státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:34


eltérõ mûködési elv abszolut a maga elõnyeivel, hátrányaival. kompresszort használ pl a Mercedes is.

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:33


csu2 írta: Nem a többlet levegõ bevitele probléma a turbónál, hanem a mûködési elve... A kompresszor kicsit más.

Igen tudom de ha a kopresszor lenne a tuti akkor a gyárak nem azt használnának turbo helyett?

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:31


ha bepötyögöd a címed... Juteszembe bizonyitottad rendesen, hogy valaki megkérdõjelezte a diesel motor / bmw létjogosultságát? Meg aztán úgy ahogy a nõk szokták, vékonyan számolják a kilóik!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2008. január 07. hétfő, 16:34

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:28


szerintem ez így mehet a BMW-nél is.. motortervezõ mérnökök egymást b..sztatják, és így lesznek egyre jobban a motorjaink! hol egyikbõl veszek, hol másikbõl

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:28


Nem a többlet levegõ bevitele probléma a turbónál, hanem a mûködési elve... A kompresszor kicsit más.

státusz VBetty

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 47

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:13


csu2 írta: De kell, ezért nem kell turbós benzines! Csak szívó! Egyébként szerintem is kár, hogy diesel! Szép a felnije, tudja valaki a pontos típusát? A felninek...

Akkor a benzines autó sem olyan f...sza ha turbós?
Egyébként meg hol a sok csokim,csu2 kolléga úr?

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 16:04


Royal:

Egyébként most egy használtautó hirdetésrõl beszéltünk... Abból jött elõ megint, hogy kinek mi van és persze, hogy az a jobb. Ha megnézed pusztán számok alapján mondtam véleményt a két járgány menetteljesítményérõl (ami abszolut nem nagy eltérés, de van). Az meg, hogy néhol megjelenik egy "olajkálya", "traktor" meg "füst" kifejezés, nem szánom sértésnek, mindig ott a vigyorjel a végén. Hidd el, semmi bajom egyébként a diesellel! Az én benzines toyotám biztosan jobban füstõl mit itt legtöbb diesel! Csak jól esik mosolyogva irogatni és olvasgatni. Szerintem Kyncza sem szívja mellre, ennyire nem csipkés itt a lelke senkinek... Majd egyszer egy talin elõben elvigyorgunk ezeken a dolgokon. Szeretek minden BMW-t!


státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 15:56


Hûtõ naná, hogy a hajtás végén adjak belõle neked egy hideg sört, hogy elmúljon az arcpírod! Egy supercharger kitet tervezek bele, 300 ló fölé ugrik tõle a paci. Kicsit kéne emelned a turbónyomást meg feljebbtekertetni a szivattyúid, hogy partiban legyünk. Mérd már le légyszi a 0-200-at a tiéddel, de ne ónosesõ után vagy jégpályán!

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 14:34


csu2 írta: Fõleg, hogy úton van a kompresszorom.


Mi lesz benne? hûtõszekrény? bocs....

státusz Royal

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 14:27


Ezzel be is fejeztem... valóban nem látom tovább az értelmét egymás gyõzködésének. Csak azért szóltam, hozzá a kolega írásához, mert nem értem miért kell leszólni ha a másik valamiért (nyílván nem véletlenül) a diesel változatot vásárolta. Az indokaimat nem írom le, (bár akadna jócskán) és szem elött tartva, hogy én tiszteletben tartom mások döntését... mert tudom, hogy egy benzinesnek szívhezszólóbb hangja van, és van elõnye. Nekem is volt sok benzines autóm is... és még lehet, hogy lesz is. De a diesel változatnak is számos elõnye van.
Bocsánat akit untattam, meg hogy lerágott csont....stb.
Baráti üdvözlettem minden kedves fórumtársnak!
Üdv.

státusz Royal

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 14:12


csu2 írta: m3-nak 365Nm a nyomatéka! Önnmagában a nyomaték nem sokat ér, ne istenitsétek már dieseles kollegák! A NewHolland Traktornak mekkora a nyomatéka? 150 fölött kinek fog vörösödni a feje kedves 30d kollega? 530d, 330d simán le szoktam tolni õket a kupéval.

330i E46:
0-100 6,5
0-200 27,0

330d E46:
0-100 6,7
0-200 29,8


Nem véletlen írtam, amit írtam. Az én 330d-met biztos nem tolnád le egy 330i-vel... Nem teljesen gyári

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 14:01


Hat igen, en se irkalok ide, nem kell a balhe meg a fikazas.....

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 13:42


Fõleg, hogy úton van a kompresszorom.

státusz kyncza

Fórumlakó

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 205

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 13:37


csu2 írta: m3-nak 365Nm a nyomatéka! Önnmagában a nyomaték nem sokat ér, ne istenitsétek már dieseles kollegák! A NewHolland Traktornak mekkora a nyomatéka? 150 fölött kinek fog vörösödni a feje kedves 30d kollega? 530d, 330d simán le szoktam tolni õket a kupéval.


Oks, majd megpróbáljuk akkor a verdákat 100nál, 150nél, 200nál.

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2008. január 07. hétfő, 13:29


m3-nak 365Nm a nyomatéka! Önnmagában a nyomaték nem sokat ér, ne istenitsétek már dieseles kollegák! A NewHolland Traktornak mekkora a nyomatéka? 150 fölött kinek fog vörösödni a feje kedves 30d kollega? 530d, 330d simán le szoktam tolni õket a kupéval.

330i E46:
0-100 6,5
0-200 27,0

330d E46:
0-100 6,7
0-200 29,8

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2008. január 07. hétfő, 13:41