- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 325i
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2015. november 21. szombat, 21:13
Bitu79 írta:vsop14 írta:Bitu79 írta:Dagadtmokus írta: Üdv Bömbi fanok!
Először is köszönöm a korábbi kérdésemre adott válaszokat. Szűkült a látóköröm. E46 szedán, 323i vagy 325i, teljesítménytől függetlenül melyik a jobb választás kb 1.5 M keretig? Érdemes egy jó faceliftes 25-re várni vagy megteszi egy 1998-2000-ig gyártott jó állapotú 23 is? egyéb lehetséges buktatók a típusoknál.
Elárulok neked valamit.
Ennyi pénzért biztosan bontószökevényt kapsz.
Jó állapotút 100% h. nem találsz.
Ezek piaci ára olyan 2.5 M forint körül van.
Ha mégis ennyiért veszel autót,arra tuti rákölthetsz akár 1 misit is...vagy többet.
szerintem erősen túlzol azzal, hogy ezeknek a piaci ára 2,5 körül van. Annyiért már kapsz egy jó e46 cabriot is...
De most, hogy átnéztem a hahut, nem találtam egy darab értelmes 325i-t sem. Szóval inkább sztem az a baj, hogy nincs belőle nagyon kínálat. De sztem nem ér már egy e46 25i két milliónál többet.
Nincs kinálat az igazán jókból...
Roncsderbikből akad azért elég sok,másfél körül.
Amik jó állapotúak,azoknak meg tényleg ennyi az ára,amit írtam.
A mai napig modern autónak számít az e46,és én simán kiperkálnék ennyit érte,ha valóban karbantartott autóról lenne szó.
Én inkább megtartottam a 316-ost,pedig lenne rá vevő 1.9 misiért.
De ennyiből nem találok normális e46-ost minimum 2500 lökettérfogattal,és benyásban...
ezt be kellett látnom sajnos.
A nagy álmom egy m3-as lenne e46-osban persze. De annyi pénzem még akkor sem lenne,ha eladnám a garázsomat is...mert azok úgy 5 misitől kezdődnek.
Van egy olyan könyvjelzőm elmentve, hogy:
2002 utáni
2100 köbcenti feletti
benzines E46 szedánok.
Lassan 2 éve napi szinten nézem, és alig árulnak jót. Én 10 hónapot vártam a sajátomra, kínomban már majdnem 20-ast vagy kombit vettem. Amiket árulnak, azokhoz mindig oda írják, hogy hibátlan és full extrás, de már a képeken látszik, hogy egyik állítás sem igaz. Az igazán jók ára tényleg 2-2,2 millió körül mozog, de néha látni olcsóbban is jót, ami hamar eltűnik, vagy drágábban vackokat, amik hónapokig fent vannak.
Ha 1,5 millióm lenne, akkor vagy keresnék egy nagyon jó állapotú 323-328-at, vagy nem kapkodnék, hanem kivárnám a pénzemért kapható legjobb faceliftes 25i-t, és elfogadnám, hogy valószínűleg költeni kell majd rá.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. november 21. szombat, 21:14