A bajoroknál mi a helyzet?[/quote]
azért jobbak a 18d-k mert amúgy mindenben egyeznek szinte mint a 20d-k. de mivel kisebb a teljesítményük, így tartósabbak. a CR-rel itt is vannak gondok, ugye a porlasztók szeretik megadni magukat. bár erre pontosabb és jobb választ dízeles tudna neked adni. a faceliftes 20d 6 sebességes váltóval van, ami jó a hosszú távoknak, a többi motor csak 5-ös. én azt mondom szerintem egy 18d megbízhatóbb, nincs is úgy széthajtva.[/quote]
A 18d primitívebb, ergo kevesebb probléma lehet vele. Bár nem jellemző, hogy a common rail fossa össze magát, de ha mégis, akkor az drága lehet.
Ha neked nem fontos, hogy 330 Nm csapjon hátba, akkor inkább választ a 18D-t, vagy facelift előtti 20D-t. Igaz, a CR 20D nem csak jobban megy, de ügyesebben is lehet vele takarékoskodni, mivel 6 sebességes. Szerintem 2 milla alatt ebből a típusból végképp nem kapsz jót.[/quote]
Az enyém nem eladó, de 2 millióért odaadom
Egyébként érdekes, hogy hogy ingadoznak az árak, tavaly ősszel mikor vettem a facelift előttiek teteje kb 1,7m volt, most meg azért több 2 millióhoz közelit is láttam, hogy gyorsan szétnéztem
és az én tapasztalatom is az, hogy a jobbakért megkérik az árukat, de azért ott is vannak selejtesek.
(sorry h így adja be de nem sikerül sosem a hozzászólás szerkesztése)
Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. május 29. kedd, 16:05