Elküldve: 2007. december 04. kedd, 18:53
Zotyi30d írta: A 410Nm-re én sem panaszkodom
Padon mérve 450 szok az lenni, mégha mást is mond az írás...
Elküldve: 2007. december 04. kedd, 18:53
Zotyi30d írta: A 410Nm-re én sem panaszkodom
Elküldve: 2007. december 04. kedd, 18:08
Elküldve: 2007. december 04. kedd, 16:32
BMW318i írta: Ja, miért nem?
Az élet 5000-es fordulatszám fölött kezdõdik...
Elküldve: 2007. december 04. kedd, 14:06
Elküldve: 2007. december 04. kedd, 14:06
paci írta:ricsimeister írta:paci írta: a dizzel felfujja magát az emelkedõn...
Nem... csak elveri a 20i-t
mérnemmegyünkkiahóra?
Elküldve: 2007. december 04. kedd, 13:23
ricsimeister írta:paci írta: a dizzel felfujja magát az emelkedõn...
Nem... csak elveri a 20i-t
Elküldve: 2007. december 04. kedd, 11:57
ricsimeister írta:paci írta: a dizzel felfujja magát az emelkedõn...
Nem... csak elveri a 20i-t
Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 23:17
paci írta: a dizzel felfujja magát az emelkedõn...
Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 21:07
Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 15:33
SoundkeY írta:peetie írta: Én 80nál a dízelt is 3.ba kapcsolom elõzésnél meg a benzinest is Nyomaték ide vagy oda, ha igazán kell a gyorsulás, akkor bezony ezt is vissza kell váltani. 4-bõl meg 5-bõl közel sem húz úgy mint 3.ból. Kéne egy 330d
Persze....en arra irtam hogy nem kell amit viktor e46 irt, emelkedo....elfogyott az ero.... visszavalt stb....normal ( nem versenyzos ) esetbe erre nincs is szukseg siman felhuzza alap fordulatrol es meg se erezte volna a suzukis kemenykedeset.....
Haverjaimnak van seat leon 140le, audi 150le dizel, mind jo. egy indulason eldolhet fel hossz , egy hossz stb. Nem isten a bmw de nem kell fikazni a dizelt.
Viktor e46 megjavittatja es minden oke lesz
peace :p
Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 15:05
csu2 írta: Sziasztok!
Off leszek.Bocsánat.Jókat derültem már ne is haragudj Viktor_E46, az eseteden. Ne érts félre, sajnálom, hogy beteg az autód! Inkább a szuzukis dolgon vigyorogtam. Elõre leszögezem, semmiféle szuzuki nincs a családban, nem volt, nem is lesz. Valahogy sosem értettem meg azt a vezetési mentalitást amit bemutattál. Teljesen mindegy, hogy milyen technikai, vezetéstechnikai (kivétel a nem becsületes, leszorítós, aljas vezetéssel) okokból, ha valaki alulmarad egy hajtás küzdelemben, utána, nem tudom miért kell ráhajtani, letolni, ledudálni, levillogni, beinteni stb. Az elsõ lehetõségnél el kell mellette menni, hogy beforduljon a tükre, ennyi. Ettõl hívnak kollektíven mindenkit köcsög bmw-snek. Én is leállok néha egyszer egyszer szuzukikkal versenyezni, hagyom örülni õket. Nekik is jár. (persze az már más kérdés, mikor életveszélyes vezetési technikát mutat be az ellenfél - inkább elengedem) De vannak köztük is eredeti arcok, akik ugyanugy élvezkednek mint mi mindannyian, nekik ugyanaz a szuzuki, mint nekünk a bmw... Tudom, ha csak el akarnánk jutni A-ból B-be, megelégedtünk volna mindannyian egy szuzukival is, de mivel nem, ezért van bmw-nk. Ismerjük az autó ezer arcát, mibe kerül az alakatrész, mennyi baj van vele, mennyire szeretik mostanában elkötni, mennyire jó vezetni, milyen öröm, ha rendesen megy, milyen ha utánnadnéznek az utcán. stb. Vállaltuk mindezt. Tudjuk, hogy erõt, felsõbbrendûséget, méltóságot, félelmet sugároz és van benne kraft. Ezért szeretjük. Ehhez méltóan kéne viselkedni, fõleg az utakon. Bocs, hogy beszóltam!
Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 14:53
Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 13:47
Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 11:44
Gabesz írta: Sziasztok!!
Nekem is van ilyen problémám a géppel 320d 1999-es.
Ezt a légtömegmérõt lehet javítani vagy kuka???
kösz