státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 19:38


paci írta: kyncza!

szivesen felviszlek egyszer az érdi emelkedõn...szerintem meglepõdnél, hogy a 2.2-es 140-nél még ugyan megindul


Megbeszéltük

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 19:33


Az tény,h a benzinesre kevesebbet kell költeni de többet kell bele tankolni.
A dizel kicsit nyügösebb de kevesebbet kell tankolni.Sõt ha az embernek van egy kis Go. forrása olcsón(kútról) az sem elhanyagolható.Benzint viszont nehéz olcsón szerezni
Sztem mind1,h benzines v.dizel csak 6 Heneres legyen

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 18:42


kyncza!

szivesen felviszlek egyszer az érdi emelkedõn...szerintem meglepõdnél, hogy a 2.2-es 140-nél még ugyan megindul

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 15:13


Nekem akkor húzódik mosolyra a szám, amikor emelkedõnek felfele mellettem a sávban a benzinesek 2esével pakolnak visszafele sebességet...

Az enyém nem pamacsol...kicsit sem, pedig chip-es.

Én ezt én sem fikázásból mondtam.

Minden gyönyörû BMW-t megcsodálok, sõt szeretem a benzines mély hangját egy jól hangolt sportkipufogóval, pláne a nagyköbcentisekét.

Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 15:02


Paci!
Nehogy megbolondulj!!!

Egyébként szerintem sincs itt "haragszom rád" hangulat,csak mindenki próbálja a saját maga "igazát" bizonygatni,ami természetes.Én elismerem az új dízelek teljesítményét,de amikor meglátom egy-némely után a jól ismert fekete füstpamacsot,hát önkéntelenül is mosolyra húzódik a szám.
Persze odáig soha nem jutnék,hogy egy BMW-t fikázzak!


Üdv.

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 14:19


Én nem így látom. Van kb 10db 320i a népítéleten, meg vagy 40 320d. És mind a 2-nél írnak jókat is, rosszakat is.

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 12:20


peetie írta:
Idézet: Ha csak megnézzük a szervíztopikot, abból is látjuk, hogy kb. 10 hsz.-bõl 9 diesel probléma...


Mert 10-bõl 9nek dízel gépe van itt a fórumon!


És a totalcar népítélet???!!!
Ott is szinte csak a diesellel van a gond... és pedig van benzines is bõven.


státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 11:00


Sajnos, most hogy egy árban van a dízel a benzinnel, eltörpül a különbség. Ha a 20d-t veszem 7l átlagnak, a 20i-t 9l-nek, akkor 100km,enként 2 liter különbség, az 600Ft. Évi 20000km-nél 120000Ft. Ha még a dízel 30 ft-al óccsóbb lenne, mint régen, akkor ez a duplája lenne. Na akkor nem kérdés hogy megéri a dízel, már évi 20ezer kmnél is. De így... Necces.

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 10:52


Veszek 1 dízelt, ha addig élek is

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 10:45


Szerintem is kell ilyen topic. Sõt, kéne még egy "üzemanyag fogyasztás" is. Mert pl mikor én vettem a gépet, nem volt, kénytelen voltam az e39-en olvasgatni. Mert ugye van akinek számít a fogyasztás is

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 09:40


Kicsit tuldramatizáljátok ezt a topikháborús, meg szégyeljük magunkat, meg töröljük, stb. dolgot. Én nem veszek észre semmiféle nyomdafestéket tûrõ szavakat, fikázást, lenézést, olyat meg, hogy megosztódik a társaság végképp nem. Imádja itt mindenki a bmw-t, legyen az dizel vagy benzines. Ezt a részt szerintem ne fejtegessük tovább. Különben, meg szvsz teljesen jogos a megléte ennek a topiknak, mert aki ide téved, nézelõdni, hogy milyet is vegyen, legalább megtudja pontosan mivel mi jár. Én pl. örülnék bmw vásárlás elõtt egy ilyen topiknak (végig is olvasnám), ahol mindkét oldal (benzines és disel) kap hideget meleget. Jobban el tudnám dönteni, hogy mit vegyek. (persze, nem 5 hozzászólás meg 1 topikolvasás után, de mégis felhívja a figyelmem néhány dologra.)

ui.: 10-9 téma:
baj van a géppel, hátha találok vmit a neten - és rögtön ide is talál a delikvens...

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 09:05


Idézet: Ha csak megnézzük a szervíztopikot, abból is látjuk, hogy kb. 10 hsz.-bõl 9 diesel probléma...


Mert 10-bõl 9nek dízel gépe van itt a fórumon!

státusz Szabb1

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 112

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 08:27


csu2 írta: Jóreggelt!

Idéznék a benzines oldal kedvéért egy másik forumból, ha nem is 100%-ig fedi a valóságot, van benne valami:
"Álatalában a benzinesek sokkal megkíméltebbek mert azokat ritkán használják cégautónak mint a dieselt. A másik dolog mit kevesen tudnak ill. keveseknek van tapasztalatuk róla : a dieselhez minden mtoralkatrész egy kisebb vagyonba kerül. Ha valami elromlik pl. a turbó , kisnyomású pumpa, nagynyomású pumpa, adagolófej stb. irtózatosan sokba kerül (több ezer euróba). Tehát ha évi 25-30 ezernél nem mész többet, nincs olcsó gázolajforrásod, akkor egy benzinessel hosszú távon jobban jársz szerintem. Nem tudom, hogy az adagolófej problémát pl. meogoldották-e már de pár éve amikor volt rálátásom a BMW szervízdolgokra télen sorban vontatták be a diesel 5 ösöket és 1 db adagolófej akkor került 125 ezer Ft ba ! Ja és egyszerre kellett mind a 6 darabot kicserélni tehát amit megspórolt az illetõ a gázolajon 3 év alatt azt 1 óra alatt el is bukta..."

Szerintem nincs különösebb gyilok ebben a topicban, de elismerem, hogy kicsit vicces. Autókat se nagyon fikáztak különösen, egyszerûen dizel vs benzin. Ki miért szereti ezt vagy miért nem szereti azt. Egyébként, senkinek nem célja, hogy rábírjon valakit az egyik táborból, hogy holnap eladja az autóját és vegyen egy példányt másik tábor álltal favorizáltból... Egyébként hajtottam eleget diesel mercedest, és probáltam a 30d-t is, és nem vennek x3-at, x5-öt, nem tetszik és túl sok is van belõle. A coupe szerelmese vagyok mindkét autóm coupe.

Hát nem gyönyörûszép?

http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1400


Ez való igaz. Én is ezen a véleményen vagyok. Ha nem megy valaki évi 30-40-50 ezer km.-t felesleges a diesel.

Ha csak megnézzük a szervíztopikot, abból is látjuk, hogy kb. 10 hsz.-bõl 9 diesel probléma...

Biztosan jók a dieselek, ez tény, de ha használtban, többévesben gondolkodom, akkor nem kérdés, hogy benzines.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 07:52


Hali,

Azt hittem befejezzük végre ezt a topicot. Nem sok értelmét látom mert az ésszerû vitán felül már indulatokat is éreztem és ez már olyan, mintha nem tartanánk együtt....ennyi erõvel lehetne egy www.bmw46dizel.hu, meg egy www.bmwe46benzin.hu, ami BAROMSÁG lenne!!!
Lehet, hogy megszóltok ezért, de kicsit szégyenlem, ha vki. beleolvas ebbe az oldalba. Régen tag voltam a VW klubban, soha nem bántották egymást a másik típusú motor hívei, pláne nem kihívták egymást versenyre...csak mert bizonyítani akarták az igazukat. ha volt verseny, az a tuningról szólt...

Én szeretem a dízel nyomatékát, mások szeretik a benzines hangját, meg hogy lehet pörgetni! nem azért vettem dízelt, mert nem tetszik. Más sem azért vett benzinest, mert nem azt akart. Nyílván valami megtetszett benne a gyönyörû kasztnin kívülÛ(ebben szerencsére egyetértünk). Ha cserélni kell benne ezt azt, akkor cserélni kell, ez van, tudomásul vettem, de ez az én dolgom!!! Örülök, hogy Nektek nincs ilyen kiadásotok. Ha benzines kollégáknak 2hetente kirohadna a kipufogó, akkor 2hetente cserélnék, de én még ezért nem szólnám le õket.

sztem a legjobb dolog lenne törölni ezt az egészet hogy emléke se legyen a vitánknak!

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2007. december 19. szerda, 05:24


Jóreggelt!

Idéznék a benzines oldal kedvéért egy másik forumból, ha nem is 100%-ig fedi a valóságot, van benne valami:
"Álatalában a benzinesek sokkal megkíméltebbek mert azokat ritkán használják cégautónak mint a dieselt. A másik dolog mit kevesen tudnak ill. keveseknek van tapasztalatuk róla : a dieselhez minden mtoralkatrész egy kisebb vagyonba kerül. Ha valami elromlik pl. a turbó , kisnyomású pumpa, nagynyomású pumpa, adagolófej stb. irtózatosan sokba kerül (több ezer euróba). Tehát ha évi 25-30 ezernél nem mész többet, nincs olcsó gázolajforrásod, akkor egy benzinessel hosszú távon jobban jársz szerintem. Nem tudom, hogy az adagolófej problémát pl. meogoldották-e már de pár éve amikor volt rálátásom a BMW szervízdolgokra télen sorban vontatták be a diesel 5 ösöket és 1 db adagolófej akkor került 125 ezer Ft ba ! Ja és egyszerre kellett mind a 6 darabot kicserélni tehát amit megspórolt az illetõ a gázolajon 3 év alatt azt 1 óra alatt el is bukta..."

Szerintem nincs különösebb gyilok ebben a topicban, de elismerem, hogy kicsit vicces. Autókat se nagyon fikáztak különösen, egyszerûen dizel vs benzin. Ki miért szereti ezt vagy miért nem szereti azt. Egyébként, senkinek nem célja, hogy rábírjon valakit az egyik táborból, hogy holnap eladja az autóját és vegyen egy példányt másik tábor álltal favorizáltból... Egyébként hajtottam eleget diesel mercedest, és probáltam a 30d-t is, és nem vennek x3-at, x5-öt, nem tetszik és túl sok is van belõle. A coupe szerelmese vagyok mindkét autóm coupe.

Hát nem gyönyörûszép?

http://www.hasznaltauto.hu/ker...width=1400