« előző123következő »
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 07:25


kecsurobi írta:
joko55 írta: Nem károsítja a motort, akkor ha buborékoztatót is használsz mellé, vaterán tucatjával vannak szettek, itt egy cég ami beszereléssel és forgalmazással foglalkozik, amúgy otthon is tudsz építeni egyet(nekem is van)/youtubon fenn van pl.: ronin vízbontója/ max pár ezerből megvan(ha profi szettet akarsz 20-30ropiból), az újabb motorokhoz kell elektronika mi eltolja a lambdaszonda jelét ezáltal maximalizálja a hatásfokot,ill. előszeretettel használnak egy kis ventilátort a cella fölött ami hűti, az átlag üzemanyagfogy.csökkenés 25%, ami persze változó autónként. 10-50ig, teljesítményben 10-20%, az amperfelvételét meg betudod állítani az elektrolit sűrűségével (is).


Honnan lehet beszerezni ezt az elektronikát ami eltolja a jelet a lamdaszondától?
Nekem is van egy befőttes kütyü csak eddig nem mertem beszerelni mert azt hitem csak régebbi autokhoz jó.


http://topnrg.com/hydrogenmonk...n%20r2.pdf

vagy irjad be a google-be hogy "diy map enhancer"




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 06. csütörtök, 07:29

joko55
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz joko55

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 07:07


Ugye többek között ezért linkeltem be azt a céget mert profi szettet árul ami TARTALMAZ elektronikát is, a lényeg.: a cellák titánból vannak az elektrolit kálium hidroxid, van kis ventilátor ami hűti a cellákat van biztosíték, relé, a csövek savállóak és van buborékoztató ami azért kell mert szűri a káros gázokat ami elméletileg károsíthatja a motort,(így csak tiszta hidrogén jut be az égéstérbe) -na ezért kell buborékoltató (is). legjobb tudásom szerint. remélem segítettem. csáó

zoliika
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz zoliika

BMWfanatic

Elismertség: 8% (66 pont) | Hozzászólások: 756

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 22:01


bmw320d4 írta: Én egy bicskát szereltem egy régi ablaktörlőmotorra, amit elhelyeztem a szívójáratba.
A forgó (gondosan kiélezett) bicska kettéhasítja az oxigénatomokat, tehát 2x annyi lesz belőle, ezért úgy húz a gép mint állat és fele annyit fogyaszt.
Ja, jót tesz a turbónak is, mert a megnövekedett oxigénfelület jobban hűti, ezért minimum 5-8 x hosszabb lesz az élettartama.


Én is régóta szeretnék egy olyan elektronikát az üzemanyagtartályba ami a kompenzátort a maximátorral együtt szinkronba kerül és optimális guminyomással elérhetjük azt,hogy a turbó összhangban legyen a levegő molekuláival.Így a "buborékoztatót" odaadhatom a fiamnak és az akváriumában már két levegőztetője lesz.........rohadt halak megint jól jártak!

paci87
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2002

státusz paci87

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 21:58


bmw320d4 írta: Én egy bicskát szereltem egy régi ablaktörlőmotorra, amit elhelyeztem a szívójáratba.
A forgó (gondosan kiélezett) bicska kettéhasítja az oxigénatomokat, tehát 2x annyi lesz belőle, ezért úgy húz a gép mint állat és fele annyit fogyaszt.
Ja, jót tesz a turbónak is, mert a megnövekedett oxigénfelület jobban hűti, ezért minimum 5-8 x hosszabb lesz az élettartama.


Ezt feltétlen kipróbálom én is!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 21:54


Én egy bicskát szereltem egy régi ablaktörlőmotorra, amit elhelyeztem a szívójáratba.
A forgó (gondosan kiélezett) bicska kettéhasítja az oxigénatomokat, tehát 2x annyi lesz belőle, ezért úgy húz a gép mint állat és fele annyit fogyaszt.
Ja, jót tesz a turbónak is, mert a megnövekedett oxigénfelület jobban hűti, ezért minimum 5-8 x hosszabb lesz az élettartama.


kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 21:43


joko55 írta: Nem károsítja a motort, akkor ha buborékoztatót is használsz mellé, vaterán tucatjával vannak szettek, itt egy cég ami beszereléssel és forgalmazással foglalkozik, amúgy otthon is tudsz építeni egyet(nekem is van)/youtubon fenn van pl.: ronin vízbontója/ max pár ezerből megvan(ha profi szettet akarsz 20-30ropiból), az újabb motorokhoz kell elektronika mi eltolja a lambdaszonda jelét ezáltal maximalizálja a hatásfokot,ill. előszeretettel használnak egy kis ventilátort a cella fölött ami hűti, az átlag üzemanyagfogy.csökkenés 25%, ami persze változó autónként. 10-50ig, teljesítményben 10-20%, az amperfelvételét meg betudod állítani az elektrolit sűrűségével (is).


Honnan lehet beszerezni ezt az elektronikát ami eltolja a jelet a lamdaszondától?
Nekem is van egy befőttes kütyü csak eddig nem mertem beszerelni mert azt hitem csak régebbi autokhoz jó.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 21:12


jons írta:
hil írta: Ez a folyamat látható pl. ha olajkályha égőterébe vizet juttatsz, pillanatok alatt vörös a kazán oldala. Így fűtöttünk katona koromban.....


Igaz! A cserépkályha többek között ettől dől szét.

kecsurobi

Nem vagyok egy nyelvtannáci, de szeretnélek megkérni, hogy tiszteld meg a fórumot és a márkatársakat, hogy helyesen és érthetően írsz!

Köszönöm





Ajjaj, kezdődik ezt a pályát már én is megjártam

http://c.wrzuta.pl/wi14068/e6b.../najt_klub


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 05. szerda, 21:14


jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 20:55


hil írta: Ez a folyamat látható pl. ha olajkályha égőterébe vizet juttatsz, pillanatok alatt vörös a kazán oldala. Így fűtöttünk katona koromban.....


Igaz! A cserépkályha többek között ettől dől szét.

kecsurobi

Nem vagyok egy nyelvtannáci, de szeretnélek megkérni, hogy tiszteld meg a fórumot és a márkatársakat, hogy helyesen és érthetően írsz!

Köszönöm





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 05. szerda, 20:56

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 19:42


hil írta:
negativ0001 írta:

Az nem biogaz, ha az elektrolizissel ered el a gaztermelest, hanem HHO, vagyis hidrogen oxigen , durranogaz. Nekem volt egy hatcellas (befottesuveges) kutyum, ami fejlesztette a gazt a regi E21en. A csomagtartoban volt, onnan egy slagon jott elo es volt furva egy lyuk a pillangoszelepnel, ugy hogy eros vakumot kapott a ketyere gazadaskor. Igy sokkal jobban ment tole a motor es joval kevesebbet is fogyasztott. Ausztriaba jartam vele es a palyan 130-140-el "sepertem" 4es valtoval 1.8as motorral es az egesz ut atlagfogyasztasa alig 8L volt. Na de nagy fantaziat vizben lattam, azzzal kurvara nyomatekos lett a gep es nagyon lepett tole. 95os benzint hasznaltam es az elogyujtast kb 100-102oktanosra allitottam.
Az az aquamist jo, mert van egy szamitogep rajta, amit az OBDvel kell osszekotni.....


Sziasztok!
Nem gondolnám, hogy sima elektrolízissel lehet olyan mennyiségű H-t nyerni, ami el tudná látni a motort akár részlegesen is. A víz befecskendezés járhatónak látszik, mert az égéstérbe
befecskendezett víz a hő hatására is alkotóira tud bomlani, de ehhez korrekt vezérlés kell. Ez a folyamat látható pl. ha olajkályha égőterébe vizet juttatsz, pillanatok alatt vörös a kazán oldala. Így fűtöttünk katona koromban.....


hát pedig ellátja mert az ople motorba kele rakta barátnöm apja és neki még növelte a tejesitményt is megy fogyasztás 20-%al csökenti dizelesnél csak azt nem tudom a motora milyen hatásal van hosszab távon meg milyen kocsiba lehet beszerelni ezeket



joko55
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 528i
Évjárat: 1998

státusz joko55

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 19:41


Nem károsítja a motort, akkor ha buborékoztatót is használsz mellé, vaterán tucatjával vannak szettek, itt egy cég ami beszereléssel és forgalmazással foglalkozik, amúgy otthon is tudsz építeni egyet(nekem is van)/youtubon fenn van pl.: ronin vízbontója/ max pár ezerből megvan(ha profi szettet akarsz 20-30ropiból), az újabb motorokhoz kell elektronika mi eltolja a lambdaszonda jelét ezáltal maximalizálja a hatásfokot,ill. előszeretettel használnak egy kis ventilátort a cella fölött ami hűti, az átlag üzemanyagfogy.csökkenés 25%, ami persze változó autónként. 10-50ig, teljesítményben 10-20%, az amperfelvételét meg betudod állítani az elektrolit sűrűségével (is).

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 19:32


negativ0001 írta:

Az nem biogaz, ha az elektrolizissel ered el a gaztermelest, hanem HHO, vagyis hidrogen oxigen , durranogaz. Nekem volt egy hatcellas (befottesuveges) kutyum, ami fejlesztette a gazt a regi E21en. A csomagtartoban volt, onnan egy slagon jott elo es volt furva egy lyuk a pillangoszelepnel, ugy hogy eros vakumot kapott a ketyere gazadaskor. Igy sokkal jobban ment tole a motor es joval kevesebbet is fogyasztott. Ausztriaba jartam vele es a palyan 130-140-el "sepertem" 4es valtoval 1.8as motorral es az egesz ut atlagfogyasztasa alig 8L volt. Na de nagy fantaziat vizben lattam, azzzal kurvara nyomatekos lett a gep es nagyon lepett tole. 95os benzint hasznaltam es az elogyujtast kb 100-102oktanosra allitottam.
Az az aquamist jo, mert van egy szamitogep rajta, amit az OBDvel kell osszekotni.....


Sziasztok!
Nem gondolnám, hogy sima elektrolízissel lehet olyan mennyiségű H-t nyerni, ami el tudná látni a motort akár részlegesen is. A víz befecskendezés járhatónak látszik, mert az égéstérbe
befecskendezett víz a hő hatására is alkotóira tud bomlani, de ehhez korrekt vezérlés kell. Ez a folyamat látható pl. ha olajkályha égőterébe vizet juttatsz, pillanatok alatt vörös a kazán oldala. Így fűtöttünk katona koromban.....

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 19:18


negativ0001 írta:
kecsurobi írta:
negativ0001 írta: Latom reg irtak ide....
Valaki probalkozott a vizbefecskendezessel? Foleg benzines turbonal, de sima benzinesnel is ok.
Gondolok itt akar hazi barkacsolasra is, amivel te valtoztathatod a lambda es a MAP szenzor ertekeit a beszivot vizmennyiseg szerint, vagy a kar a cuccos kurva draga elkeszitett kitre....
http://www.quantumautosport.co...ucts_id=43
http://www.aquamist.co.uk/cp/H3.html
http://howertonengineering.com...formation/


Üd nekem van ilyen kügyüm ami vizel megy a kocsi vagyis biogázal kicsit rásegit a kocsinak a szivo oldalra rákötöd ez egy befötes üvegbe van 1 liter viz és ha ráadodd a gyujtást akkor termeli a gázt opel astrába bevált 1.7 dizel sima szivó és joban is ment vele nem tudom hogy ebe a bmw be beszereljem e



Az nem biogaz, ha az elektrolizissel ered el a gaztermelest, hanem HHO, vagyis hidrogen oxigen , durranogaz. Nekem volt egy hatcellas (befottesuveges) kutyum, ami fejlesztette a gazt a regi E21en. A csomagtartoban volt, onnan egy slagon jott elo es volt furva egy lyuk a pillangoszelepnel, ugy hogy eros vakumot kapott a ketyere gazadaskor. Igy sokkal jobban ment tole a motor es joval kevesebbet is fogyasztott. Ausztriaba jartam vele es a palyan 130-140-el "sepertem" 4es valtoval 1.8as motorral es az egesz ut atlagfogyasztasa alig 8L volt. Na de nagy fantaziat vizben lattam, azzzal kurvara nyomatekos lett a gep es nagyon lepett tole. 95os benzint hasznaltam es az elogyujtast kb 100-102oktanosra allitottam.
Az az aquamist jo, mert van egy szamitogep rajta, amit az OBDvel kell osszekotni.....





igen duranogáznak hivják opelnél f-s 5.5 fogyasztás helyet 3.5 lett nem tudom nem kárositja a motort bee lehet kakni turbosba is



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 19:11


kecsurobi írta:
negativ0001 írta: Latom reg irtak ide....
Valaki probalkozott a vizbefecskendezessel? Foleg benzines turbonal, de sima benzinesnel is ok.
Gondolok itt akar hazi barkacsolasra is, amivel te valtoztathatod a lambda es a MAP szenzor ertekeit a beszivot vizmennyiseg szerint, vagy a kar a cuccos kurva draga elkeszitett kitre....
http://www.quantumautosport.co...ucts_id=43
http://www.aquamist.co.uk/cp/H3.html
http://howertonengineering.com...formation/


Üd nekem van ilyen kügyüm ami vizel megy a kocsi vagyis biogázal kicsit rásegit a kocsinak a szivo oldalra rákötöd ez egy befötes üvegbe van 1 liter viz és ha ráadodd a gyujtást akkor termeli a gázt opel astrába bevált 1.7 dizel sima szivó és joban is ment vele nem tudom hogy ebe a bmw be beszereljem e



Az nem biogaz, ha az elektrolizissel ered el a gaztermelest, hanem HHO, vagyis hidrogen oxigen , durranogaz. Nekem volt egy hatcellas (befottesuveges) kutyum, ami fejlesztette a gazt a regi E21en. A csomagtartoban volt, onnan egy slagon jott elo es volt furva egy lyuk a pillangoszelepnel, ugy hogy eros vakumot kapott a ketyere gazadaskor. Igy sokkal jobban ment tole a motor es joval kevesebbet is fogyasztott. Ausztriaba jartam vele es a palyan 130-140-el "sepertem" 4es valtoval 1.8as motorral es az egesz ut atlagfogyasztasa alig 8L volt. Na de nagy fantaziat vizben lattam, azzzal kurvara nyomatekos lett a gep es nagyon lepett tole. 95os benzint hasznaltam es az elogyujtast kb 100-102oktanosra allitottam.
Az az aquamist jo, mert van egy szamitogep rajta, amit az OBDvel kell osszekotni.....





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. december 05. szerda, 19:12

kecsurobi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1998

státusz kecsurobi

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 2% (9 pont) | Hozzászólások: 363

Elküldve: 2012. december 05. szerda, 18:41


negativ0001 írta: Latom reg irtak ide....
Valaki probalkozott a vizbefecskendezessel? Foleg benzines turbonal, de sima benzinesnel is ok.
Gondolok itt akar hazi barkacsolasra is, amivel te valtoztathatod a lambda es a MAP szenzor ertekeit a beszivot vizmennyiseg szerint, vagy a kar a cuccos kurva draga elkeszitett kitre....
http://www.quantumautosport.co...ucts_id=43
http://www.aquamist.co.uk/cp/H3.html
http://howertonengineering.com...formation/


Üd nekem van ilyen kügyüm ami vizel megy a kocsi vagyis biogázal kicsit rásegit a kocsinak a szivo oldalra rákötöd ez egy befötes üvegbe van 1 liter viz és ha ráadodd a gyujtást akkor termeli a gázt opel astrába bevált 1.7 dizel sima szivó és joban is ment vele nem tudom hogy ebe a bmw be beszereljem e



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz negativ0001

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 215

Elküldve: 2012. november 21. szerda, 22:26


Latom reg irtak ide....
Valaki probalkozott a vizbefecskendezessel? Foleg benzines turbonal, de sima benzinesnel is ok.
Gondolok itt akar hazi barkacsolasra is, amivel te valtoztathatod a lambda es a MAP szenzor ertekeit a beszivot vizmennyiseg szerint, vagy a kar a cuccos kurva draga elkeszitett kitre....
http://www.quantumautosport.co...ucts_id=43
http://www.aquamist.co.uk/cp/H3.html
http://howertonengineering.com...formation/

« előző123következő »