethetőségről (félretett számlák, stb). Az önmagában nem lenne baj, hogy 300.000 van az autóban (de inkább több), viszont korrekt nyomonkövetés nélkül teljesen zsákbamacska. Én ezekkel nem foglalkoznék, mert nagy eséllyel a gatyád rámehet. Ezek már sokat látott, viseltes példányok. Ne vedd meg csak azért, mert BMW!



Akkor inkább legyen neppernél szervizkönyves, mint magánembernél anélkül?

Csak a kereskedőktől viszolygok...

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 15:48


vivaladiesel írta:

Illetve a Csorvási http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852 Ez is egész jó. Bár, az automata váltó nagyon nem szereti ha nehezet vontatnak vele. (pl: lakókocsi, lószállító stb) Ettől függetlenül nagyon szívesen megnézem neked, itt van 15Km-re tőlem!



Ha belefér az idődbe, akkor megköszönöm, hogyha ránézel!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 15:35


YELLOW írta:
vfeca írta:
YELLOW írta:
18d a facelift előtti nekem úgy rámlik, hogy 1.9-es, kisebb turbó, más vezérlés. a facelift utáni 18d 116 lovas, kisebb turbó, de ugyanúgy 2.0-ás. 20d-ben a 136 lovas a FL előtti adagolós, a 150 lovas FL utáni CR.



Köszönöm a választ! Megbízhatóságban nagy a különbség közöttük?
Más gyártónál van rossz tapasztalatunk a családban a CR-rel, nem részletezném, de olyat soha.
A bajoroknál mi a helyzet?


azért jobbak a 18d-k mert amúgy mindenben egyeznek szinte mint a 20d-k. de mivel kisebb a teljesítményük, így tartósabbak. a CR-rel itt is vannak gondok, ugye a porlasztók szeretik megadni magukat. bár erre pontosabb és jobb választ dízeles tudna neked adni. a faceliftes 20d 6 sebességes váltóval van, ami jó a hosszú távoknak, a többi motor csak 5-ös. én azt mondom szerintem egy 18d megbízhatóbb, nincs is úgy széthajtva.


A 18d primitívebb, ergo kevesebb probléma lehet vele. Bár nem jellemző, hogy a common rail fossa össze magát, de ha mégis, akkor az drága lehet.
Ha neked nem fontos, hogy 330 Nm csapjon hátba, akkor inkább választ a 18D-t, vagy facelift előtti 20D-t. Igaz, a CR 20D nem csak jobban megy, de ügyesebben is lehet vele takarékoskodni, mivel 6 sebességes. Szerintem 2 milla alatt ebből a típusból végképp nem kapsz jót.

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 15:22


vivaladiesel írta:

A 320d (136le) változatot a modellfrissítés előtti autókba szerelték, elektromos adagolósak. Kétezres dízel.

Szintén 320d néven fut (150le) a modellfrissítés utáni e46-ba szerelt kétezres dízel, ez már nem adagolós hanem közös nyomócsöves tehát CR.
A 318d az előbb említett 150 lovas Cr motor "butított" változata.

Amiket linkeltél azok mind a modelfrissítés (2001-2002?) előtti "régi" lámpás modellek. Az 2002 utáni autókon más az első fényszóró!



Kívülről megy a különbség (álmomból is, szélesebb vese, nincs törés az első kerék fölött, stb...), csak a motorokban nem voltam biztos, de köszi azért.
Nekem speciel jobban tetszik a facelift előtti E46, azért is linkeltem be olyanokat, hozzám közelebb áll az a forma.
Egyébként úgy tudom, hogy a 318i-nél is volt motorcsere a facelift-tel, előtte 118LE 1.9l-es volt, utána meg 143LE 2.0l-es, viszont láttam már új kasztnit régi motorral...
Szóval az a biztos, ha kérdezek.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 15:19


vfeca írta:
YELLOW írta:
18d a facelift előtti nekem úgy rámlik, hogy 1.9-es, kisebb turbó, más vezérlés. a facelift utáni 18d 116 lovas, kisebb turbó, de ugyanúgy 2.0-ás. 20d-ben a 136 lovas a FL előtti adagolós, a 150 lovas FL utáni CR.



Köszönöm a választ! Megbízhatóságban nagy a különbség közöttük?
Más gyártónál van rossz tapasztalatunk a családban a CR-rel, nem részletezném, de olyat soha.
A bajoroknál mi a helyzet?


azért jobbak a 18d-k mert amúgy mindenben egyeznek szinte mint a 20d-k. de mivel kisebb a teljesítményük, így tartósabbak. a CR-rel itt is vannak gondok, ugye a porlasztók szeretik megadni magukat. bár erre pontosabb és jobb választ dízeles tudna neked adni. a faceliftes 20d 6 sebességes váltóval van, ami jó a hosszú távoknak, a többi motor csak 5-ös. én azt mondom szerintem egy 18d megbízhatóbb, nincs is úgy széthajtva.


vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 15:12


YELLOW írta:
18d a facelift előtti nekem úgy rámlik, hogy 1.9-es, kisebb turbó, más vezérlés. a facelift utáni 18d 116 lovas, kisebb turbó, de ugyanúgy 2.0-ás. 20d-ben a 136 lovas a FL előtti adagolós, a 150 lovas FL utáni CR.



Köszönöm a választ! Megbízhatóságban nagy a különbség közöttük?
Más gyártónál van rossz tapasztalatunk a családban a CR-rel, nem részletezném, de olyat soha.
A bajoroknál mi a helyzet?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 15:10


Coyote írta:
vfeca írta: Kibontakozott korábban egy kis eszmefuttatás, hogy 2M alatt nem érdemes dízelt venni.
Ezekkel akkor nem is érdemes foglalkozni?

Egyik olcsó dízel
Másik olcsó dízel
Egyik kicsit drágább, de elég szimpatikus dízel
Másik szimpatikus dízel

Szerk.:

Illetve vki világosítson már fel, hogy mi a technikai különbség a 318d (116LE), a 320d (136LE) és a 320d (150LE) között, mert én akárhogy nézem, kb. ugyanarról a motorról van szó, csak más a teljesítménye.


Rád bízom a döntést: érdekes módon mindegyik autónál elveszett a szervízkönyv, említést sem tesznek a visszakövethetőségről (félretett számlák, stb). Az önmagában nem lenne baj, hogy 300.000 van az autóban (de inkább több), viszont korrekt nyomonkövetés nélkül teljesen zsákbamacska. Én ezekkel nem foglalkoznék, mert nagy eséllyel a gatyád rámehet. Ezek már sokat látott, viseltes példányok. Ne vedd meg csak azért, mert BMW!

A motorkérdésre Yellow is írta a választ.

Amúgy eljöhetsz hozzám, gyere nézd meg, hogy néz ki az ülése, pedáljai, belső burkolatai egy valóban 188ezret futott BMW-nek. Utána te sem fogod elhinni, hogy a fényesre koptatott touringok 400.000-nél kevesebbet futottak.




Like


vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 15:08


vfeca írta:
Illetve vki világosítson már fel, hogy mi a technikai különbség a 318d (116LE), a 320d (136LE) és a 320d (150LE) között, mert én akárhogy nézem, kb. ugyanarról a motorról van szó, csak más a teljesítménye.


A 320d (136le) változatot a modellfrissítés előtti autókba szerelték, elektromos adagolósak. Kétezres dízel.

Szintén 320d néven fut (150le) a modellfrissítés utáni e46-ba szerelt kétezres dízel, ez már nem adagolós hanem közös nyomócsöves tehát CR.
A 318d az előbb említett 150 lovas Cr motor "butított" változata.

Amiket linkeltél azok mind a modelfrissítés (2001-2002?) előtti "régi" lámpás modellek. Az 2002 utáni autókon más az első fényszóró!

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 14:59


vfeca írta: Kibontakozott korábban egy kis eszmefuttatás, hogy 2M alatt nem érdemes dízelt venni.
Ezekkel akkor nem is érdemes foglalkozni?

Egyik olcsó dízel
Másik olcsó dízel
Egyik kicsit drágább, de elég szimpatikus dízel
Másik szimpatikus dízel

Szerk.:

Illetve vki világosítson már fel, hogy mi a technikai különbség a 318d (116LE), a 320d (136LE) és a 320d (150LE) között, mert én akárhogy nézem, kb. ugyanarról a motorról van szó, csak más a teljesítménye.


Rád bízom a döntést: érdekes módon mindegyik autónál elveszett a szervízkönyv, említést sem tesznek a visszakövethetőségről (félretett számlák, stb). Az önmagában nem lenne baj, hogy 300.000 van az autóban (de inkább több), viszont korrekt nyomonkövetés nélkül teljesen zsákbamacska. Én ezekkel nem foglalkoznék, mert nagy eséllyel a gatyád rámehet. Ezek már sokat látott, viseltes példányok. Ne vedd meg csak azért, mert BMW!

A motorkérdésre Yellow is írta a választ.

Amúgy eljöhetsz hozzám, gyere nézd meg, hogy néz ki az ülése, pedáljai, belső burkolatai egy valóban 188ezret futott BMW-nek. Utána te sem fogod elhinni, hogy a fényesre koptatott touringok 400.000-nél kevesebbet futottak.




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 29. kedd, 15:01

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17576

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 14:58


vfeca írta: Kibontakozott korábban egy kis eszmefuttatás, hogy 2M alatt nem érdemes dízelt venni.
Ezekkel akkor nem is érdemes foglalkozni?

Egyik olcsó dízel
Másik olcsó dízel
Egyik kicsit drágább, de elég szimpatikus dízel
Másik szimpatikus dízel

Szerk.:

Illetve vki világosítson már fel, hogy mi a technikai különbség a 318d (116LE), a 320d (136LE) és a 320d (150LE) között, mert én akárhogy nézem, kb. ugyanarról a motorról van szó, csak más a teljesítménye.


1. a szőnyeg tiszta retek, sáros lábbal mászkáltak benne, de úgy látszik kimosni lusta volt
2. ki van puceválva, de az ülés állítókarjainak műanyag körítésén vastagon a por. nincs gondos tulaja, csak felületes takarítást csinált rajta. amúgy az ülésért irigy vagyok.

többiről nem mondok semmit, az egyikhez ír 230ezer vagy menniy km-t, de a kormány sokkal kopottabb.

18d a facelift előtti nekem úgy rámlik, hogy 1.9-es, kisebb turbó, más vezérlés. a facelift utáni 18d 116 lovas, kisebb turbó, de ugyanúgy 2.0-ás. 20d-ben a 136 lovas a FL előtti adagolós, a 150 lovas FL utáni CR.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 14:56


vfeca írta: Kibontakozott korábban egy kis eszmefuttatás, hogy 2M alatt nem érdemes dízelt venni.
Ezekkel akkor nem is érdemes foglalkozni?

Egyik olcsó dízel
Másik olcsó dízel
Egyik kicsit drágább, de elég szimpatikus dízel
Másik szimpatikus dízel


A felsoroltakból ezen érdemes elgondolkodni:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ng-5549688

Illetve a Csorvási http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852 Ez is egész jó. Bár, az automata váltó nagyon nem szereti ha nehezet vontatnak vele. (pl: lakókocsi, lószállító stb) Ettől függetlenül nagyon szívesen megnézem neked, itt van 15Km-re tőlem!

ACHTUNG: 1,1 mill és 1,2mill körül véletlenül se vegyél dízelt, a saját sírodat ásod meg vele! A pár napja eladott 320d-m, 2000-es évjárat volt de 1,750 alatt nem adtam volna oda senkinek, mivel rendszeresen karbantartottam és ezért szerettem volna viszontlátni a pénzem. Egy ismerősömhöz került


vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 14:40


Kibontakozott korábban egy kis eszmefuttatás, hogy 2M alatt nem érdemes dízelt venni.
Ezekkel akkor nem is érdemes foglalkozni?

Egyik olcsó dízel
Másik olcsó dízel
Egyik kicsit drágább, de elég szimpatikus dízel
Másik szimpatikus dízel

Szerk.:

Illetve vki világosítson már fel, hogy mi a technikai különbség a 318d (116LE), a 320d (136LE) és a 320d (150LE) között, mert én akárhogy nézem, kb. ugyanarról a motorról van szó, csak más a teljesítménye.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. május 29. kedd, 14:51

RePTaiL
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz RePTaiL

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 211

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 14:35


Coyote írta:

.... az a) hazudik, vagy b) picit túltölti, és valóban nem látja a különbséget a nívón. ...


akkor nálam a b, variáció áll fent, mindig 5,5 littyót rakok bele és nem szivattyúzom csak leengedem. Elbírja még azt a fél litert szerintetek probléma nélkül? Mondjuk eddig nem volt soha gond vele