- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2004
Elküldve: 2008. június 06. péntek, 13:04
Hali!
Manuálisan? Mit hogy...?
Elküldve: 2008. június 06. péntek, 13:04
Elküldve: 2008. június 06. péntek, 11:14
bmw320 írta: Tudtátok hogy a rombusz alakú kulcsnál ha le vannnak húzva az ablakok és az auto zárásakor a gombot nyomvatartjátok akkor felhúzza az ablakokat és nyitáskor le is huzza! Azt hittem külön meg kell venni a modult ehhez a funkcióhoz de már 3 e46 havernál mûködött csak eddig soha nem nyomtam a gombot olyan sokáig!
Elküldve: 2008. június 06. péntek, 11:10
bmw320 írta: Hali!
Tudtátok hogy a rombusz alakú kulcsnál ha le vannnak húzva az ablakok és az auto zárásakor a gombot nyomvatartjátok akkor felhúzza az ablakokat és nyitáskor le is huzza! Azt hittem külön meg kell venni a modult ehhez a funkcióhoz de már 3 e46 havernál mûködött csak eddig soha nem nyomtam a gombot olyan sokáig!
Elküldve: 2008. június 06. péntek, 10:58
Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 19:44
Tiba írta: Kaptam ma egy mailt, amiben volt pár olyan dolog amit tud a telefonunk de mi nem.
Ebben volt egy ilyen is:
2. A kocsiban hagytad a kulcsokat és távol vagy a lakástól, ahol a
pótkulcsot tartod? Nos az a megoldás, hogy hívd fel a lakást, és valaki
tartsa közel a telefonhoz a távirányítós pótkulcsot. Neked kb. 20 cm-re kell
tartanod a mobilodat a kocsiajtótól. Amikor otthon megnyomják a
távirányítót. Megnyílnak az autó ajtói! A csomagtérajtóval is mûködik. Tégy
egy próbát!
A faterom szerint elvileg mûködhet, szerintem nem. Tettünk egy próbát, de semmi nem történt. Szerintetek?
Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 19:10
Tiba írta: A faterom szerint elvileg mûködhet, szerintem nem. Tettünk egy próbát, de semmi nem történt. Szerintetek?
Elküldve: 2008. június 05. csütörtök, 18:39
Elküldve: 2008. május 29. csütörtök, 18:14
Elküldve: 2008. május 29. csütörtök, 08:35
Elküldve: 2008. május 29. csütörtök, 06:41
Kukume írta: Üdv!
Írjátok itt ugye, hogy az egyes kulcsokat tölti az autó (mert pici beépített akkumlátorral rendelkezik).
Ez azért furcsa számomra, mert ugye ahhoz hogy ez igaz legyen egy úgynevezett dipólus rendszert kellene alkotnia. lásd: akármilyen elem, biztos hogy min. két "fém" lába van! Ez viszont szerintem nem ilyen. (tehát ha multiméterrel végigtapogatom a kulcsot, akkor mindig 0-át kapok) tehát tölteni sem lehet. Nem így van? (vagy valaki szedte már szét ezt a bizonyos rombusz alakú kulcsot és tényleg van benne akku? és valahogy megoldják a töltését? mert hát ugye rádiófrekvencián is kommunikál az autóval, de ott energia nem adható át)
Szerintem van benne egy bazi jó elem ami mondjuk 8-10 évig jó mert hát a kulcsnak is pici az áramfelvétele és kész.
Egyébként nekem is szarakodott mostanában párszor a nyitás / zárás.
Akkor ilyen esetben mindig a kesztyûtartó mögötti vezérlõ szarakszik?
Tud errõl valaki valamit? Mert nagyon érdekel
üdv:
Kukume
Elküldve: 2008. május 29. csütörtök, 01:24
Elküldve: 2008. március 04. kedd, 12:24
Elküldve: 2008. február 20. szerda, 21:46
Elküldve: 2008. február 20. szerda, 21:35
bomos535 írta: Kedves Estoril! A kulcsot nem a gyujtaskapcsolo tolti hanem van egy elem benne amit neha nagy ritkan cserelni kell.Viszont ennek altalaban elojelei vannak pl. csak kozelebrol nyit vagy eppen zar.De van egy modul a kesztyutarto mogott ami meg szokott hibasodni es ilyenkor cserere szorul.Minden jot.
Elküldve: 2008. február 20. szerda, 20:57