szigiimi írta:
Nem hiszem el, hogy ennyire komolyan tudtok ezen vitatkozni. Azért gyártanak ennyi fajta motorral bmw-et, hogy mindenki megtalálja a magának ill. pénztárcájának megfelelõt. Szerintem kár ezen annyira vitatkozni. Olyan mintha azon menne a téma, hogy ki milyen színben , vagy felszereltséggel vette a gépet.
szigiimi írta:
Nem hiszem el, hogy ennyire komolyan tudtok ezen vitatkozni. Azért gyártanak ennyi fajta motorral bmw-et, hogy mindenki megtalálja a magának ill. pénztárcájának megfelelõt. Szerintem kár ezen annyira vitatkozni. Olyan mintha azon menne a téma, hogy ki milyen színben , vagy felszereltséggel vette a gépet.
Nem hiszem el, hogy ennyire komolyan tudtok ezen vitatkozni. Azért gyártanak ennyi fajta motorral bmw-et, hogy mindenki megtalálja a magának ill. pénztárcájának megfelelõt. Szerintem kár ezen annyira vitatkozni. Olyan mintha azon menne a téma, hogy ki milyen színben , vagy felszereltséggel vette a gépet.
"Okos vagy ha csak felét hiszed el annak amit hallasz. Zseniális, ha tudod, hogy melyiket!"
csu2 írta:
egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Szia!Bátaszék-Bonyhád útvonal megfelel egy tesztre?Rendesen kanyargós,meg lehet mutatni ki hány kilós,milyen gyors,hogy kanyarodik,van lejtõ,emelkedõ.Nézd meg,gyakorold be,ha úgy érzed akarod,vállalod, részünkrõl alig várjuk!A másik pedig M-9 Szekszárd-Duna-híd.Nekem elegem van a hülye írásokból már.Persze telefonon megbeszéljük mikor szeretnéd kivitelezni.Ami fontos!Vegyük videóra és ne halljon bele senki!Ennyi.Egymásmellé áll a két autó,mindkettõben két ember,mindkettõ veszi videóra,megtesszük amit kell és lefutott dolog.Ez így nem hülyeség?
Akkor sztem mehetnénk eggyet a Tatabánya-Esztergom vonalon Tarján fele. ott én is odaállnék az 530d mellé a 20d vel -70lóval és -300kg al. Azt is lehetne videózni meg idõt mérni vagy akármi
az nagyon jó út. ott a vezetési tudás döntene.
Én Tatabányán lakok Gyakran járok arra felé, szóval ismerem a szakaszt. Ott elõzni a szerpentinen csak akkor lenne lehetséges, ha le lenne zárva a szakasz, mint ahogy a Rally idejére ezt meg is teszik. Bár a csúnya az benne, hogy nem felfelé, hanem lefelé veretik neki... Szóval a szakaszon tényleg életveszély menni, a korlátok hiányosak, az aszfalt minõsége szó szerint minõségtelen... Ha viszont erre a kis túrára vetemednétek, szóljatok, jövök én is! Na nem versenyzõként, csak azért, hogy összefussunk
régebben minden hétvégén Tbányán voltun kicsit gyorsulgatni, volt olyan is hogy Tarján felé mentünk idõfutamokat
csu2 írta:
egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Szia!Bátaszék-Bonyhád útvonal megfelel egy tesztre?Rendesen kanyargós,meg lehet mutatni ki hány kilós,milyen gyors,hogy kanyarodik,van lejtõ,emelkedõ.Nézd meg,gyakorold be,ha úgy érzed akarod,vállalod, részünkrõl alig várjuk!A másik pedig M-9 Szekszárd-Duna-híd.Nekem elegem van a hülye írásokból már.Persze telefonon megbeszéljük mikor szeretnéd kivitelezni.Ami fontos!Vegyük videóra és ne halljon bele senki!Ennyi.Egymásmellé áll a két autó,mindkettõben két ember,mindkettõ veszi videóra,megtesszük amit kell és lefutott dolog.Ez így nem hülyeség?
Akkor sztem mehetnénk eggyet a Tatabánya-Esztergom vonalon Tarján fele. ott én is odaállnék az 530d mellé a 20d vel -70lóval és -300kg al. Azt is lehetne videózni meg idõt mérni vagy akármi
az nagyon jó út. ott a vezetési tudás döntene.
Én Tatabányán lakok Gyakran járok arra felé, szóval ismerem a szakaszt. Ott elõzni a szerpentinen csak akkor lenne lehetséges, ha le lenne zárva a szakasz, mint ahogy a Rally idejére ezt meg is teszik. Bár a csúnya az benne, hogy nem felfelé, hanem lefelé veretik neki... Szóval a szakaszon tényleg életveszély menni, a korlátok hiányosak, az aszfalt minõsége szó szerint minõségtelen... Ha viszont erre a kis túrára vetemednétek, szóljatok, jövök én is! Na nem versenyzõként, csak azért, hogy összefussunk
csu2 írta:
egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Szia!Bátaszék-Bonyhád útvonal megfelel egy tesztre?Rendesen kanyargós,meg lehet mutatni ki hány kilós,milyen gyors,hogy kanyarodik,van lejtõ,emelkedõ.Nézd meg,gyakorold be,ha úgy érzed akarod,vállalod, részünkrõl alig várjuk!A másik pedig M-9 Szekszárd-Duna-híd.Nekem elegem van a hülye írásokból már.Persze telefonon megbeszéljük mikor szeretnéd kivitelezni.Ami fontos!Vegyük videóra és ne halljon bele senki!Ennyi.Egymásmellé áll a két autó,mindkettõben két ember,mindkettõ veszi videóra,megtesszük amit kell és lefutott dolog.Ez így nem hülyeség?
Akkor sztem mehetnénk eggyet a Tatabánya-Esztergom vonalon Tarján fele. ott én is odaállnék az 530d mellé a 20d vel -70lóval és -300kg al. Azt is lehetne videózni meg idõt mérni vagy akármi
csu2 írta:
egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Szia!Bátaszék-Bonyhád útvonal megfelel egy tesztre?Rendesen kanyargós,meg lehet mutatni ki hány kilós,milyen gyors,hogy kanyarodik,van lejtõ,emelkedõ.Nézd meg,gyakorold be,ha úgy érzed akarod,vállalod, részünkrõl alig várjuk!A másik pedig M-9 Szekszárd-Duna-híd.Nekem elegem van a hülye írásokból már.Persze telefonon megbeszéljük mikor szeretnéd kivitelezni.Ami fontos!Vegyük videóra és ne halljon bele senki!Ennyi.Egymásmellé áll a két autó,mindkettõben két ember,mindkettõ veszi videóra,megtesszük amit kell és lefutott dolog.Ez így nem hülyeség?
látom rápörögtél a dologra. Most vezetési tudást akarsz tesztelni, vagy az én lovamat a tiéddel akarod összemérni, vagy tényleg a témáról beszélünk, hogy benzin vagy a diesel a gyorsabb? Csak azért mert mint már említettem én nem személyeskedni akarok, de úgy tûnik nagyon magadra vetted. Nincs kifogásom a teszt ellen, de menjunk egy reptéri talira, és csak simán gyorsuljunk, vagy ha lesz valami ringes sztori, akkor menjünk ott. hetven-3tizenhét-negyven5-harmic7.Egyébként nekem automatám van, és nincs benne sem direktszûrõ, sem chip. stock 530d-t hozzatok.csõ.
Szevasz!Nem teljesen.De van benne igazság.Ahhoz nem kell ész hogy letrepnizel valamit és mész elõre.A kiló meg a kanyarvétel,meg a plusz ennyi lóerõ,meg a plusz annyi lóerõ.Ezt egyszer eljátsszuk és a becsület megmarad.Ha így megfelel,rendben van,ha nem akkor részünkrõl elismerted az igazunk.Köszönöm a számot,holnap hívni foglak!Jó éjt!
Most megint személyeskedsz. nem észrõl meg vezetési tudásról szól az itt felparázslott vita, én azt gondolom, hanem a dieselrõl és a benzinesrõl. te mégis ezt erõlteted, mert sértve érzed magad. Az hogy az maga az e46 az egyik legjobban eltalált bmw (kasztni,futómû), ez nem hiszem hogy kérdés. jól ragad az úthoz,bizonyított sokhelyen sokszor, tele van a net vele.hivj nyugodtan,de most mondom, nem megyek neked 300km-t gyakorolni -ezt te sem gondolhattad komolyan, meg, hogy az m9-en vagy azon a környéken menjünk egy kört.benned vagy bennetek van csak ekkora bizonyitasi vágy, én nem pótolom a lóerõk hiányát vakmerõséggel - ahoz túl sok kockáztatnivalóm van - elmúltam 35 és nem aputól kaptam az autóim. viszont az elsõ klubtalira szivesen elmegyek, és ott csinálhatjuk kedvünkre.nézõk elõtt.egyébként sokkal nagyobb kihívás, hogy miskolc-eger, a bükkön keresztül.
csu2 írta:
egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Szia!Bátaszék-Bonyhád útvonal megfelel egy tesztre?Rendesen kanyargós,meg lehet mutatni ki hány kilós,milyen gyors,hogy kanyarodik,van lejtõ,emelkedõ.Nézd meg,gyakorold be,ha úgy érzed akarod,vállalod, részünkrõl alig várjuk!A másik pedig M-9 Szekszárd-Duna-híd.Nekem elegem van a hülye írásokból már.Persze telefonon megbeszéljük mikor szeretnéd kivitelezni.Ami fontos!Vegyük videóra és ne halljon bele senki!Ennyi.Egymásmellé áll a két autó,mindkettõben két ember,mindkettõ veszi videóra,megtesszük amit kell és lefutott dolog.Ez így nem hülyeség?
látom rápörögtél a dologra. Most vezetési tudást akarsz tesztelni, vagy az én lovamat a tiéddel akarod összemérni, vagy tényleg a témáról beszélünk, hogy benzin vagy a diesel a gyorsabb? Csak azért mert mint már említettem én nem személyeskedni akarok, de úgy tûnik nagyon magadra vetted. Nincs kifogásom a teszt ellen, de menjunk egy reptéri talira, és csak simán gyorsuljunk, vagy ha lesz valami ringes sztori, akkor menjünk ott. hetven-3tizenhét-negyven5-harmic7.Egyébként nekem automatám van, és nincs benne sem direktszûrõ, sem chip. stock 530d-t hozzatok.csõ.
Szevasz!Nem teljesen.De van benne igazság.Ahhoz nem kell ész hogy letrepnizel valamit és mész elõre.A kiló meg a kanyarvétel,meg a plusz ennyi lóerõ,meg a plusz annyi lóerõ.Ezt egyszer eljátsszuk és a becsület megmarad.Ha így megfelel,rendben van,ha nem akkor részünkrõl elismerted az igazunk.Köszönöm a számot,holnap hívni foglak!Jó éjt!
csu2 írta:
egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Szia!Bátaszék-Bonyhád útvonal megfelel egy tesztre?Rendesen kanyargós,meg lehet mutatni ki hány kilós,milyen gyors,hogy kanyarodik,van lejtõ,emelkedõ.Nézd meg,gyakorold be,ha úgy érzed akarod,vállalod, részünkrõl alig várjuk!A másik pedig M-9 Szekszárd-Duna-híd.Nekem elegem van a hülye írásokból már.Persze telefonon megbeszéljük mikor szeretnéd kivitelezni.Ami fontos!Vegyük videóra és ne halljon bele senki!Ennyi.Egymásmellé áll a két autó,mindkettõben két ember,mindkettõ veszi videóra,megtesszük amit kell és lefutott dolog.Ez így nem hülyeség?
látom rápörögtél a dologra. Most vezetési tudást akarsz tesztelni, vagy az én lovamat a tiéddel akarod összemérni, vagy tényleg a témáról beszélünk, hogy benzin vagy a diesel a gyorsabb? Csak azért mert mint már említettem én nem személyeskedni akarok, de úgy tûnik nagyon magadra vetted. Nincs kifogásom a teszt ellen, de menjunk egy reptéri talira, és csak simán gyorsuljunk, vagy ha lesz valami ringes sztori, akkor menjünk ott. hetven-3tizenhét-negyven5-harmic7.Egyébként nekem automatám van, és nincs benne sem direktszûrõ, sem chip. stock 530d-t hozzatok.csõ.
csu2 írta:
egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Szia!Bátaszék-Bonyhád útvonal megfelel egy tesztre?Rendesen kanyargós,meg lehet mutatni ki hány kilós,milyen gyors,hogy kanyarodik,van lejtõ,emelkedõ.Nézd meg,gyakorold be,ha úgy érzed akarod,vállalod, részünkrõl alig várjuk!A másik pedig M-9 Szekszárd-Duna-híd.Nekem elegem van a hülye írásokból már.Persze telefonon megbeszéljük mikor szeretnéd kivitelezni.Ami fontos!Vegyük videóra és ne halljon bele senki!Ennyi.Egymásmellé áll a két autó,mindkettõben két ember,mindkettõ veszi videóra,megtesszük amit kell és lefutott dolog.Ez így nem hülyeség?
Akkor sztem mehetnénk eggyet a Tatabánya-Esztergom vonalon Tarján fele. ott én is odaállnék az 530d mellé a 20d vel -70lóval és -300kg al. Azt is lehetne videózni meg idõt mérni vagy akármi
csu2 írta:
egyrészt az e60 30d mellé szivesen odaállok. a gyári adat szerint is kap úgy majdnem 1 mp-et 100-ig, 200-ig meg vagy 3-at. 535d-vel valóban nem mentem, ellenben viszont 645i-vel igen és 35i-vel is. továbbá megbeszéltük, ha duplaturbós vezetési élményt akarok, akkor elõveszem a 35i-t. és már megint ott tartunk, hogy összeveted a duplaturbós dét a szivó benzinessel. ha venni akarnék akkor az ár miatt is marad a benyás. van olyan autóm is ami keveset fogyaszt, a bmw-t másért tartom. másrészt, e60-ból minden utcára jut 1, marha sokat importáltak belõle, és nagyon nem tartja az árát, ezért már maga az e60 kasztni sem érdekel. ja, és továbbra sem érdekel a d. és nem is fog. nem kell mellre szivni, mindenkinek álljon a farka, hogy a saját választása a legjobb. ebben maradhatunk...
Szia!Bátaszék-Bonyhád útvonal megfelel egy tesztre?Rendesen kanyargós,meg lehet mutatni ki hány kilós,milyen gyors,hogy kanyarodik,van lejtõ,emelkedõ.Nézd meg,gyakorold be,ha úgy érzed akarod,vállalod, részünkrõl alig várjuk!A másik pedig M-9 Szekszárd-Duna-híd.Nekem elegem van a hülye írásokból már.Persze telefonon megbeszéljük mikor szeretnéd kivitelezni.Ami fontos!Vegyük videóra és ne halljon bele senki!Ennyi.Egymásmellé áll a két autó,mindkettõben két ember,mindkettõ veszi videóra,megtesszük amit kell és lefutott dolog.Ez így nem hülyeség?
SoundkeY írta:
HAt 330i kemeny azer gyari adat 6,5 ha meg van direktszuro, kipufogo meg mittomen mi akkor az 530d 218lovas kb 7,1 ( 7,3 automata ) ideje keveskenek tunik. Kerdes van e chip az 530-ba vagy mar a faceliftes 235lovas.......meg mennyire tudja hozni a kezivaltoval a "gyari" gyorsulast a 30i illetve a 30d automataval......
A 35d meg 6,5 ir ha 272 lovas, 100 felett tuti elmenne szerintem.
TESZTELJUNK ! :p
Az e-90 30i Coupé az M-6-on csak kanyarban tudta lerázni magáról és természetes hogy manuál.Nézd meg az 535d adatait,azt tudja.Egy turbóval.A szaktárs írásában pl.ezzel sem értek egyet,mert mondjuk míg a 20i 150 le addig a 20d 136le,az egyik 6hengerrel a másik néggyel.Akkor miért nem reális.Mindig a köbcenti lóerõ arányt kell hasonlítani egymáshoz.Ha meg a 30i automata akkor ott már sok elvész a gyorsulásnál,míg a diesel két tizeddel rosszabb.Azt érezni vajon?Ami még kell az igazsághoz,nézd meg a 80-120km adatokat.Magáért beszél.
na azért azt megnézném hogy a 530d hogy tudja tartani a 330i-t, szeretek hülyeségeket olvasni de egy kicsit nézzünk már utána. ha a legujabb 30d akkor is 245 le forgatónyomatékban elég jó DE a 30i 25lóval erösebb 7900nál vált el 4400helyett és vagy 2-300kg könyebb, kisebb a légellenállása, a következõ az lesz hogy 535d-vel ütöttük az M5öt, földbedöngöltük az M3at, és épp hogy megfogtuk az RS6ot?
SoundkeY írta:
HAt 330i kemeny azer gyari adat 6,5 ha meg van direktszuro, kipufogo meg mittomen mi akkor az 530d 218lovas kb 7,1 ( 7,3 automata ) ideje keveskenek tunik. Kerdes van e chip az 530-ba vagy mar a faceliftes 235lovas.......meg mennyire tudja hozni a kezivaltoval a "gyari" gyorsulast a 30i illetve a 30d automataval......
A 35d meg 6,5 ir ha 272 lovas, 100 felett tuti elmenne szerintem.
TESZTELJUNK ! :p
Az e-90 30i Coupé az M-6-on csak kanyarban tudta lerázni magáról és természetes hogy manuál.Nézd meg az 535d adatait,azt tudja.Egy turbóval.A szaktárs írásában pl.ezzel sem értek egyet,mert mondjuk míg a 20i 150 le addig a 20d 136le,az egyik 6hengerrel a másik néggyel.Akkor miért nem reális.Mindig a köbcenti lóerõ arányt kell hasonlítani egymáshoz.Ha meg a 30i automata akkor ott már sok elvész a gyorsulásnál,míg a diesel két tizeddel rosszabb.Azt érezni vajon?Ami még kell az igazsághoz,nézd meg a 80-120km adatokat.Magáért beszél.
HAt 330i kemeny azer gyari adat 6,5 ha meg van direktszuro, kipufogo meg mittomen mi akkor az 530d 218lovas kb 7,1 ( 7,3 automata ) ideje keveskenek tunik. Kerdes van e chip az 530-ba vagy mar a faceliftes 235lovas.......meg mennyire tudja hozni a kezivaltoval a "gyari" gyorsulast a 30i illetve a 30d automataval......
A 35d meg 6,5 ir ha 272 lovas, 100 felett tuti elmenne szerintem.