- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E90 LCI
- Kivitel: Sedan
- Modell: 320d
- Évjárat: 2009
Elküldve: 2008. október 04. szombat, 21:36
Az nt bõl váltak ki, nem rosszak, merem ajánlani õket. Igényes mûhely, minden felszerelés korszeû.
Majercsik /20-3450059
Elküldve: 2008. október 04. szombat, 21:36
Elküldve: 2008. október 04. szombat, 21:19
Tiba írta: A 10-es számú cucc az, de nem kell az egészet cserélni, csak a végén a csövet, de a BMW megveteti veled ugye az egész cuccot 10x ezerért.
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=40
Elküldve: 2008. október 04. szombat, 21:08
Elküldve: 2008. október 04. szombat, 21:04
Elküldve: 2008. október 04. szombat, 20:48
Elküldve: 2008. október 04. szombat, 20:41
Tiba írta: Nem érzek változást, de gondolom biztos jobb így a mocinak
a Pomázi úton van egy BMW-s szerelõ, nála történt a mûtét.
Levágott egy vákumcsõböl egy ugyanakkora darabot, és azt tette be avab bilincsekkel. 2ezer ft körül volt.
Elküldve: 2008. október 04. szombat, 20:36
Elküldve: 2008. október 04. szombat, 20:23
Elküldve: 2008. október 03. péntek, 23:13
Enkozpont74 írta: Tud valaki abban segíteni, amit már itt alul kérdeztem?
Most cseréltettem ékszíjtárcsát+szíjakat, de indításnál egy pici nyikkanást lehet hallani...
Elküldve: 2008. október 03. péntek, 22:55
Elküldve: 2008. szeptember 14. vasárnap, 13:42
Elküldve: 2008. szeptember 13. szombat, 16:29
Zotyi30d írta:Enkozpont74 írta: Basszus, mekkorát szívott a szerelõm...
Ékszíjtárcsát cserél, egy 8mm átmérõjû stiftet dugott a lentkerékhez, (valami lyukon). Az ékszíjtárcsa csavarja meg sem mozdult, a stift viszont szépen elgörbült. Úgy, hogy nem is jött ki. Váltó LESZED, stift elvág, kiszed, váltó vissza. Na mondom fasza...
Aztán egy másik módszerrel sikerült leszedni. Kicsit azért izgultam mi a szar lesz. De úgy néz ki minden oké.
A leállításnál csörrent valami, mostmár megszûnt, szép hangja van.
Egy valami viszont zavar, ha tudtok segítsetek. Indításkor egy pici pillanatra valami nyikkan, olyan szíjhang. Lehet ez azért mert újak a szíjak is és egy idõ után "bekopik".
Tanúlság: Soha ne dugjatok stiftet a lentkerékhez! Vigyétek olyan helyre ahol megvan erre a célszerszám. Bevallotta a szerelõ õszintén, hogy sokmindent csinált már, de konkrétan E46-on még ékszíjtárcsát nem cserélt. Gondoltam, hogy ezen többet nem is fogsz...!!!
Hi!
A feszítõpatronokat nem nézte meg a szerelõd?
Elküldve: 2008. szeptember 13. szombat, 11:21
Enkozpont74 írta: Basszus, mekkorát szívott a szerelõm...
Ékszíjtárcsát cserél, egy 8mm átmérõjû stiftet dugott a lentkerékhez, (valami lyukon). Az ékszíjtárcsa csavarja meg sem mozdult, a stift viszont szépen elgörbült. Úgy, hogy nem is jött ki. Váltó LESZED, stift elvág, kiszed, váltó vissza. Na mondom fasza...
Aztán egy másik módszerrel sikerült leszedni. Kicsit azért izgultam mi a szar lesz. De úgy néz ki minden oké.
A leállításnál csörrent valami, mostmár megszûnt, szép hangja van.
Egy valami viszont zavar, ha tudtok segítsetek. Indításkor egy pici pillanatra valami nyikkan, olyan szíjhang. Lehet ez azért mert újak a szíjak is és egy idõ után "bekopik".
Tanúlság: Soha ne dugjatok stiftet a lentkerékhez! Vigyétek olyan helyre ahol megvan erre a célszerszám. Bevallotta a szerelõ õszintén, hogy sokmindent csinált már, de konkrétan E46-on még ékszíjtárcsát nem cserélt. Gondoltam, hogy ezen többet nem is fogsz...!!!
Elküldve: 2008. szeptember 12. péntek, 20:35
bmw320 írta: Üdv!
Az ékszíjtárcsát bizonyos km után kell cserélni vagy van valamilyen rendellenesség amibõl már látom hogy cserélni kellene mielõtt tönkremegy!
Esetleg nem fut síkban a szíj vagy hangot ad???
Elküldve: 2008. szeptember 12. péntek, 19:26