Tano írta:
Lacci írta:
Bár a képek nekem nem jöttek elő , de a leírásból gratulálok a cucchoz!
Hajrá még a kamerát dobd rá és akkor még tutibb lesz, mióta beraktuk Tibánál enyém, tolatva állok mindenhova
Nézd meg a galériámat, onnan lett belinkelve.
Akkor csak sikerült a kamera project. Ha csináltatok kápeket akkor felrakhatnál néhányat. Meg pár szóban leírhatnád mivel kellett szívni, volt-e valami necces, nehogy én is beleszaladjak. Én előbb még egy másik csomagtérnyitót akarok venni, azt lefényeztetni és abba akarom majd belerakni.
Sajna kihagytam a képes a dokumentálást, pedig ha csak minden: 'na ez gyári lett' felkiáltásnál lövök egyet akkor is tucatszámra lenne
Tolatókamera 10ezerből tavaszi szombati programnak:
1. kamera kicsinyítés
A kínai E90/E60/X5 modulról lecsavaroztuk a kábelfelöli fedőt.
Így kinyitva a fölöslegesen magas házat fűrésszel ~leharmadoltuk, majd a tető részt odaragasztottuk pillanatragasztóval, vízzáró szigetelés:műanyagpuskával.
2. csomagtérnyitóba rögzítés
Belső burkolat ajtóról le, torxok ki, kábel lecsatlakoztat és a nyítósínt munkaasztalra feldobtuk.
Szivacs leránt, félrerak, hogy ragadjon majd. Kívánt oldalon az eredeti égőfoglalat hátrafelé kipattint, kábelről levág. Megállapít hogy biza így sem fér be a kamera
Forrasztópákával a régi foglalat mögötti _karosszéria felöli_ kb 1cm vastag műnyagmerevítést kiolvasztottuk.
Kamerához kapott öntapadós szivacscsíkokat felhelyeztük, hozzá a kamera és lám gyönyörűen áll!
Persze még nemsok tartja ilyenkor, ezért remegő kézzel egyhelyben tartva munkatárs forró műanyaggal önti ki a kamera hátulja-oldala és keret közti részt.
Kábelcsatorna megvastagítása jött, hogy elférjen a kamera kábel, a led kábeleit már itt bekötöttük a levágott régi foglalat helyére.
3. kábelezés
NYítósín vissza torxol, kábel simán bevezethető, majd a csomagtérajtóban vázhoz kötegelés után betoldtuk a kapott kábelek(táp,kép).
Gumielvezetőket kipattintottuk, dróttal behúztuk a kábelt: "dugjad, dugom, érzem a végét, elhajlik, húzd már ki..."
Földelni az akksi fölött található földköteghez kötöttük be.
Innen a csomagtartóba tartó +12V-ról a kamerajel kábellel együtt hoztunk egy plussz kábelt. (fejegység tolatunk vazze jelhez) (Illetve a hátsó ledes kijelzőm kábele is behúzásra került)
Hátsóüléspad le, közepén kábel bevezet a kárpit alá a kézifék felé kihúzva, csak az anyósülés oldalon. A kis rekeszhez jövő led kábele mellett húztuk tovább előre, találtunk egy airbages vezérlőt a kárpit alatt, mellette jöttünk.
A sebváltórészbe be(kárpit felett, alatta nem akart), majd onnan a meglévő kábelköteg mentén a 7" egységhez.
Értékelés:
- kamera felbontása elég pixeles a 800x480 kijelzőn
- motor+lámpa kisebb-nagyobb hullámzó zajt eredményez a képen
- ledes rtábla megvilágító lilás viszonylag gyenge fényű(kell a rendszerbe vmi ellenállás? mert kis fénnyel alapból ég amig van akksi)
+ fix berajzolt vonalak jól segítenek
+ lökhárítótól induló nagylátószögű kép (lökhárítóval párhuzamos betonfalhoz 1cm-re is meg lehet állni.)
+ szinte gyári kinézet, beszerelés
+ automata átváltás(vagy kijelző bekapcs) hátramenetnél
Képet azért dobok fel pár telós van, meg végeredményről egy normálisat.