MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. április 29. kedd, 09:31


AteszE46 írta:
MattM325 írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
egy dolgot kell megjegyezni. oylan nincs, hogy nagyobb erő kevesebb fogyasztás. a többlet energiához többlet üzemanyag kell. olyat lehet, hogy x fordulat alatt kevesebb anyag, de gyengébb is elsz az autó. másrészt magyarországra 60 lóerő is elég. 130 a megengedett max. mindig jönnek, hogy kell az erő, ha normálisan végre akarsz hajtani egy előzést. nem kellene leőzni, ha mindenki a megengedett tempóval menne. gondolok itt azokra is, akik indikolatlanul 90 helyett 70-80-nal mennek, mert azt hiszik spórolnak valamit.
nem az autók gyengék, hanem a felfogás, mentalitás nem jó. na meg a rossz utak.


Na ehhez már én is hozzá szólok. Micart-t személyesen ismerem jó ideje. VW tuning körökben mindenki ismeri, szaktekintélynek számít.Versenyautókat épít! Jó pár autómat chippelte, egyikkel sem volt gond. Persze a BMW más, nem tudom mennyire bírja chippet, ezért egyenlőre az enyémet sem csináltatom meg. Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila


Milyen érdekes, hogy itt néha-néha mindig beugrik egy fóóó..wagenes és egyből ilyen nevesincs micar kollar csipszeket emleget, meghogy mennyire felhúzzák a golfokat meg passatokat... Kicsit sem furcsa, aztán egyből az következik, hogy a BMW nem bír semmit...
Hagyjátok már a süket dumát, menjetek át a foswagen fórumra, biztos ott jobban beveszik a sablonszöveget, megélni meglehet belőlük is. Atesz legalább tanulnál meg rendesen "chipelni", akkor legalább nem forrasztgatnál feleslegesen. Habár így többet lehet kérni, nem csak az emailről kell letölteni a sabloncsipszet a sablonbeetető szöveg mellé.
PONT.


Valamit nagyon félreértesz, vagy nem jól olvasol a sorok között. Én nem azt mondtam hogy ilyeneket csinálok, vagy csináltam. Azt mondtam, hogy amit nekem csináltak, az mind jó volt. Nem szép dolog olyan emberre köpködni, akit nem is ismertek(Micar). Azt nem tudom mennyid bír a BMW motorja, de nem is leszek tesztpilóta. Azt viszont tudom, hogy a jó motorokat Wolfsburg-ban csainálják, de a jó kocsikat München-ben. Ezért van E46-om már két éve, és fülig ér a szám, mikor vezetem!



Sajnálom, hogy hülye vagyok, de ez jön le az írásodból. Tényleg, annyira jó motorokat csinálnak, hogy kátrányoldóval alig tudom levakarni a sok kormot ami egy ilyen Wolfsburgi csodából ömlik mikor épp előttem megy. Arról meg ne is beszéljünk, hogy egyes csodamodellek szinte óramű pontossággal 100e km-nél kiírják, hogy the end... (SIEMENS)
Leragadtál a tdi-nél.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1998

státusz batigol09

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 141

Elküldve: 2014. április 29. kedd, 08:48


toki24 írta:
AteszE46 írta:
MattM325 írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
egy dolgot kell megjegyezni. oylan nincs, hogy nagyobb erő kevesebb fogyasztás. a többlet energiához többlet üzemanyag kell. olyat lehet, hogy x fordulat alatt kevesebb anyag, de gyengébb is elsz az autó. másrészt magyarországra 60 lóerő is elég. 130 a megengedett max. mindig jönnek, hogy kell az erő, ha normálisan végre akarsz hajtani egy előzést. nem kellene leőzni, ha mindenki a megengedett tempóval menne. gondolok itt azokra is, akik indikolatlanul 90 helyett 70-80-nal mennek, mert azt hiszik spórolnak valamit.
nem az autók gyengék, hanem a felfogás, mentalitás nem jó. na meg a rossz utak.


Na ehhez már én is hozzá szólok. Micart-t személyesen ismerem jó ideje. VW tuning körökben mindenki ismeri, szaktekintélynek számít.Versenyautókat épít! Jó pár autómat chippelte, egyikkel sem volt gond. Persze a BMW más, nem tudom mennyire bírja chippet, ezért egyenlőre az enyémet sem csináltatom meg. Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila


Milyen érdekes, hogy itt néha-néha mindig beugrik egy fóóó..wagenes és egyből ilyen nevesincs micar kollar csipszeket emleget, meghogy mennyire felhúzzák a golfokat meg passatokat... Kicsit sem furcsa, aztán egyből az következik, hogy a BMW nem bír semmit...
Hagyjátok már a süket dumát, menjetek át a foswagen fórumra, biztos ott jobban beveszik a sablonszöveget, megélni meglehet belőlük is. Atesz legalább tanulnál meg rendesen "chipelni", akkor legalább nem forrasztgatnál feleslegesen. Habár így többet lehet kérni, nem csak az emailről kell letölteni a sabloncsipszet a sablonbeetető szöveg mellé.
PONT.


Valamit nagyon félreértesz, vagy nem jól olvasol a sorok között. Én nem azt mondtam hogy ilyeneket csinálok, vagy csináltam. Azt mondtam, hogy amit nekem csináltak, az mind jó volt. Nem szép dolog olyan emberre köpködni, akit nem is ismertek(Micar). Azt nem tudom mennyid bír a BMW motorja, de nem is leszek tesztpilóta. Azt viszont tudom, hogy a jó motorokat Wolfsburg-ban csainálják, de a jó kocsikat München-ben. Ezért van E46-om már két éve, és fülig ér a szám, mikor vezetem!



EZért gondtolam egy kicsit erősebbé tételére,de már fingom sincs Micar-ral kapcsolatba problémám nincs ,mivel rengeteg autüt csinál tudom ( vwdepo) de lehet marad ez igy azt kész.


Sziasztok!

Én így "tuningolva" vettem a kocsit, nem írattam vissza a programot azóta sem. kb. 170 lovas lett, fogyasztás: (aut) város: 6,0 - 6,5 autópálya: 5,0 - 5,5 között ésszerű használat mellett. MMC autóchipnél, s 5 éve "benne van már"

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 23:36


AteszE46 írta:
MattM325 írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
egy dolgot kell megjegyezni. oylan nincs, hogy nagyobb erő kevesebb fogyasztás. a többlet energiához többlet üzemanyag kell. olyat lehet, hogy x fordulat alatt kevesebb anyag, de gyengébb is elsz az autó. másrészt magyarországra 60 lóerő is elég. 130 a megengedett max. mindig jönnek, hogy kell az erő, ha normálisan végre akarsz hajtani egy előzést. nem kellene leőzni, ha mindenki a megengedett tempóval menne. gondolok itt azokra is, akik indikolatlanul 90 helyett 70-80-nal mennek, mert azt hiszik spórolnak valamit.
nem az autók gyengék, hanem a felfogás, mentalitás nem jó. na meg a rossz utak.


Na ehhez már én is hozzá szólok. Micart-t személyesen ismerem jó ideje. VW tuning körökben mindenki ismeri, szaktekintélynek számít.Versenyautókat épít! Jó pár autómat chippelte, egyikkel sem volt gond. Persze a BMW más, nem tudom mennyire bírja chippet, ezért egyenlőre az enyémet sem csináltatom meg. Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila


Milyen érdekes, hogy itt néha-néha mindig beugrik egy fóóó..wagenes és egyből ilyen nevesincs micar kollar csipszeket emleget, meghogy mennyire felhúzzák a golfokat meg passatokat... Kicsit sem furcsa, aztán egyből az következik, hogy a BMW nem bír semmit...
Hagyjátok már a süket dumát, menjetek át a foswagen fórumra, biztos ott jobban beveszik a sablonszöveget, megélni meglehet belőlük is. Atesz legalább tanulnál meg rendesen "chipelni", akkor legalább nem forrasztgatnál feleslegesen. Habár így többet lehet kérni, nem csak az emailről kell letölteni a sabloncsipszet a sablonbeetető szöveg mellé.
PONT.


Valamit nagyon félreértesz, vagy nem jól olvasol a sorok között. Én nem azt mondtam hogy ilyeneket csinálok, vagy csináltam. Azt mondtam, hogy amit nekem csináltak, az mind jó volt. Nem szép dolog olyan emberre köpködni, akit nem is ismertek(Micar). Azt nem tudom mennyid bír a BMW motorja, de nem is leszek tesztpilóta. Azt viszont tudom, hogy a jó motorokat Wolfsburg-ban csainálják, de a jó kocsikat München-ben. Ezért van E46-om már két éve, és fülig ér a szám, mikor vezetem!



EZért gondtolam egy kicsit erősebbé tételére,de már fingom sincs Micar-ral kapcsolatba problémám nincs ,mivel rengeteg autüt csinál tudom ( vwdepo) de lehet marad ez igy azt kész.


AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 23:33


MattM325 írta:
AteszE46 írta:
YELLOW írta:
egy dolgot kell megjegyezni. oylan nincs, hogy nagyobb erő kevesebb fogyasztás. a többlet energiához többlet üzemanyag kell. olyat lehet, hogy x fordulat alatt kevesebb anyag, de gyengébb is elsz az autó. másrészt magyarországra 60 lóerő is elég. 130 a megengedett max. mindig jönnek, hogy kell az erő, ha normálisan végre akarsz hajtani egy előzést. nem kellene leőzni, ha mindenki a megengedett tempóval menne. gondolok itt azokra is, akik indikolatlanul 90 helyett 70-80-nal mennek, mert azt hiszik spórolnak valamit.
nem az autók gyengék, hanem a felfogás, mentalitás nem jó. na meg a rossz utak.


Na ehhez már én is hozzá szólok. Micart-t személyesen ismerem jó ideje. VW tuning körökben mindenki ismeri, szaktekintélynek számít.Versenyautókat épít! Jó pár autómat chippelte, egyikkel sem volt gond. Persze a BMW más, nem tudom mennyire bírja chippet, ezért egyenlőre az enyémet sem csináltatom meg. Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila


Milyen érdekes, hogy itt néha-néha mindig beugrik egy fóóó..wagenes és egyből ilyen nevesincs micar kollar csipszeket emleget, meghogy mennyire felhúzzák a golfokat meg passatokat... Kicsit sem furcsa, aztán egyből az következik, hogy a BMW nem bír semmit...
Hagyjátok már a süket dumát, menjetek át a foswagen fórumra, biztos ott jobban beveszik a sablonszöveget, megélni meglehet belőlük is. Atesz legalább tanulnál meg rendesen "chipelni", akkor legalább nem forrasztgatnál feleslegesen. Habár így többet lehet kérni, nem csak az emailről kell letölteni a sabloncsipszet a sablonbeetető szöveg mellé.
PONT.


Valamit nagyon félreértesz, vagy nem jól olvasol a sorok között. Én nem azt mondtam hogy ilyeneket csinálok, vagy csináltam. Azt mondtam, hogy amit nekem csináltak, az mind jó volt. Nem szép dolog olyan emberre köpködni, akit nem is ismertek(Micar). Azt nem tudom mennyid bír a BMW motorja, de nem is leszek tesztpilóta. Azt viszont tudom, hogy a jó motorokat Wolfsburg-ban csainálják, de a jó kocsikat München-ben. Ezért van E46-om már két éve, és fülig ér a szám, mikor vezetem!



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 22:30


AteszE46 írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.


Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?


Most akkor függő vagy nem függő??


Az, a motorvezérlőt nem tudjátok frissíteni régebbi tipusoknál. Az automata váltót, kipörgés gátlót, ABS-t, többi elektronikát igen. Erre gondoltok?
Nézzétek meg a programozhatóság oszlopot a 136LE-nél.

http://www.kollarchiptuning.hu/bmw-hu.html



Most komolyan. Ezeknek hinni bármit is???
Csak TURBO dízeleket "tuningolnak", amiben lehet turbónyomást emelni... Tényleg nem furcsa? Kicsit sem??? Kamucsipsz


MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 22:26


AteszE46 írta:
YELLOW írta:
egy dolgot kell megjegyezni. oylan nincs, hogy nagyobb erő kevesebb fogyasztás. a többlet energiához többlet üzemanyag kell. olyat lehet, hogy x fordulat alatt kevesebb anyag, de gyengébb is elsz az autó. másrészt magyarországra 60 lóerő is elég. 130 a megengedett max. mindig jönnek, hogy kell az erő, ha normálisan végre akarsz hajtani egy előzést. nem kellene leőzni, ha mindenki a megengedett tempóval menne. gondolok itt azokra is, akik indikolatlanul 90 helyett 70-80-nal mennek, mert azt hiszik spórolnak valamit.
nem az autók gyengék, hanem a felfogás, mentalitás nem jó. na meg a rossz utak.


Na ehhez már én is hozzá szólok. Micart-t személyesen ismerem jó ideje. VW tuning körökben mindenki ismeri, szaktekintélynek számít.Versenyautókat épít! Jó pár autómat chippelte, egyikkel sem volt gond. Persze a BMW más, nem tudom mennyire bírja chippet, ezért egyenlőre az enyémet sem csináltatom meg. Azért kell átforrasztani az epromot, mert nem írható, ezért cserélni kell egy írhatóra. Bele kell forrasztani egy tokot, amibe bele kell pattintani az újat. 2001 után már obd csatlakozón keresztül lehet programozni, nem kell forrasztgatni. Utána ég, és föld a különbség. Sokkal jobban megy, és IGEN kevesebbet fogyaszt!!!

Attila


Milyen érdekes, hogy itt néha-néha mindig beugrik egy fóóó..wagenes és egyből ilyen nevesincs micar kollar csipszeket emleget, meghogy mennyire felhúzzák a golfokat meg passatokat... Kicsit sem furcsa, aztán egyből az következik, hogy a BMW nem bír semmit...
Hagyjátok már a süket dumát, menjetek át a foswagen fórumra, biztos ott jobban beveszik a sablonszöveget, megélni meglehet belőlük is. Atesz legalább tanulnál meg rendesen "chipelni", akkor legalább nem forrasztgatnál feleslegesen. Habár így többet lehet kérni, nem csak az emailről kell letölteni a sabloncsipszet a sablonbeetető szöveg mellé.
PONT.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 21:13


AteszE46 írta:
szotakdavid írta:
AteszE46 írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.


Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?


Most akkor függő vagy nem függő??


Az, a motorvezérlőt nem tudjátok frissíteni régebbi tipusoknál. Az automata váltót, kipörgés gátlót, ABS-t, többi elektronikát igen. Erre gondoltok?
Nézzétek meg a programozhatóság oszlopot a 136LE-nél.

http://www.kollarchiptuning.hu/bmw-hu.html




Hát akkor ezek a Bmw-nél nagyon hülyék..mert létezik gyári szoftver frissítés az összes e46-ra sőt van olyan amire még nincs is kint a végleges verzió!!!!


Ez olyan, mint a Colombo felesége. Sokan beszélnek róla, de senki sem látta. Vagy van itt olyan, akinek a BMW gyár frissítette a 2000 előtti E46-os MOTORVEZRÉRLŐ szoftverét?
Szerintem nemigen lesz.
Részemről a téma lezárva.


Ez enyémre csak felmászott magától meg Bmw320d4-ére is!!


AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 21:06


szotakdavid írta:
AteszE46 írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.


Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?


Most akkor függő vagy nem függő??


Az, a motorvezérlőt nem tudjátok frissíteni régebbi tipusoknál. Az automata váltót, kipörgés gátlót, ABS-t, többi elektronikát igen. Erre gondoltok?
Nézzétek meg a programozhatóság oszlopot a 136LE-nél.

http://www.kollarchiptuning.hu/bmw-hu.html




Hát akkor ezek a Bmw-nél nagyon hülyék..mert létezik gyári szoftver frissítés az összes e46-ra sőt van olyan amire még nincs is kint a végleges verzió!!!!


Ez olyan, mint a Colombo felesége. Sokan beszélnek róla, de senki sem látta. Vagy van itt olyan, akinek a BMW gyár frissítette a 2000 előtti E46-os MOTORVEZRÉRLŐ szoftverét?
Szerintem nemigen lesz.
Részemről a téma lezárva.


toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 19:47


Miki mitszolsz ehez a chip témához? Vagy a szo ft frissítés jobb? Mondjuk azt sem tudom milyen szoft van az enyemen ))

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 19:44


AteszE46 írta:
szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.


Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?


Most akkor függő vagy nem függő??


Az, a motorvezérlőt nem tudjátok frissíteni régebbi tipusoknál. Az automata váltót, kipörgés gátlót, ABS-t, többi elektronikát igen. Erre gondoltok?
Nézzétek meg a programozhatóság oszlopot a 136LE-nél.

http://www.kollarchiptuning.hu/bmw-hu.html




Hát akkor ezek a Bmw-nél nagyon hülyék..mert létezik gyári szoftver frissítés az összes e46-ra sőt van olyan amire még nincs is kint a végleges verzió!!!!

AteszE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz AteszE46

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 19:36


szotakdavid írta:
bmw320d4 írta:
AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.


Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?


Most akkor függő vagy nem függő??


Az, a motorvezérlőt nem tudjátok frissíteni régebbi tipusoknál. Az automata váltót, kipörgés gátlót, ABS-t, többi elektronikát igen. Erre gondoltok?
Nézzétek meg a programozhatóság oszlopot a 136LE-nél.

http://www.kollarchiptuning.hu/bmw-hu.html








Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. április 28. hétfő, 19:41

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 19:30


ute107 írta: Nem piramisozok....

Környékemen... VW nagy szakértelmű chiptuningos. Valóban mentem olyan kocsival amit csinált...nagyon jó.

Pusztán kiváncsiságból mondtam neki, van egy 320d-m, azzal mit lehetne csinálni?!

Válasza: " Kicsit komolyabb technika, mint a VW és társai, inkább ha nem haragszol meg nem nyúlok hozzá. Csak ha kifejezetten kéred, de garit nem vállalok rá."

Nekem ez a két mondat elmondott mindent... Legalább őszinte és nem a 6 db 10.000 Ft-som kellett neki...


Már megint VW-el gyanús vagy Nekem

ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 19:25


Nem piramisozok....

Környékemen... VW nagy szakértelmű chiptuningos. Valóban mentem olyan kocsival amit csinált...nagyon jó.

Pusztán kiváncsiságból mondtam neki, van egy 320d-m, azzal mit lehetne csinálni?!

Válasza: " Kicsit komolyabb technika, mint a VW és társai, inkább ha nem haragszol meg nem nyúlok hozzá. Csak ha kifejezetten kéred, de garit nem vállalok rá."

Nekem ez a két mondat elmondott mindent... Legalább őszinte és nem a 6 db 10.000 Ft-som kellett neki...

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 19:16


bmw320d4 írta:
AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.


Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?


Most akkor függő vagy nem függő??

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2014. április 28. hétfő, 17:56


AteszE46 írta:
Azon sehogy sem csinálsz szoftver frissítést, hacsak nem már újra írható eprom van benne. Ez évjárat függő.
Mi az hogy gyári szoftver frissítés? A BMW kiad frissített szoftvereket egy 10-14 éves autóhoz?
Nyilván azért veszik ki, hogy arra töltsék az új, vagy átírt tartalmat.


Igen, évjáratfüggő! Az e46 összes évjárata frissíthető.... Vagy akkor nem is függő?