Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:37
Kérdés?
Mi nyerte a 24-órás Le mans-i versenyt?
És milyen autó veri el mostanában a Bmw-ket a túra autó bajnokságban?
Benzines vagy dízel?
KÖSZÖNÖM!!!
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:37
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:36
Balu írta: Hát nem egy versenygép,az biztos,de azért lehet vele autózni.Az egyik haverom átült mellém és lelkendezett,hogy milyen jól megy.Persze neki egy 2.0-ás focus-a van.Én meg persze a nagyobb motorhoz és a kisebb súlyhoz voltam szokva,így aztán ismerkedésünk idején volt néhány "ajaj" elõzéseknél.
Kis fordulaton nem igazán él,dehát ez nem dízel,szeret pörögni .
Nekem nem sokban tér el a mutatott fogyasztás és az utólagosan számolt.Eddig mindig 1 literen belül volt a különbség.
Egyébként csodálkozom,hogy egy BMW fórumon ilyen nagy hangsúly van a fogyasztáson...
Ha még mindig vacilálsz a 18-as és a 20-as között,én az utóbbit tanácsolnám.
Üdv.
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:27
sempre írta:Szabb1 írta:
A computer mennyire ad valós értéket?
Nálam többet mutat mint kéne. Pont ma ellenõriztem le, azaz tankoltam tele megint.
A board 11,2-t mutatott ami a valóságban 9,5 lett. 320dA Touring 90% város 10% vidék.
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:19
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:19
Szabb1 írta:
A computer mennyire ad valós értéket?
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 20:06
Balu írta: Nos,nekem egy 150 lovas 320-as van.Javarészt városban használom többnyire munkábajáráshoz,éppen csak bemelegszik,mire leállítom.A computer sohasem mutatott 10 feletti átlagot.Ha ehhez még hozzáveszünk egy -másik témakörben már taglalt- korrekciós tényezõt,akkor sem tudom kihozni a sokak által emlegetett 14l közelébe sem.Pedig a 18-as felnit sem ehhez a motorhoz tervezték,amivel járok.
Egyébként én is 28i-t akartam venni,csak ez nagyon megtettszett azokhoz képest,amiket a vásárláskor megnéztem,egyet meg pont az orrom elõl vittek el.Ha most vásárolnék,biztosan kivárnék egy 28-asra,mivel számomra visszalépés volt ez a mostani a 25-ös E30 után.ami ráadásul nem volt széria.
Persze nem bántam meg,valószínûleg sokáig megmarad nálam.Elismerem a dízelek teljesítményét,de az AUTÓ az nekem mindig is benzines volt és az is marad.
Üdv.
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 19:49
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 19:47
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 19:37
paci írta: igen, 2.2-es
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 19:36
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 19:13
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 18:05
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 16:23
paci írta:SoundkeY írta: Kitalalta ki hogy a dizel hasznaltba dragabb, nezz mar utana
Perszehogy en is szivesebben vettem volna 328i-t, feeling, 6 henger, benyakpower stb.......
de az tuti hogy a paci fele 320i-t a 320d chippelt elveri
Csak látnám már azt a csippelt 20d-t...
Én igazából szinte csak pályán használom a vasat, na meg Bp, és bevallom, a benzines nem a legjobb választás erre a célra..Város 12l, pálya 9,5 liter(ez a haladós tempó). Vegyesben még soha nem jött ki 10 liternél nagyobb átlag, pedig beleraktam már néhány km-t, és nem kímélem.
Mostanában munkaügyben muszály voltam elég sokat fõútvonalakon járkáni, és meglepõdve tapasztaltam, hogy 8 liter körül alakult a fogyasztás. Ennyit errõl.
Ellenben ha abból indulok ki, hogy ez 6 hengeres, akkor összehasonlításnak dízelbõl is 6 hengerest választanék(mondjuk 25d). Ismerve a vezetési stílusomat, tudom, hogy max 1-1,5 literrel enne kevesebbet a lábam alatt, viszont félnék attól, hogy nem bírná a strapát. 2 éve hajtom ezt az autót, és motorikusan sem volt még problémám vele. Igaz, hogy a szervizeket magamnak, 8 ezrenként csinálom, de úgy veszem észre, meghálálja a törõdést
Amikor vettem, sokáig hezitáltam, hogy benzinest avagy dízelt vegyek. Aztán megtaláltam a népítéleteket, szörnyûlködve olvastam végig a dízelekrõl alkotott véleményeket, a hibaforrásokat, és nem utolsó sorban az összegeket, amiket a tulajok ráköltöttek az autójukra. Ha abból indulok ki, márpedig jó alapnak tartom, olcsóbb a benzines fenntartása, nem kerreg mint egy traktor, és nem kell álladóan szervízbe hordani, javíttatni súlyos százezrekért a turbót, porlasztót, nagynyomású szivattyút, légtömegmérõt és még isten tudja mennyi mindent, ami elromlik rajtuk.
Egy szónak is száz a vége, a dízel jó ha nem éppen a szervízben áll és nem kell költeni rá, de a benzinessel fele annyi probléma sincs!!!
Elküldve: 2007. december 06. csütörtök, 15:54
m_attila81 írta: fogyasztás: bmw323i
õszintén:
város klímával nyáron 12,6-12,8
országut klímával 110-120km ig 6,9 -7,1