Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 09:20


Hori írta: "A kisebb ccm benzint ne nézzünk mert azok mocikba meg jet-ski-be valók

Köszi, ez nagyon jól esett!
(Amúgy van benne vlmi - sajnos )

bbali81

státusz bbali81

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 5% (21 pont) | Hozzászólások: 355

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 07:29


Tjani írta:
csu2 írta: akkor tisztázzuk a dolgokat.
1. bmw-t bmw-vel hasonlitunk össze.
2. turbó dieselt turbó benzinessel.
3. lehet hogy automata váltó demonstráció célzattal ment a 20d vs 20i, de a hozzászólások zöme arról szólt, hogy a 20d mennyivel gyorsabb... és ettõl természetesen az összes 20d tulajnak állt a farka...
4. akkor most füstöl vagy nem füstöl, mert az elején még nem füstöl, most meg már füstöl, de nem érdekel. én annyit mondtam, hogy nekem a füst nem tetszik, egyébként mindenki olyat vesz amilyet akar...
5. szeretem a bmw-t akár diesel akár benzines, de benzines párti vagyok.
6. SOHA NEM MONDTAM SEMELYIK BMW-RE HOGY SZAR (bár a tds korszakban többet vontattam a haverét, mint amennyit a saját lábán ment...)!
7. 535d melléállíttod a 335i-t, akkor pont nem látni, hogy füstöl a 535d, hacsaknem a tükörbõl...
8. ha a benzines is hasonlóan füstöl mint a diesel akkor ott már nagy baj van.
9. engem meg a diesel vagy a benyás fogyasztása nem érdekel.


Ha valaki BMW vesz, az szerintem azért teszi mert egy jó minõségû exkluzív autót akar, és az csak választás kérdése, hogy benya vagy dízel
Amúgy csu2 az 5 ös pontban ezt frankón leírta


LOL Szép volt csu2 Valaki még dobja hozzá a 10. pontot és "benzin vs diesel 10 pont"-ot kihírdetjük majd Balatonfüreden meg iszunk rá
Pl.:
10. Lesz@rom milyen motor van a kocsidban ha bmw közénk tartozol

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 07:24


én azért vettem 20d-t mert sokat megyek egy évben /60-80ekm között/ most aki akarja kiszámolhatja mennyit sporolok egy 20i-hez képest, /kisebb ccm benzint ne nézzünk mert azok mocikba meg jet-ski-be valók / aki csak a divat miatt vesz dieselt azt én sem értem, mert elöbb utobb a kopo alkatrész árak /3-400ekm/ a dieselnél horror méretüek lesznek.
Az hogy melyik megy jobban az elég eggyértelmü mert a benyásnak a dieselhez képest kb 2-2,5x több a hasznos fordulatszámtartománya

Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 07:05


csu2 írta: akkor tisztázzuk a dolgokat.
1. bmw-t bmw-vel hasonlitunk össze.
2. turbó dieselt turbó benzinessel.
3. lehet hogy automata váltó demonstráció célzattal ment a 20d vs 20i, de a hozzászólások zöme arról szólt, hogy a 20d mennyivel gyorsabb... és ettõl természetesen az összes 20d tulajnak állt a farka...
4. akkor most füstöl vagy nem füstöl, mert az elején még nem füstöl, most meg már füstöl, de nem érdekel. én annyit mondtam, hogy nekem a füst nem tetszik, egyébként mindenki olyat vesz amilyet akar...
5. szeretem a bmw-t akár diesel akár benzines, de benzines párti vagyok.
6. SOHA NEM MONDTAM SEMELYIK BMW-RE HOGY SZAR (bár a tds korszakban többet vontattam a haverét, mint amennyit a saját lábán ment...)!
7. 535d melléállíttod a 335i-t, akkor pont nem látni, hogy füstöl a 535d, hacsaknem a tükörbõl...
8. ha a benzines is hasonlóan füstöl mint a diesel akkor ott már nagy baj van.
9. engem meg a diesel vagy a benyás fogyasztása nem érdekel.


Ha valaki BMW vesz, az szerintem azért teszi mert egy jó minõségû exkluzív autót akar, és az csak választás kérdése, hogy benya vagy dízel
Amúgy csu2 az 5 ös pontban ezt frankón leírta

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 05:20


akkor tisztázzuk a dolgokat.
1. bmw-t bmw-vel hasonlitunk össze.
2. turbó dieselt turbó benzinessel.
3. lehet hogy automata váltó demonstráció célzattal ment a 20d vs 20i, de a hozzászólások zöme arról szólt, hogy a 20d mennyivel gyorsabb... és ettõl természetesen az összes 20d tulajnak állt a farka...
4. akkor most füstöl vagy nem füstöl, mert az elején még nem füstöl, most meg már füstöl, de nem érdekel. én annyit mondtam, hogy nekem a füst nem tetszik, egyébként mindenki olyat vesz amilyet akar...
5. szeretem a bmw-t akár diesel akár benzines, de benzines párti vagyok.
6. SOHA NEM MONDTAM SEMELYIK BMW-RE HOGY SZAR (bár a tds korszakban többet vontattam a haverét, mint amennyit a saját lábán ment...)!
7. 535d melléállíttod a 335i-t, akkor pont nem látni, hogy füstöl a 535d, hacsaknem a tükörbõl...
8. ha a benzines is hasonlóan füstöl mint a diesel akkor ott már nagy baj van.
9. engem meg a diesel vagy a benyás fogyasztása nem érdekel.

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2010. február 15. hétfő, 03:39


Hat sracok azert csu2-nek van nemi igazsaga: ha csak tisztan müszaki szempontbol nezzük a dolgot, akkor a lovagiassag szabalyai szerint szivo benzinmotort szivo dieselmotorral kell összehasonlitani, turbos benzinmotort turbos dieselmotorral. Es bizony van olyan marka, akinek jelen pillanatban van turbos 2 literes benzinmotorja, amely nemcsak felveszi a versenyt a 20d-vel (minden szempontbol), de bizony le is pipalja sajnos.

Ja, en teljesen független vagyok a kerdesben, jelen pillanatban benzines paripam van, de hamarosan keszülök valtani es egyelöre a dieselmotor all nyeresre.

Szemy

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 22:54


Beluga írta: gyerekek!
és ha füstöl kit érdekel, a kipufogó a hátam mögött van, én nem azt nézem,hanem jó esetben zenéthalgatok egy szerpentinen és élevezem hogy egy olyan autóban van a seggem amiben élmény a vezetés!Akkor is ha dizel vagy benzines
bocs,hogy igy irok ,de ennek a vitának igy sosem lesz vége.



engem spec annyira nem érdekel hogy füstöl, hogy a két oldalra most rakok 1-1 egyenesen hátrafelé álló 70es véget, had élvezze a mögöttem jövö ha odalépek neki


Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 22:22


gyerekek!
és ha füstöl kit érdekel, a kipufogó a hátam mögött van, én nem azt nézem,hanem jó esetben zenéthalgatok egy szerpentinen és élevezem hogy egy olyan autóban van a seggem amiben élmény a vezetés!Akkor is ha dizel vagy benzines
bocs,hogy igy irok ,de ennek a vitának igy sosem lesz vége.

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 21:51


a zsir uj X5 335D is füstöl magas fordulaton olyan dizel nincs ami ne füstölne kortol és megtett km töl függetlenül

lepke írta:
csu2 írta: 30d mellé tegyél 30i biturbót. maradjunk az újabb tipusknál. azt hasonlítsd össze, ne saab-ot meg volvo-t a bmw-vel. a turbos 20d-t és a 20i-t hasonlítgatjátok, aztán vigyorogtok hogy jobban is megy - egy videót linkelgettek egy 20i vs 20d-röl. szerintem egyedi dolog volt az, a száraz gyári adatok is sejtetnek valamit. természetesen szivesen melléállok 0-200-ig es stock 30d-nek. nem azt mondtam, hogy minden új füstöt fingik, de látni jópárat, amelyek néhány évesek és nemrég hozták be õket a német autópályákról, 200-300e km-el. és azok közül van néhány ami pöfékel rendesen. azokról beszéltem. persze itt mindenki a saját lovát dicséri, beleértve magamat is. pont azt mondam, hogy az a 20d az utcai hasznalatra alkalmatlan volt, ellenben az m3-al. és az m3-ba is bele lehetett nyúlni még bõven.

Helo
A 335d-t és a 335i-t egymás mellé állítod és megnézheted hogy nem füstöl a diesel
üdv zoli


lepke
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 535d
Évjárat: 2007

státusz lepke

Törzsvendég

Elismertség: 6% (8 pont) | Hozzászólások: 122

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 21:34


csu2 írta: 30d mellé tegyél 30i biturbót. maradjunk az újabb tipusknál. azt hasonlítsd össze, ne saab-ot meg volvo-t a bmw-vel. a turbos 20d-t és a 20i-t hasonlítgatjátok, aztán vigyorogtok hogy jobban is megy - egy videót linkelgettek egy 20i vs 20d-röl. szerintem egyedi dolog volt az, a száraz gyári adatok is sejtetnek valamit. természetesen szivesen melléállok 0-200-ig es stock 30d-nek. nem azt mondtam, hogy minden új füstöt fingik, de látni jópárat, amelyek néhány évesek és nemrég hozták be õket a német autópályákról, 200-300e km-el. és azok közül van néhány ami pöfékel rendesen. azokról beszéltem. persze itt mindenki a saját lovát dicséri, beleértve magamat is. pont azt mondam, hogy az a 20d az utcai hasznalatra alkalmatlan volt, ellenben az m3-al. és az m3-ba is bele lehetett nyúlni még bõven.

Helo
A 335d-t és a 335i-t egymás mellé állítod és megnézheted hogy nem füstöl a diesel
üdv zoli

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 21:17


Spec mi csinaltuk a videot 20i vs 20d de nem a benzin vs dizel miatt hanem hogy mennyivel lassabb az automata valto az e46 ba......( mivel loerobe jobb a benya )

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 520d
Évjárat: 2000

státusz bmw520ds

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 21:10


csu2 írta: 30d mellé tegyél 30i biturbót. maradjunk az újabb tipusknál. azt hasonlítsd össze, ne saab-ot meg volvo-t a bmw-vel. a turbos 20d-t és a 20i-t hasonlítgatjátok, aztán vigyorogtok hogy jobban is megy - egy videót linkelgettek egy 20i vs 20d-röl. szerintem egyedi dolog volt az, a száraz gyári adatok is sejtetnek valamit. természetesen szivesen melléállok 0-200-ig es stock 30d-nek. nem azt mondtam, hogy minden új füstöt fingik, de látni jópárat, amelyek néhány évesek és nemrég hozták be õket a német autópályákról, 200-300e km-el. és azok közül van néhány ami pöfékel rendesen. azokról beszéltem. persze itt mindenki a saját lovát dicséri, beleértve magamat is. pont azt mondam, hogy az a 20d az utcai hasznalatra alkalmatlan volt, ellenben az m3-al. és az m3-ba is bele lehetett nyúlni még bõven.
Hát ezt nem teljesen értem.Milyen linkrõl írsz?Most mi a baj, az alap turbó benzinest hasonlítottam az alap dízelhez.Az hogy Saab vagy nem Saab az tök mindegy!Van kétezer köbcentis turbó benzin Bmw?Miért tennék bi turbó benzint a harminc dízel mellé?E-60-ban pont ezt a motort ette meg a dízel teljesítmény és fogyasztás alapján!Tökéletesen tisztában vagyok azzal is hogy év motor címet nyert a 30i.Ez egy felesleges és semmire nem vezetõ vita.Nekem a lényeg,ne mondja senki azt hogy rakás szar a dízel,fõleg ha még sosem volt neki!Én csak örülök ha jók a Bmw motorok,tök mindegy hogy benzines,dízel,gáz,hidrogén,vagy babgázhajtású!Még egy kérdésem maradt a végére.Te mentél már benzines Bmw után versenytempóban?Az nem füstölt véletlenül,mert én azért ilyenre is emlékszem.Mûködési sajátosság és nem hátrány semmiben,csak büdös!

státusz csu2

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (2 pont) | Hozzászólások: 394

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 20:40


30d mellé tegyél 30i biturbót. maradjunk az újabb tipusknál. azt hasonlítsd össze, ne saab-ot meg volvo-t a bmw-vel. a turbos 20d-t és a 20i-t hasonlítgatjátok, aztán vigyorogtok hogy jobban is megy - egy videót linkelgettek egy 20i vs 20d-röl. szerintem egyedi dolog volt az, a száraz gyári adatok is sejtetnek valamit. természetesen szivesen melléállok 0-200-ig es stock 30d-nek. nem azt mondtam, hogy minden új füstöt fingik, de látni jópárat, amelyek néhány évesek és nemrég hozták be õket a német autópályákról, 200-300e km-el. és azok közül van néhány ami pöfékel rendesen. azokról beszéltem. persze itt mindenki a saját lovát dicséri, beleértve magamat is. pont azt mondam, hogy az a 20d az utcai hasznalatra alkalmatlan volt, ellenben az m3-al. és az m3-ba is bele lehetett nyúlni még bõven.

szigiimi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz szigiimi

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 192

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 19:14


Tjani írta:
lepke írta:
csu2 írta: szvsz a benzinesekbõl csak a nagy szívó. az újabb (dupla)turbósokkal több a baj - lásd 335i. az a 320d amelyik lenyomta az stock m3at - 50e km után a garázsa a márkaszervízben bérelve lett volna... mondjuk a turbós d mellé tegyél egy azonos turbós benzinest - máris nincsenek partiban... nekem iszonyat lehangoló látvány egy fiatal d-bõl a kipöffenõ koromfelhõ padlónál. aki szereti vegye. bye.

Helo
A fiatal diesel alatt mit értesz : kipöffenõ koromfelhõ padlónál
mennyi éveset :
üdv zoli


Jó a hozzászólás Én akár hogy padlózom nincs füst
Vagy lehet nem is dízel a gép


Csatlakozom!

Tjani
autója adatai
Széria: X3
Típus: E83 LCI
Kivitel: SAV
Modell: X3 2.0d
Évjárat: 2007

státusz Tjani

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 110

Elküldve: 2010. február 14. vasárnap, 18:42


lepke írta:
csu2 írta: szvsz a benzinesekbõl csak a nagy szívó. az újabb (dupla)turbósokkal több a baj - lásd 335i. az a 320d amelyik lenyomta az stock m3at - 50e km után a garázsa a márkaszervízben bérelve lett volna... mondjuk a turbós d mellé tegyél egy azonos turbós benzinest - máris nincsenek partiban... nekem iszonyat lehangoló látvány egy fiatal d-bõl a kipöffenõ koromfelhõ padlónál. aki szereti vegye. bye.

Helo
A fiatal diesel alatt mit értesz : kipöffenõ koromfelhõ padlónál
mennyi éveset :
üdv zoli


Jó a hozzászólás Én akár hogy padlózom nincs füst
Vagy lehet nem is dízel a gép