MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 10:17


gyurigyuri írta:
MattM325 írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
SZeretném megnézetni a difiben az olajat. Ha már megnézik, kis is cseréltetem
Viszont nem mindegy , hogy SAF-XO vagy SAF-XJ olaj megy bele. AZ XJ-t a difizáras modellekhez ajánlják.
Én úgy vettem az autót, hogy EDS (Elektromos Differenciál Zár) van benne, de nem tudom biztosan hogy az van-e benne. AZt hol lehet kideríteni???
Azért lenne érdekes, mert az olajat én fogom vinni és jó lenne belevalót venni...
VIN szám alapján lekéréskor szerepel az EDS az extrák között?


Nem volt E46 -ban EDS. 75w90.

ui. Valószínűleg megvezettek.



Hát mivel nekem nem volt ezelőtt egyáltalán Bömösöm, elhiszm hogy nem volt... úgyhogy lehet hogy megvezettek...
De akkor sajnálom a többi leendő vásárlót is, mert ezek itt mind EDS-sel vannak hirdetve.

http://www.hasznaltauto.hu/tal...O55O/page1



Ami viszont érdekes, hogy a CASTROL kenőanyag listájában is úgy szerepel, hogy :
1,0liter SAF-XO normál differenciálmű esetén
1,2liter SAF-XJ önzáró differenciálmű esetén

És ez E46 sedan 2001-2004 évjáratra 320d (150LE EUR3) motorra van szűrve

Nekem azt mondták mikor vettem, hogy nem sperr difi van benne, hanem Elektromos differenciál záras diffi...

Az igazság viszont odaát van, és sajna nem is értek igazán hozzá...


Akkor sorban:

- A hasznaltauto.hu-n van egy olyan lehetőség, hogy csak pipálgatni kell, ezt a magyarok nagyon kedvelik és ész nélkül mindent bejelölnek, hogy extrásabbnak tűnjön a fapad is.

- A Castrol olajajánlójára ne alapozz, el szeretné adni a termékeit, olyat is feldob ami nem bele való, de nem lesz baj ha netán beleöntöd, pl. a saf-xj.

-EDS-t csak az újabbik nagyobb motoros BMW-kbe tettek, E46-ban soha, az M3-ban is sima sperr volt.

Most már biztos: átkúrtak, de ne foglalkozz vele, sokat nem veszítettél, ha sperr, akkor valami LSD.



státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 10:10


gyurigyuri írta:
MattM325 írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
SZeretném megnézetni a difiben az olajat. Ha már megnézik, kis is cseréltetem
Viszont nem mindegy , hogy SAF-XO vagy SAF-XJ olaj megy bele. AZ XJ-t a difizáras modellekhez ajánlják.
Én úgy vettem az autót, hogy EDS (Elektromos Differenciál Zár) van benne, de nem tudom biztosan hogy az van-e benne. AZt hol lehet kideríteni???
Azért lenne érdekes, mert az olajat én fogom vinni és jó lenne belevalót venni...
VIN szám alapján lekéréskor szerepel az EDS az extrák között?


Nem volt E46 -ban EDS. 75w90.

ui. Valószínűleg megvezettek.



Hát mivel nekem nem volt ezelőtt egyáltalán Bömösöm, elhiszm hogy nem volt... úgyhogy lehet hogy megvezettek...
De akkor sajnálom a többi leendő vásárlót is, mert ezek itt mind EDS-sel vannak hirdetve.

http://www.hasznaltauto.hu/tal...O55O/page1



Ami viszont érdekes, hogy a CASTROL kenőanyag listájában is úgy szerepel, hogy :
1,0liter SAF-XO normál differenciálmű esetén
1,2liter SAF-XJ önzáró differenciálmű esetén

És ez E46 sedan 2001-2004 évjáratra 320d (150LE EUR3) motorra van szűrve

Nekem azt mondták mikor vettem, hogy nem sperr difi van benne, hanem Elektromos differenciál záras diffi...

Az igazság viszont odaát van, és sajna nem is értek igazán hozzá...


Ne törődj a hirdetésekkel, ott minden szart bejelölnek, pláne a kereskedők...
e46-ban nem volt semmilyen elektromos diffizár, sperr is csak az M3-ban, szóval nyugodtan tedd bele a SAF-XO, ami már egy ideje Syntrax Longlife 75w90...

jav. : csak az e36 M3 sperres, az e46 M3 nem .

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 10. hétfő, 10:21

gyurigyuri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz gyurigyuri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 09:55


MattM325 írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
SZeretném megnézetni a difiben az olajat. Ha már megnézik, kis is cseréltetem
Viszont nem mindegy , hogy SAF-XO vagy SAF-XJ olaj megy bele. AZ XJ-t a difizáras modellekhez ajánlják.
Én úgy vettem az autót, hogy EDS (Elektromos Differenciál Zár) van benne, de nem tudom biztosan hogy az van-e benne. AZt hol lehet kideríteni???
Azért lenne érdekes, mert az olajat én fogom vinni és jó lenne belevalót venni...
VIN szám alapján lekéréskor szerepel az EDS az extrák között?


Nem volt E46 -ban EDS. 75w90.

ui. Valószínűleg megvezettek.



Hát mivel nekem nem volt ezelőtt egyáltalán Bömösöm, elhiszm hogy nem volt... úgyhogy lehet hogy megvezettek...
De akkor sajnálom a többi leendő vásárlót is, mert ezek itt mind EDS-sel vannak hirdetve.

http://www.hasznaltauto.hu/tal...O55O/page1



Ami viszont érdekes, hogy a CASTROL kenőanyag listájában is úgy szerepel, hogy :
1,0liter SAF-XO normál differenciálmű esetén
1,2liter SAF-XJ önzáró differenciálmű esetén

És ez E46 sedan 2001-2004 évjáratra 320d (150LE EUR3) motorra van szűrve

Nekem azt mondták mikor vettem, hogy nem sperr difi van benne, hanem Elektromos differenciál záras diffi...

Az igazság viszont odaát van, és sajna nem is értek igazán hozzá...

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 09:27


gyurigyuri írta: Üdv!
SZeretném megnézetni a difiben az olajat. Ha már megnézik, kis is cseréltetem
Viszont nem mindegy , hogy SAF-XO vagy SAF-XJ olaj megy bele. AZ XJ-t a difizáras modellekhez ajánlják.
Én úgy vettem az autót, hogy EDS (Elektromos Differenciál Zár) van benne, de nem tudom biztosan hogy az van-e benne. AZt hol lehet kideríteni???
Azért lenne érdekes, mert az olajat én fogom vinni és jó lenne belevalót venni...
VIN szám alapján lekéréskor szerepel az EDS az extrák között?


Nem volt E46 -ban EDS. 75w90.

ui. Valószínűleg megvezettek.


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. március 10. hétfő, 09:29

gyurigyuri
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz gyurigyuri

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 59

Elküldve: 2014. március 10. hétfő, 08:33


Üdv!
SZeretném megnézetni a difiben az olajat. Ha már megnézik, kis is cseréltetem
Viszont nem mindegy , hogy SAF-XO vagy SAF-XJ olaj megy bele. AZ XJ-t a difizáras modellekhez ajánlják.
Én úgy vettem az autót, hogy EDS (Elektromos Differenciál Zár) van benne, de nem tudom biztosan hogy az van-e benne. AZt hol lehet kideríteni???
Azért lenne érdekes, mert az olajat én fogom vinni és jó lenne belevalót venni...
VIN szám alapján lekéréskor szerepel az EDS az extrák között?

gdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz gdavid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 18:36


gdavid írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
gdavid írta:
gdavid írta: Sziasztok!
Nekem is búg egy kicsit a difi menet közben, sebesség váltásnál, hirtelen gáz elvételkor koppan, berakom 1-be indulásnál remeg a váltókar ami szerintem a difi miatt lehet, nekem azt mondták hogy a difit "hézagoltatni kell" (javítsatok ki ha nem igaz) és a kardán tengelynél kell kicserélni valamit. Gondolkodok bontott difin, a helyemben mit csinálnátok :


A koppanás az a difi, de elindulásnál a remegés az a hátsó szilent lehet? Azt írták h az esetek 99%-ban az lehet a baj.


dízelnél iylen remegést akár a kettőstömegű is tud produkálni... de annak leállításnál, indulásnál is van hangja, főleg ha rosszabb állapotban van már. végülis akár a diffitartóis lehet, ha jobban belegondol az ember.

szerk.: ja most olvastam, ha másik helyen, hogy nézve lett a 2őstömegű


Kettős tömegű akkor is lehet szar, ha nincs hangja leállításnál/indulásnál. Nálam kuplungozásnál derült ki, hogy hoppá, más is kell...



De nálam kuplungozásnál "derült" ki h nem kell más mert a lendkeréknek semmi baja. (kb 2-3 hete)


Ezt azért mondom mert szét volt szedve, nem csak meghallgattuk hogy van e hangja vagy nem...

gdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz gdavid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 18:32


MattM325 írta:
YELLOW írta:
gdavid írta:
gdavid írta: Sziasztok!
Nekem is búg egy kicsit a difi menet közben, sebesség váltásnál, hirtelen gáz elvételkor koppan, berakom 1-be indulásnál remeg a váltókar ami szerintem a difi miatt lehet, nekem azt mondták hogy a difit "hézagoltatni kell" (javítsatok ki ha nem igaz) és a kardán tengelynél kell kicserélni valamit. Gondolkodok bontott difin, a helyemben mit csinálnátok :


A koppanás az a difi, de elindulásnál a remegés az a hátsó szilent lehet? Azt írták h az esetek 99%-ban az lehet a baj.


dízelnél iylen remegést akár a kettőstömegű is tud produkálni... de annak leállításnál, indulásnál is van hangja, főleg ha rosszabb állapotban van már. végülis akár a diffitartóis lehet, ha jobban belegondol az ember.

szerk.: ja most olvastam, ha másik helyen, hogy nézve lett a 2őstömegű


Kettős tömegű akkor is lehet szar, ha nincs hangja leállításnál/indulásnál. Nálam kuplungozásnál derült ki, hogy hoppá, más is kell...



De nálam kuplungozásnál "derült" ki h nem kell más mert a lendkeréknek semmi baja. (kb 2-3 hete)



MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 16:44


YELLOW írta:
gdavid írta:
gdavid írta: Sziasztok!
Nekem is búg egy kicsit a difi menet közben, sebesség váltásnál, hirtelen gáz elvételkor koppan, berakom 1-be indulásnál remeg a váltókar ami szerintem a difi miatt lehet, nekem azt mondták hogy a difit "hézagoltatni kell" (javítsatok ki ha nem igaz) és a kardán tengelynél kell kicserélni valamit. Gondolkodok bontott difin, a helyemben mit csinálnátok :


A koppanás az a difi, de elindulásnál a remegés az a hátsó szilent lehet? Azt írták h az esetek 99%-ban az lehet a baj.


dízelnél iylen remegést akár a kettőstömegű is tud produkálni... de annak leállításnál, indulásnál is van hangja, főleg ha rosszabb állapotban van már. végülis akár a diffitartóis lehet, ha jobban belegondol az ember.

szerk.: ja most olvastam, ha másik helyen, hogy nézve lett a 2őstömegű


Kettős tömegű akkor is lehet szar, ha nincs hangja leállításnál/indulásnál. Nálam kuplungozásnál derült ki, hogy hoppá, más is kell...



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 15:11


YELLOW írta:
végülis akár a diffitartóis lehet, ha jobban belegondol az ember.


A difitartó nagy szilentnek így megérzésből azt mondom semmi baja. El van kopva a hajtáslánc a váltótól hátrafelé. Mindennek van egy kis kottya és ez összeadódik.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15598 pont) | Hozzászólások: 17579

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 11:40


gdavid írta:
gdavid írta: Sziasztok!
Nekem is búg egy kicsit a difi menet közben, sebesség váltásnál, hirtelen gáz elvételkor koppan, berakom 1-be indulásnál remeg a váltókar ami szerintem a difi miatt lehet, nekem azt mondták hogy a difit "hézagoltatni kell" (javítsatok ki ha nem igaz) és a kardán tengelynél kell kicserélni valamit. Gondolkodok bontott difin, a helyemben mit csinálnátok :


A koppanás az a difi, de elindulásnál a remegés az a hátsó szilent lehet? Azt írták h az esetek 99%-ban az lehet a baj.


dízelnél iylen remegést akár a kettőstömegű is tud produkálni... de annak leállításnál, indulásnál is van hangja, főleg ha rosszabb állapotban van már. végülis akár a diffitartóis lehet, ha jobban belegondol az ember.

szerk.: ja most olvastam, ha másik helyen, hogy nézve lett a 2őstömegű

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. augusztus 31. szombat, 11:41

gdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz gdavid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. augusztus 31. szombat, 11:13


gdavid írta: Sziasztok!
Nekem is búg egy kicsit a difi menet közben, sebesség váltásnál, hirtelen gáz elvételkor koppan, berakom 1-be indulásnál remeg a váltókar ami szerintem a difi miatt lehet, nekem azt mondták hogy a difit "hézagoltatni kell" (javítsatok ki ha nem igaz) és a kardán tengelynél kell kicserélni valamit. Gondolkodok bontott difin, a helyemben mit csinálnátok :


A koppanás az a difi, de elindulásnál a remegés az a hátsó szilent lehet? Azt írták h az esetek 99%-ban az lehet a baj.

gdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz gdavid

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 19

Elküldve: 2013. augusztus 30. péntek, 17:08


Sziasztok!
Nekem is búg egy kicsit a difi menet közben, sebesség váltásnál, hirtelen gáz elvételkor koppan, berakom 1-be indulásnál remeg a váltókar ami szerintem a difi miatt lehet, nekem azt mondták hogy a difit "hézagoltatni kell" (javítsatok ki ha nem igaz) és a kardán tengelynél kell kicserélni valamit. Gondolkodok bontott difin, a helyemben mit csinálnátok :

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz B4nd1t4

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 15. csütörtök, 09:06


B4nd1t4 írta: Sziasztok,

Új vagyok a fórumon, remélem jó helyre írom sirámaimat...

Következő, számomra érdekes probléma merült fel.
Valami búg. Sebességtől, gyorsítástól/motorfékezéstől is függetlenül valami búg, és hátulról jön a hang.

Tegnap felemeltem a kocsit. Először jobb oldal, szépen lassan 3-asban ráengedtem a kuplungot... Kerék forog, csendben van...
Utána bal oldal. Itt már erős búgó/daráló hangot hallottam, és mintha a diffi is kicsit remegne.
Ha kerékcsapágy lenne a ludas, attól még a diffinek csendben kellene maradnia. Viszont ha a diffiben rossz valami, akkor mért csak a bal oldalon csinálja?

Valakinek ötlet, hogy mit kellene cserélni/megnézni?



Látom nem úszom meg, hogy szét ne szedjem a difit...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz B4nd1t4

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. augusztus 12. hétfő, 14:25


Sziasztok,

Új vagyok a fórumon, remélem jó helyre írom sirámaimat...

Következő, számomra érdekes probléma merült fel.
Valami búg. Sebességtől, gyorsítástól/motorfékezéstől is függetlenül valami búg, és hátulról jön a hang.

Tegnap felemeltem a kocsit. Először jobb oldal, szépen lassan 3-asban ráengedtem a kuplungot... Kerék forog, csendben van...
Utána bal oldal. Itt már erős búgó/daráló hangot hallottam, és mintha a diffi is kicsit remegne.
Ha kerékcsapágy lenne a ludas, attól még a diffinek csendben kellene maradnia. Viszont ha a diffiben rossz valami, akkor mért csak a bal oldalon csinálja?

Valakinek ötlet, hogy mit kellene cserélni/megnézni?



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Maistro

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2013. július 17. szerda, 20:38


Sziasztok bmw e46 om van 2002 es 150Le automata 320d milyen difi lehet benne? kisházas vagy nagy esetleg valaki tud áttételt?? Difit keresek hozzá!