- autója adatai
- Széria: Z4
- Típus: E89
- Kivitel: Roadster
- Modell: Z4 30i
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2012. június 08. péntek, 11:36
vivaladiesel írta:coyote írta:
Bocs, de ennyi pénzért, ennyi idős autónál szerintem hülyén hangzik a rétegmérő... kb olyan, mint a km óra állása. Ha jó állapotú (akár festve volt akár nem) akkor vedd meg. Ha tegyük fel, valóban gyári a fényezése körbe, az sem fog emelni az értékén...
Én ezt másképp gondolom. A újrafújásoknak azon kívül, hogy kedvező alkupozíciót teremt tényleg nincs jelentősége.
Viszont amikor sz@rrá volt törve egy autó, netán még borultak is vele annak már van! Szerkezetileg sosem lesz már az igazi. Plusz ha eldurrantak a légzsákok azt vagy pótolják vagy nem. (többnyire nem, csak kikötik a légzsák hibajelzést...)
Vfeca! Felhívtad a tulajt?
Azt sosem fogod megtudni a rétegmérővel, hogy taknyos zsepire lett törve, vagy csak meghúzták bevásárlókocsival... Az élek és összességében az autó állása fogja ezt elárulni legfeljebb.
Ha én tizenéves kocsit adnék el, és a rétegvastagságmérőre hivatkozva alkudnának, elküldeném őket a faszba