autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. március 02. vasárnap, 07:48


anubisz írta:
mmike írta:
minimal írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


Sok öltönyös használja budán mert a nyári záporokat is átvészelik benne bukosisak nem kötelező, papírozni sajnos nem tudod máshogy csak ahogy a forgalmiban van, ha külföldit veszel, annyit tudsz csinálni, hogy veszel egy 125öst és aláteszitek a 200as blokkot és úgy viszed műszakira
ha teszel bele egy markolatfűtést és rákapsz erre az egészre egész hamar eltudod kezdeni használni és késő őszig biztosan nem szállsz le róla, ha nem akarsz komoly motorosruhát venni esetleg még veszel egy tucano-t hozzá és akkor nagyon jó idő lesz rajta
Csak az ára van elszállva.




Hát én kb. két percig gondolkoztam rajta, elmélázva, hogy milyen cool lehet szakadó esőben szárazon ellenni. Majd megnéztem mennyiért vesztegetik használtan, és hogy motoros fórumok mit írnak róla, és rájöttem hogy nem lehet alternatíva. Volt pár motorom, és tudható hogy bekötve a legalapvetőbb 'motoros' dolgokat nem lehet megcsinálni vele, vizes meg ugyanúgy leszel mert oldalról csapja be a vizet a másik autó. Ja és láttam már öltönyös mókus, álló helyzetben felborulni vele
Szóval sztem felejtős.




Főleg ahogy olvastam, még ha gondol egyet,csak úgy le is éghet,jókedvében.


Erről nem is olvastam, motor ide vagy oda, szerintem ez egy elb@szott egy konstrukció a BMW-től hormonzavaros telefonfülke! (a "benzintyúk" üléséről nem is mondanék semmit)

Ha minden jól megy idén ilyen motorom lesz:



Széles utat!

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. március 01. szombat, 18:01


mmike írta:
minimal írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


Sok öltönyös használja budán mert a nyári záporokat is átvészelik benne bukosisak nem kötelező, papírozni sajnos nem tudod máshogy csak ahogy a forgalmiban van, ha külföldit veszel, annyit tudsz csinálni, hogy veszel egy 125öst és aláteszitek a 200as blokkot és úgy viszed műszakira
ha teszel bele egy markolatfűtést és rákapsz erre az egészre egész hamar eltudod kezdeni használni és késő őszig biztosan nem szállsz le róla, ha nem akarsz komoly motorosruhát venni esetleg még veszel egy tucano-t hozzá és akkor nagyon jó idő lesz rajta
Csak az ára van elszállva.




Hát én kb. két percig gondolkoztam rajta, elmélázva, hogy milyen cool lehet szakadó esőben szárazon ellenni. Majd megnéztem mennyiért vesztegetik használtan, és hogy motoros fórumok mit írnak róla, és rájöttem hogy nem lehet alternatíva. Volt pár motorom, és tudható hogy bekötve a legalapvetőbb 'motoros' dolgokat nem lehet megcsinálni vele, vizes meg ugyanúgy leszel mert oldalról csapja be a vizet a másik autó. Ja és láttam már öltönyös mókus, álló helyzetben felborulni vele
Szóval sztem felejtős.




Főleg ahogy olvastam, még ha gondol egyet,csak úgy le is éghet,jókedvében.

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. március 01. szombat, 17:43


mmike írta:
minimal írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


Sok öltönyös használja budán mert a nyári záporokat is átvészelik benne bukosisak nem kötelező, papírozni sajnos nem tudod máshogy csak ahogy a forgalmiban van, ha külföldit veszel, annyit tudsz csinálni, hogy veszel egy 125öst és aláteszitek a 200as blokkot és úgy viszed műszakira
ha teszel bele egy markolatfűtést és rákapsz erre az egészre egész hamar eltudod kezdeni használni és késő őszig biztosan nem szállsz le róla, ha nem akarsz komoly motorosruhát venni esetleg még veszel egy tucano-t hozzá és akkor nagyon jó idő lesz rajta
Csak az ára van elszállva.



Hát én kb. két percig gondolkoztam rajta, elmélázva, hogy milyen cool lehet szakadó esőben szárazon ellenni. Majd megnéztem mennyiért vesztegetik használtan, és hogy motoros fórumok mit írnak róla, és rájöttem hogy nem lehet alternatíva. Volt pár motorom, és tudható hogy bekötve a legalapvetőbb 'motoros' dolgokat nem lehet megcsinálni vele, vizes meg ugyanúgy leszel mert oldalról csapja be a vizet a másik autó. Ja és láttam már öltönyös mókus, álló helyzetben felborulni vele
Szóval sztem felejtős.




Hát én is sok rosszat olvastam róla, de nem viszonyítok a Motoros fórumokhoz, mivel én sem tudnék túlzottan jó véleményt írni egy Chevy Spark-ról, mások pedig előszeretettel használják és az ő céljaiknak, igényeiknek teljesen megfelel.
Én nem motoros akarok lenni, csupán egy autós aki megszabadul az autó nehézségeitől egy belvárosban, illetve félti a seggét, de keményen, mert 1x már széttörte a fejét






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2014. március 01. szombat, 17:44

Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. március 01. szombat, 13:04


mmike írta:
Hát én kb. két percig gondolkoztam rajta, elmélázva, hogy milyen cool lehet szakadó esőben szárazon ellenni. Majd megnéztem mennyiért vesztegetik használtan, és hogy motoros fórumok mit írnak róla, és rájöttem hogy nem lehet alternatíva. Volt pár motorom, és tudható hogy bekötve a legalapvetőbb 'motoros' dolgokat nem lehet megcsinálni vele, vizes meg ugyanúgy leszel mert oldalról csapja be a vizet a másik autó. Ja és láttam már öltönyös mókus, álló helyzetben felborulni vele
Szóval sztem felejtős.


Tulajdonkeppen nem is kifejezetten robogot/motort keres csbalu kollega (ha jol ertettem), hanem egy alternativ megoldast, amivel ki tudja valtani a 2 literes dizelmotor hasznalatat nagyon rövid tavu varosi közlekedesben. Es ebben igaza is van.

Mint korabban targyaltuk, igazi robogo es motor szoba sem jöhet, igy a motoros tulajdonsagok sem szamitanak. A cel nem az elmeny motorozas, a szabadsag erzese lenne, hanem az egyszerü helyvaltoztatas es parkolas a nagyvarosi forgatagban. Erre szerintem akar alkalmas is lehet, csak tenyleg borzasztoan draga...



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 01. szombat, 13:14

mmike
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E85
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 3.0si
Évjárat: 2007

státusz mmike

Újonc

Elismertség: 9% (4 pont) | Hozzászólások: 41

Elküldve: 2014. március 01. szombat, 11:58


minimal írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


Sok öltönyös használja budán mert a nyári záporokat is átvészelik benne bukosisak nem kötelező, papírozni sajnos nem tudod máshogy csak ahogy a forgalmiban van, ha külföldit veszel, annyit tudsz csinálni, hogy veszel egy 125öst és aláteszitek a 200as blokkot és úgy viszed műszakira
ha teszel bele egy markolatfűtést és rákapsz erre az egészre egész hamar eltudod kezdeni használni és késő őszig biztosan nem szállsz le róla, ha nem akarsz komoly motorosruhát venni esetleg még veszel egy tucano-t hozzá és akkor nagyon jó idő lesz rajta
Csak az ára van elszállva.




Hát én kb. két percig gondolkoztam rajta, elmélázva, hogy milyen cool lehet szakadó esőben szárazon ellenni. Majd megnéztem mennyiért vesztegetik használtan, és hogy motoros fórumok mit írnak róla, és rájöttem hogy nem lehet alternatíva. Volt pár motorom, és tudható hogy bekötve a legalapvetőbb 'motoros' dolgokat nem lehet megcsinálni vele, vizes meg ugyanúgy leszel mert oldalról csapja be a vizet a másik autó. Ja és láttam már öltönyös mókus, álló helyzetben felborulni vele
Szóval sztem felejtős.




minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. március 01. szombat, 07:54


csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


Sok öltönyös használja budán mert a nyári záporokat is átvészelik benne bukosisak nem kötelező, papírozni sajnos nem tudod máshogy csak ahogy a forgalmiban van, ha külföldit veszel, annyit tudsz csinálni, hogy veszel egy 125öst és aláteszitek a 200as blokkot és úgy viszed műszakira
ha teszel bele egy markolatfűtést és rákapsz erre az egészre egész hamar eltudod kezdeni használni és késő őszig biztosan nem szállsz le róla, ha nem akarsz komoly motorosruhát venni esetleg még veszel egy tucano-t hozzá és akkor nagyon jó idő lesz rajta
Csak az ára van elszállva.




csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. február 28. péntek, 14:44


Szemy írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


Szia!

Azt hiszem en azon kevesek köze tartozom, akik megertik miert pont ilyen közlekedesi eszközben gondolkodsz. Tulajdonkeppen Budapesten belül szeretnel viszonylag egyszerüen es gyorsan A pontbol a nem tul messzi (mondjuk max. 10 km-re fekvö) B pontba eljutni es a könnyü parkolas sem elhanyagolhato szempont.

A C1 nem robogo, nem motor es nem is auto. De lehet Neked pont erre az eszközre van szükseged. A helyedben en is elgondolkodnek rajta, mivel nalam a bukosisak viselete/hurcolaszasa teljesseggel ki van zarva, igy a robogo es a motor mar ki is esett. Maradt a mozgo telefonfülke...vagy ahogy a futomüves professzorunk mindig is mondta a "gurulo WC". Ezen kivül meg ugy is rendelkezesre all az alomszep autod.

Sajnos segiteni nem tudok, hogy milyen lehet, mert en magam meg sohasem probaltam, de egyaltalan nem zarkozom el mereven a dologtol. A robogosok meg a motorosok velemenyere nem biztos, hogy hagyatkozhatsz, mivel valoszinüleg Neked masok az igenyeid, mint nekik. Nem lehet valahol kiprobalni egy ilyet a közeledben? Kivancsi lennek a velemenyedre, hogy milyennek talalod.

Sok sikert az ötleteleshez es az esetleges vasarlashoz.
Szemy


Igazából, jól megfogalmaztad az igényeimet. Jól látod a problémámat.
Egyetlen egy dolog tart vissza az pedig, hogy 6-7-800.000Ft-ba kerül 1-1 példány, ami ki tudja milyen állapotban van. Ha ennek felébe kerülne akkor nem gondolkoznék túl sokat rajta, de egy patika E36 árából kis motort venni. Mondjuk, mást célt szolgál, ennyi erővel azt is mondhatnám hogy egy Macbook pro árából
Nekem nagyon fontos a biztonság, és ebben ez a motor "jeleskedik" a többi motor között. Nem hiszem hogy egy cikázó, futár stílusban motorozó ember lennék benne, nekem teljesen megfelel az autósok tempója, az hogy haladjak a forgalommal, csak ne kelljen egy "nagy" dízelmotort ezért folyamatosan noszogatnom 5-10perces utakra.
Robogó kizárva, nem teszem ki magam a Pesti forgalom viszontagságainak, mert nem vagyok "motoros", nincs akkora rutinom, tuti bukás lenne a vége.

Tetszik hogy egy picit "autós" ez a motor és hogy lehet rá tenni egy rendes nagy dobozt, amibe a cuccaimat elpakolhatom, nem kell hátizsákot vagy ilyeneket hordoznom, és nem úgy néz ki mint egy pizzás robogó. Észreveszik az autósok, nem egy kis egér vagy gubbasztva egy kis kávédarálón.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 28. péntek, 14:46


Szemy

státusz Szemy

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 11% (45 pont) | Hozzászólások: 397

Elküldve: 2014. február 28. péntek, 13:37


csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


Szia!

Azt hiszem en azon kevesek köze tartozom, akik megertik miert pont ilyen közlekedesi eszközben gondolkodsz. Tulajdonkeppen Budapesten belül szeretnel viszonylag egyszerüen es gyorsan A pontbol a nem tul messzi (mondjuk max. 10 km-re fekvö) B pontba eljutni es a könnyü parkolas sem elhanyagolhato szempont.

A C1 nem robogo, nem motor es nem is auto. De lehet Neked pont erre az eszközre van szükseged. A helyedben en is elgondolkodnek rajta, mivel nalam a bukosisak viselete/hurcolaszasa teljesseggel ki van zarva, igy a robogo es a motor mar ki is esett. Maradt a mozgo telefonfülke...vagy ahogy a futomüves professzorunk mindig is mondta a "gurulo WC". Ezen kivül meg ugy is rendelkezesre all az alomszep autod.

Sajnos segiteni nem tudok, hogy milyen lehet, mert en magam meg sohasem probaltam, de egyaltalan nem zarkozom el mereven a dologtol. A robogosok meg a motorosok velemenyere nem biztos, hogy hagyatkozhatsz, mivel valoszinüleg Neked masok az igenyeid, mint nekik. Nem lehet valahol kiprobalni egy ilyet a közeledben? Kivancsi lennek a velemenyedre, hogy milyennek talalod.

Sok sikert az ötleteleshez es az esetleges vasarlashoz.
Szemy

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2014. február 28. péntek, 13:00


csbalu írta:
anubisz írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


gondolom ilyeneket elolvasol. Szerintem felejtsd el.

http://totalbike.hu/tesztek/20...ehet_szar/


Természetesen mindent elolvastam már róla ami a neten fellelhető.
Ősmotorosok zsigerből fikázzák, mert nem motor hanem mozgó telefonfülke, értem én.
Nekem közel sincsenek ilyen elvárásaim és szempontjaim, főleg nem előítéleteim mint a cikk írójának. Habár nagyon szeretem a Totalcar-t de néha azért nekik is moderálni kéne magukat, függetlenül ettől a cikktől.
Főleg, hogy amikor megjelent közel sem ilyen véleménnyel voltak róla.
http://totalbike.hu/tesztek/c1_200/


Szerintem városba vegyél egy kényelmes 125 ös robogót tökéletes arra a napi 10 km-re.
Én a Honda márkát favorizálom, persze ez csak az én véleményem...

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. február 28. péntek, 11:52


anubisz írta:
csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


gondolom ilyeneket elolvasol. Szerintem felejtsd el.

http://totalbike.hu/tesztek/20...ehet_szar/


Természetesen mindent elolvastam már róla ami a neten fellelhető.
Ősmotorosok zsigerből fikázzák, mert nem motor hanem mozgó telefonfülke, értem én.
Nekem közel sincsenek ilyen elvárásaim és szempontjaim, főleg nem előítéleteim mint a cikk írójának. Habár nagyon szeretem a Totalcar-t de néha azért nekik is moderálni kéne magukat, függetlenül ettől a cikktől.
Főleg, hogy amikor megjelent közel sem ilyen véleménnyel voltak róla.
http://totalbike.hu/tesztek/c1_200/


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 28. péntek, 11:53

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2014. február 28. péntek, 11:42


csbalu írta: Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok


gondolom ilyeneket elolvasol. Szerintem felejtsd el.

http://totalbike.hu/tesztek/20...ehet_szar/

csbalu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz csbalu

BMWfanatic

Elismertség: 9% (91 pont) | Hozzászólások: 964

Elküldve: 2014. február 28. péntek, 11:29


Sziasztok!

Úgy alakult hogy a napi 80-100km ingázást felváltom napi 5km-re, és egyre többet fogok mozogni bent a városban, ami a 20d-nek nem biztos hogy annyira kedvező terep.
Először benzines alternatíván gondolkoztam de ilyen rövid távokra szinte semmilyen autó nem jó, csak az elektromos, ez egy másik projekt lesz, most ezzel nem foglalkozom.

Mivel hidalható át a problémám:
Bicikli - nyáron nagyon meleg, leizzadok, stb... és a város másik felére már nem akkora móka eljutni vele.
Elektromos Bicikli - Robogó árban van
Akkor más inkább motor, és meg is érkeztünk
Yamaha JOG-al széttépnek pesten, átgázolnak rajtad, megölnek, főleg hogy én nem vagyok egy nagy motoros, minden motoros kalandom egy S50B-hez fűződik, falun

Szóval kitaláltam ezt a BMW C1-et... ami E36 árban van de nem autó

Valakinek van bármilyen tapasztalata vele?
Azt olvasom hogy a 125-ös eléggé vérszegény, a 200-as (ami valójában 180-as) már jobban megy de azt meg nem vezethetném B125 jogsival.
Át lehet papírozni a 200ast 125-re regisztrációnál okosba?

Ki az aki próbált már ilyet?

Tudom, hogy ez nem motor, hanem egy mozgó telefonfülke, viszont az én elvárásaimnak megfelel, nem motoros szemmel nézem, hanem autós szemmel. + talán ebben nem halok meg az első esésnél, ami biztos hamar bekövetkezik

Előre is köszi a tanácsokat!

Üdv
B.

ui.: BKV-zni nem akarok

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. február 28. péntek, 11:32