daidka írta:
Lacci!
Mennyire érezhetõ/látható a "kocsikázás" negatív hatásai az autón?
Ha rárakom a KakucsRinges kupát, akkor nagyon látható!
Érezni azt érzem, hogy ideális ívek irányába megy a gép, illetve szereti, ha utcán is nyomom neki
Viccet félretéve, ahol tényleg látni negatívumot az a gumi egyértelmûen.
2 hetes gyári új Bridgestone Potenza van rajta, kissé sajnálom is majd 100volt.
Kb szerintem annyit kophatott mint óvatos vezetés mellett 10szer ennyi km-en.
A bordák szélei durván lenyesõdtek, az majd akkor tûnik el, ha odaér a felületkopás is.
Féket 15.000ezerrel ezelõtt ki akarták cserélni, azóta voltam Hungaroringen meg itt is.
Persze nem aláztam a gépet, fékezések többsége se a profi padló utolsó métereken típus. (Igazából sajnálom ám
)
Motorilag, futásilag nem vettem észre különbséget.
Pályán töltött idõ kb:
Hungaroring: 2nap összesen: 7*20perces menet.
KakucsRing: 4-5ször 5kör.
Egy hungaroring menet sokkal durvább mint a Kakucs összesen,
ott a 3-4.kör után nyúlt a gumim és a fékek is lazsáltak, ha nem vettem vissza a tempót, akkor a bukótereket látogattam
Illetve a KEREKEK CSAVARJAI kilazultak! Ezt ajánlom mindenkinek futamonként nézze meg, engem majdnem lehagyott a bal hátsó
Szerintem ilyen szintû pályázást tolerálnia kel la rendsszernek évi pár alkalom max.
Fõleg kukucska szinten ahol kb túl sem melegszik a motor/fék/gumi.
Pályakör után meg ugye hûtõkör, illetve járatás egy darabig...