BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. október 06. kedd, 21:18


Robinson írta:
BarG írta:
Robinson írta:
BarG írta:
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.


Az ugyan olyan mint a szinterkuplung nem? Hori is mondta, és az volt az elsõ számú elképzelés, de közben meg senki nem ajánlja városban, én meg nagyrészt ugye városozok. 90%-ban.


Egyáltalán nem hasonlít a szinterkuplunghoz, mert a szinter az fém, a kevlár pedig szálas anyag. Annyiban hasonlítanak, hogy mindkettõt emelt nyomatékhoz ajánlják, csak a szintert nem lehet csúsztatni, a kevlárt pedig lehet. Tehát városban sem sérül a kényelem. A szinter állítólag tönkreteszi a csatlakozó fémfelületet.


Aha! No ennek utána kérdezek! Akkor elvileg még a jelenlegit is lehetne kevlároztatni?


Gyakorlatilag igen. Az indexen megy egy dízeltuning fórum, ott van néhány kevlározó mûvész, gyárilag 235Nm-es kuplungokat kevlároznak meg úgy, hogy 500 Nm fölötti nyomatékot bírjanak. Fõleg vw-vel foglalkoznak, dehát pénz beszél alapon üzletet nem hiszem, hogy visszautasítanának.

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. október 06. kedd, 21:12


Hori írta:
BarG írta:
Robinson írta: Halihaw,

Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában



240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.



Nem tom mi a szép abban hogy ha 240nél cserélni kell a kuplungot én spec sirva is fakadnék ha ennyinél vége lenne az életének


Hát akkor Te igen komoly papírzsepi fogyasztó lehetsz
Mert ha hasonló futásteljesítményt tudsz a hátad mögött, akkor tuti túl vagy néhány komplett fékcserén, ékszíjtárcsa cserén, stb. Ezeket is megkönnyezted? Tu -tu-turbócsere???? Az egy kész sírógörcs

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 06. kedd, 21:09


BarG írta:
Robinson írta:
BarG írta:
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.


Az ugyan olyan mint a szinterkuplung nem? Hori is mondta, és az volt az elsõ számú elképzelés, de közben meg senki nem ajánlja városban, én meg nagyrészt ugye városozok. 90%-ban.


Egyáltalán nem hasonlít a szinterkuplunghoz, mert a szinter az fém, a kevlár pedig szálas anyag. Annyiban hasonlítanak, hogy mindkettõt emelt nyomatékhoz ajánlják, csak a szintert nem lehet csúsztatni, a kevlárt pedig lehet. Tehát városban sem sérül a kényelem. A szinter állítólag tönkreteszi a csatlakozó fémfelületet.


Aha! No ennek utána kérdezek! Akkor elvileg még a jelenlegit is lehetne kevlároztatni?

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. október 06. kedd, 21:05


Robinson írta:
BarG írta:
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.


Az ugyan olyan mint a szinterkuplung nem? Hori is mondta, és az volt az elsõ számú elképzelés, de közben meg senki nem ajánlja városban, én meg nagyrészt ugye városozok. 90%-ban.


Egyáltalán nem hasonlít a szinterkuplunghoz, mert a szinter az fém, a kevlár pedig szálas anyag. Annyiban hasonlítanak, hogy mindkettõt emelt nyomatékhoz ajánlják, csak a szintert nem lehet csúsztatni, a kevlárt pedig lehet. Tehát városban sem sérül a kényelem. A szinter állítólag tönkreteszi a csatlakozó fémfelületet.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 06. kedd, 20:47


Hori írta: [quote="BarG"240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.



Nem tom mi a szép abban hogy ha 240nél cserélni kell a kuplungot én spec sirva is fakadnék ha ennyinél vége lenne az életének [/quote]

Most nem tudom mit csináljak, mert mióta vasárnap este beértünk pestre, azóta nem jelentkezett a csúszás, pedig nyomom neki mint a hülye.

Hori
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Hori

BMWfanatic

Elismertség: 8% (305 pont) | Hozzászólások: 3578

Elküldve: 2009. október 06. kedd, 17:59


BarG írta:
Robinson írta: Halihaw,

Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában



240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.



Nem tom mi a szép abban hogy ha 240nél cserélni kell a kuplungot én spec sirva is fakadnék ha ennyinél vége lenne az életének

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 06. kedd, 17:55


BarG írta:
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.


Az ugyan olyan mint a szinterkuplung nem? Hori is mondta, és az volt az elsõ számú elképzelés, de közben meg senki nem ajánlja városban, én meg nagyrészt ugye városozok. 90%-ban.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2009. október 06. kedd, 17:51


Robinson írta: Halihaw,

Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában



240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2009. október 06. kedd, 15:29


rad2 írta:
Én nem azt mondtam, hogy gagyi a kuplung, hanem azt kérdeztem, hogy milyen, mivel biztos, hogy nem gyári.
Eddig azt hittem M_Attila csak gyári alaktrészeket árul, de tévedtem.
Negatív véleményt se M-Attiláról, se másról nem írtam, nem tudom te ezt hogy hámoztad ki abból a szövegbõl amit írtam....


Bocsi ha a lelkeden karcot okoztam, én sem támadásnak szántam.

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2009. október 06. kedd, 09:45


Robinson írta: Halihaw,

Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában


Jo lett a vas ? Osszemertetek ?

m_attila
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320si
Évjárat: 2006

státusz m_attila

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 729

Elküldve: 2009. október 06. kedd, 08:21


Üdv mindenkinek

Sachs vagy LUK a kuplung, az igaz hogy nem bmw dobozban van.

De ez bmw gyári beszállítója.

M_attila



rad2 írta:
Robinson írta: Na gyerekek. Hogy tapasztalatból tudjak véleményt mondani, meg lett chipelve a jószág múlt hét elején.
Eredmény: Elõször nem nagyon éreztem, csak sejtettem, hogy van valami változás: hét közepétõl már nagyon megtaláltuk egymást, rohdatul dinamikus lett a verda!
Szombaton mentem hosszabb útra, elkezdett csúszni a kuplungom
A mester szerint a biztonságos határon belül 80%-ra húzta a vasat (még nem lett bemérve padon, az még hátra van), de már ez is elég lett ahhoz, hogy a valószinüleg már gyengébb, ám még nem panaszkodó, erre utaló jeleket nem produkáló kuplungomat elkezdje enni.

Ergo a chip után most a következõ lépés az új kuplung

facelift elõtti 20d-nél ez m_attila-nál 50 papír..


Az meg milyen kuplung 50 papírért? Nem gyári az biztos.....

Annyi szétszakadt chipes csodabömöst láttam már, hogy én akkor se rakatnák az enyémbe, ha fizetnének érte.
Én nem szeretnék átlyukadt dugókat, elolvadt porlasztókat, repedt hengerfejet, meglilult, törött tengelyû turbókat cserélgetni.
De kinek a pap...


Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2009. október 06. kedd, 00:21


Halihaw,

Nos a chipelést egy srác csinálta, aki a román bmw klubnak chipelte az autóit. Egy ideje csinálja mint vállalkozó, és csak most lett mûhelye. Hamarosan egyébként a kedvezményt nyújtó partnerek közt is szerepelni fog, és nagyon jó áron dolgozik.
A kuplunk gyári, és ilyen áron van! 50-60e forint. Akkor drágább, ha kettõ tömegût cserélsz, azzal szoktak ugye egy idõben kuplungot is, úgy tényleg 100 fölött van, plusz ne felejtsük el, hogy az én vasam facelift elõtti.
Amúgy most 240e km van a drágában

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2009. október 05. hétfő, 22:53


Robin68 írta:
rad2 írta:

Az meg milyen kuplung 50 papírért? Nem gyári az biztos.....




Megnyugtatlak nem olyan gagyi az a kuplung 50-ért. Nekem is tavaly ennyiért lett berakva a szett (plusz szerelés) igaz nem M_Attilától de ez szerintem nem mérvadó és tökéletesen elégedett vagyok vele a mai napig.
A másik dolog, hogy amióta itt vagyok a fórumon, M_Attiláról még negatív véleményt nem hallottam.


De ez már egy másik topik témája.......


Én nem azt mondtam, hogy gagyi a kuplung, hanem azt kérdeztem, hogy milyen, mivel biztos, hogy nem gyári.
Eddig azt hittem M_Attila csak gyári alaktrészeket árul, de tévedtem.
Negatív véleményt se M-Attiláról, se másról nem írtam, nem tudom te ezt hogy hámoztad ki abból a szövegbõl amit írtam....

Robin68
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1999

státusz Robin68

BMWfanatic

Elismertség: 9% (70 pont) | Hozzászólások: 746

Elküldve: 2009. október 05. hétfő, 21:11


rad2 írta:

Az meg milyen kuplung 50 papírért? Nem gyári az biztos.....




Megnyugtatlak nem olyan gagyi az a kuplung 50-ért. Nekem is tavaly ennyiért lett berakva a szett (plusz szerelés) igaz nem M_Attilától de ez szerintem nem mérvadó és tökéletesen elégedett vagyok vele a mai napig.
A másik dolog, hogy amióta itt vagyok a fórumon, M_Attiláról még negatív véleményt nem hallottam.


De ez már egy másik topik témája.......

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2009. október 05. hétfő, 20:30


Robinson írta: Na gyerekek. Hogy tapasztalatból tudjak véleményt mondani, meg lett chipelve a jószág múlt hét elején.
Eredmény: Elõször nem nagyon éreztem, csak sejtettem, hogy van valami változás: hét közepétõl már nagyon megtaláltuk egymást, rohdatul dinamikus lett a verda!
Szombaton mentem hosszabb útra, elkezdett csúszni a kuplungom
A mester szerint a biztonságos határon belül 80%-ra húzta a vasat (még nem lett bemérve padon, az még hátra van), de már ez is elég lett ahhoz, hogy a valószinüleg már gyengébb, ám még nem panaszkodó, erre utaló jeleket nem produkáló kuplungomat elkezdje enni.

Ergo a chip után most a következõ lépés az új kuplung

facelift elõtti 20d-nél ez m_attila-nál 50 papír..


Az meg milyen kuplung 50 papírért? Nem gyári az biztos.....

Annyi szétszakadt chipes csodabömöst láttam már, hogy én akkor se rakatnák az enyémbe, ha fizetnének érte.
Én nem szeretnék átlyukadt dugókat, elolvadt porlasztókat, repedt hengerfejet, meglilult, törött tengelyû turbókat cserélgetni.
De kinek a pap...