- autója adatai
- Széria: Z4
- Típus: E89
- Kivitel: Roadster
- Modell: Z4 30i
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 18:44
vasorban írta: Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni szeretnék kb 2 hónapon belül BMW - t vásárolni eddig a közeli ismerőseim közelében senkinek sem volt szóval tapasztalat nuku amiket nézegettem 2005 utáni 320D és 330D KÉRDÉSEM AZ : Melyik éri meg jobban mik a tapasztalatok meghibásodások esetén egy 320D nél vagy egy 330D esetében ? Hallottam ezt azt a 320D gyerekbetegségeiről hogy túrbó gondol 200 ezer km után meg hajszálrepedések a hengerfejen stb ezek ha tényleg így vannak mennyibe fáj a javításuk ? ezek a "jellemzőbb" hibák 330 D nél is jelen vannak ? és még egy kérdés mit tudtok a Szombathelyi BMW szalonról és szervízről ? továbbá mennyire érdemesebb külföldről behozni az autót ? Köszi a segítségeteket előre is .
A 320D-nél előforduló hibák:
- kettőstömegű lendkerék (fogyó alkatrész, mint minden hasonló dízelmotornál, de simán bír százezret - többiek, javítsatok ki, ha nem így van)
- pillangólapátok a szívócsonkban leszakadhatnak (fillérekből megelőzhető: el kell távolítani a lapátokat véglegesen)
A turbót nem nevezném típushibának, a 200.000 km meg egy baromság. Peeersze, az automata váltó is csak 200 ezret fut Ne dőlj be a baromságoknak.
Viszont olvass kicsit vissza ebben a topikban, és rájössz, miket ajánlunk. A visszanyomozhatatlan múltú 150ezres autókat nem. Ahogy a Totalcaron mondják: ÁLLAPOTOT VEGYÉL, NE KILOMÉTERÓRA-ÁLLÁST!
Lenyomozható múltú autót behozatni megéri, de ez tőled függ, hogy tudod és akarod-e pengetni a regadót...
A lenyomozás alatt a szervízmúltat értem, nem a származást (persze az se mindegy)