anubisz írta:
snakebiteE46 írta:
InsectKiller írta:
snakebiteE46 írta:
Robinson írta:
anubisz írta:
Amúgy mitől lesz jobb az autó, ha mondjuk egyszer keverem az üzemanyagot 100 as V-Power Racing üzemanyaggal,és utána már csak 95 öst használok? Tegnap raktam bele 30 litert, vagyis rá tankoltam. Ki tisztit valamit? vagy mi? Mert ha benne van akkor értem,de ha már simát fogok tankolni,akkor miért érzem hogy jobb lesz? Nem tudom,azért kérdezem.
én nem hiszek az ilyen csodaszerekben, és Mo-n amúgyis mindegy mit tankolsz, ugyan úgy vizezett szar...
Én mindig 100-as V-powert tankolok a kicsikébe,sima 95ös benzinnel nem győzném itatni,gyárilag 98-as oktánszámú van előírva nekem, szóval a 95-ös ront a teljesítményen és drasztikus nő a fogyasztás is! A Shell V power 100 tisztító hatása van,de ezt nem úgy kell elképzelni hogy egyszer tankolok bele v powert és akkor már ki is tisztított mindent!
Légszűrővel+prolong+100as v power országutón 7.3L as átlagfogyasztás úgy hogy Kolozsvárig egy 1-es széria 320d-vel versenyeztem!!!(mindig mögöttem volt ) Megéri 100ast tankolni bár 432 ft húzós ár! ez az én tapasztalatom! Csajomhoz mikor megyek 70-90km/h-val "baktatva" országútón 6L alatt eszik! nem vicc!
320i 150Hp+++
Én 95-öst használok, simát. 231Hp és ha 70-90km/h-val szöszölök alsó úton, ahol nem tartok fel senkit és ráérek tesztelgetni, akkor 6-7liter. Akkor ha V-powert tankolok 430-é akkor csak 4-5-t fog?
Azé 2 literrel nem fog kevesebbet enni a kocsid csak azért mert 100 V-power benzin van benne! próbáld ki 1x ha mész hosszú útra valamerre, igazából ott érezhető a fogyasztás elég komolyan! én gyakran járok Erdélybe,itt feltankolom a kocsit 100 as cuccal Kolozsvárra érek és pont fél tankot eszik meg, többször megfigyeltem! visszafele jövet OMV 100-as(shell nincs,a másik meg másik kútnál nem merek tankolni :vazze mire hazaérek felezőnél jóval alacsonyabb benzinszint (közelebb a negyedhez)!! Próbáld ki én csak azt tudom tanácsolni!Tele tanknál max 2-3 ezerrel fizetsz többet Légszűrő meg tuti fogyasztáscsökkentés!
és ezek a csúnya Magyarok meg millió liter számra keverik a tengervizet a benzinbeilyet ki találni. látom sok embernek már törpe laboratórium van be építve a benzintankba.
Szinte látom mikor a Mol igazgató mondja,na most engedjétek bele a vizet micsoda legendák ivódtak itt bele az emberek tudatába,az évtizedek alatt. Direkt vizezik a benzint,ugyan már.Ti se gondoljátok komolyan.
Nagyot csalódok itt pár emberben,ha el hiszik ezt, hogy direkt vizet kevernek a benzinbe.
Eltekintve a prémiumbenzin hihetetlen hatásaitól amiket itt összehordtak az előttem szólók, megosztanám veletek az én tapasztalataimat: az előző autómba kb. 8 hónapon át csak és kizárólag Shell V-Power (100-as) került, utána visszaváltottam. Egyfajta kísérleti jelleggel csináltam ezt, no meg a verdám kényeztetésére
Utána elköltöztem, és mivel a Shell kút már nem esett útba, visszaváltottam sima 95-ösre (OMV, Shell, MOL, Agip, Lukoil).
Tapasztalataim: V-Power esetén nem ment jobban a gép, és nem fogyasztott kevesebbet, sőt, mintha pár decivel többre jött volna ki mindig... A kipufogó szépen kiszürkült (tökéletesebb volt az égés?), az autó alapjárata mint a doxa, illetve gyertyacserénél a gyertyák is egészségesen elhasználtnak tűntek, ami ismét erősen üzemanyag-függő.
Utána váltottam 95-ösre, a fogyasztás mintha picit csökkent volna, de a motor alapjárata kicsit egyenetlenebb lett melegben, és az utolsó gyertyacserénél már a gyertyák is kormosabbak voltak.
Nem vagyok benne teljesen biztos, hogy mindez az üzemanyagváltásnak köszönhető - de azt gondolom, azt a többletpénzt amit beleöltem a 8 hónap alatt (havi 1,5 telitankkal lehet számolni), nem látom, hogy megtérült-e... A fogyasztásos legendákat nem tudom alátámasztani, persze lehet hogy a VVTi meg a VANOS közti különbség az oka