autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 25. kedd, 07:04


Sziasztok! Tudom nem ehhez a témához kapcsolódik ezért elnézést de nincs valaki heves-megyében aki vinne egy kört meg én is az e46(204lovas gyári) 330d-jével összehasonlítani a turbó éledésemet, hogy kiderítsem a gondot.
Köszönöm.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 24. hétfő, 21:24


BarG írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
toki24 írta:
spencer írta: Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



De igen csak ha nem jól csinálják utánna bánni fogod azt a napot is amikor eszedbe jutott a chip


De amilyen buta most alul kb 2400-es fordulatig nehéz megszoknom, főleg 5-6-ba 2300-2400 alatt jobb ha visszakapcsolok mert szenvedés előzni. Van egy ugyan ilyen 320d szedán a 150 lovas egy füstmentes 185 lovas chippel azzal rendesen élmény ehhez képest menni.


nem lehet, hogy valami nem oké azzal a motorral? azért egy 30d igen csak jól tud menni. mondom ezt úgy, hogy nem vagyok dízeles.


Végignéztem mindent rajta géppel is meg élő adatban és minden jó, légtömegmérő oké, turbó új (egy gt23-mat kapott egy 11 lapátos sűrítőkerékkel nem is a gyári gt2260v van rajta). Kipuff kinyitva(katalizátor off), szívósor alu dugóval ledugózva kuplung új, hajtáslánc hibátlan. Remélem nem hagytam ki semmit a listáról. Megadtam neki amit csak lehetett. A chipnek adok egy utolsó esélyt még hogy megszeressem az autót. 10-12 évvel ezelőtt az első autóm egy e36 320i volt de boldogabb voltam kehet még ha zabálta is a benzint...
Lehet túl sokat vártam ettől a 204 lovas 330d-től.


de most oké, hogy a kipuff oldal szinte ki van herélve. egy motornak az sem jó, ha nincs fojtása. ha a szívó oldal nincs összehangolva hozzá. írtad, hogy más turbó van. na most ahogy elnézem, pont nagyobb lett a turbo lyukad. vagy nem jó a geometria szabályzása. vagy túl nagy a turbo oda, és későn érkezik miatta a töltés. vagy épp a túl nyitott rendszer miatt a fojtás hiánya miatt nem hajtja meg úgy a kipufogó gáz a lapátot.
chip-pel ugye több anyagot fog tolni. na de ha nézted géppel, és azon a fordulaton jó a keverék képzés, akkor a több anyaggal sem lesz jobb. vagyis nekem így lenne logikus.


Géppel csak a légtömegmérőmet néztem meg a turbó éledésem. És a gyári anyaggal nem tudom mekkora nyomásnak kéne lennie pl 2000-es fordulaton de most csak 0,7bar van meg tehát nincs meg az 1 bar még ott sem ami karcsú. A turbón geometrián nyitni kellett 1 mm-et mert különben nagyon szűk hangja volt és azt se szeretném ha idő előtt lehulna a turbó. Mondjuk ha minden igaz a gyári turbó 193000 km-et bírt idáig.
Itt a nagy turbó lesz ami elvihette a dolgot + a geó elnyitása 1 picit ahogy mondod, de ennyire ez megdöbbentő.
Olyan lett mint egy benzines a motor karakterisztikája!


Ezt jól elcseszte valaki. Én néztem a turbónyomást a saját E46 330Cd-nél V Checkerrel és 1300-as fordulaton megvolt az 1,5 bar turbónyomás nagy gáznál!!! 1800-as fordulaton meg megvolt a 410Nm nyomaték padon mérve. Meg kell javítani azt az autót, nem tuningolni!

Szia köszönöm. 1300-as fordulaton 1,5 bar nyomás már van és 6. Fokozatban? A 410 nm csak 3150-este fordulaton van meg 2000 -nál 220 nm van csak. Ez nagy kulömbség tényleg köszi az adatokat.


BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2015. augusztus 24. hétfő, 20:51


spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
toki24 írta:
spencer írta: Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



De igen csak ha nem jól csinálják utánna bánni fogod azt a napot is amikor eszedbe jutott a chip


De amilyen buta most alul kb 2400-es fordulatig nehéz megszoknom, főleg 5-6-ba 2300-2400 alatt jobb ha visszakapcsolok mert szenvedés előzni. Van egy ugyan ilyen 320d szedán a 150 lovas egy füstmentes 185 lovas chippel azzal rendesen élmény ehhez képest menni.


nem lehet, hogy valami nem oké azzal a motorral? azért egy 30d igen csak jól tud menni. mondom ezt úgy, hogy nem vagyok dízeles.


Végignéztem mindent rajta géppel is meg élő adatban és minden jó, légtömegmérő oké, turbó új (egy gt23-mat kapott egy 11 lapátos sűrítőkerékkel nem is a gyári gt2260v van rajta). Kipuff kinyitva(katalizátor off), szívósor alu dugóval ledugózva kuplung új, hajtáslánc hibátlan. Remélem nem hagytam ki semmit a listáról. Megadtam neki amit csak lehetett. A chipnek adok egy utolsó esélyt még hogy megszeressem az autót. 10-12 évvel ezelőtt az első autóm egy e36 320i volt de boldogabb voltam kehet még ha zabálta is a benzint...
Lehet túl sokat vártam ettől a 204 lovas 330d-től.


de most oké, hogy a kipuff oldal szinte ki van herélve. egy motornak az sem jó, ha nincs fojtása. ha a szívó oldal nincs összehangolva hozzá. írtad, hogy más turbó van. na most ahogy elnézem, pont nagyobb lett a turbo lyukad. vagy nem jó a geometria szabályzása. vagy túl nagy a turbo oda, és későn érkezik miatta a töltés. vagy épp a túl nyitott rendszer miatt a fojtás hiánya miatt nem hajtja meg úgy a kipufogó gáz a lapátot.
chip-pel ugye több anyagot fog tolni. na de ha nézted géppel, és azon a fordulaton jó a keverék képzés, akkor a több anyaggal sem lesz jobb. vagyis nekem így lenne logikus.


Géppel csak a légtömegmérőmet néztem meg a turbó éledésem. És a gyári anyaggal nem tudom mekkora nyomásnak kéne lennie pl 2000-es fordulaton de most csak 0,7bar van meg tehát nincs meg az 1 bar még ott sem ami karcsú. A turbón geometrián nyitni kellett 1 mm-et mert különben nagyon szűk hangja volt és azt se szeretném ha idő előtt lehulna a turbó. Mondjuk ha minden igaz a gyári turbó 193000 km-et bírt idáig.
Itt a nagy turbó lesz ami elvihette a dolgot + a geó elnyitása 1 picit ahogy mondod, de ennyire ez megdöbbentő.
Olyan lett mint egy benzines a motor karakterisztikája!


Ezt jól elcseszte valaki. Én néztem a turbónyomást a saját E46 330Cd-nél V Checkerrel és 1300-as fordulaton megvolt az 1,5 bar turbónyomás nagy gáznál!!! 1800-as fordulaton meg megvolt a 410Nm nyomaték padon mérve. Meg kell javítani azt az autót, nem tuningolni!


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 24. hétfő, 20:45


spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
toki24 írta:
spencer írta: Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



De igen csak ha nem jól csinálják utánna bánni fogod azt a napot is amikor eszedbe jutott a chip


De amilyen buta most alul kb 2400-es fordulatig nehéz megszoknom, főleg 5-6-ba 2300-2400 alatt jobb ha visszakapcsolok mert szenvedés előzni. Van egy ugyan ilyen 320d szedán a 150 lovas egy füstmentes 185 lovas chippel azzal rendesen élmény ehhez képest menni.


nem lehet, hogy valami nem oké azzal a motorral? azért egy 30d igen csak jól tud menni. mondom ezt úgy, hogy nem vagyok dízeles.


Végignéztem mindent rajta géppel is meg élő adatban és minden jó, légtömegmérő oké, turbó új (egy gt23-mat kapott egy 11 lapátos sűrítőkerékkel nem is a gyári gt2260v van rajta). Kipuff kinyitva(katalizátor off), szívósor alu dugóval ledugózva kuplung új, hajtáslánc hibátlan. Remélem nem hagytam ki semmit a listáról. Megadtam neki amit csak lehetett. A chipnek adok egy utolsó esélyt még hogy megszeressem az autót. 10-12 évvel ezelőtt az első autóm egy e36 320i volt de boldogabb voltam kehet még ha zabálta is a benzint...
Lehet túl sokat vártam ettől a 204 lovas 330d-től.


de most oké, hogy a kipuff oldal szinte ki van herélve. egy motornak az sem jó, ha nincs fojtása. ha a szívó oldal nincs összehangolva hozzá. írtad, hogy más turbó van. na most ahogy elnézem, pont nagyobb lett a turbo lyukad. vagy nem jó a geometria szabályzása. vagy túl nagy a turbo oda, és későn érkezik miatta a töltés. vagy épp a túl nyitott rendszer miatt a fojtás hiánya miatt nem hajtja meg úgy a kipufogó gáz a lapátot.
chip-pel ugye több anyagot fog tolni. na de ha nézted géppel, és azon a fordulaton jó a keverék képzés, akkor a több anyaggal sem lesz jobb. vagyis nekem így lenne logikus.


Géppel csak a légtömegmérőmet néztem meg a turbó éledésem. És a gyári anyaggal nem tudom mekkora nyomásnak kéne lennie pl 2000-es fordulaton de most csak 0,7bar van meg tehát nincs meg az 1 bar még ott sem ami karcsú. A turbón geometrián nyitni kellett 1 mm-et mert különben nagyon szűk hangja volt és azt se szeretném ha idő előtt lehulna a turbó. Mondjuk ha minden igaz a gyári turbó 193000 km-et bírt idáig.
Itt a nagy turbó lesz ami elvihette a dolgot + a geó elnyitása 1 picit ahogy mondod, de ennyire ez megdöbbentő.
Olyan lett mint egy benzines a motor karakterisztikája!

Rögtön meglenne az alsó tartománybeli gyengeség ha valaki a saját gyári 330d 204 lovas kéziváltósáról tudna mondani egy turbó éledést milyen nyomás van neki is 2000-es fordulaton 5-ben vagy 6-ban is jó azt is megtudom nézni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 24. hétfő, 20:43


YELLOW írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
toki24 írta:
spencer írta: Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



De igen csak ha nem jól csinálják utánna bánni fogod azt a napot is amikor eszedbe jutott a chip


De amilyen buta most alul kb 2400-es fordulatig nehéz megszoknom, főleg 5-6-ba 2300-2400 alatt jobb ha visszakapcsolok mert szenvedés előzni. Van egy ugyan ilyen 320d szedán a 150 lovas egy füstmentes 185 lovas chippel azzal rendesen élmény ehhez képest menni.


nem lehet, hogy valami nem oké azzal a motorral? azért egy 30d igen csak jól tud menni. mondom ezt úgy, hogy nem vagyok dízeles.


Végignéztem mindent rajta géppel is meg élő adatban és minden jó, légtömegmérő oké, turbó új (egy gt23-mat kapott egy 11 lapátos sűrítőkerékkel nem is a gyári gt2260v van rajta). Kipuff kinyitva(katalizátor off), szívósor alu dugóval ledugózva kuplung új, hajtáslánc hibátlan. Remélem nem hagytam ki semmit a listáról. Megadtam neki amit csak lehetett. A chipnek adok egy utolsó esélyt még hogy megszeressem az autót. 10-12 évvel ezelőtt az első autóm egy e36 320i volt de boldogabb voltam kehet még ha zabálta is a benzint...
Lehet túl sokat vártam ettől a 204 lovas 330d-től.


de most oké, hogy a kipuff oldal szinte ki van herélve. egy motornak az sem jó, ha nincs fojtása. ha a szívó oldal nincs összehangolva hozzá. írtad, hogy más turbó van. na most ahogy elnézem, pont nagyobb lett a turbo lyukad. vagy nem jó a geometria szabályzása. vagy túl nagy a turbo oda, és későn érkezik miatta a töltés. vagy épp a túl nyitott rendszer miatt a fojtás hiánya miatt nem hajtja meg úgy a kipufogó gáz a lapátot.
chip-pel ugye több anyagot fog tolni. na de ha nézted géppel, és azon a fordulaton jó a keverék képzés, akkor a több anyaggal sem lesz jobb. vagyis nekem így lenne logikus.


Géppel csak a légtömegmérőmet néztem meg a turbó éledésem. És a gyári anyaggal nem tudom mekkora nyomásnak kéne lennie pl 2000-es fordulaton de most csak 0,7bar van meg tehát nincs meg az 1 bar még ott sem ami karcsú. A turbón geometrián nyitni kellett 1 mm-et mert különben nagyon szűk hangja volt és azt se szeretném ha idő előtt lehulna a turbó. Mondjuk ha minden igaz a gyári turbó 193000 km-et bírt idáig.
Itt a nagy turbó lesz ami elvihette a dolgot + a geó elnyitása 1 picit ahogy mondod, de ennyire ez megdöbbentő.
Olyan lett mint egy benzines a motor karakterisztikája!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. augusztus 24. hétfő, 20:31


spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
toki24 írta:
spencer írta: Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



De igen csak ha nem jól csinálják utánna bánni fogod azt a napot is amikor eszedbe jutott a chip


De amilyen buta most alul kb 2400-es fordulatig nehéz megszoknom, főleg 5-6-ba 2300-2400 alatt jobb ha visszakapcsolok mert szenvedés előzni. Van egy ugyan ilyen 320d szedán a 150 lovas egy füstmentes 185 lovas chippel azzal rendesen élmény ehhez képest menni.


nem lehet, hogy valami nem oké azzal a motorral? azért egy 30d igen csak jól tud menni. mondom ezt úgy, hogy nem vagyok dízeles.


Végignéztem mindent rajta géppel is meg élő adatban és minden jó, légtömegmérő oké, turbó új (egy gt23-mat kapott egy 11 lapátos sűrítőkerékkel nem is a gyári gt2260v van rajta). Kipuff kinyitva(katalizátor off), szívósor alu dugóval ledugózva kuplung új, hajtáslánc hibátlan. Remélem nem hagytam ki semmit a listáról. Megadtam neki amit csak lehetett. A chipnek adok egy utolsó esélyt még hogy megszeressem az autót. 10-12 évvel ezelőtt az első autóm egy e36 320i volt de boldogabb voltam kehet még ha zabálta is a benzint...
Lehet túl sokat vártam ettől a 204 lovas 330d-től.


de most oké, hogy a kipuff oldal szinte ki van herélve. egy motornak az sem jó, ha nincs fojtása. ha a szívó oldal nincs összehangolva hozzá. írtad, hogy más turbó van. na most ahogy elnézem, pont nagyobb lett a turbo lyukad. vagy nem jó a geometria szabályzása. vagy túl nagy a turbo oda, és későn érkezik miatta a töltés. vagy épp a túl nyitott rendszer miatt a fojtás hiánya miatt nem hajtja meg úgy a kipufogó gáz a lapátot.
chip-pel ugye több anyagot fog tolni. na de ha nézted géppel, és azon a fordulaton jó a keverék képzés, akkor a több anyaggal sem lesz jobb. vagyis nekem így lenne logikus.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 24. hétfő, 20:06


YELLOW írta:
spencer írta:
toki24 írta:
spencer írta: Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



De igen csak ha nem jól csinálják utánna bánni fogod azt a napot is amikor eszedbe jutott a chip


De amilyen buta most alul kb 2400-es fordulatig nehéz megszoknom, főleg 5-6-ba 2300-2400 alatt jobb ha visszakapcsolok mert szenvedés előzni. Van egy ugyan ilyen 320d szedán a 150 lovas egy füstmentes 185 lovas chippel azzal rendesen élmény ehhez képest menni.


nem lehet, hogy valami nem oké azzal a motorral? azért egy 30d igen csak jól tud menni. mondom ezt úgy, hogy nem vagyok dízeles.


Végignéztem mindent rajta géppel is meg élő adatban és minden jó, légtömegmérő oké, turbó új (egy gt23-mat kapott egy 11 lapátos sűrítőkerékkel nem is a gyári gt2260v van rajta). Kipuff kinyitva(katalizátor off), szívósor alu dugóval ledugózva kuplung új, hajtáslánc hibátlan. Remélem nem hagytam ki semmit a listáról. Megadtam neki amit csak lehetett. A chipnek adok egy utolsó esélyt még hogy megszeressem az autót. 10-12 évvel ezelőtt az első autóm egy e36 320i volt de boldogabb voltam kehet még ha zabálta is a benzint...
Lehet túl sokat vártam ettől a 204 lovas 330d-től.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2015. augusztus 24. hétfő, 19:34


spencer írta:
toki24 írta:
spencer írta: Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



De igen csak ha nem jól csinálják utánna bánni fogod azt a napot is amikor eszedbe jutott a chip


De amilyen buta most alul kb 2400-es fordulatig nehéz megszoknom, főleg 5-6-ba 2300-2400 alatt jobb ha visszakapcsolok mert szenvedés előzni. Van egy ugyan ilyen 320d szedán a 150 lovas egy füstmentes 185 lovas chippel azzal rendesen élmény ehhez képest menni.


nem lehet, hogy valami nem oké azzal a motorral? azért egy 30d igen csak jól tud menni. mondom ezt úgy, hogy nem vagyok dízeles.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 24. hétfő, 19:11


toki24 írta:
spencer írta: Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



De igen csak ha nem jól csinálják utánna bánni fogod azt a napot is amikor eszedbe jutott a chip


De amilyen buta most alul kb 2400-es fordulatig nehéz megszoknom, főleg 5-6-ba 2300-2400 alatt jobb ha visszakapcsolok mert szenvedés előzni. Van egy ugyan ilyen 320d szedán a 150 lovas egy füstmentes 185 lovas chippel azzal rendesen élmény ehhez képest menni.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2015. augusztus 24. hétfő, 11:18


spencer írta: Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



De igen csak ha nem jól csinálják utánna bánni fogod azt a napot is amikor eszedbe jutott a chip

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. augusztus 23. vasárnap, 17:04


Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi


laleeboy
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz laleeboy

Fórumlakó

Elismertség: 14% (39 pont) | Hozzászólások: 269

Elküldve: 2015. május 11. hétfő, 15:54


bszabo írta: Üdv mindenki!

E36 320i-hez keresek szakembert, vagy műhelyt, aki tuninggal foglalkozik.

Elérhetőségeket privát üzenetben várok.

Köszi!



Szerintem a 20-ast nem érdemes/éri meg tuningolni mert annyi pénzből amiből kihozol +30-40 Le-t már betehetsz egy 23-as vagy 28-as motort is ami sokkal erősebb mint a 20-as tuningolva és bőven van bennük tartalék...


autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1997

státusz bszabo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2015. május 11. hétfő, 15:14


Üdv mindenki!

E36 320i-hez keresek szakembert, vagy műhelyt, aki tuninggal foglalkozik.

Elérhetőségeket privát üzenetben várok.

Köszi!

státusz tusi_

Törzsvendég

Elismertség: 5% (8 pont) | Hozzászólások: 152

Elküldve: 2015. május 07. csütörtök, 11:41


..szerk

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. május 07. csütörtök, 12:01

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2015. március 27. péntek, 16:31


Sziasztok!
Érdeklődeni szeretnék hogy van valakinek e46 330d 204 lovas kéziváltósról valami mérése hogy chip után(nyilván függ a chip erősségétől) általánosan kb. mennyivel lett rugalmasabb. 0-200 vagy 80-120 esetleg amit lemért keréken vagy felvett telefonra.
Köszönöm.