Nemzetközi profik és a magyar élvonal a GYMKHANA Show-n!
Nagyágyúkkal rajtol a sportágalapító verseny!
Várható volt, hogy a profi versenyzők sem mennek majd el szó nélkül a sportágalapító verseny mellett: számos magyar pro drifter és több külföldi pilóta is részt vesz a megmérettetésen, köztük a francia bajnok, Sebastien Cornec!
A kizárólag az első magyar trófea learatására érkező francia drifter mindeddig még hazánk drift versenyein sem volt látható, vezetési tudása és közel 600 lóerős Nissanja pedig nyugaton számos pilótának okoz komoly akadályt a győzelemben.
Nézzük, többek között kivel gyűlik meg majd a baja március 25-27 között a Hungexpón! A kihívásra – a teljesség igénye nélkül – az alábbi nagyágyúk regisztráltak:
Szántó Nikolett, alias NéróM3! A hölgy szépségét még autójának hangja sem múlja felül! A férfi pilóták rettegnek tőle, mert a vezetési tudása félelmetes!
Varga Tamás, alias Puci! Pokoli energiával támadó tavalyi bajnok, az új sportág babérjaira tör,
Lakatos Zoltán, alias Lakyboy! Ki ne hallott volna a platós E30-ról, jön lát és győzni akar,
Szekeres testvérek, alias TWINS! Aki járt már drift versenyen, az tudja, mit hoz a dupla dinamit egy versenyre,
Mester János! Cabrio M3? Ez show lesz a javából!
Ifj. Zentai Sándor! Sanyi Fordja komoly fejtőrést okozhat egyeseknek,
Florin Staici! Román rally bajnok! Rendőr festésű Subarujával számos helyi show és verseny sztárja,
Bojan Kurbalija! Szerb drift versenyző! 500le króm E36-os bmw-je hatalmas showt garantál,
és végül, de nem utolsósorban Bauer Bence és Ámon Olivér! A két 15 éves srác először debütál ekkora közönség előtt, és nehogy meglepődjenek tőlük a nagy öregek
Mi is az a GYMKHANA?
Hogy mi a Gymkhana? A válasz egyszerű; talán nem sok benzingőz-fanatikus él a világon, aki ne látta volna a legendás Ken Block-féle videókat. Ez a gyorsulás, a drift, és a szlalom akrobatikai látványosságainak legjava egy pályára sűrítve, melyben a hátramenet is követelmény!
GYM*KHA*NA (dzsim-ká-na) mögött lényegében egy olyan autós viadal rejtőzik, ahol a sofőr vezetési tudásán és ügyességén van a hangsúly. A GYMKHANA a világ legkoncentráltabb motorsportja! Ahhoz, hogy valaki jól szerepeljen a versenyeken, egyszerre kell jónak lennie a három versenyágazataiban; a nézők pedig mellékhatásként a három sportág látványosságainak legjavát kapják egy szinkronpályára sűrítve!
A GYMKHANA lesz az autósport világának új nagyágyúja!
A néha „autós rodeónak” hívott Gymkhanát gyakran tévesztik össze a hagyományos szlalom versenyekkel. S noha több tekintetben hasonló, (mivel a szlalom versenyzés az eredeti Gymkhana versenyek egy egyszerűbb változata), a szlalom legfontosabb tényezője az idő, és az egyszerű pálya, míg a GYMKHANA egy szinkronpályás megmérettetés, melyet versenyzőpárosoknak az előre megszabott komplikált nyomvonalon, és a kötelezően előírt módszertannal kell végigautózni!
Hogy is fog kinézni a sportágalapító verseny?
Sporttörténelmi pillanatok lesznek, hiszen 2011. március 25-27 között, a Hungexpó területén alapítjuk meg a sportágat, egy rendhagyó versennyel. Ez a verseny, a terület méretei miatt nem szinkronpályás, hanem a verseny módszertanát és jellemző elemeit a közönségnek a lehető leglátványosabban bemutató, különböző SHOW pályákon megy majd végbe, a három nap során folyamatosan. Természetesen a szabályok nem változnak: ugyanúgy mérjük az időt, és szigorúan megköveteljük a kivitelezés módszertanát, mint a hagyományos versenyeken, melyek eredményei alapján végül kiderül, ki lesz hazánk első Gymkhana megmérettetésének legjobbja!
A látvány és a hang orgazmikus lesz a nézők számára, a versenyzőknek pedig igazi kihívást jelent majd minden pálya, mert csak az nyerhet, aki minden pályán az előírásoknak megfelelő módszertannal teljesít!
A verseny, ahogyan a Tuning Show összes programja, bármilyen időjárási körülmények esetén meg lesz tartva. A Gymkhanáról bővebben pedig a Gymkhana.hu, vagy a Facebook.com/gymkhanahu oldalon olvashat