Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 18:44


vasorban írta: Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni szeretnék kb 2 hónapon belül BMW - t vásárolni eddig a közeli ismerőseim közelében senkinek sem volt szóval tapasztalat nuku amiket nézegettem 2005 utáni 320D és 330D KÉRDÉSEM AZ : Melyik éri meg jobban mik a tapasztalatok meghibásodások esetén egy 320D nél vagy egy 330D esetében ? Hallottam ezt azt a 320D gyerekbetegségeiről hogy túrbó gondol 200 ezer km után meg hajszálrepedések a hengerfejen stb ezek ha tényleg így vannak mennyibe fáj a javításuk ? ezek a "jellemzőbb" hibák 330 D nél is jelen vannak ? és még egy kérdés mit tudtok a Szombathelyi BMW szalonról és szervízről ? továbbá mennyire érdemesebb külföldről behozni az autót ? Köszi a segítségeteket előre is .


A 320D-nél előforduló hibák:
- kettőstömegű lendkerék (fogyó alkatrész, mint minden hasonló dízelmotornál, de simán bír százezret - többiek, javítsatok ki, ha nem így van)
- pillangólapátok a szívócsonkban leszakadhatnak (fillérekből megelőzhető: el kell távolítani a lapátokat véglegesen)

A turbót nem nevezném típushibának, a 200.000 km meg egy baromság. Peeersze, az automata váltó is csak 200 ezret fut Ne dőlj be a baromságoknak.
Viszont olvass kicsit vissza ebben a topikban, és rájössz, miket ajánlunk. A visszanyomozhatatlan múltú 150ezres autókat nem. Ahogy a Totalcaron mondják: ÁLLAPOTOT VEGYÉL, NE KILOMÉTERÓRA-ÁLLÁST!

Lenyomozható múltú autót behozatni megéri, de ez tőled függ, hogy tudod és akarod-e pengetni a regadót...

A lenyomozás alatt a szervízmúltat értem, nem a származást (persze az se mindegy)

vasorban

státusz vasorban

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 18:31


Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni szeretnék kb 2 hónapon belül BMW - t vásárolni eddig a közeli ismerőseim közelében senkinek sem volt szóval tapasztalat nuku amiket nézegettem 2005 utáni 320D és 330D KÉRDÉSEM AZ : Melyik éri meg jobban mik a tapasztalatok meghibásodások esetén egy 320D nél vagy egy 330D esetében ? Hallottam ezt azt a 320D gyerekbetegségeiről hogy túrbó gondol 200 ezer km után meg hajszálrepedések a hengerfejen stb ezek ha tényleg így vannak mennyibe fáj a javításuk ? ezek a "jellemzőbb" hibák 330 D nél is jelen vannak ? és még egy kérdés mit tudtok a Szombathelyi BMW szalonról és szervízről ? továbbá mennyire érdemesebb külföldről behozni az autót ? Köszi a segítségeteket előre is .

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 16:09


Coyote írta:
vfeca írta: Ezzel esetleg találkozott már vki?

vivaladiesel: esküszöm, nem pécéztelek ki, véletlenül találtam megint Békésben...


Figyi, mindenképp halálra akarod szopatni magad egy ismeretlen múltú, öregecske, olcsó dízellel?
Segítő szándékkal kérdezem... ha kevés rá a pénzed, miért nem választasz inkább benyást? Sokkal kisebb a rizikó...


Hmmm...
Szétnéztem és kicsit átértékelnék néhány dolgot. Mindenki be van szarva a korosabb dízelektől, hogy úristen, mi lesz, ha baja van ..... Aztán 2-300e-ért komplett motort lehet venni hozzájuk, még válogathatsz is a "porszáraz", kevesett futott, még indítható motorokból.
Szóval nem olyan nagy a rizikó, csak bármilyen vásárláskor nem szabad lenullázni a zsebet, hogy fussa a váratlan kiadásokra.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 09:58


vfeca írta:
Coyote írta:
Figyi, mindenképp halálra akarod szopatni magad egy ismeretlen múltú, öregecske, olcsó dízellel?
Segítő szándékkal kérdezem... ha kevés rá a pénzed, miért nem választasz inkább benyást? Sokkal kisebb a rizikó...


Nem ragaszkodom hozzá feltétlenül.
Viccet félretéve, nyilván szeretném elkerülni, hogy ordas szopás legyen a vége, és nagyon köszönöm, hogy segíteni próbáltok benne.
De úgy vagyok vele, hogy ha más nem, összehasonlítási alapnak érdemes megnézni a szarabbnak tűnő autókat is, azonkívül soha nem lehet tudni, mikor keveredik közéjük egy elhanyagolt gyöngyszem...


ez igaz, az összes pesti 150.000 km-es bontószökevényt végignéztem, végül három gyöngyszemet találtam, az egyiket Sárváron, a másikat tőlünk 10 km-re, a Balatonfőkajáron, illetve egy fullosat Győrben. A győriről lecsúsztam (fél órával azelőtt foglalózták, mint hogy én megvettem volna), a sárvárinál meg a kereskedő hozzáállása volt kifogásolható, illetve nem említett hibákat (pl. berepedt szélvédő) találtam az autón... maradt az utolsó, amit el is hoztam.

Tapasztalat: tényleg meg kell nézni sok szart Pesten, de a gyöngyszemeket általában vidéken árulják (valóban autópályázós autók)

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 09:27


vfeca írta:
Coyote írta:
Figyi, mindenképp halálra akarod szopatni magad egy ismeretlen múltú, öregecske, olcsó dízellel?
Segítő szándékkal kérdezem... ha kevés rá a pénzed, miért nem választasz inkább benyást? Sokkal kisebb a rizikó...


Nem ragaszkodom hozzá feltétlenül.
Viccet félretéve, nyilván szeretném elkerülni, hogy ordas szopás legyen a vége, és nagyon köszönöm, hogy segíteni próbáltok benne.
De úgy vagyok vele, hogy ha más nem, összehasonlítási alapnak érdemes megnézni a szarabbnak tűnő autókat is, azonkívül soha nem lehet tudni, mikor keveredik közéjük egy elhanyagolt gyöngyszem...


Kortól, km-től, üzemanyagtól függetlenül bármilyen autó lehet jó vagy rossz. Benzinesből is ki lehet fogni egy pénztemetőt. (pl a nagykállói fekete 320i...)
Hozzáteszem, egy pár évvel fiatalabb 150 lovassal CR 320d-vel is esetenként keményem bele kell nyúlni a pénztárcába. Elég csak a AC-re vagy porlasztókra gondolni!
Ezt a két környékbeli 320d-t megnézem, utána pedig leírom amit tapasztaltam.



vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 09:20


vfeca írta: Ezzel esetleg találkozott már vki?

vivaladiesel: esküszöm, nem pécéztelek ki, véletlenül találtam megint Békésben...


Megnézem mindkettőt.

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 31. csütörtök, 09:18


Coyote írta:
Figyi, mindenképp halálra akarod szopatni magad egy ismeretlen múltú, öregecske, olcsó dízellel?
Segítő szándékkal kérdezem... ha kevés rá a pénzed, miért nem választasz inkább benyást? Sokkal kisebb a rizikó...


Nem ragaszkodom hozzá feltétlenül.
Viccet félretéve, nyilván szeretném elkerülni, hogy ordas szopás legyen a vége, és nagyon köszönöm, hogy segíteni próbáltok benne.
De úgy vagyok vele, hogy ha más nem, összehasonlítási alapnak érdemes megnézni a szarabbnak tűnő autókat is, azonkívül soha nem lehet tudni, mikor keveredik közéjük egy elhanyagolt gyöngyszem...


Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 18:03


vfeca írta: Ezzel esetleg találkozott már vki?

vivaladiesel: esküszöm, nem pécéztelek ki, véletlenül találtam megint Békésben...


Figyi, mindenképp halálra akarod szopatni magad egy ismeretlen múltú, öregecske, olcsó dízellel?
Segítő szándékkal kérdezem... ha kevés rá a pénzed, miért nem választasz inkább benyást? Sokkal kisebb a rizikó...

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 18:01


vfeca írta:
Meg az utolsó 2-3 pecsét a sz.könyvben vmi "Jürgen Tuning Studio" volt, az sem biztos, hogy túl sok jót jelent...


Ha speciel Jurgen Alzen Motorsport volt, akkor az rosszul sem hangzik! Bár ők nem hinném, hogy javításból élnek

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 30. szerda, 15:52


Ezzel esetleg találkozott már vki?

vivaladiesel: esküszöm, nem pécéztelek ki, véletlenül találtam megint Békésben...

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 22:47


vivaladiesel írta:
vfeca írta:
vivaladiesel írta:

Illetve a Csorvási http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852 Ez is egész jó. Bár, az automata váltó nagyon nem szereti ha nehezet vontatnak vele. (pl: lakókocsi, lószállító stb) Ettől függetlenül nagyon szívesen megnézem neked, itt van 15Km-re tőlem!



Ha belefér az idődbe, akkor megköszönöm, hogyha ránézel!


Mindenképpen. Péntek, szombat magasságában tudnék átugrani.


Amikor ráérsz, nekem már az is nagy segítség, hogy rápillantasz, köszi!

vfeca
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vfeca

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 86

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 22:40


Coyote írta:
nem, a kereskedőket kapásból kizárnám! Eddig négyszer futottam neki az autóvásárlásnak, és többnyire kereskedőket látogattam, de soha nem választottam kereskedésből! Valami mindig sántított, és ahogy mondtam "nézd meg a tulaját, vedd meg a kocsiját"...
De azt se felejtsd el, hogy a szervízkönyv rengeteget elárul!
Figyelmesen nézd meg:
- az utolsó bejegyzés mikor volt, hány km-nél? (ilyenkor jön ki az érdekesség, hogy az utóbbi 3 év alatt 5000 km-t ment háppeeeersze)
- onnan származnak-e a pecsétek, ahonnan a kocsi? (olasz, német, magyar? Ha a szervíz címe a kereskedő szomszédságában van, az elég gyanús)
- bátran hívd fel a szervízt, én pl. odatelefonáltam a németekhez, és VIN alapján visszaigazolták, hogy a rendszerük szerint akkor ők szervízelték az autót.

Szervízkönyvet lehet lopni és hamisítani, de az adatokat millió ponton össze lehet vetni a valósággal. Ha kiderül, hogy átvernek a szervízkönyvvel, (ennél még az is jobb, ha nincs), akkor hagyd ott az autót, mert mással is átvernek.


Na ez volt amúgy a gyanús a mostani benzines kombival is, amit néztem, hogy 3-4 éve volt az utolsó pecsét meg matrica, és azóta meg van benne 2000 km-rel több. Most vagy kamu, és többet mentek vele, csak visszatekerték ide, ami nem annyira jó, vagy ha meg tényleg nem mentek vele 3 év alatt, csak amíg most hazahozta az "importőr", akkor meg az sem jó, mert minden gumi meg műanyag szétrohadt az állásban, és lehet cserélni a fél autót...
Meg az utolsó 2-3 pecsét a sz.könyvben vmi "Jürgen Tuning Studio" volt, az sem biztos, hogy túl sok jót jelent...
Bár még mindig jobb egy szedett-vetett sz.könyv, mint a semmi, végülis nagyjából lehet belőle következteni, meg néha ki lehet vele szúrni a sumákolást, ahogy mondod.

Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 20:33


vfeca írta:
Coyote írta:

Rád bízom a döntést: érdekes módon mindegyik autónál elveszett a szervízkönyv, említést sem tesznek a visszakövethetőségről (félretett számlák, stb). Az önmagában nem lenne baj, hogy 300.000 van az autóban (de inkább több), viszont korrekt nyomonkövetés nélkül teljesen zsákbamacska. Én ezekkel nem foglalkoznék, mert nagy eséllyel a gatyád rámehet. Ezek már sokat látott, viseltes példányok. Ne vedd meg csak azért, mert BMW!



Akkor inkább legyen neppernél szervizkönyves, mint magánembernél anélkül?

Csak a kereskedőktől viszolygok...


nem, a kereskedőket kapásból kizárnám! Eddig négyszer futottam neki az autóvásárlásnak, és többnyire kereskedőket látogattam, de soha nem választottam kereskedésből! Valami mindig sántított, és ahogy mondtam "nézd meg a tulaját, vedd meg a kocsiját"...
De azt se felejtsd el, hogy a szervízkönyv rengeteget elárul!
Figyelmesen nézd meg:
- az utolsó bejegyzés mikor volt, hány km-nél? (ilyenkor jön ki az érdekesség, hogy az utóbbi 3 év alatt 5000 km-t ment háppeeeersze)
- onnan származnak-e a pecsétek, ahonnan a kocsi? (olasz, német, magyar? Ha a szervíz címe a kereskedő szomszédságában van, az elég gyanús)
- bátran hívd fel a szervízt, én pl. odatelefonáltam a németekhez, és VIN alapján visszaigazolták, hogy a rendszerük szerint akkor ők szervízelték az autót.

Szervízkönyvet lehet lopni és hamisítani, de az adatokat millió ponton össze lehet vetni a valósággal. Ha kiderül, hogy átvernek a szervízkönyvvel, (ennél még az is jobb, ha nincs), akkor hagyd ott az autót, mert mással is átvernek.

vivaladiesel
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz vivaladiesel

BMWfanatic

Elismertség: 11% (58 pont) | Hozzászólások: 495

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 19:52


vfeca írta:
vivaladiesel írta:

Illetve a Csorvási http://www.hasznaltauto.hu/aut...ta-5787852 Ez is egész jó. Bár, az automata váltó nagyon nem szereti ha nehezet vontatnak vele. (pl: lakókocsi, lószállító stb) Ettől függetlenül nagyon szívesen megnézem neked, itt van 15Km-re tőlem!



Ha belefér az idődbe, akkor megköszönöm, hogyha ránézel!


Mindenképpen. Péntek, szombat magasságában tudnék átugrani.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2012. május 29. kedd, 17:37


vfeca írta:
Coyote írta:

Rád bízom a döntést: érdekes módon mindegyik autónál elveszett a szervízkönyv, említést sem tesznek a visszakövethetőségről (félretett számlák, stb). Az önmagában nem lenne baj, hogy 300.000 van az autóban (de inkább több), viszont korrekt nyomonkövetés nélkül teljesen zsákbamacska. Én ezekkel nem foglalkoznék, mert nagy eséllyel a gatyád rámehet. Ezek már sokat látott, viseltes példányok. Ne vedd meg csak azért, mert BMW!



Akkor inkább legyen neppernél szervizkönyves, mint magánembernél anélkül?

Csak a kereskedőktől viszolygok...


Nekem lenyúlták a szervízkönyvem. A kocsiban tartottam, aztán a 150e-es szervíznél tudatosult bennem, hogy hiába keresem, nincs a pakkban.
Szóval most van valakinél egy szép eredeti szervízkönyv, ami lopott. Nyugodtan vegyétek meg a szervízkönyves autókat, de valamelyikőtök szervízkönyve bizony nem arra az autóra szól, amihez adták. Nyilván ilyen szándékkal tette az aki elvette.

(Sajnos mire pótoltam volna - mert a pótlást megrendeltem - bezárt az a szalon, ahonnan az autóm van. )