Elküldve: 2015. augusztus 13. csütörtök, 11:45
És a 2006os E90 320D már megbízhatóbb motorúak?:
Ha már a 25D és 30D ennyire nem.....
Elküldve: 2015. augusztus 13. csütörtök, 11:45
Elküldve: 2015. augusztus 13. csütörtök, 10:06
krissz írta:Sagat írta: facelift E60 dízel 525D-530D vagy facelift E92 325i benzines? mennyire megbízhatóak ezek a motorok? mennyit fogyasztanak? E60 dízel motor teljes felújítása kb. mennyibe fáj?
Ne szivasd magad, vegyél 25i-t! Sokkal megbízhatóbb motor, mint a dízelek, elképesztő milyen hibákat tudnak produkálni a 25-30d. Felújítás árát nem tudom.
Elküldve: 2015. augusztus 13. csütörtök, 09:32
Sagat írta: facelift E60 dízel 525D-530D vagy facelift E92 325i benzines? mennyire megbízhatóak ezek a motorok? mennyit fogyasztanak? E60 dízel motor teljes felújítása kb. mennyibe fáj?
Elküldve: 2015. augusztus 12. szerda, 20:51
Elküldve: 2015. augusztus 03. hétfő, 18:43
Elküldve: 2015. július 31. péntek, 21:09
Elküldve: 2015. július 31. péntek, 11:14
lela írta:hil írta:YELLOW írta:hil írta: Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986
Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.
Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg
(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)
mi van a kombival???
az ülés kopás használat függő. én sokat szállok ki/be, és kezd meglátszani, pedig nálam 40ezer km-t ment és mikor megvettem semmi nem volt, csak patika. pedig még oda is figyelek...
a szervíz meg tudjuk, hogy ilyenek. aki sokat jár az autóval, főleg pályát, szerintem elhúzhatja 15-20ezerig jó olajjal, de tovább nem igazán célszerű. városi mellett meg illdomos 10-15ezrenként. a tartókeret meg rozsdás, de nem fog elrohadni. az már jobban gáz, ha az alja lemez is az...
Iagazából touringot kéne vennem, na nem magam miatt, csakhogy a cégem előírja, mert ebben a rohadt világban megteheti, hogy a saját pénzemből, saját magamnak milyen autót kell vennem. A dízel is megkötés, de azt magamnak semmi áron nem veszek, mert trakeszban nem akarok ülni, és főleg nem a cégemnek spórolni a saját pénztárcám rovására (mert ugye a tüzelőanyag olcsó, ami a cég nyereség, de a javítás drága, ez pedig az én veszteségem). Gané egy országban élünk!!! Olvasgattam a touringok hátsó ablak, ablaktörlő problémáit, amiken nagyon nem tudom túltenni magam. Ennek az autónak és a többi német társának is bizony rohad a bádogja is, a kép sarkán látható, hogy szita a csomagtár jobb alsó része. Sajna, a sok megnézett német autónál ezt láttam, innentől engem ne próbáljon győzködni senki sem, hogy azok az autók a faszák- hulladék mind, inkább itthonit vennék. Ismerősömmel csináltattam képeket Nemet országban autókról, nem bontószökevényeket megcélozva, na azok sem különbek ezeknél a képeknél....
bye:hil
Sajnos nekem is csalódást keltő hogy a golf 3 után milyen rozsdás a kaszni. Nekem minden elem gyári(mértem) és a vezető oldali ajtó széle is rohad ott ahol a külső lemez össze van préselve a belső ajtóvázzal. Természetesen a futómű is csupa rozsda.A bölcső is. Mondjuk az enyémet 2008 ban hozták be, de én már egy magyartól vettem. Állítólag az agyonsózott német utak miatt ilyenek az autók.
Elküldve: 2015. július 29. szerda, 21:57
hil írta:YELLOW írta:hil írta: Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986
Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.
Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg
(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)
mi van a kombival???
az ülés kopás használat függő. én sokat szállok ki/be, és kezd meglátszani, pedig nálam 40ezer km-t ment és mikor megvettem semmi nem volt, csak patika. pedig még oda is figyelek...
a szervíz meg tudjuk, hogy ilyenek. aki sokat jár az autóval, főleg pályát, szerintem elhúzhatja 15-20ezerig jó olajjal, de tovább nem igazán célszerű. városi mellett meg illdomos 10-15ezrenként. a tartókeret meg rozsdás, de nem fog elrohadni. az már jobban gáz, ha az alja lemez is az...
Iagazából touringot kéne vennem, na nem magam miatt, csakhogy a cégem előírja, mert ebben a rohadt világban megteheti, hogy a saját pénzemből, saját magamnak milyen autót kell vennem. A dízel is megkötés, de azt magamnak semmi áron nem veszek, mert trakeszban nem akarok ülni, és főleg nem a cégemnek spórolni a saját pénztárcám rovására (mert ugye a tüzelőanyag olcsó, ami a cég nyereség, de a javítás drága, ez pedig az én veszteségem). Gané egy országban élünk!!! Olvasgattam a touringok hátsó ablak, ablaktörlő problémáit, amiken nagyon nem tudom túltenni magam. Ennek az autónak és a többi német társának is bizony rohad a bádogja is, a kép sarkán látható, hogy szita a csomagtár jobb alsó része. Sajna, a sok megnézett német autónál ezt láttam, innentől engem ne próbáljon győzködni senki sem, hogy azok az autók a faszák- hulladék mind, inkább itthonit vennék. Ismerősömmel csináltattam képeket Nemet országban autókról, nem bontószökevényeket megcélozva, na azok sem különbek ezeknél a képeknél....
bye:hil
Elküldve: 2015. július 29. szerda, 18:24
YELLOW írta:hil írta: Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986
Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.
Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg
(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)
mi van a kombival???
az ülés kopás használat függő. én sokat szállok ki/be, és kezd meglátszani, pedig nálam 40ezer km-t ment és mikor megvettem semmi nem volt, csak patika. pedig még oda is figyelek...
a szervíz meg tudjuk, hogy ilyenek. aki sokat jár az autóval, főleg pályát, szerintem elhúzhatja 15-20ezerig jó olajjal, de tovább nem igazán célszerű. városi mellett meg illdomos 10-15ezrenként. a tartókeret meg rozsdás, de nem fog elrohadni. az már jobban gáz, ha az alja lemez is az...
Elküldve: 2015. július 29. szerda, 17:38
hil írta: Szasztok!
Erről mi a véleményetek, eddig 1.7M Ft-ért volt hirdetve:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ak-9120986
Megnéztem, az alja hmmmm , gumik, hátsó tárcsa kuka, vez ülés széle meglehetősen kopott, München mellől származik, 2015.02 hónapban volt szervizelve(BMW-nél) 131KKm-nél. A szervizek úgy 25-30 ezrenként voltak végezve a beírások szerint, mocskos belső, kissé karcos fényezés, állítólag törésmentes (nem mértem), hegyen volt a találkozó, erős égett olajszag volt érezhető, (akkor ért oda) viszont olajfolyást nem láttam a motoron.
Sok Német autót megnéztem mostanában. Most mi vagyunk a hülyék a 10-15 ezres olajcserékkel és feleslegesen, mert amiket láttam, ott 25-40 ezrenként történt ez meg. Az aljáról próbálok képeket feltenni, átlagban mind így néz ki (az én autóm nem ilyen randa alulról)
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/150729/...es.hu_.jpg
(miért nem vagyok képes képet feltenni erre a fórumra???)