Benten írta:
Kezdek picit mérges lenni...
Autóm éles jobbkanyarba, mintha nyikkanna... Otthon leállítottam autót, jobb oldalról a kerék fölött, C oszlopnál elkezdtem ringatni az AUTÓT, üzemanyag csobogáson kívül, elõjött a nyikorgás. Embert autó mellé állítva, azt mondja, hogy a bal oldalról jön.
Szilent (hátsó felsõ)? Rugó (mocskoskemény fékezéskor, vagy nagyobb gázállásos indulásnál szintén van hangja[nyekereg])? Vagy a Diabolica által említett S alakú nyúlván/öntvényecske....
Amiért ideges vagyok: Kb mint a hímestojás, úgy bánok a mindenkori autómmal. DIREKT azért vettem 3,5 éveset, hogy ne legyenek problémái... (elõzõ 8 évessel besz*pt*m) ---->bocs, le kellett írnom valahova.
Na ebben teljesen együtt tudok veled érezni... nekem is állandóan elõjön vmi újabb f*szság, aztán vagy 2-3 alkalom után nyomtalanul eltûnik (ami a jobbik eset) vagy költhetem a kocsira a százezreket. 4 évesen vettem, 100e km-el, most van benne 135e és egy év alatt több mint fél millát rá kellett költenem. És nem szélsõséges dolgok, nagyjából mindent hibát hallottam más fórumtársaktól is. Pedig rohadtul vigyázok rá, de nem ér semmit.
Múltkor a szerelõm mesélt például arról, hogy miért is mennek ilyen hamar tönkre a dízel injektorok: egy rohadt minimális alkatrészt (valami kis gyûrû) direkt mûanyagból csinálnak benne, amire akár vigyázol, akár nem egy idõ után elkopik, cserélni persze nem lehet. Ha ugyanez acélból lenne, nem kéne 150e-kmenként 100 rongyokat kidobálni... de persze az a gyárnak nem lenne jó. És ez csak az egyik alkatrész...
Bocsi, hogy kicsit elkalandoztam, mert a te hibádban nem tudok segíteni, csak akármennyire imádom a kocsit én is szépen lassan baltával fogom szétverni mert az idegeim rámennek ezekre a dolgokra