![](http://static.bmwfanatics.hu/images/thx.gif)
Elküldve: 2012. december 06. csütörtök, 06:15
Nem hinném, hogy mondtam, hogy te mondtad a 200 kilót . Arról nem tehetek, ha beképzelsz magadnak dolgokat.
És végezetül, hogy lezárjam a vitát, igen kell súlyt rakni a beállításnál, AKKOR HA AZ AUTÓ ÜRESEN MÉRT ÉRTÉKEI MÉG MINDIG A HATÁRÉRTÉKEN KÍVÜL ESNEK
BMW TIS - 32 00 155 Váz / kerék összehangolás terhelés nélkül
Fontos!
Ne végezzen alváz / futómű állítást terhelés nélkül:
a) ha a műszaki követelmények igazodás hasmagasságot input nincsenek a helyükön
B), ha annak ellenére, javítások miután végeztek, az autó hasmagasságot a balra és jobb oldalán továbbra is kívül esik az engedélyezett
C), ha a szóban forgó jármű is balesetet szenvedett
BMW TIS - 32 00 150 szabvány alváz / kerék igazodás terheléssel
Kivéve M modellek:
Fontos!
Végezzünk alváz / kerék igazodás terhelés kizárólag:
a) ha a műszaki követelmények igazodás hasmagasságot input nincsenek a helyükön
B), ha annak ellenére, javítások miután végeztek, az autó hasmagasságot a bal és a jobb oldalon még mindig kívül esik az engedélyezett
C), ha a szóban forgó jármű, részt vettek egy baleset
Tehát ott van feketén, fehéren KIZÁRÓLAG ha az értékek nem megfelelőek. És azt is csak normál futóműnél. M es kizárva, és M3 is.
Igen kisúlyozzák ahol már olyan fos a futómű, hogy nem lehet gyári értéket belevarázsolni !! És a rossz geometria miatt ne zabálja le a gumikat, meg át tudjon menni egy ro...dt műszaki vizsgán.
Most lehet vitatkozni a BMW tervezőkkel. Szervizajánlással.
Biztos jó lesz a geometria, ha fúl megrakva állítanak értéket, utána meg állandóan 1 ember ,vagy kettő ül benne. Igen, dobni fogja az értéket, majd ha ugyan annyian utaznak nap mint nap a kocsival, mint amihez állították a futóművet. 150, 200 kg hoz meg egy tank benzin.
10 km . Lejártam már pár gumit, csak ebbe az E46 ba én raktam 200 ezret, a többit nem sorolom. Akinek félrekopik a gumija és nem veszi észre,az vagy nagyon hülye, vagy szarik a világra.
Kurvára nem értem, ha egy futószalagról lejött autó úgy van megtervezve, hogy a minimális, és maximális megengedett össztömegen belül a határérték mindig normális marad,és elviszem beállítani és minden normális, nekem ne pakolja meg sulyokkal.
Aztán aki pályaautót akar csináltatni a kocsijából, ezekre a szar utakra, az vigye a Zengőhöz, vagy akár kihez. Lehet majd a Hungaroringen 50 el nagyobb sebességgel tud bevenni egy kanyart.
Belinkelnek itt E30 E36 javaslatokat a beállításra, kérem, hol vagyunk már attól. Akkor még a mobiltelefon is egy aktatáska méretű volt.
Nekem ez vóna a véleményem, aztán le is zártam ezt a vitát a részemről.
Aki gyári értéket akar a kocsijába vigye normál, vagy BMW hez beállítani, aki meg kísérletezni akar, vigye ilyen súlyos akárkihez, mert ő nem lusta belepakolni a nehezéket, a többi csak azért nem úgy csinálja, mert mind lusták.