gampetibor
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gampetibor

BMWfanatic

Elismertség: 2% (18 pont) | Hozzászólások: 710

Elküldve: 2010. március 31. szerda, 15:01


vk92 írta: Sziasztok!

Problémám a következő lenne.Gázadáskor,fékezéskor,gyorsabb kormány mozdulatnál a vezetö ülésem reccsen.Nem a támlából jön a pimasz hang,hanem alulról.Tud-e valaki rá megoldást,ill.ha szét akarom kapni az ülést ,akkor azt hogy tudom kivitelezni.

Köszönöm:Attila


Ez a dolog engem is érdewkelne mert én is tapasztalom ezt de csak álló helyzetből való elinduláskor.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz vk92

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 42

Elküldve: 2010. március 31. szerda, 10:35


Sziasztok!

Problémám a következő lenne.Gázadáskor,fékezéskor,gyorsabb kormány mozdulatnál a vezetö ülésem reccsen.Nem a támlából jön a pimasz hang,hanem alulról.Tud-e valaki rá megoldást,ill.ha szét akarom kapni az ülést ,akkor azt hogy tudom kivitelezni.

Köszönöm:Attila

daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2010. március 27. szombat, 16:30


daidka írta:
Hori írta:
daidka írta: Sziasztok!

Kis segítség kéne, hogy hogyan tudnék kiszedni egy telefont az anyós ülés alatti levegő befújóból? Legalábbis szerintem ott van mert ahogy csörög olyan mintha az anyós lába alól jönne a hang és sehol se találtam. Várom az ötleteket még mielőtt nekiesnék szétkapni.

Köszi!



nekem ezt a 6500 csinálta mindig állandóan a lélegeztetőben kötött ki,
ha nagy gázra nem jön ki belöle akkor 1 darb drótocskával ki tudod piszkálni onnan, nem tud nagyon mélyre menni az elágazásnál elakad az max 15cm





okés! Köszi!!


Na, nálam kicsit komplikáltabb volt a szitu... Gyorsításra meg se mozdult úgyhogy kiszedtem félig az alsó kárpitot aztán elkezdtem rázogatni a műanyag légterelőt, na akkor már láttam csak ha valamivel hozzáértem akkor az máris betolta.... így egy kis tolatás, nagy fék és kijött szerencsére.

Mondjuk ez elég tré, hogy előfordulhat ilyen....

daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2010. március 27. szombat, 13:14


Hori írta:
daidka írta: Sziasztok!

Kis segítség kéne, hogy hogyan tudnék kiszedni egy telefont az anyós ülés alatti levegő befújóból? Legalábbis szerintem ott van mert ahogy csörög olyan mintha az anyós lába alól jönne a hang és sehol se találtam. Várom az ötleteket még mielőtt nekiesnék szétkapni.

Köszi!



nekem ezt a 6500 csinálta mindig állandóan a lélegeztetőben kötött ki,
ha nagy gázra nem jön ki belöle akkor 1 darb drótocskával ki tudod piszkálni onnan, nem tud nagyon mélyre menni az elágazásnál elakad az max 15cm





okés! Köszi!!

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. március 27. szombat, 12:51


daidka írta: Sziasztok!

Kis segítség kéne, hogy hogyan tudnék kiszedni egy telefont az anyós ülés alatti levegő befújóból? Legalábbis szerintem ott van mert ahogy csörög olyan mintha az anyós lába alól jönne a hang és sehol se találtam. Várom az ötleteket még mielőtt nekiesnék szétkapni.

Köszi!



nekem ezt a 6500 csinálta mindig állandóan a lélegeztetőben kötött ki,
ha nagy gázra nem jön ki belöle akkor 1 darb drótocskával ki tudod piszkálni onnan, nem tud nagyon mélyre menni az elágazásnál elakad az max 15cm



daidka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318d
Évjárat: 2002

státusz daidka

BMWfanatic

Elismertség: 1% (11 pont) | Hozzászólások: 637

Elküldve: 2010. március 27. szombat, 12:21


Sziasztok!

Kis segítség kéne, hogy hogyan tudnék kiszedni egy telefont az anyós ülés alatti levegő befújóból? Legalábbis szerintem ott van mert ahogy csörög olyan mintha az anyós lába alól jönne a hang és sehol se találtam. Várom az ötleteket még mielőtt nekiesnék szétkapni.

Köszi!

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. március 26. péntek, 20:03


RÖGZÍTŐALÁTÉT 51471881521 73 Ft+FA
RÖGZÍTŐPATENT D=22,5MM 51478243734 265 Ft+FA (ebből 3 féle színű kapható)


státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2010. március 26. péntek, 19:54


futo88 írta:
Woockie írta:
futo88 írta: Hali! én ilyet keresek ami a képen van ha valaki tud segíteni az írjon!!!


google mail attachementet nemigen fogunk tudni megnezni... Toltsd fel mondjuk kepfeltoltes.hu-ra, vagy ide a galeriadba..


Galériába töltöttem róla fel 3 képet aki tud segítsen plz!!
Üdv Dani


Attilától rendeltem ilyet. Nem volt vészes az ára


futo88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz futo88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. március 26. péntek, 19:38


Woockie írta:
futo88 írta: Hali! én ilyet keresek ami a képen van ha valaki tud segíteni az írjon!!!


google mail attachementet nemigen fogunk tudni megnezni... Toltsd fel mondjuk kepfeltoltes.hu-ra, vagy ide a galeriadba..


Galériába töltöttem róla fel 3 képet aki tud segítsen plz!!
Üdv Dani

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. március 26. péntek, 18:42


futo88 írta: Hali! én ilyet keresek ami a képen van ha valaki tud segíteni az írjon!!!


google mail attachementet nemigen fogunk tudni megnezni... Toltsd fel mondjuk kepfeltoltes.hu-ra, vagy ide a galeriadba..

futo88
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2001

státusz futo88

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2010. március 26. péntek, 18:22


Hali! én ilyet keresek ami a képen van ha valaki tud segíteni az írjon!!!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 12:40


ott raktam át... van egy fém rögzítõ azt kombi fogóval le kell húzni, aztán simán kihön a bowden, mert belül nincs rögzítve, tehát lesz hely akár le zs lógathatod, pont a rogzítõ miatt...

hil írta:
YELLOW írta: amikor leírtam akkor sokan azt hitték, hogy a pöcök tört el, ami bent tartja a rostélyt... de nem az
az a lényeg, hogy amikor kivettem az óracsoportot, hogy alugyûrûket tegyek be, akkor a könyökömmel a tartás miatt rányomtam a szellõzõ keretére, és a sarkánál berepedt, mivel ragasztgatni nem akartam úgysem lett volna szép, így cseréltem.

nem kicsit volt macera, már megszoktam, hogy mindig nagy szenvedés van, aztán amikor megnyukszom 5 perc alatt kijön.
le kell venni a díszcsíkokat a kesztyûtartó felettit elõször aztán a középsõt, a rostélyt fogja 2 csavar... felülrür lezdtem el fezegetni én egy kis pálcikával nyúltam be amit telefon szétszedéshez használnak, és a felsõ rögzítõket lenyomva téptem ki anynira ki is jött hogy befértek az újaim, de alul nem engedte akárhogy téptem, próbáltam rossz hitelkártyaszerûséggel, de nem ment, aztán visszapattintottam az egészet, és alulról próbáltam, aztán valahogy sikerült kiakadt alul majd felül és kijött, közben az újjaim szétcsesztem. felül azért volt könnyû kiszedni, mert el volt törve a széle és be tudtam nyúlni jobban, másképp nem tudom, hogy sikerült volna. képet nem csináltam sajnos. KaszaMester belülrõl szokta, ahogy szétszedi a mûszerfalat, de az bonyolultabb, ennyire nem akartam megbontani.
]


Köszi Yellow! Nekem is a sarka van berepedve, már így vettem az autót. A bowdent ott raktad át, vagy a kesztyûtartó kiszedése után az mellett?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 12:16


YELLOW írta: amikor leírtam akkor sokan azt hitték, hogy a pöcök tört el, ami bent tartja a rostélyt... de nem az
az a lényeg, hogy amikor kivettem az óracsoportot, hogy alugyûrûket tegyek be, akkor a könyökömmel a tartás miatt rányomtam a szellõzõ keretére, és a sarkánál berepedt, mivel ragasztgatni nem akartam úgysem lett volna szép, így cseréltem.

nem kicsit volt macera, már megszoktam, hogy mindig nagy szenvedés van, aztán amikor megnyukszom 5 perc alatt kijön.
le kell venni a díszcsíkokat a kesztyûtartó felettit elõször aztán a középsõt, a rostélyt fogja 2 csavar... felülrür lezdtem el fezegetni én egy kis pálcikával nyúltam be amit telefon szétszedéshez használnak, és a felsõ rögzítõket lenyomva téptem ki anynira ki is jött hogy befértek az újaim, de alul nem engedte akárhogy téptem, próbáltam rossz hitelkártyaszerûséggel, de nem ment, aztán visszapattintottam az egészet, és alulról próbáltam, aztán valahogy sikerült kiakadt alul majd felül és kijött, közben az újjaim szétcsesztem. felül azért volt könnyû kiszedni, mert el volt törve a széle és be tudtam nyúlni jobban, másképp nem tudom, hogy sikerült volna. képet nem csináltam sajnos. KaszaMester belülrõl szokta, ahogy szétszedi a mûszerfalat, de az bonyolultabb, ennyire nem akartam megbontani.
]


Köszi Yellow! Nekem is a sarka van berepedve, már így vettem az autót. A bowdent ott raktad át, vagy a kesztyûtartó kiszedése után az mellett?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15599 pont) | Hozzászólások: 17580

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 11:59


amikor leírtam akkor sokan azt hitték, hogy a pöcök tört el, ami bent tartja a rostélyt... de nem az
az a lényeg, hogy amikor kivettem az óracsoportot, hogy alugyûrûket tegyek be, akkor a könyökömmel a tartás miatt rányomtam a szellõzõ keretére, és a sarkánál berepedt, mivel ragasztgatni nem akartam úgysem lett volna szép, így cseréltem.

nem kicsit volt macera, már megszoktam, hogy mindig nagy szenvedés van, aztán amikor megnyukszom 5 perc alatt kijön.
le kell venni a díszcsíkokat a kesztyûtartó felettit elõször aztán a középsõt, a rostélyt fogja 2 csavar... felülrür lezdtem el fezegetni én egy kis pálcikával nyúltam be amit telefon szétszedéshez használnak, és a felsõ rögzítõket lenyomva téptem ki anynira ki is jött hogy befértek az újaim, de alul nem engedte akárhogy téptem, próbáltam rossz hitelkártyaszerûséggel, de nem ment, aztán visszapattintottam az egészet, és alulról próbáltam, aztán valahogy sikerült kiakadt alul majd felül és kijött, közben az újjaim szétcsesztem. felül azért volt könnyû kiszedni, mert el volt törve a széle és be tudtam nyúlni jobban, másképp nem tudom, hogy sikerült volna. képet nem csináltam sajnos. KaszaMester belülrõl szokta, ahogy szétszedi a mûszerfalat, de az bonyolultabb, ennyire nem akartam megbontani.

ha véletlen erre jársz és szét kell szedni kiszedem neked, leírni nem tudom jobban, egy bowdent is ki kell akasztani hozzá. visszafelé csak be kell pattintani.

hil írta: Szia Yellow!
Te cserélted már a középsõ szellõzõ rácsot, én õsz óta tervezem, csak hideg van még. Írtad, hogy a Te hibádból tört el a bal felsõ széle. Mitõl volt ez? Csak, hogy tudjam, mert az enyém is ott van eltörve. Úgy emlékszem, nagy szopás volt a csere. Nem csináltál róla képeket?


hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. március 14. vasárnap, 11:06


Szia Yellow!
Te cserélted már a középsõ szellõzõ rácsot, én õsz óta tervezem, csak hideg van még. Írtad, hogy a Te hibádból tört el a bal felsõ széle. Mitõl volt ez? Csak, hogy tudjam, mert az enyém is ott van eltörve. Úgy emlékszem, nagy szopás volt a csere. Nem csináltál róla képeket?