Eapa írta:
Steve és Mindenki!
Szerintem a szabad vélemény kinyilvánítás mindenkinek kijár. Ezért élünk demokráciában. Ezért nem tetszik pl. egyes hozzászólások törlése.
Mert lehet, hogy valaki éppen valamelyik hozzászólás alapján választ dieselt vagy benzinest. Egy biztos, mind a két oldal kompromisszumoktól hemzseg, aki dieselt válasz, válaszja a fogyasztást, aki a benzinest, az a dinamikát és a hangot, a fodulatot, ahol behal a diesel, ott még szárnyalok. Alattam a diesel hamar meghalna, szétpörgetném, stb.. Most írjam le, hogy múlt héten, a 35-ösön, klíma, gyerek, 110 km/h, 7,7 l/100 fogyi. Ez nem igaz, mert az átlagom, 9,5 liter, százon, vegyes, város, országút, 328i. Ez "csak" azért vigasztal, mert annó az e30 318i M40 is 9 literbõl jött ki. Ez tényleg inkább a Suzuki topicba való.
Nem akarok senkit se megsérteni és meggyõzni se.
Abban mindnyájan egyetértünk, hogy BMW-zni jó.
Éapa
Van benne igazsag.....de szerintem igy helyes
diesel:
- fogyasztas
- dinamika
benzin
- hang
- feeling
- ugyan olyan ccm3-n nagyobb LE es jobb gyorsulas ( nullarol )
Eppenhogy a dizelt mondhatnam dinamikusnak, 3. ba 30km/h-110km/h tudok autozni, mert extrem alacson fordulaton is van nyomatek.
( nezd meg a 80-120 gyorsulas eredmenyeit adott sebessegi fokozatba )
A fodulatban is igazad van, a dizelnel 1500-4000 ( 4200 ) , nalad meg joval magasabban "eled".
De dizelnel nincs szukseg magasabbra, minek, alacsony fordulaton van LE es nyomatek. MAS karakterisztika.
Es ha kihuzatod 1esbe utana nem 3000 tol porgeted ujra hanem pl visszaesik 5000 re tehat ugyan ugy marad a 2000-2500as tartomany, amit alairok SOKKAL nagyobb feeling !
Szoktuk emlegetni de hiaba "sporolsz" a dizellel ha beszarik vmi elvesz az elony.....( porlasztocsucs, turbo, stb ) igen, ha velem tortenik ilyen lehet megutalom
Jah es azt hallottam hogy lesz forma 1 be dizelmotor.
Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2008. július 10. csütörtök, 08:36