Elküldve: 2009. október 06. kedd, 21:18
Robinson írta:BarG írta:Robinson írta:BarG írta:
240 az szép, akkor már amúgy is esélyes volt a csere. Nem gondolkodtál kevlároztatáson? Állítólag sokkal nagyobb nyomatékot tud onnantól a kuplung, meg még olcsóbb is, mint az új tárcsa. De szerkezetet akkor is újat szoktak javallani, hogy a szorítóerõ meglegyen.
Az ugyan olyan mint a szinterkuplung nem? Hori is mondta, és az volt az elsõ számú elképzelés, de közben meg senki nem ajánlja városban, én meg nagyrészt ugye városozok. 90%-ban.
Egyáltalán nem hasonlít a szinterkuplunghoz, mert a szinter az fém, a kevlár pedig szálas anyag. Annyiban hasonlítanak, hogy mindkettõt emelt nyomatékhoz ajánlják, csak a szintert nem lehet csúsztatni, a kevlárt pedig lehet. Tehát városban sem sérül a kényelem. A szinter állítólag tönkreteszi a csatlakozó fémfelületet.
Aha! No ennek utána kérdezek! Akkor elvileg még a jelenlegit is lehetne kevlároztatni?
Gyakorlatilag igen. Az indexen megy egy dízeltuning fórum, ott van néhány kevlározó mûvész, gyárilag 235Nm-es kuplungokat kevlároznak meg úgy, hogy 500 Nm fölötti nyomatékot bírjanak. Fõleg vw-vel foglalkoznak, dehát pénz beszél alapon üzletet nem hiszem, hogy visszautasítanának.