BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2007. december 04. kedd, 18:53


Zotyi30d írta: A 410Nm-re én sem panaszkodom


Padon mérve 450 szok az lenni, mégha mást is mond az írás...

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 04. kedd, 18:08


A 410Nm-re én sem panaszkodom

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2007. december 04. kedd, 16:32


BMW318i írta: Ja, miért nem?
Az élet 5000-es fordulatszám fölött kezdõdik...



...nem is tudom , nem vagyok nagyigényû, megelégszek 2000/min-tõl azzal a 370Nm nyomatékkal

petike

státusz BMW318i

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. december 04. kedd, 14:06


Ja, miért nem?
Az élet 5000-es fordulatszám fölött kezdõdik...

státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2007. december 04. kedd, 14:06


paci írta:
ricsimeister írta:
paci írta: a dizzel felfujja magát az emelkedõn...

Nem... csak elveri a 20i-t


mérnemmegyünkkiahóra?


Tök igazad van! Hát akkor tavaszra már aztán tényleg össze kéne hozni azt a bizonyos Tököli találkozót. Ott aztán eldönthetné mindenki, hogy benzines vagy diesel.

Egyébként visszatérve az eredeti témához: nem én váltottam vissza, hanem a Suzikis. Ilyen mûveletet egyébként nem is ismer a kocsim. Ha nem lenne baja, szerintetek lett volna bármi esélye is!? Egy 1.3 benzin Suzuki egy 2.0-es chippes diesel BMW ellen? Ezért voltam idegbeteg, nem másért!

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2007. december 04. kedd, 14:09

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. december 04. kedd, 13:23


ricsimeister írta:
paci írta: a dizzel felfujja magát az emelkedõn...

Nem... csak elveri a 20i-t


mérnemmegyünkkiahóra?

SoundkeY

státusz SoundkeY

BMWfanatic

Elismertség: 3% (40 pont) | Hozzászólások: 1255

Elküldve: 2007. december 04. kedd, 11:57


ricsimeister írta:
paci írta: a dizzel felfujja magát az emelkedõn...

Nem... csak elveri a 20i-t


jaja, pl haverom 323i-jét......igaz ,1987 es


státusz ricsimeister

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 48

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 23:17


paci írta: a dizzel felfujja magát az emelkedõn...

Nem... csak elveri a 20i-t

státusz rdesign

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 21

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 21:07


Üdv Márkatársak!

Valahol megértem Viktor_E46-ot és valahol nem!
Én egy 330d-t hajtok és próbálom megtaláni az utakon is az aranyközéputat.
A suzukis sztm is egy veszélyes állatfaj! De leszögezem, ha netát egy kettõ elmegy mellettem és bevigyorog a fejembe attól még nem önti el az agyamat a lila gõz. Úgy gondolom, hogy erõsen rontaná az autóm presztízsértékét ha egy suzukit elkezdenék vele ûzni az utakon. Sztm. sokkal fontosabb a méltóság!
De, viszont abban az esetben ha épp sietõsben vagyok és megérkezek egy autóra [legyen az akár egy suzuki, esetler "street racing felirattal], aki addig vánszorgott az úton,de ekkor amatõr versenytechnikájával próbál elkápráztatni vagy inkább veszélyeztetni az úton, azzal az elsõ tiszta helyzetben éreztetni fogom az erõfölényt. Fölöslegesen szinte soha nem izomkodom. Ha nekemjön a versenyláz akkor irány a Mátra és egy üres szerpentinen csavarok egy-két erõset.
Próbálom a BMW-márka státuszát megõrizni.

A saját tapasztalataim a következõek:
Véleményem szerint az AUDIS utcai harcosok sokkal veszélyesebbek.
Néha olyan érzésem van mintha direkt BMW-sekre vadászva közlekednének.
Amikor az M3-on tolom 180-al és rámáll egy fent említett márka kb 30 cm-re! Na az már dühítõ!
Esélye nincs hogy ne szálljon belém, ha a fékemre csak rágondolok.
Persze Õ azt várja hogy , hogy 180-ról kiálljak a 80-as sávba.


Az a véleményem hogy kis hazánkban a közlekedési morál kriminális.

Legaláb MI! BMW-sek tartsunk össze és próbáljunk meg életben maradni az utakon.

BMW 4ever!

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 19:57


a dizzel felfujja magát az emelkedõn...

státusz peetie

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 520

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 15:33


SoundkeY írta:
peetie írta: Én 80nál a dízelt is 3.ba kapcsolom elõzésnél meg a benzinest is Nyomaték ide vagy oda, ha igazán kell a gyorsulás, akkor bezony ezt is vissza kell váltani. 4-bõl meg 5-bõl közel sem húz úgy mint 3.ból. Kéne egy 330d


Persze....en arra irtam hogy nem kell amit viktor e46 irt, emelkedo....elfogyott az ero.... visszavalt stb....normal ( nem versenyzos ) esetbe erre nincs is szukseg siman felhuzza alap fordulatrol es meg se erezte volna a suzukis kemenykedeset.....

Haverjaimnak van seat leon 140le, audi 150le dizel, mind jo. egy indulason eldolhet fel hossz , egy hossz stb. Nem isten a bmw de nem kell fikazni a dizelt.

Viktor e46 megjavittatja es minden oke lesz
peace :p


Jaaa, hogy így kell érteni a visszaváltást! Ez tényleg igaz, nem ismeri a gép azt a szót hogy emelkedõ

státusz Viktor_E46

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 72

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 15:05


csu2 írta: Sziasztok!

Off leszek.Bocsánat.Jókat derültem már ne is haragudj Viktor_E46, az eseteden. Ne érts félre, sajnálom, hogy beteg az autód! Inkább a szuzukis dolgon vigyorogtam. Elõre leszögezem, semmiféle szuzuki nincs a családban, nem volt, nem is lesz. Valahogy sosem értettem meg azt a vezetési mentalitást amit bemutattál. Teljesen mindegy, hogy milyen technikai, vezetéstechnikai (kivétel a nem becsületes, leszorítós, aljas vezetéssel) okokból, ha valaki alulmarad egy hajtás küzdelemben, utána, nem tudom miért kell ráhajtani, letolni, ledudálni, levillogni, beinteni stb. Az elsõ lehetõségnél el kell mellette menni, hogy beforduljon a tükre, ennyi. Ettõl hívnak kollektíven mindenkit köcsög bmw-snek. Én is leállok néha egyszer egyszer szuzukikkal versenyezni, hagyom örülni õket. Nekik is jár. (persze az már más kérdés, mikor életveszélyes vezetési technikát mutat be az ellenfél - inkább elengedem) De vannak köztük is eredeti arcok, akik ugyanugy élvezkednek mint mi mindannyian, nekik ugyanaz a szuzuki, mint nekünk a bmw... Tudom, ha csak el akarnánk jutni A-ból B-be, megelégedtünk volna mindannyian egy szuzukival is, de mivel nem, ezért van bmw-nk. Ismerjük az autó ezer arcát, mibe kerül az alakatrész, mennyi baj van vele, mennyire szeretik mostanában elkötni, mennyire jó vezetni, milyen öröm, ha rendesen megy, milyen ha utánnadnéznek az utcán. stb. Vállaltuk mindezt. Tudjuk, hogy erõt, felsõbbrendûséget, méltóságot, félelmet sugároz és van benne kraft. Ezért szeretjük. Ehhez méltóan kéne viselkedni, fõleg az utakon. Bocs, hogy beszóltam!


Semmi para, hogy beszóltál, valahol teljesen igazad van.
Én persze indulatosabb vagyok annál, minthogy nem ezt tettem volna, de gondolom van még jópár hasonló társam itt a fórumon. Dehát különbözõek vagyunk és ez a jó! Azért örülök, hogy tetszett a sztori!
A lényeg, hogy én is a légtömegmérõre gondoltam, szerencsére hever is pont 1 a polcomon, úgyhogy holnap, ha lesz végre egy szabad negyed órám, akkor be is dobom, aztán majd kiderül!

Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 14:53


csu2-nél a pont
Nem kell utálni a suzukit.
Egy vers is született a "Mi" autónkról. Íme:

Wagon R+

Megunta a Suzukiját? Cserélje le újra!
Lökhárító elöl-hátul színre legyen fújva!
Az immobilájzer már benne van a 'slusszba'
Sohasem fog csalódni a Wagon R+ -ba.

Beletettek ezer extrát, többet is mint akart
Leverheti félgázon az egész Párizs-Dakart!
A sok extrából kettõt is kiemel a sajtó:
Forgatható kormánykerék, kinyitható ajtó.

Ebben már nem pótkerék van: olyan, mint egy airbus
Jár hozzá egy felfújható full pót-WagonR+.
Hegymenetbe nem szarozik, simán ez a nyerõ
Ahogy tombol alatta a tizenhat lóerõ.

Sík terepen is odab*sz: gyûrõdik az aszfalt
Ha gyorsan tolod feltépi a matchbox-terepasztalt.
Kirándulás? Erre lett a 'kocsi?' kitalálva
Utazhatsz bent négykézláb, guggolva vagy állva.

Ülés nincsen benne, ez már futurizmus
Hogy is nézne az ki, hogy ül a turizmus?
Hely van benne bõven, pótolja a házat
Csak ne menj vele messzire mert százon eszik százat.

Két sajátossága még: az "izomerõ-szervó",
Meg a klímarendszer: "ablakfüggõ thermo".
A kesztyûtartójában van egy titkos button
Aztat kell megnyomni ha lerohadsz az utton.

Akkor a mûszerfal kiírja hogy:"csocsi"
Mert ebbõl az életben nem lesz már kocsi.
Egy esélyed van még: a szupertitkos kódja
De nehogy elhidd, hogy a problémád megóggya.

A hibamentesítõt aktiválnád vele
Igen ám kistestvér, de hogyan írod bele?
A WagonR+ -ban az a tuti üzlet
Hogy van hozzá titkos kód, de nincsen billentyûzet.

Most aztán szarban vagy; nézel jobbra-balra
Hirtelen új message jön a mûszerfalra:
"Szeretnék neked egy jó tanácsot adni
Indujjá el gyalog vagy itt fogsz megrohadni".

Ha WagonR+ -t vásárol számoljon a sokkal,
A kockázatokkal és a mellékhatásokkal.
Amióta gyártják rajta ül az átok
Már a szlogen mögött nagy átk*rást látok.

Gazdaságos motor meg metálfény kaszni
SUZUKI A MI AUTÓNK, meg is lehet b*szni!

státusz cobi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 39

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 13:47


Sziasztok!

Csatlakozom cs2 barátom hozzászólásához! Hasonló véleményen gondolkodtam én is, de õ megírta a lényeget. Csak én tõle le vagyok maradva kb 140 lóval. )

Szasztok!

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2007. december 03. hétfő, 11:44


Gabesz írta: Sziasztok!!

Nekem is van ilyen problémám a géppel 320d 1999-es.
Ezt a légtömegmérõt lehet javítani vagy kuka???
kösz

Sajnos kuka