Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 03:54


Kizárt hogy Paci dieselt vegyen. Szerintem itt van még, csak már bánja, hogy kinyitotta pandóra szelencéjét.

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. január 03. csütörtök, 00:41


csu2 írta: Jóreggelit!

Itt ennyi paranoiás ember irogat!?

No, akkor sorjában....

VBetty:
Nem bántásnak szántam, hogy Subaru tulaj is lehetsz, csak meglepõdtem, ritka aki együtt szeret a japán és a német autót (elfogultság nagy úr). Ki kezdte, ovis egy kicsit szerintem. (szuzuki gti vs bmw 320d/320i volt különben is a nyitókérdés és a téma abból kerekedett tovább). Egyébként, sok más okból kifolyólag nem lehetne bmw-m, nem feltétlen csak a dieselolaj fel nem használása az autóiparban miatt. FONTOS ÉS LESZÖGEZENDÕÉ: ITT SENKI NEM KÉRDÕJELEZTE MEG A DIESEL AUTÓK LÉTJOGOSULTSÁGÁT! Aki idézi az ellenkezõjét annak a testsúlyának megfelelõ sört vagy csokit küldök tértivevényesen!

Kyncza:
Nem kívánok én sem túlzottan belebonyolodni a kérdésbe, mert ugye kinek a pap, kinek a papné. A kobra11-es beírásommal arra próbáltam meg magyarázatot adni, miért azonosítják legtöbbször a bmw-t a benzines sor6-al. TÉVESEN ÉS NEM JOGOSAN! (és általában olyanok teszik akik belülrõl nem ismerik közelrõl és/vagy nem ismerik jól a márkát!) De tény, hogy nagyon szép és kuriózum is, igazi germanikum! (Ez igaz minden bmw-re is - iszonyat germános az összes bmw kasztni!)

Singletrack:
Igaz, nem 3 hanem 2,1. 0-100-ig. És 0-200-ig mennyit kap? (Most irhatod, hogy a legtöbbször a forgalomban, 80-120-ra kell gyorsulni és ott nem jobb - de ezért vettem automatát, hogy elég legyen egy kövér gáz, váltson vissza, meg különben is, én mindig 120 felett autózom. )Egyébként igaz, a 320-asból (ha csak a picit nagyobb teljesítményt nézném és ha szeretném a dieselt) akkor a d kéne. De volt pénzem 3l benzinesre, így azt vettem és szóba se jött semmiféle diesel! (Nem írom le ezredszerre miért!)

Nem tudom ki mennyire forumozik másfelé, de ez abszolut kultúrált topic... A vita (legyen vita) ilyen szinten, meg szerintem tök egészséges dolog, a topic ebben a formában, egy kocsmai baráti beszélgetésnek is simán elmegy. Érzékeny lelkûeknek meg nem kötelezõ beleolvasni és beleírni, ha nincs kedve az illetõnek belebonyolodni. Persze mindenki irja itt a maga igazát és ez így van rendjén. Csak így tovább, persze harag nélkül!

Béke!

CSu2
Abszolut nem bántottál meg a Subaru tulaj gondolatával,meg a Japán szeretettel,mert szerintünk egy autó vagy Német vagy Japán/tök mindegy,hogy benzin vagy diesel/.Mi a francia meg olasz mocskokat utáljuk de kurvára mivel javítási szempontból is nézzük az autókat/ mint már írtam a pasim villamossági szerelõ/egyébként õ egy Toyota Hiace-szal jár melózni ami szintén diesel és 4WD és rohadtul megbízható!nem tudom mi bajotok a Japán autókkal!?
Paci azt írta az elsõ hozzászólásában"A benzines sportosabb,pörgõsebb
strapabíróbb=jobb!" vagyis a másik/diesel/az szar,nem kell,ez akár a létjogosultság megkérdõjelezése is lehet,úgyhogy jöhet a csoki!
Ha viszont másik oldalról közelítjük meg a kérdést szintén paci hasonlat:suzuki gti legyorsulja d BMW-t ugye?, mert csak ez számít meg a hang meg a hengerszám akkor a p 126 meg minden BMW-nél jobb mert míg paci kolléga parkolót keres a tuti 6 hengeres fasza hangú autójával addíg más már le is parkolt egy szûk kis helyre.
Egyébként paci igen eltûnt errõl az oldalról ha jól látom,nem érdekes?Talán új évre diesel BMW-t vett magának csak nem mer színt vallani?

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. január 02. szerda, 22:27


ha mindenki így csinálná (már h rendesen) akkor nem is lenne gond!

státusz Royal

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2008. január 02. szerda, 18:16


collins írta:
Royal írta:
rdesign írta: Nem hiszek a csodatuningokban!

Egyébként is, a motor, erõátvitel, futómû, fék és az ezeket összhangban mûködtetõ és korlátozó DSC úgy lettek tervezve, hogy az összhangban tudjanak dolgozni. Sokan csak pakolják befelé a plussz lovakat, de semmit nem igazítanak hozzá, ami csorbítja az egészet.
Minden egyes plussz lovacska elsõként a dugattyúfenéken és a hengerfejen fejti ki jótékony hatását plussz HÕ és NYOMÁS formájában. (mert ugye a dugattyús gépekben keletkezõ nyomatékot az égéstérben létrehozott nyomás hozza létre) Ezután a hajtókar és a fõtengely csapágyazását piszkálják. Utánna a plussz csavaró nyomaték a fõtengelyen, majd jön a kuplung. Talán a leghamarabb elgyengülõ elem.

A profi tuningcégek ezért cserélik kapásból a fõtengelyt a hajtókarokat, a csapágyait, dugattyúkat,hûtõrendszert és a kenõolaj szivattyút is. Mindezt a növelt teljesítményhez illesztve végzik el, plussz a felügyeleti ezközöket, féket és futómûvet is illesztik.

Ezek nélkül csupán illuzió, hogy élettartam ROHAMOS csökkentése nélkül plussz lovakat kaphatunk!
Ezért is érzem úgy, hogy a CHIP tuning csupán egy csipetnyi különc-ség.
Számomra ez, egy kicsit a "szegény ember vízzel fõz" tipikus esete.
Pár ezresért varázsolnak néhány + lovat. De milyen áron?

Ezért is maradok a 204 pacinál
Majd ha ezt kinövöm, és megengedhetem magamnak akkor 335 D.


Azért ennyire nem eszik forrón a kását! Hangoztatom, hogy csak a saját véleményemet és tapasztalatomat írom le. Nem vitázni akarok!
Részben egyet értek az írásoddal, de .... hogy 30-40 lóerõ plussz miatt fõtengely csere, meg hajtókar csapágy... ez dúrva. Ezek a motorok ennél sokkal többet kibírnak... (tapasztalt ezt már mutatja, persze kell bele olaj ) A hajtásláccal (kuplung) egyet értek, hogy hamar megsínyli... meg a hengerfej is érzékeny rá... de ésszel használva (hidegen nem hajtom meg) Túl élheti ezt a kis töblet teljesítményt. Természetesen egyet értek azzal, hogy a tuninggal csökken az élettartam. A tuning mértékétõl függõ arányban. De itt a "ROHAMOS" élettartam csökenésrõl akár több százezer km-rõl beszélhetünk. Nagyon sokminden függ a programtól (cégtõl ahol csináltatod a chiptuningot) Egy megbizható jó programmal, ami Standard tuningot tartalmaz és max 0,2 bar nyomástöbbletet a turbonak, az nem hiszem, hogy drasztikusnak mondható.


Ne vedd a szívedre, de ez kicsit összetettebb kérdés. Az a 30-40 LE egy 200 lóerõs autónál 15-20 %, és mivel zömében 20d-k vannak itthon, ezért ott már a 150 lóhoz képest nagyon sok az a plusz 30-40 LE.
Az egy tény, hogy a motorokban vannak tartalékok, és egy határon belül ezeket ki lehet aknázni. Jól írtad, hogy természetesen van élettartam csökkenés, de ez nem rohamos. Ugyanakkor ennek megállapítására nagyon komoly motordiagnoszzikára van szükség, hiszen a motor "feltérképezése" után konkrétan arra a motorra kell megírni a programot, és a szükséges változtatásokat elvégezni. Hazánkban nagyon kevés cég van, ahol európai szintû diagnosztika lenne, márpedig arra lenne szükség, hogy a motor élettartama a lehetõ legkevésbé csökkenjen.
Én csak annyit mondok, hogy szerintem teljesen fölösleges a chiptuning, meg egyéb kis teljesítménynövelõ módszerek. Akinek nem jön be a 20d, vegyen 30d-t, akinek a 20i, az 25i-t. Persze lehet hülyézni, de így gondolom.


Üdv.
Nem veszem a szívemre, de összetettebb kérdés vagy sem... sokáig ragozhattam volna, de én csak ennyit akartam leírni , mert ez volt a reakcióm az elöttem szóló levelére. Amit estleg nem írtam, hogy én 30d-vel kapcsolatban gondoltam azt a 40 lóerõt... 30-at pedig a 20d-re érteném. Véleményemnek továbbra is fentartom az írottakat, mi szerint nem kell fõtengelyt cserélni 30-40 lóerõ plussz estében egy 200 lóerõs autóban. Azt nem értem, hogy miért is fölösleges a chiptuning?? Nekem is 30d-m van és mégis meg van ..... és hidd el, hogy nem jobb lett, hanem egy másik autóban ülök, ami olyan élményt ad, hogy...... Ez a kérdés ember függõ. Valaki ezt szereti- van aki pedig azt... De hogy felesleges.... Ja, és az autómban konkrétan erre a tipusra írták a programot! Egy jó program után nem kell más csak egy jó kuplung! Egy kis odafigyelés, rendszeres karbantartás...

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2008. január 02. szerda, 13:19


collins írta:
Royal írta:
rdesign írta: Nem hiszek a csodatuningokban!

Egyébként is, a motor, erõátvitel, futómû, fék és az ezeket összhangban mûködtetõ és korlátozó DSC úgy lettek tervezve, hogy az összhangban tudjanak dolgozni. Sokan csak pakolják befelé a plussz lovakat, de semmit nem igazítanak hozzá, ami csorbítja az egészet.
Minden egyes plussz lovacska elsõként a dugattyúfenéken és a hengerfejen fejti ki jótékony hatását plussz HÕ és NYOMÁS formájában. (mert ugye a dugattyús gépekben keletkezõ nyomatékot az égéstérben létrehozott nyomás hozza létre) Ezután a hajtókar és a fõtengely csapágyazását piszkálják. Utánna a plussz csavaró nyomaték a fõtengelyen, majd jön a kuplung. Talán a leghamarabb elgyengülõ elem.

A profi tuningcégek ezért cserélik kapásból a fõtengelyt a hajtókarokat, a csapágyait, dugattyúkat,hûtõrendszert és a kenõolaj szivattyút is. Mindezt a növelt teljesítményhez illesztve végzik el, plussz a felügyeleti ezközöket, féket és futómûvet is illesztik.

Ezek nélkül csupán illuzió, hogy élettartam ROHAMOS csökkentése nélkül plussz lovakat kaphatunk!
Ezért is érzem úgy, hogy a CHIP tuning csupán egy csipetnyi különc-ség.
Számomra ez, egy kicsit a "szegény ember vízzel fõz" tipikus esete.
Pár ezresért varázsolnak néhány + lovat. De milyen áron?

Ezért is maradok a 204 pacinál
Majd ha ezt kinövöm, és megengedhetem magamnak akkor 335 D.


Azért ennyire nem eszik forrón a kását! Hangoztatom, hogy csak a saját véleményemet és tapasztalatomat írom le. Nem vitázni akarok!
Részben egyet értek az írásoddal, de .... hogy 30-40 lóerõ plussz miatt fõtengely csere, meg hajtókar csapágy... ez dúrva. Ezek a motorok ennél sokkal többet kibírnak... (tapasztalt ezt már mutatja, persze kell bele olaj ) A hajtásláccal (kuplung) egyet értek, hogy hamar megsínyli... meg a hengerfej is érzékeny rá... de ésszel használva (hidegen nem hajtom meg) Túl élheti ezt a kis töblet teljesítményt. Természetesen egyet értek azzal, hogy a tuninggal csökken az élettartam. A tuning mértékétõl függõ arányban. De itt a "ROHAMOS" élettartam csökenésrõl akár több százezer km-rõl beszélhetünk. Nagyon sokminden függ a programtól (cégtõl ahol csináltatod a chiptuningot) Egy megbizható jó programmal, ami Standard tuningot tartalmaz és max 0,2 bar nyomástöbbletet a turbonak, az nem hiszem, hogy drasztikusnak mondható.


Ne vedd a szívedre, de ez kicsit összetettebb kérdés. Az a 30-40 LE egy 200 lóerõs autónál 15-20 %, és mivel zömében 20d-k vannak itthon, ezért ott már a 150 lóhoz képest nagyon sok az a plusz 30-40 LE.
Az egy tény, hogy a motorokban vannak tartalékok, és egy határon belül ezeket ki lehet aknázni. Jól írtad, hogy természetesen van élettartam csökkenés, de ez nem rohamos. Ugyanakkor ennek megállapítására nagyon komoly motordiagnoszzikára van szükség, hiszen a motor "feltérképezése" után konkrétan arra a motorra kell megírni a programot, és a szükséges változtatásokat elvégezni. Hazánkban nagyon kevés cég van, ahol európai szintû diagnosztika lenne, márpedig arra lenne szükség, hogy a motor élettartama a lehetõ legkevésbé csökkenjen.
Én csak annyit mondok, hogy szerintem teljesen fölösleges a chiptuning, meg egyéb kis teljesítménynövelõ módszerek. Akinek nem jön be a 20d, vegyen 30d-t, akinek a 20i, az 25i-t. Persze lehet hülyézni, de így gondolom.


Eszünkben sincs hülyézni nekem 30d van, mégis chippeltettem.
És nem bántam meg eddig. Amit már múltkor valaki írt, hogy BMWnél is van olyan, h egy csavar különbség nincs 2motor között, csak 15lóerõ mondjuk. De ez igaz a VW-re is. Lásd 115, 130lovas PdTdi motor.
Ha nem lenne benne ráció, akkor nem lenne ennyi cég, köztük nagyon neves cégek is, akik vállalják a motortuningot. Turbódízelnél nagyon sokat jelent a chiptuning és értelmes határokon belül a fogyasztás sem nõ. Természetesen ha kontár kezébe kerül a dolog, aki mást nem csinál, csak ad 30% turbónyomást, attól is nagyon meglódul(hat) a verda, de 1-2 hét múlva turbócsere az tuti...

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. január 02. szerda, 13:11


Royal írta:
rdesign írta: Nem hiszek a csodatuningokban!

Egyébként is, a motor, erõátvitel, futómû, fék és az ezeket összhangban mûködtetõ és korlátozó DSC úgy lettek tervezve, hogy az összhangban tudjanak dolgozni. Sokan csak pakolják befelé a plussz lovakat, de semmit nem igazítanak hozzá, ami csorbítja az egészet.
Minden egyes plussz lovacska elsõként a dugattyúfenéken és a hengerfejen fejti ki jótékony hatását plussz HÕ és NYOMÁS formájában. (mert ugye a dugattyús gépekben keletkezõ nyomatékot az égéstérben létrehozott nyomás hozza létre) Ezután a hajtókar és a fõtengely csapágyazását piszkálják. Utánna a plussz csavaró nyomaték a fõtengelyen, majd jön a kuplung. Talán a leghamarabb elgyengülõ elem.

A profi tuningcégek ezért cserélik kapásból a fõtengelyt a hajtókarokat, a csapágyait, dugattyúkat,hûtõrendszert és a kenõolaj szivattyút is. Mindezt a növelt teljesítményhez illesztve végzik el, plussz a felügyeleti ezközöket, féket és futómûvet is illesztik.

Ezek nélkül csupán illuzió, hogy élettartam ROHAMOS csökkentése nélkül plussz lovakat kaphatunk!
Ezért is érzem úgy, hogy a CHIP tuning csupán egy csipetnyi különc-ség.
Számomra ez, egy kicsit a "szegény ember vízzel fõz" tipikus esete.
Pár ezresért varázsolnak néhány + lovat. De milyen áron?

Ezért is maradok a 204 pacinál
Majd ha ezt kinövöm, és megengedhetem magamnak akkor 335 D.


Azért ennyire nem eszik forrón a kását! Hangoztatom, hogy csak a saját véleményemet és tapasztalatomat írom le. Nem vitázni akarok!
Részben egyet értek az írásoddal, de .... hogy 30-40 lóerõ plussz miatt fõtengely csere, meg hajtókar csapágy... ez dúrva. Ezek a motorok ennél sokkal többet kibírnak... (tapasztalt ezt már mutatja, persze kell bele olaj ) A hajtásláccal (kuplung) egyet értek, hogy hamar megsínyli... meg a hengerfej is érzékeny rá... de ésszel használva (hidegen nem hajtom meg) Túl élheti ezt a kis töblet teljesítményt. Természetesen egyet értek azzal, hogy a tuninggal csökken az élettartam. A tuning mértékétõl függõ arányban. De itt a "ROHAMOS" élettartam csökenésrõl akár több százezer km-rõl beszélhetünk. Nagyon sokminden függ a programtól (cégtõl ahol csináltatod a chiptuningot) Egy megbizható jó programmal, ami Standard tuningot tartalmaz és max 0,2 bar nyomástöbbletet a turbonak, az nem hiszem, hogy drasztikusnak mondható.


Ne vedd a szívedre, de ez kicsit összetettebb kérdés. Az a 30-40 LE egy 200 lóerõs autónál 15-20 %, és mivel zömében 20d-k vannak itthon, ezért ott már a 150 lóhoz képest nagyon sok az a plusz 30-40 LE.
Az egy tény, hogy a motorokban vannak tartalékok, és egy határon belül ezeket ki lehet aknázni. Jól írtad, hogy természetesen van élettartam csökkenés, de ez nem rohamos. Ugyanakkor ennek megállapítására nagyon komoly motordiagnoszzikára van szükség, hiszen a motor "feltérképezése" után konkrétan arra a motorra kell megírni a programot, és a szükséges változtatásokat elvégezni. Hazánkban nagyon kevés cég van, ahol európai szintû diagnosztika lenne, márpedig arra lenne szükség, hogy a motor élettartama a lehetõ legkevésbé csökkenjen.
Én csak annyit mondok, hogy szerintem teljesen fölösleges a chiptuning, meg egyéb kis teljesítménynövelõ módszerek. Akinek nem jön be a 20d, vegyen 30d-t, akinek a 20i, az 25i-t. Persze lehet hülyézni, de így gondolom.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. január 02. szerda, 10:06


Jóreggelit!

Itt ennyi paranoiás ember irogat!?

No, akkor sorjában....

VBetty:
Nem bántásnak szántam, hogy Subaru tulaj is lehetsz, csak meglepõdtem, ritka aki együtt szeret a japán és a német autót (elfogultság nagy úr). Ki kezdte, ovis egy kicsit szerintem. (szuzuki gti vs bmw 320d/320i volt különben is a nyitókérdés és a téma abból kerekedett tovább). Egyébként, sok más okból kifolyólag nem lehetne bmw-m, nem feltétlen csak a dieselolaj fel nem használása az autóiparban miatt. FONTOS ÉS LESZÖGEZENDÕÉ: ITT SENKI NEM KÉRDÕJELEZTE MEG A DIESEL AUTÓK LÉTJOGOSULTSÁGÁT! Aki idézi az ellenkezõjét annak a testsúlyának megfelelõ sört vagy csokit küldök tértivevényesen!

Kyncza:
Nem kívánok én sem túlzottan belebonyolodni a kérdésbe, mert ugye kinek a pap, kinek a papné. A kobra11-es beírásommal arra próbáltam meg magyarázatot adni, miért azonosítják legtöbbször a bmw-t a benzines sor6-al. TÉVESEN ÉS NEM JOGOSAN! (és általában olyanok teszik akik belülrõl nem ismerik közelrõl és/vagy nem ismerik jól a márkát!) De tény, hogy nagyon szép és kuriózum is, igazi germanikum! (Ez igaz minden bmw-re is - iszonyat germános az összes bmw kasztni!)

Singletrack:
Igaz, nem 3 hanem 2,1. 0-100-ig. És 0-200-ig mennyit kap? (Most irhatod, hogy a legtöbbször a forgalomban, 80-120-ra kell gyorsulni és ott nem jobb - de ezért vettem automatát, hogy elég legyen egy kövér gáz, váltson vissza, meg különben is, én mindig 120 felett autózom. )Egyébként igaz, a 320-asból (ha csak a picit nagyobb teljesítményt nézném és ha szeretném a dieselt) akkor a d kéne. De volt pénzem 3l benzinesre, így azt vettem és szóba se jött semmiféle diesel! (Nem írom le ezredszerre miért!)

Nem tudom ki mennyire forumozik másfelé, de ez abszolut kultúrált topic... A vita (legyen vita) ilyen szinten, meg szerintem tök egészséges dolog, a topic ebben a formában, egy kocsmai baráti beszélgetésnek is simán elmegy. Érzékeny lelkûeknek meg nem kötelezõ beleolvasni és beleírni, ha nincs kedve az illetõnek belebonyolodni. Persze mindenki irja itt a maga igazát és ez így van rendjén. Csak így tovább, persze harag nélkül!

Béke!


státusz Royal

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2008. január 02. szerda, 08:54


rdesign írta: Nem hiszek a csodatuningokban!

Egyébként is, a motor, erõátvitel, futómû, fék és az ezeket összhangban mûködtetõ és korlátozó DSC úgy lettek tervezve, hogy az összhangban tudjanak dolgozni. Sokan csak pakolják befelé a plussz lovakat, de semmit nem igazítanak hozzá, ami csorbítja az egészet.
Minden egyes plussz lovacska elsõként a dugattyúfenéken és a hengerfejen fejti ki jótékony hatását plussz HÕ és NYOMÁS formájában. (mert ugye a dugattyús gépekben keletkezõ nyomatékot az égéstérben létrehozott nyomás hozza létre) Ezután a hajtókar és a fõtengely csapágyazását piszkálják. Utánna a plussz csavaró nyomaték a fõtengelyen, majd jön a kuplung. Talán a leghamarabb elgyengülõ elem.

A profi tuningcégek ezért cserélik kapásból a fõtengelyt a hajtókarokat, a csapágyait, dugattyúkat,hûtõrendszert és a kenõolaj szivattyút is. Mindezt a növelt teljesítményhez illesztve végzik el, plussz a felügyeleti ezközöket, féket és futómûvet is illesztik.

Ezek nélkül csupán illuzió, hogy élettartam ROHAMOS csökkentése nélkül plussz lovakat kaphatunk!
Ezért is érzem úgy, hogy a CHIP tuning csupán egy csipetnyi különc-ség.
Számomra ez, egy kicsit a "szegény ember vízzel fõz" tipikus esete.
Pár ezresért varázsolnak néhány + lovat. De milyen áron?

Ezért is maradok a 204 pacinál
Majd ha ezt kinövöm, és megengedhetem magamnak akkor 335 D.


Azért ennyire nem eszik forrón a kását! Hangoztatom, hogy csak a saját véleményemet és tapasztalatomat írom le. Nem vitázni akarok!
Részben egyet értek az írásoddal, de .... hogy 30-40 lóerõ plussz miatt fõtengely csere, meg hajtókar csapágy... ez dúrva. Ezek a motorok ennél sokkal többet kibírnak... (tapasztalt ezt már mutatja, persze kell bele olaj ) A hajtásláccal (kuplung) egyet értek, hogy hamar megsínyli... meg a hengerfej is érzékeny rá... de ésszel használva (hidegen nem hajtom meg) Túl élheti ezt a kis töblet teljesítményt. Természetesen egyet értek azzal, hogy a tuninggal csökken az élettartam. A tuning mértékétõl függõ arányban. De itt a "ROHAMOS" élettartam csökenésrõl akár több százezer km-rõl beszélhetünk. Nagyon sokminden függ a programtól (cégtõl ahol csináltatod a chiptuningot) Egy megbizható jó programmal, ami Standard tuningot tartalmaz és max 0,2 bar nyomástöbbletet a turbonak, az nem hiszem, hogy drasztikusnak mondható.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2008. január 01. kedd, 22:50


csu2 írta: BUÉK Mindenkinek!

Kyncza:

Úgy tûnik, személyes támadásnak veszed ennek a topiknak témáját, írod, hogy mennyire elszaladt a ló! Végigolvasnád egyszer objektíven is a topikot? Szerintem semmi vita vagy ilyesmi nincs itt. Belekapaszkodsz egy egy mondatba, és rögtön azt hiszed, hogy valaki fikázza a Te választásod. Lép túl rajta légyszi! Egyébként dieselben is, benzinesben is van jól eltalált motor (motor helyett típust is mondhatnék), meg kevésbé. Általában nem a motorrokkal közvetlen van a baj, hanem a körítéssel. (A dieselnél annyi a plusz, hogy csúcsra járatják, hogy az élen legyen teljesítménnyel meg partiban a benzinessel, ezt pedig máshol kell megfizetni. Van aki a hangjárt, van aki a teljesítményért, felsõbbrendûségérzetért, stb. vesz bmw-t. Egyébként Te miért vettél bmw-t? (mert keveset fogyaszt és nagyon halk, megbízható, és olcsón fenntartható - nem hiszem, hogy ilyen indittatásból). Egyébként, ha nem lett volna benzinese a bmw-nek, nem irogatnék ide, és valószínûleg, ezzel nem csak én vagyok így. Ha nem lett volna diesele, akkor veled mi lenne a helyzet? Én nem csak márkát választok, hanem márkát+típust! Egyébként tiszellek, becsüllek, béke!

A végére egyszerû a körkérdés: ki, melyiket választaná?


Sziasztok,

Hát persze, hogy személyes támadásnak vettem. Nem olvastam teljesen végig, igaz, de álljon itt 2 idézet:
'AZ IGAZI BMW-nek SOROS 6 HENGERES BENZINES MOTORJA VAN...'
'Mosolyra húzódik a szám, ha egy egy dízel füstöt ereget' stb, stb.
Ne mondjátok, ha én azt írtam volna, hogy a dízel 6henger az igazi, meg mosolyra húzódik a szám, ha tolom le az összes benzinest mondjuk dombnak fel(vagy akár dombnak le is) a Benzines kollégák nem veszik akár személyes támadásnak...1000%, hogy jöttek volna a válaszok, hogy vegyek vissza az arcomból mert az nem úgy van. Meg hogy nincs vita ebben a topicban? akkor lehet Neked kellene még1x elolvasni a hozzászólásokat.

De részemrõl én most befejeztem, én NEM akarok vitatkozni, bolond leszek BMW-s kollégákkal összeveszni ilyen hülyeségen.
De ha vki. "bántja" a dízelt, ki fogok állni érte.
Nekem most egy M6 az álmom, valszeg még egy darabig az is marad vagy csak simán a 6os széria akár benzines, akár dízel motorral is megfelelne.

Üdv,

kyncza

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2008. január 01. kedd, 17:23


....benzin???, diesel???? ...a bánatos f..szomat gyerekek, nekem ez kéne, GÁZOS, na erre tessék gombot varrni kérem:

http://www.bmwe46.hu/modules.p...;amp;pos=1

...és mindenki jöhetne a benyás és gázolajos verdájával, elhúznám a szátokat gyerekek

petike


....most már elég legyen, mert iszonyatos pofozkodást rendezek a következõ talin

státusz singletrack

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 261

Elküldve: 2008. január 01. kedd, 16:29


Választásilag nekem ez az álláspontom: 2.5-3.0 alatt dízel, afelett tökmindegy SUV-ba pedig csakis dízel!

Csu2: Nem ver rá 3 másodpercet, és pont az a lényeg, hogy nem kell visszaváltani, hanem egybõl ugrik

De amúgy pont ezért nincs semmi értelme a vitatkozásnak meg a kiokításnak, mert mindenki máshogy szeret vezetni...

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. január 01. kedd, 16:12


Le Mans meg van?

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. január 01. kedd, 14:57


csu2 írta: BUÉK Mindenkinek!

VBetty:

Tényleg szép hangja van a boxernek, de nekem (szubjektív kérdés abszolut) jobban tetszik a sor6. Többek közt ezért van bmw-m és nem imprezám. (egyébként szvsz a kasztnija rettenet csúnya) Te az impreza forumba is irogatsz?

Kyncza:

Úgy tûnik, személyes támadásnak veszed ennek a topiknak témáját, írod, hogy mennyire elszaladt a ló! Végigolvasnád egyszer objektíven is a topikot? Szerintem semmi vita vagy ilyesmi nincs itt. Belekapaszkodsz egy egy mondatba, és rögtön azt hiszed, hogy valaki fikázza a Te választásod. Lép túl rajta légyszi! Egyébként dieselben is, benzinesben is van jól eltalált motor (motor helyett típust is mondhatnék), meg kevésbé. Általában nem a motorrokkal közvetlen van a baj, hanem a körítéssel. (A dieselnél annyi a plusz, hogy csúcsra járatják, hogy az élen legyen teljesítménnyel meg partiban a benzinessel, ezt pedig máshol kell megfizetni. Van aki a hangjárt, van aki a teljesítményért, felsõbbrendûségérzetért, stb. vesz bmw-t. Egyébként Te miért vettél bmw-t? (mert keveset fogyaszt és nagyon halk, megbízható, és olcsón fenntartható - nem hiszem, hogy ilyen indittatásból). Egyébként, ha nem lett volna benzinese a bmw-nek, nem irogatnék ide, és valószínûleg, ezzel nem csak én vagyok így. Ha nem lett volna diesele, akkor veled mi lenne a helyzet? Én nem csak márkát választok, hanem márkát+típust! Egyébként tiszellek, becsüllek, béke!

Singletrack:

Miért alázás, nem egészen értem. Lehet, hogy a diesel kisebb fordulaton adja le a max. nyomatékát és mûködési elvébõl a diesel motor nyomatékosabb, de ez nem azt jelenti, hogy 3000 alatt nincs élet a benzinesben, pláne a nagyobb köbcentis szivókban - 530i a példád (mert ugye azt írtad, hogy 3000-tõl kezd el húzni)! A két autó menetteljesítményben össze sem hasonlítható. Az 530i biztosan nem indul meg rendesen, és csak 3500 fölött érzed, hogy van benne erõ. Ellenben a 320d... (úgy fest, kicsit hamarabb éri el a 530i a 3500 fordulatot mint 320d az 1800-at... - egyébként nem verne rá 3 mp-et 0-100-ig) Nem hiszem, hogy valahol is (bármilyen úton, bármilyen emelkedõn) nagy hátránya az 530i-nek, hogy kevesebb a nyomatéka. (legfeljebb visszavált, leszarom). Egyébként meg nem értem, mi a francért használnak még mindig profi versenysportban (exclude offroad) benzinest és nem turbó dieselt, hiszen az isteni nyomatékból a dieselnél több van? (végig versenyben akarnak maradni?)

A végére egyszerû a körkérdés: ki, melyiket választaná?

Nem írogatok a Subaru oldalra mert nekem is BMW-m van.Kyncza -val meg egyetértek mert nem mi dieselesek kezdtük azt a topicot meg a fikázást.Igazad van a versenysportban a benzines viszi a prímet bár 1-2 kivételt lehetett már hallani,erre viszont én azt mondom neked,ha nincs diesel akkor neked sincs benzines BMW-d sõt enni sem biztos,hogy sokáig tudnál,mert ha jól tudom az összes teherautó,kamion meg traktor mind diesel motorral mûködik!Na erre varjál gombot kedves benzines kolléga!

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. január 01. kedd, 13:06


eddig nem bonyolódtam vitába itt és nem is szeretnék
nekem a dízelre azért esett a választás, mert autót keresek, nem egy motort. a kocsi tetszett, nekem tök mindegy, hogy 20d vagy 20i van benne. ezzel együtt nagyon szeretem, és nem is szeretném a családból egy jó ideig kiadni a gépet
viszont a következõ az 325i lesz, vagy 335d. egyik benzin másik dízel? abszolut nem érdekel mindkettõ megy mint a mérgezett egér, és nagyjából ugyanannyit fogyasztanak.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. január 01. kedd, 12:09


BUÉK Mindenkinek!

VBetty:

Tényleg szép hangja van a boxernek, de nekem (szubjektív kérdés abszolut) jobban tetszik a sor6. Többek közt ezért van bmw-m és nem imprezám. (egyébként szvsz a kasztnija rettenet csúnya) Te az impreza forumba is irogatsz?

Kyncza:

Úgy tûnik, személyes támadásnak veszed ennek a topiknak témáját, írod, hogy mennyire elszaladt a ló! Végigolvasnád egyszer objektíven is a topikot? Szerintem semmi vita vagy ilyesmi nincs itt. Belekapaszkodsz egy egy mondatba, és rögtön azt hiszed, hogy valaki fikázza a Te választásod. Lép túl rajta légyszi! Egyébként dieselben is, benzinesben is van jól eltalált motor (motor helyett típust is mondhatnék), meg kevésbé. Általában nem a motorrokkal közvetlen van a baj, hanem a körítéssel. (A dieselnél annyi a plusz, hogy csúcsra járatják, hogy az élen legyen teljesítménnyel meg partiban a benzinessel, ezt pedig máshol kell megfizetni. Van aki a hangjárt, van aki a teljesítményért, felsõbbrendûségérzetért, stb. vesz bmw-t. Egyébként Te miért vettél bmw-t? (mert keveset fogyaszt és nagyon halk, megbízható, és olcsón fenntartható - nem hiszem, hogy ilyen indittatásból). Egyébként, ha nem lett volna benzinese a bmw-nek, nem irogatnék ide, és valószínûleg, ezzel nem csak én vagyok így. Ha nem lett volna diesele, akkor veled mi lenne a helyzet? Én nem csak márkát választok, hanem márkát+típust! Egyébként tiszellek, becsüllek, béke!

Singletrack:

Miért alázás, nem egészen értem. Lehet, hogy a diesel kisebb fordulaton adja le a max. nyomatékát és mûködési elvébõl a diesel motor nyomatékosabb, de ez nem azt jelenti, hogy 3000 alatt nincs élet a benzinesben, pláne a nagyobb köbcentis szivókban - 530i a példád (mert ugye azt írtad, hogy 3000-tõl kezd el húzni)! A két autó menetteljesítményben össze sem hasonlítható. Az 530i biztosan nem indul meg rendesen, és csak 3500 fölött érzed, hogy van benne erõ. Ellenben a 320d... (úgy fest, kicsit hamarabb éri el a 530i a 3500 fordulatot mint 320d az 1800-at... - egyébként nem verne rá 3 mp-et 0-100-ig) Nem hiszem, hogy valahol is (bármilyen úton, bármilyen emelkedõn) nagy hátránya az 530i-nek, hogy kevesebb a nyomatéka. (legfeljebb visszavált, leszarom). Egyébként meg nem értem, mi a francért használnak még mindig profi versenysportban (exclude offroad) benzinest és nem turbó dieselt, hiszen az isteni nyomatékból a dieselnél több van? (végig versenyben akarnak maradni?)

A végére egyszerû a körkérdés: ki, melyiket választaná?