Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:34
eltérõ mûködési elv abszolut a maga elõnyeivel, hátrányaival. kompresszort használ pl a Mercedes is.
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:34
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:33
csu2 írta: Nem a többlet levegõ bevitele probléma a turbónál, hanem a mûködési elve... A kompresszor kicsit más.
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:31
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:28
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:28
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:13
csu2 írta: De kell, ezért nem kell turbós benzines! Csak szívó! Egyébként szerintem is kár, hogy diesel! Szép a felnije, tudja valaki a pontos típusát? A felninek...
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:04
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 15:56
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 14:34
csu2 írta: Fõleg, hogy úton van a kompresszorom.
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 14:27
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 14:12
csu2 írta: m3-nak 365Nm a nyomatéka! Önnmagában a nyomaték nem sokat ér, ne istenitsétek már dieseles kollegák! A NewHolland Traktornak mekkora a nyomatéka? 150 fölött kinek fog vörösödni a feje kedves 30d kollega? 530d, 330d simán le szoktam tolni õket a kupéval.
330i E46:
0-100 6,5
0-200 27,0
330d E46:
0-100 6,7
0-200 29,8
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 14:01
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 13:37
csu2 írta: m3-nak 365Nm a nyomatéka! Önnmagában a nyomaték nem sokat ér, ne istenitsétek már dieseles kollegák! A NewHolland Traktornak mekkora a nyomatéka? 150 fölött kinek fog vörösödni a feje kedves 30d kollega? 530d, 330d simán le szoktam tolni õket a kupéval.
Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 13:29