státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 21:31


Akkor én most jelentkeznék, 1 évig használnék 335d-t, utána a következõben 335i-t. 2 év múlva jövök a véleményekkel. Már csak valakinek a kocsikat kellene kölcsönadnia

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 18:36


Hi!
Szerintem a legtöbben egyszerûen nem vezettek olyan autókat, amiket bõszen fikáznak itt, pedig itt szinte csak márkatársak vannak. Kezdjem úgy ócsárolni mondjuk a 28i-t, hogy életemben nem ültem a volánja mögé? Most õszintén - ki vezetett már 3d - 204 lovast? De vélemény az van róla - hogy kéne vagy se, de ismeret az 0.
Aki sokat jár, annak igenis számít a fogyasztás, mégha tízegynéhány misit is fizetett ki a gépért, ha másért nem, hát pszichésen nyomja az embert, hogy pártunk-kormányunk bármikor nagyot csavarhat az ember nemesebb szervein az üzemanyag árral. Olcsóbb üzemanyaggal- bocs ez már nem igaz - de legalább kevesebbet fogyasztó autóval még megvan az illúzió, hogy kisebb támadási felületet hagytál magadon. Nagy úr ám az ember pszichéje!
És ha 100e km táján el van adva a masina, a dízeles hibák (amibõl állítólag több van ) a következõ tulajnál jönnek elõ!
üdv

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 17:10


Álljon meg a menet! Azért azt az egyet leszögezném, hogy nem veszekedésrõl és indulatokról, hanem tényeken alapuló vitákról van szó...legalább is részemrõl.

ricsimeister írta: Igen. De nem is ez volt az alap felszólalás, hanem az hogy a "nagy szívó király 20i" meg a "szutyok skoda 120 20d", ami egész egyszerûen nevetséges.


Ezt szerintem egy kicsit félreértetted, mert ilyesmikrõl senki nem beszélt. Egyszerûen csak arról van szó, hogy azt látom, a legtöbb probléma a dízelekkel van. A fogyasztás csak egy dolog, vannak egy autónak egyéb fenntartási költségei is. És ez tény.

státusz Joey

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 17:09


Hello!!

Ez az egész úgy van ahogy kyncza mondja. Bár én még új vagyok itt a fórumon és még e46om sincs (bár ezen minél hamarabb váltóztatni fogok), de ha autót fogok venni akkor tuti nem az lessz a mérvadó hogy disel vagy benzin BMW-m lessz. A lényeg hogy BMW diesel vagy benzin, nem lényeg csak az hogy élvezzétek Bocs hogy hoszúra sikerült, de nekem ez a véleményem. BMW forever!!!!!

státusz birkie46

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 13:45


Ott a piros pont az üzenõfüzetbe......

státusz rico

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 65

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 13:45


Szívembõl szóltál, kyncza barátom!
Uff, ez legyen a végszó!

Kicsit már röhejes volt az egész topic!

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 13:18


Össze ne vesszetek már skacok!!!

Mindegyiknek van elõnye is, meg hátránya is. (pl. hogy nõi lélek lakozik mindben ) - elnézést a Hölgyektõl, csak vicceltem


egyikünk benzinest, másikunk dízelt szeret!

sztem nincs itt olyan megrögzött ember, akinek ha azt mondanák, hogy a másik "fajtából" alátolnak egy újabb autót, akkor azt mondaná, hogy: Ne, mert én utálom a benzinest/dízelt...

Elveszünk a részletekben... BMW-nk van, a világ egyik legszebb autója, tökmind1 milyen szív dobog benne!!!


státusz birkie46

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 12:30


Hehe Én még ide nem írtam.... Én azért vettem dízeleket 20d/136Le , 25d/177Le mert ezek a gépek teljesítették egyenlõre az elvárásaimat... Köszönöm szépen nincs szükségem még véletlenül sem benzinesre fõleg ilyen 20i , 23i , 28i , 30i ????? ( ha már benzines ) ....
A következõ gépem is dízel lesz X5 3.0d v 535d.... Valamiért ez jön be...
Hülyeség volt ezt a topikor megnyitni most mindenkinek izzik a vére a másik beszólásán.... Az én szerény véleményem szerint nem lehet ezeket az autókat összehasonlítani.... Köszi!

Pacsi Skacok!

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 11:34


Szerintem a topic cime a mérvadó. A 20d vs 20i nem érdekel.

státusz ricsimeister

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 10:59


Igen. De nem is ez volt az alap felszólalás, hanem az hogy a "nagy szívó király 20i" meg a "szutyok skoda 120 20d", ami egész egyszerûen nevetséges.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 10:28


Doen!

1. Ember/Kor/Szemlélet függõ erõsen a dolog. (Valószínûleg édesapádnál már kevésbé fontos az ami bennünk még elõl szerepel, a fantasztikus vezetési élmény).
2. Mi itt mindannyian a BMW-t preferáljuk, tehát hasonlóan vélekedünk az autóról, persze más más okokból kifolyólag választottuk, de ezek az okok közt NEM szerepel az, hogy KIS FOGYASZTÁS, OLCSÓ FENNTARTHATÓSÁG, legyen az diesel vagy benzines példány.

státusz Hiko

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 45

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 10:21


Fiúk!
Jókat mosolygok az írásokon. Szvsz eléggé meddõ ez a vita, fõleg ez a 20i vs. 20d dolog.
Megmondom a tutit nekem spec. miért van benzines kocsim. Rövid "nõi válasz": CSAK pont
Szerintem a dieseles emberkék is valahogy így lehetnek a kérdéssel. De ha világ legjobb kocsija lesz a diesel nekem akkor is benzines autóm lesz. Miért? A válsz ismert: CSAK. Muszáj az embernek tartania magát az elveihez

Üdv.Hiko

státusz Doen

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 10:13


csu2 írta: Sziasztok!

Azthittem lezártuk régebben ezt a vitát...
Aki ült nagy szívó benzinesben, annak azt hiszem nem kell többé diesel. A turbó kicsit élén járatott dolog, engem taszít. A diesel füstfingása még jobban. Le van sz@rva az a ~800Ft./100km vagy akármennyi. Doen, erre varjál gombot! 320d vs 320i vitában nem vagyok kompetens, de az 530d,330d-t tolom le a benyással.


Erre tudnék hozni nem egy ellenpéldát, de csak eggyet írok le, Õ állt hozzám legközelebb!
Édesapámnak volt 2.8 V6-os benzines terepjárója, elõtte pedig egy 5.0-ás benzines személyautója.
Ezt nevezhetjük nagy kobcentis szívó benzinesnek, nem a 2.0-át, 2.2-est!
Õ ahogy megszabadúlt tõlük, egybõl egy dízlbe ült át, majd idõvel egy fiatalabb másodikba, nem véletlenûl!
Ha jó látom te 30i-vel jársz, ami megintcsak másabb, mint egy 20i!

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 09:32


Nem teljesen értek egyet Peetie-vel!

Én pl. a duplájáért vettem, van itt olyan aki sokkal többért, mégis olvasgat és irogat is ide, hobbiból, szerteti a márkát, mert tájékozott akar lenni, nem akarja, hogy a márkaszervízben simán átb@sszák (mert bizony oda hordja) - elvi kérdés az átbaszósdi. Különben meg szvsz akinek bmw-je van, maga vette, maga tartja fenn, maga tankolja és évente kb. az átlag 20e km.-ert veri bele, nem számíthat a fogyasztásban az a 100km-ként plusz 2 liter. (Miért is veszünk bmw-t????) Aki meg mást mond az hazudik, meg oltja magát ezzel. Én ebbõl a megfontolásból biztos nem választanék dieselt. Punktum.

Felteszem a végén a kérdést! Ki mit választana szabadon x35d vagy x35i?
Icipicivel eszik többet az i (~2l)

ui.: (A fater régi 1.3 kocka ladája is cirka 10 litert evett, mint a 330asom... ) Ha, õ 17 évig bírta... Aki sokalja a benyás fogyasztását az vegyen 1.1-es csucsakit vagy vmi olajkályhát! Ámen.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. december 18. kedd, 08:31


Azért valljuk be, aki 2-3 misiért vesz autót (akkor is ha az egy BMW), annak általában számít a fogyasztás is. Hiszen ha nem számítana, akkor 10-12ért újat vennénk, és nem írogatnánk ide a fórumra se, mert bármi baja van, márkaszervíz aztán csók. Kis pénz kis foci, ez BMWnél is így van Bár most magamból indultam ki, hogy mit tennék ha lenne annyi fölös pénzem, hogy új BMW-t tudjak venni, hehe