- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2012. október 22. hétfő, 23:11
anubisz írta:Alesi írta:YELLOW írta:anubisz írta: , a lényeg, hogy a tulaj itt is HÖLGY. Mint mindenűt. Nálam is, mert nem az én nevemen van, hanem az exem nevén, mégis én gyilkolom évek óta.
Ki hitte volna, hogy ennyi nőnek van BMW-je az Országban.
hát itt a mi városunkban szinte az összes BMW-t nő vezeti. meg is kapom az asszonytól....
az enyémnek is az első tulaja nő volt (eg is látszik rajta sajnos), meg is találtam a neten. és az enyém is 10 éves és 92ezer km van benne akkó tőlem senki nem veszi majd meg?
Az enyem meg 8 eves, dizel, es 121e van benne. Es nem en tekertem vissza erre a magikus szamra, mert 48e-rel vettem
Nem ertem mi ebben a hihetetlen. Egy magyarorszagi, magan/csaladi hasznalatban levo autoban egyaltalan nem szokatlan az atlag 10-20e kozotti km evente. Es hangsulyozom, hogy magyar, nem nemetbol behozott, evi 40-80 ezret futott cegauto.
Nem azt mondom, hogy nincs ilyen, de az eladó kocsik között csak ilyet találsz. Aztán mikor bemész vele a szervizbe, csak csóválják a fejüket.
Keress kocsit, 2000 év től felfelé, ahol 250,280,300,350 ezer van benne. Mintha Ferrárit keresnél, nem sok van. BMW-ből talán E46 van a legtöbb az Országba, még is mind csak 120, 150 ezret futott 2000, 2001 évjáratok. Az új 3,4 évesek meg már 170, 200 ezreket, mert ott már nehezebb húzni az adatokon, oda már kell a márkaszerviz, ahol meg vezetnek mindent, és a gépbe van, mikor mit cseréltek menyi KM állásnál.
Nyilvan ebben igazad van, hiszen 90%-uk vissza van tekerve... remelem ez az uj muszaki rendszer javit ezen valamelyest, es ha legkozelebb autot cserelek nem kell azon matekoznom, vajon epp hanyadik turbot/kuplungot/valtot koptatom az automban.